Escapada Low Cost a Hautes Pyrenees al Agost
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Escapada Low Cost A Hautes Pyrenees Al Agost
ai, que m'en oblidava!!!!
Nosaltres ens hi estariem des del dia 11 fins el 15.
Nosaltres ens hi estariem des del dia 11 fins el 15.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Trencaferro" post="208898"]Bones!
Si no hi ha cap inconvenient per part de ningú, nosaltres també es apuntariem. Seriem una moto 2 persones, i serà "el bateig" d'una excursió de més d'un dia de la meva parella amb moto.
El problema que tenim, és que nosaltres no disposem ni de tenda ni de fogonet, però si a tothom li sembla bé fariem reserva d'habitació en un hostal molt a prop del vostre camping.
Pel tema del sopar, si ens hi voleu a compartir fogonet ens i apuntarem, si no doncs haurem de buscar un Mc Donals o restaurants varis... :???:
Referent a la ruta ens sembla perfecte totes les opcions, l'Emma no ha estat mai en aquella zona i però coneixent-vos a la majoria i seguint-vos n'estic convençut de que en quedarà encantada amb els llocs, vistes i la companyia.
P.D. Així de pas i fetes les presentacions corresponents, podrem presentar les 2 tiguers bessones!!! O potser finalment seran 3?? ;) :D[/quote]
Que vols canviar de parella ?? :mrgreen: :mrgreen:
El fogó no es problema, però tens que portar estris per menjar, plats, gots,potser alguna cassola per escalfar o esperar a rentar les que hi hagin. Si tens sacs de dormir, jo tinc dos tendas i et podria deixar una però cal que la tinguis abans de dissabte 4 que marxo, que vaig molt lent ;) Ja em diras
Si no hi ha cap inconvenient per part de ningú, nosaltres també es apuntariem. Seriem una moto 2 persones, i serà "el bateig" d'una excursió de més d'un dia de la meva parella amb moto.
El problema que tenim, és que nosaltres no disposem ni de tenda ni de fogonet, però si a tothom li sembla bé fariem reserva d'habitació en un hostal molt a prop del vostre camping.
Pel tema del sopar, si ens hi voleu a compartir fogonet ens i apuntarem, si no doncs haurem de buscar un Mc Donals o restaurants varis... :???:
Referent a la ruta ens sembla perfecte totes les opcions, l'Emma no ha estat mai en aquella zona i però coneixent-vos a la majoria i seguint-vos n'estic convençut de que en quedarà encantada amb els llocs, vistes i la companyia.
P.D. Així de pas i fetes les presentacions corresponents, podrem presentar les 2 tiguers bessones!!! O potser finalment seran 3?? ;) :D[/quote]
Que vols canviar de parella ?? :mrgreen: :mrgreen:
El fogó no es problema, però tens que portar estris per menjar, plats, gots,potser alguna cassola per escalfar o esperar a rentar les que hi hagin. Si tens sacs de dormir, jo tinc dos tendas i et podria deixar una però cal que la tinguis abans de dissabte 4 que marxo, que vaig molt lent ;) Ja em diras
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Les rutes fantàstiques, la "caminadeta" perfecte.
Naltros tambe portarem fogonet, i tampoc tenim cap pressa per tornar, ;) (de fet comencem vacances, 3 setmanes :mrgreen: )
Hem de pensar en l'hora que arribarem alli, sobre les 18h, per anar a comprar allí es la millor opció pero no podem adormirnos gaire... i hem de pensar que l'endemà es diumenge, i estarà gairebe tot tancat
:cerv
Naltros tambe portarem fogonet, i tampoc tenim cap pressa per tornar, ;) (de fet comencem vacances, 3 setmanes :mrgreen: )
Hem de pensar en l'hora que arribarem alli, sobre les 18h, per anar a comprar allí es la millor opció pero no podem adormirnos gaire... i hem de pensar que l'endemà es diumenge, i estarà gairebe tot tancat
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Sergi3" post="208920"]Hem de pensar en l'hora que arribarem alli, sobre les 18h, per anar a comprar allí es la millor opció pero no podem adormirnos gaire... i hem de pensar que l'endemà es diumenge, i estarà gairebe tot tancat[/quote]
Bones!!!
Ahir comentàvem el mateix amb la Patricia... a tenir-ho en compte, o comprar una mica abans d'arribar per si de cas tanquessin d'hora. Bé, ja ho anirem veient segons vagi la ruta de pujada.
I per les gasolineres de diumenge?? Hem de preveure tenir els dipòsits plens o es paga amb targeta a les gasolineres?? :roll: :roll:
Fins aviat!
Bones!!!
Ahir comentàvem el mateix amb la Patricia... a tenir-ho en compte, o comprar una mica abans d'arribar per si de cas tanquessin d'hora. Bé, ja ho anirem veient segons vagi la ruta de pujada.
I per les gasolineres de diumenge?? Hem de preveure tenir els dipòsits plens o es paga amb targeta a les gasolineres?? :roll: :roll:
Fins aviat!

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Carles" post="208922"][quote user="Sergi3" post="208920"]Hem de pensar en l'hora que arribarem alli, sobre les 18h, per anar a comprar allí es la millor opció pero no podem adormirnos gaire... i hem de pensar que l'endemà es diumenge, i estarà gairebe tot tancat[/quote]
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
A la França rural es més facil trobar benzinera oberta en Diumenge, crec recordar que a Luz Saint Sauveur n´hi ha.
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
A la França rural es més facil trobar benzinera oberta en Diumenge, crec recordar que a Luz Saint Sauveur n´hi ha.
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 01, 2012 8:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Escapada Low Cost a Hautes Pyrenees al Agost
A luz n´hi ha una , en direccio a les gorgues, i sempre l´he trobat oberta.
I mes ara al agost!
I per la zona n´hi ha diverses. A Argeles-Gozoust, Lourdes,St.Lary,.. a Campan diria que també..
A Luz-Sauver hi ha un carrefour express,ja mirare horaris pero no cal patir, és mes diria que els diumenges al mati estan oberts tambe!
I mes ara al agost!
I per la zona n´hi ha diverses. A Argeles-Gozoust, Lourdes,St.Lary,.. a Campan diria que també..
A Luz-Sauver hi ha un carrefour express,ja mirare horaris pero no cal patir, és mes diria que els diumenges al mati estan oberts tambe!
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Estic pensant que podriem obrir una "porra" per veure qui arriba dalt del Taillon de 3.144 mts :mrgreen:
Jo aposto per Natalia, Pat,Cristina Tg,Esther 3,Emma,Cristina (Stelvia), i jo :mrgreen:
Jo aposto per Natalia, Pat,Cristina Tg,Esther 3,Emma,Cristina (Stelvia), i jo :mrgreen:
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="STELVIO 00" post="208946"]Estic pensant que podriem obrir una "porra" per veure qui arriba dalt del Taillon de 3.144 mts :mrgreen:
Jo aposto per Natalia, Pat,Cristina Tg,Esther 3,Emma,Cristina (Stelvia), i jo :mrgreen:[/quote]
No em provoquis! :evil: Jo aquest mati ja he pujat i baixat tres cops el Coll de l'Illa corrent.
I que hi faras al mig de tanta floreta? :mrgreen:
Jo aposto per Natalia, Pat,Cristina Tg,Esther 3,Emma,Cristina (Stelvia), i jo :mrgreen:[/quote]
No em provoquis! :evil: Jo aquest mati ja he pujat i baixat tres cops el Coll de l'Illa corrent.
I que hi faras al mig de tanta floreta? :mrgreen:
- Trencaferro
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="208946"]Estic pensant que podriem obrir una "porra" per veure qui arriba dalt del Taillon de 3.144 mts :mrgreen:
Si hi ha telefèric com a Chamonix, també m'hi pots apuntar a mi. ;)
Si hi ha telefèric com a Chamonix, també m'hi pots apuntar a mi. ;)
- Carles
- Presentats
Posgüeno, posfale... els demés estarem a Gavarnie fotent-nos unes birres i esperant a que torneu! Quin problema... :twisted: :twisted: :twisted:
Conyes a banda, te pinta de ser durillo. El problema d'aquestes alçades és que el desnivell s'ha de salvar a base de mig escalar, per no dir escalar directament... i és un trencacames continu!
Fins aviat!
Posgüeno, posfale... els demés estarem a Gavarnie fotent-nos unes birres i esperant a que torneu! Quin problema... :twisted: :twisted: :twisted:
Conyes a banda, te pinta de ser durillo. El problema d'aquestes alçades és que el desnivell s'ha de salvar a base de mig escalar, per no dir escalar directament... i és un trencacames continu!
Fins aviat!

- Trencaferro
- Presentats
[quote user="Carles" post="208951"][quote user="STELVIO 00" post="208946"]Estic pensant que podriem obrir una "porra" per veure qui arriba dalt del Taillon de 3.144 mts :mrgreen:
Fins aviat![/quote]
Yeps!!! Bona alternativa! :lol:
També hi ha un lloc que crec que és per allà les rodalies i que me n'han parlat maravelles, per esperar els alpinistes. Diuen que també s'hi pateix molt allà......:
http://www.balnea.fr/
Fins aviat![/quote]
Yeps!!! Bona alternativa! :lol:
També hi ha un lloc que crec que és per allà les rodalies i que me n'han parlat maravelles, per esperar els alpinistes. Diuen que també s'hi pateix molt allà......:
http://www.balnea.fr/
- Sergi3
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="208923"][quote user="Carles" post="208922"][quote user="Sergi3" post="208920"]Hem de pensar en l'hora que arribarem alli, sobre les 18h, per anar a comprar allí es la millor opció pero no podem adormirnos gaire... i hem de pensar que l'endemà es diumenge, i estarà gairebe tot tancat[/quote]
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
A la França rural es més facil trobar benzinera oberta en Diumenge, crec recordar que a Luz Saint Sauveur n´hi ha.[/quote]
Per les gassolineres no cal petir, si son automatiques, les targetes amb xip funcionen perfectament
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
A la França rural es més facil trobar benzinera oberta en Diumenge, crec recordar que a Luz Saint Sauveur n´hi ha.[/quote]
Per les gassolineres no cal petir, si son automatiques, les targetes amb xip funcionen perfectament
- Cristina
- Presentats
.
Jo vaig reservar el camping fins el dia 15... si és pot allargar o escurçar ja ho veure sobre la marxa...encara tindré vacances tota la setmana :lol: :lol:
Potser hauré de dedicar un dia a "faire la lessive", qui portarà rentadora, secadora i planxa? :mrgreen: :mrgreen:
Jo vaig reservar el camping fins el dia 15... si és pot allargar o escurçar ja ho veure sobre la marxa...encara tindré vacances tota la setmana :lol: :lol:
Potser hauré de dedicar un dia a "faire la lessive", qui portarà rentadora, secadora i planxa? :mrgreen: :mrgreen:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Cristina_tgn" post="208958"].
Potser hauré de dedicar un dia a "faire la lessive", qui portarà rentadora, secadora i planxa? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Si es planxa de cabells, em sembla que jo no m´escapo :enfadat :enfadat Qualsevol diu que no :tremolant :tremolant
Potser hauré de dedicar un dia a "faire la lessive", qui portarà rentadora, secadora i planxa? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Si es planxa de cabells, em sembla que jo no m´escapo :enfadat :enfadat Qualsevol diu que no :tremolant :tremolant
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Cristina_tgn" post="208948"][quote user="STELVIO 00" post="208946"]Estic pensant que podriem obrir una "porra" per veure qui arriba dalt del Taillon de 3.144 mts :mrgreen:
I que hi faras al mig de tanta floreta? :mrgreen:[/quote]
No pateixes ja se´m acudirá alguna cosa :mrgreen: :mrgreen:
I que hi faras al mig de tanta floreta? :mrgreen:[/quote]
No pateixes ja se´m acudirá alguna cosa :mrgreen: :mrgreen:
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Amb el vostre permis, com que les dates no em lliguen, dema tarda marxaré a dormir a Vielha i dissabte faré un intensiu per la mateixa zona mes o menys: Portillon, Peyresourde, Aspin, Tourmalet, Gavarnie - Boucharo, Soulor, Aubisque, Pourtalet i tornar per Biescas, Broto, ...
Llastima de no poguer acompanyar-vos. Ja posaré alguna foto...
Llastima de no poguer acompanyar-vos. Ja posaré alguna foto...
- Cristina
- Presentats
.
En un parell d'horetes comença la meva escapada....
Ens veiem a Gavarnie el dia 11 al vespre :lol: :lol:
pd: compreu sopar per a mi ;)
En un parell d'horetes comença la meva escapada....
pd: compreu sopar per a mi ;)
Cristina l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 03, 2012 4:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
[quote user="Cristina_tgn" post="209080"].
pd: compreu sopar per a mi ;)[/quote]
+1
Ho he aconseguit, amb bossa de dipòsit i un bon paquet al darrera... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bona ruta a tots els que marxeu abans i fins dissabte 11 ;)
+1
Ho he aconseguit, amb bossa de dipòsit i un bon paquet al darrera... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bona ruta a tots els que marxeu abans i fins dissabte 11 ;)
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- Carles
- Presentats
[quote user="Nuria Vs" post="209088"][quote user="Cristina_tgn" post="209080"].
+1
Bona ruta a tots els que marxeu abans i fins dissabte 11 ;)[/quote]
Quina panda... volen venir "a mesa puesta"... almenys recollireu la cuina, veritat?? ;) ;) ;)
Bon viatge a tothom!!! :razz: :razz: :razz:
+1
Quina panda... volen venir "a mesa puesta"... almenys recollireu la cuina, veritat?? ;) ;) ;)
Bon viatge a tothom!!! :razz: :razz: :razz:

- Sergi3
- Presentats
[quote user="Carles" post="209089"][quote user="Nuria Vs" post="209088"][quote user="Cristina_tgn" post="209080"].
+1
Bon viatge a tothom!!! :razz: :razz: :razz:[/quote]
Carles, aixo no es pregunta, recolliran la cuina i fregaran els plats :mrgreen:
+1
Bon viatge a tothom!!! :razz: :razz: :razz:[/quote]
Carles, aixo no es pregunta, recolliran la cuina i fregaran els plats :mrgreen: