Culleres!!!!!
Acabo de veure el reportatge fotogràfic i… kina enveja més sana que m'he donat!!!!
Dissabte 22
Moderador: Airald
- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2014
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Dissabte 22
[quote user="Kinder" post="222576"]Culleres!!!!!
Acabo de veure el reportatge fotogràfic i… kina enveja més sana que m'he donat!!!![/quote]Tu no hauries d'estar fent de monitora a les pistes d'esquí?? Quina manera d'escaquejar-se de la feina.......
Acabo de veure el reportatge fotogràfic i… kina enveja més sana que m'he donat!!!![/quote]Tu no hauries d'estar fent de monitora a les pistes d'esquí?? Quina manera d'escaquejar-se de la feina.......
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Moltes gràcies per les fotos.
Va ser molt agradable tornar a trobar molts dels companys que va vam anar als Alps francesos i que feia molt que no veia.
Va ser molt agradable tornar a trobar molts dels companys que va vam anar als Alps francesos i que feia molt que no veia.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Veient les fotos sembla que estiguessiu practicant algun tipus de coreografia. O potser un lilipub d'aquests? :callo

Jo crec que si, i per la coreografia.. deu ser alguna cosa com això..
[youtube]59dp0kBba6E[/youtube]
:b9 :cat_vergonya

Jo crec que si, i per la coreografia.. deu ser alguna cosa com això..
[youtube]59dp0kBba6E[/youtube]
:b9 :cat_vergonya
- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2014
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
[quote user="Prony" post="222596"][quote user="Kinder" post="222576"]Culleres!!!!!
Acabo de veure el reportatge fotogràfic i… kina enveja més sana que m'he donat!!!![/quote]Tu no hauries d'estar fent de monitora a les pistes d'esquí?? Quina manera d'escaquejar-se de la feina.......[/quote]
Jordi… saps que avui en dia la tecnologia està en tots els països?? Fins i tot a Andorra!!!!! :jajacat
I si a sobre no hi han clients… pos amb alguna cosa m'haurè de distreure no????? :jajacat
Acabo de veure el reportatge fotogràfic i… kina enveja més sana que m'he donat!!!![/quote]Tu no hauries d'estar fent de monitora a les pistes d'esquí?? Quina manera d'escaquejar-se de la feina.......[/quote]
Jordi… saps que avui en dia la tecnologia està en tots els països?? Fins i tot a Andorra!!!!! :jajacat
I si a sobre no hi han clients… pos amb alguna cosa m'haurè de distreure no????? :jajacat