Un altre país dels Pirineus. 15 de Maig
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Un Altre País Dels Pirineus. 15 De Maig
segur que ja está tot obert , home
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 10, 2010 11:29 am, en total s’ha editat 2 vegades.

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Un altre país dels Pirineus. 15 de Maig
Al vespre monto la ruta alternativa
ja la tinc al cap i no us defraudara
Es igual de maca (o mes) pero ens haurem d´adaptar al les condicions climatologiques, aquesta ruta la deixiem xl juny!
ja la tinc al cap i no us defraudara
Es igual de maca (o mes) pero ens haurem d´adaptar al les condicions climatologiques, aquesta ruta la deixiem xl juny!
Ex ...moltes coses
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
L'altra opció seria esperar fins a finals de setmana per veure si obren alguna carretera més, però no ho veig gaire probable... :(
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
Si el temps no continua rufol, suposo que durant la setmana s'aniran obrint els ports, però com molt bé diu l'Steelman sempre està bé tenir una ruta alternativa per si aquesta s'ha de deixar per més endebant.
P.D: encara estic interessat en acompanyar-vos a la sortida (tinc permis de la family per escaquejar-me tot el dia :lol: )
P.D: encara estic interessat en acompanyar-vos a la sortida (tinc permis de la family per escaquejar-me tot el dia :lol: )
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
he mirat la previsio, i no pinta gaire bé :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu ,
steelman, el plan b que sigui un lloc de sol!!!!
amb tots aquest dies de pluja ja em comencen a sortir escames com els peixos :enfadat :enfadat
de tota manera si plou jo ja tinc el meu impermeable color butano!! :eyes :eyes :eyes
amb tots aquest dies de pluja ja em comencen a sortir escames com els peixos :enfadat :enfadat
de tota manera si plou jo ja tinc el meu impermeable color butano!! :eyes :eyes :eyes
Guixmo l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 10, 2010 2:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Guixmo" post="118953"]he mirat la previsio, i no pinta gaire bé :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu ,
de tota manera si plou jo ja tinc el meu impermeable color butano!! :eyes :eyes :eyes[/quote]
No pateixis... d'aquí a dissabte la previssió pot canviar un munt !!!
A més... ja m'agradarà veure't de "butanero" :b9 (és broma, eh !!)
de tota manera si plou jo ja tinc el meu impermeable color butano!! :eyes :eyes :eyes[/quote]
No pateixis... d'aquí a dissabte la previssió pot canviar un munt !!!
A més... ja m'agradarà veure't de "butanero" :b9 (és broma, eh !!)
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Per si de cas el Pla B seria algo com aixo
ruta pla b
Fariem algun coll (mes petito, pero igual de maco) i gorgues maques ;)
ruta pla b
Fariem algun coll (mes petito, pero igual de maco) i gorgues maques ;)
Ex ...moltes coses
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
ostia!! pinta be!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: !!! pasarem per el meu poble!!!Ribes de freser!!! o on dormo! Tona!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ah Gearbox!!!!, es un impermeable que va molt be i aixi soc molt visible :shock: :shock: :shock:!!!! com que soc ex-curt de vista, m'agrada que em vegin quan hi ha poca visibilitat :sado :cerv
Ah Gearbox!!!!, es un impermeable que va molt be i aixi soc molt visible :shock: :shock: :shock:!!!! com que soc ex-curt de vista, m'agrada que em vegin quan hi ha poca visibilitat :sado :cerv
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="119005"]Per si de cas el Pla B seria algo com aixo
Fariem algun coll (mes petito, pero igual de maco) i gorgues maques ;)[/quote]
Curiositat : Quantes vegades l'hem feta la ruta d'aquest pla B = 15 -20 vegades ? per no dir mes.... :twisted:
Punyeter, assegures quedar be eh !!! :b9 :b9 :b9 :b9
Ja saps que això ho dic amb un somriure i sense cap mes intenció, ja em coneixes ;)
Vsssssssss
007
Curiositat : Quantes vegades l'hem feta la ruta d'aquest pla B = 15 -20 vegades ? per no dir mes.... :twisted:
Punyeter, assegures quedar be eh !!! :b9 :b9 :b9 :b9
Ja saps que això ho dic amb un somriure i sense cap mes intenció, ja em coneixes ;)
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="119005"]Per si de cas el Pla B seria algo com aixo
ruta pla b
Vaja ,farem les Gorges de G.....S ,molt maques ,si senyor ,i tenim molt a prop el Chateau de Queribus :D :D :D
ruta pla b
Vaja ,farem les Gorges de G.....S ,molt maques ,si senyor ,i tenim molt a prop el Chateau de Queribus :D :D :D
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="STELVIO 00" post="119017"][quote user="Steelman" post="119005"]Per si de cas el Pla B seria algo com aixo
ruta pla b
Vaja ,farem les Gorges de G.....S ,molt maques ,si senyor ,i tenim molt a prop el Chateau de Queribus :D :D :D[/quote]
Qualsevol carretereta pels Pirineus és de bon fer i si el temps és bo serà fantàstic (i si no ... també) ;)
ruta pla b
Vaja ,farem les Gorges de G.....S ,molt maques ,si senyor ,i tenim molt a prop el Chateau de Queribus :D :D :D[/quote]
Qualsevol carretereta pels Pirineus és de bon fer i si el temps és bo serà fantàstic (i si no ... també) ;)
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Jmes...mira la ruta
NO farem el coll de Pailheres, sino unes carreteres amb colls i gorgues paraleles que no s´han fet gaires vegades ;)
NO farem el coll de Pailheres, sino unes carreteres amb colls i gorgues paraleles que no s´han fet gaires vegades ;)
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="119031"]Jmes...mira la ruta
NO farem el coll de Pailheres, sino unes carreteres amb colls i gorgues paraleles que no s´han fet gaires vegades ;)[/quote]
Jo si ;)
NO farem el coll de Pailheres, sino unes carreteres amb colls i gorgues paraleles que no s´han fet gaires vegades ;)[/quote]
Jo si ;)
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="James Bond" post="119033"][quote user="Steelman" post="119031"]Jmes...mira la ruta
Jo si ;)[/quote]
Tu pq hi vius el costat, pero com que abans has parlat en primera persona del plural....
JEJEJJEJEJ
Jo si ;)[/quote]
Tu pq hi vius el costat, pero com que abans has parlat en primera persona del plural....
JEJEJJEJEJ
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Touché :D :D
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="119031"]Jmes...mira la ruta
No farem Pailheres ,2001 mts, entre altres cosas perqué esta tancat com Tourmalet ,2115 mts,pero la ruta es maca i les Gorges encara que curtes també son espectaculars. A veure si millora el temps i es pot fer Cols de envergadura.
No farem Pailheres ,2001 mts, entre altres cosas perqué esta tancat com Tourmalet ,2115 mts,pero la ruta es maca i les Gorges encara que curtes també son espectaculars. A veure si millora el temps i es pot fer Cols de envergadura.
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
quasi em fa més patxoca la opció B que la primera, ja que no conec las gorges de Galamus i em vaig quedar en las ganes de fer la D-619 quan la vaig beura des de dalt per la carretera que porta a Sournia. Com es quedaría si fos aquesta opció la defintiva?
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Jo no crec pas que pugui venir, però conec bé la zona i la ruta és senzillament espectacular!!! :eyes :eyes :eyes
La disfrutareu d'allò més, i segur que els que no ho coneguin, es quedaran amb ganes de repetir...
El tram del Col du Pradel, el bosc de la Fajole , el tram de Joucou i després les gorges del Galamús, espatarrant :bow :bow
Per cert, em sembla recordar que entre Joucou i Marsa, a mà dreta de la carretera, hi ha un "garitu" bastant curiós per parar a fer un refrigeri, bastant "hippie" decorat com si fos el mar, ara no recordo el nom...
...en fi, disfrute-ho al màxim!
La disfrutareu d'allò més, i segur que els que no ho coneguin, es quedaran amb ganes de repetir...
El tram del Col du Pradel, el bosc de la Fajole , el tram de Joucou i després les gorges del Galamús, espatarrant :bow :bow
Per cert, em sembla recordar que entre Joucou i Marsa, a mà dreta de la carretera, hi ha un "garitu" bastant curiós per parar a fer un refrigeri, bastant "hippie" decorat com si fos el mar, ara no recordo el nom...
...en fi, disfrute-ho al màxim!
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
Molt guapa la ruta del pla b.
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Steelman, l'1 de maig vaig fer el tram de Bouleternere a Amelie les Bains i a diferencia de l'any passat, la carretera està en molt bon estat, és estreta i molt maca.
Veig però que acabeu a Ceret, a partir d'allà cap on aneu?...direcció Le tech o cap a l'autopasta?
Salut...i bona ruta! ;)
Veig però que acabeu a Ceret, a partir d'allà cap on aneu?...direcció Le tech o cap a l'autopasta?
Salut...i bona ruta! ;)