Alt Ariege en primavera. Som-hi!!!
Moderador: Airald
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Re: Alt Ariege En Primavera. Som-hi!!!
PD. el dia abans tinc un bateig a les 20.00 del vespres i no se quina hora anire a dormir![Steelman]
en sembla que més d'un arribarà batejat a Tona, les previsions de pluja la nit de dissabte i diumenge al matí tenen un alt índex de probabilitat.
trobo que som molta penya per fer un sortida com aquesta sense portar un mínim de organització, per tant pregunto ¿hi ha algú que no li arribi la autonomia a 230 Qm? ho dic per que es la distància que farem per França, en conec la zona i només recordo una estació a la vora del itinerari...
el tema del lloc on fer el pícnic el veig una mica pelut, ja que no coincidirem amb l'hora de dinar quan hi passem, per altre banda conec el Cafè Auberge de la Core que previsiblement i passarem a les dues o dos quarts de dues i podríam preguntar si podem fer-hi el pícnic i demanar les begudes...
i repeteixo organització!!! penso que ha d'haver-hi cruïllers i moto escombra
en sembla que més d'un arribarà batejat a Tona, les previsions de pluja la nit de dissabte i diumenge al matí tenen un alt índex de probabilitat.
trobo que som molta penya per fer un sortida com aquesta sense portar un mínim de organització, per tant pregunto ¿hi ha algú que no li arribi la autonomia a 230 Qm? ho dic per que es la distància que farem per França, en conec la zona i només recordo una estació a la vora del itinerari...
el tema del lloc on fer el pícnic el veig una mica pelut, ja que no coincidirem amb l'hora de dinar quan hi passem, per altre banda conec el Cafè Auberge de la Core que previsiblement i passarem a les dues o dos quarts de dues i podríam preguntar si podem fer-hi el pícnic i demanar les begudes...
i repeteixo organització!!! penso que ha d'haver-hi cruïllers i moto escombra
Feisser l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 06, 2011 4:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Alt Ariege en primavera. Som-hi!!!
Bones
TEns raó Xavi, al principi vaig pensar de tenir que fer amb cruillers pero ja fa dies que he pensat que si
Aixi que Cruillers ho serem tots, nomes falta trobar un voluntari per la moto escombra, ja portare l'armilla ;)
V's
TEns raó Xavi, al principi vaig pensar de tenir que fer amb cruillers pero ja fa dies que he pensat que si
Aixi que Cruillers ho serem tots, nomes falta trobar un voluntari per la moto escombra, ja portare l'armilla ;)
V's
Ex ...moltes coses
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
El guixmo i jo amb les f800r si que fem 230km's, tot i així i depèn del ritme, si apurem molt més podem arribar al límit, sobretot jo que no la porto limitada i em gasta un pèl més. Tant justos de betzineres anirem??
I una altre pregunta i només com a curiositat: Per la zona on ens mourem i a l'època que estem, porteu o no els forros d'hivern a sota els trajos??? No ho demàno pas per la pluja, que l'impermeable ja el duré, més que tot ho dic pel fred.
I una altre pregunta i només com a curiositat: Per la zona on ens mourem i a l'època que estem, porteu o no els forros d'hivern a sota els trajos??? No ho demàno pas per la pluja, que l'impermeable ja el duré, més que tot ho dic pel fred.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
si algú no te el meu telefón que m´el demani per privat
Ex ...moltes coses
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Només una petita aportació al tema benzineres.
Jo hi vaig passar no fa massa i, com a mínim a Oust i rodalies, hi ha més d'una benzinera seguríssim.
No sé si això us serveix, però penso que si ompliu just abans de creuar la forntera i després un altre cop a Oust, no tindreu massa problemes de carburant.
La benzinera que us dic és aquesta i no suposa desviar-se gaire del recorregut original.
Benzinera Oust
Jo hi vaig passar no fa massa i, com a mínim a Oust i rodalies, hi ha més d'una benzinera seguríssim.
No sé si això us serveix, però penso que si ompliu just abans de creuar la forntera i després un altre cop a Oust, no tindreu massa problemes de carburant.
La benzinera que us dic és aquesta i no suposa desviar-se gaire del recorregut original.
Benzinera Oust
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Feisser
- Presentats
[quote user="GRUM" post="168362"]Només una petita aportació al tema benzineres.
Benzinera Oust[/quote]
Si GRUM es aquesta benzinera a la que en refería
Benzinera Oust[/quote]
Si GRUM es aquesta benzinera a la que en refería
- Feisser
- Presentats
[quote user="Trencaferro" post="168359"]El guixmo i jo amb les f800r si que fem 230km's, tot i així i depèn del ritme, si apurem molt més podem arribar al límit, sobretot jo que no la porto limitada i em gasta un pèl més. Tant justos de betzineres anirem??
I una altre pregunta i només com a curiositat: Per la zona on ens mourem i a l'època que estem, porteu o no els forros d'hivern a sota els trajos??? No ho demàno pas per la pluja, que l'impermeable ja el duré, més que tot ho dic pel fred.[/quote]
jo vaig estar l'estiu passat i al passar pels ports no en feia nosa els forros, després a les valls si pica el sol tels treus i punt, el cas es anar el mes cómoda posible per aixó ja farem les paradas oportunas per equipar-nos be
I una altre pregunta i només com a curiositat: Per la zona on ens mourem i a l'època que estem, porteu o no els forros d'hivern a sota els trajos??? No ho demàno pas per la pluja, que l'impermeable ja el duré, més que tot ho dic pel fred.[/quote]
jo vaig estar l'estiu passat i al passar pels ports no en feia nosa els forros, després a les valls si pica el sol tels treus i punt, el cas es anar el mes cómoda posible per aixó ja farem les paradas oportunas per equipar-nos be
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="Panotxa" post="168336"]Ep, gracies Ramon... l´he baixat i ara si que funciona. ;)
Per cert, he quedat amb en Jesus a les 7:00 del matí a la benzinera de Serinyà, per anar plegats cap a Tona.
Motards de l'Empordà, Gironés i Garrotxa ja direu quelcom, si us hi voleu afegir. :razz:
Salut! ;)[/quote]
A mi em va bé passar per Bracons també, l'eix, amb les obres és un follon.
o sigui que a les 7 ens veiem a Serinyà, que, com a mínim poguem esmorzar a Tona :cerv
Fins diumenge, doncs!!
Per cert, he quedat amb en Jesus a les 7:00 del matí a la benzinera de Serinyà, per anar plegats cap a Tona.
Motards de l'Empordà, Gironés i Garrotxa ja direu quelcom, si us hi voleu afegir. :razz:
Salut! ;)[/quote]
A mi em va bé passar per Bracons també, l'eix, amb les obres és un follon.
o sigui que a les 7 ens veiem a Serinyà, que, com a mínim poguem esmorzar a Tona :cerv
Fins diumenge, doncs!!
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="Steelman" post="168295"]Trencaferro i Itaca
Us portare les camisetes De la trobada de Grans viatjers[/quote]
Molt bé, ja guardaré un espai a la maleta.
Fins diumenge!
Us portare les camisetes De la trobada de Grans viatjers[/quote]
Molt bé, ja guardaré un espai a la maleta.
Fins diumenge!
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Trencaferro" post="168359"]I una altre pregunta i només com a curiositat: Per la zona on ens mourem i a l'època que estem, porteu o no els forros d'hivern a sota els trajos??? No ho demàno pas per la pluja, que l'impermeable ja el duré, més que tot ho dic pel fred.[/quote]
Dissabte passat vaig fer una bona pila de kms. pel Pirineu: Saragossa, Monrepós, Serrablo, Portillon, Peyresourde, Col d'Aspin, Soulor, Aubisque, Portalet, Saragossa. Uns 700 kms. en 12 hores.
El temps fou variable amb un tram en que van caure quatre gotes i molt de vent al Portalet, la temperatura estava entre els 10 i els 18 ºC.
Porto jaqueta i pantalons de pell i no vaig tenir gens de fred, ni de calor, una temperatura perfecte per anar en moto.
Espero que demà passat faci el mateix temps ;)
Dissabte passat vaig fer una bona pila de kms. pel Pirineu: Saragossa, Monrepós, Serrablo, Portillon, Peyresourde, Col d'Aspin, Soulor, Aubisque, Portalet, Saragossa. Uns 700 kms. en 12 hores.
El temps fou variable amb un tram en que van caure quatre gotes i molt de vent al Portalet, la temperatura estava entre els 10 i els 18 ºC.
Porto jaqueta i pantalons de pell i no vaig tenir gens de fred, ni de calor, una temperatura perfecte per anar en moto.
Espero que demà passat faci el mateix temps ;)
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
[quote user="Panotxa" post="168336"]Ep, gracies Ramon... l´he baixat i ara si que funciona. ;)
Salut! ;)[/quote]
Eiiiiiiiiiiiiiiiii Chapulin allà seré ...... sempre hi quant trobi les "barretes energètiques" .... :tremolant :tremolant cada dia sou més raros :eyes :eyes no serveix un bon tros de fuet o cansalada??????
Apa sia11111111 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Salut! ;)[/quote]
Eiiiiiiiiiiiiiiiii Chapulin allà seré ...... sempre hi quant trobi les "barretes energètiques" .... :tremolant :tremolant cada dia sou més raros :eyes :eyes no serveix un bon tros de fuet o cansalada??????
Apa sia11111111 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sidru l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 06, 2011 10:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
Salut! ;)[/quote]
Jo No vindre a Serinyà.
Passo per l'eix i a les 8 estaré a Tona
Salut! ;)[/quote]
Jo No vindre a Serinyà.
Passo per l'eix i a les 8 estaré a Tona
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
[quote user="Feisser" post="168354"] PD. el dia abans tinc un bateig a les 20.00 del vespres i no se quina hora anire a dormir![Steelman]
i repeteixo organització!!! penso que ha d'haver-hi cruïllers i moto escombra[/quote]
Tens raó amb la gasofa
Jo a ritme que anem faix entre 200-220 Km i queda la reserva per uns 30-50 Km., es dir entro dins la quota
i repeteixo organització!!! penso que ha d'haver-hi cruïllers i moto escombra[/quote]
Tens raó amb la gasofa
Jo a ritme que anem faix entre 200-220 Km i queda la reserva per uns 30-50 Km., es dir entro dins la quota
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Vagi bé demà.
No corriu,
No adelenteu en continua,
No atravesseu els pobles de la France massa ràpidament que sous molts i segur que la gendarmerie françesa os enganxa,
Agafeu el mono de pluja,
Respecteu les distancies de seguretat,
Els cruilleros que posin els intermitents al adelantar,
Feu fotos,
bla, bla, bla,
resumint......FEU EL QUE OS CONVINGUI I DIVERTIU-VOS MOLT I MOLT :kiss
No corriu,
No adelenteu en continua,
No atravesseu els pobles de la France massa ràpidament que sous molts i segur que la gendarmerie françesa os enganxa,
Agafeu el mono de pluja,
Respecteu les distancies de seguretat,
Els cruilleros que posin els intermitents al adelantar,
Feu fotos,
bla, bla, bla,
resumint......FEU EL QUE OS CONVINGUI I DIVERTIU-VOS MOLT I MOLT :kiss
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
[strike]Mareta[/strike], Marassa gràcies, :D
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Feisser" post="168354"] PD. el dia abans tinc un bateig a les 20.00 del vespres i no se quina hora anire a dormir![Steelman]
Bones!!!
El problema no només és d'autonomia... potser també que al ser diumenge en trobem més d'una tancada! Haurem d'omplir abans i després de França...
Fins demà!
Bones!!!
El problema no només és d'autonomia... potser també que al ser diumenge en trobem més d'una tancada! Haurem d'omplir abans i després de França...
Fins demà!

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Steelman" post="168356"]Aixi que Cruillers ho serem tots, nomes falta trobar un voluntari per la moto escombra, ja portare l'armilla ;)
V's[/quote]
Bones!!!
Si no hi ha cap més voluntari no ens fa res ser-ho... :roll: :roll: :roll:
Fins demà!
V's[/quote]
Bones!!!
Si no hi ha cap més voluntari no ens fa res ser-ho... :roll: :roll: :roll:
Fins demà!

- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
Bona nit , tot i que es a ultima hora si us plau apunteu-me que aquest cop si que puc vindre .
Estaré a les 7:00 a la benzinera de Serinyà per sortir amb la gent de les comarques gironines .
salut
Estaré a les 7:00 a la benzinera de Serinyà per sortir amb la gent de les comarques gironines .
salut
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Sidru" post="168393"][quote user="Panotxa" post="168336"]Ep, gracies Ramon... l´he baixat i ara si que funciona. ;)
Salut! ;)[/quote]
Apa sia11111111 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Sidru, no et passis home :b9 :b9 :b9 :b9
[youtube]vNczIprixD4[/youtube]
Salut! ;)[/quote]
Apa sia11111111 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Sidru, no et passis home :b9 :b9 :b9 :b9
[youtube]vNczIprixD4[/youtube]
- Steelman
- Presentats
- Contacta: