RE-VOLTA CATALANA 2º Part
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: RE-VOLTA CATALANA 2º Part
La segona tanda de la re-volta ha aplegat un bon grapat de collonuts re-voltats, no molts, els justos en quant a nombre i amb moltes ganes de disfrutar, perfecte !
Estic molt content, tot ha sortit prou bé (buenu, no sé, a mi m'ho sembla, jo m'ho he passat genial), Antonio recupera't!
Dona gust preparar una cosa i veus que la gent s'ho passa bé i té ganes de tornar ... pulutant ... amb en Miquel ja estem parlant de preparar una altra cosa per l'estil (vull dir del «nostre» estil, jeje).
A més el temps avui era ideal per anar en moto, una mica de fresca, solet.
Les carreteres una pel humides amb fulles de faig, castanyes, sorra, etc. que feien alentir una mica el ritme però que gràcies a això ens ha permès de fruir de la contemplació dels mil colors de les fagedes, MAGNÍFIC !
Estic molt content, tot ha sortit prou bé (buenu, no sé, a mi m'ho sembla, jo m'ho he passat genial), Antonio recupera't!
Dona gust preparar una cosa i veus que la gent s'ho passa bé i té ganes de tornar ... pulutant ... amb en Miquel ja estem parlant de preparar una altra cosa per l'estil (vull dir del «nostre» estil, jeje).
A més el temps avui era ideal per anar en moto, una mica de fresca, solet.
Les carreteres una pel humides amb fulles de faig, castanyes, sorra, etc. que feien alentir una mica el ritme però que gràcies a això ens ha permès de fruir de la contemplació dels mil colors de les fagedes, MAGNÍFIC !
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
A l'espera dels laboratoris de revelat,(crec que fins demà res de res) podem donar per acabada la RE-VOLTA.
Ningú s'ha perdut i tothom ha pogut gaudir del paisatge i de les carreteres, encara que algunes estaven plenes de fulles, castanyes i humitat, però em ensopegat amb una tardor en ple canvi de colors. Brutal!!! (espero que els fotògrafs ens puguin transmetre aquet paisatge FABULOS)
Llàstima que en el darrer tram del dia, l'Antonio ha relliscat.
Antonio, que et recuperis ben aviat!!! Ànims.
Per els que no teniu clar quin tipus de documentació es fa servir per fer una RE-VOLTA, aquí teniu una mostra.

Ha estat un plaer aconseguir que hàgiu gaudit de valent :okcat i gràcies Ramon per la teva ajuda. :okcat
Salut :birracat
Nota: els de Torelló sou la "pèra" una mica mes i arribeu primer que l'organització al punt final. :cat_vergonya
Mikel
Ningú s'ha perdut i tothom ha pogut gaudir del paisatge i de les carreteres, encara que algunes estaven plenes de fulles, castanyes i humitat, però em ensopegat amb una tardor en ple canvi de colors. Brutal!!! (espero que els fotògrafs ens puguin transmetre aquet paisatge FABULOS)
Llàstima que en el darrer tram del dia, l'Antonio ha relliscat.
Antonio, que et recuperis ben aviat!!! Ànims.
Per els que no teniu clar quin tipus de documentació es fa servir per fer una RE-VOLTA, aquí teniu una mostra.

Ha estat un plaer aconseguir que hàgiu gaudit de valent :okcat i gràcies Ramon per la teva ajuda. :okcat
Salut :birracat
Nota: els de Torelló sou la "pèra" una mica mes i arribeu primer que l'organització al punt final. :cat_vergonya
Mikel
MikelRT l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 10, 2012 8:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Moltes gracies , miquelrt- ramon , per el dia cullunut que he pasat, llastima de trams que estaven molt molls i bruts, esterem al aguait avera si sen monta unaltre, tambe donar les gracies ala meva parella de ruta, ( xavier) per la paciencia que ha tingut, xevii ets un krakkk,
ANTONIO, que no sigui res greu , a recuperarse i animsss
ANTONIO, que no sigui res greu , a recuperarse i animsss
Cabirol l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 10, 2012 10:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Nosaltres ja som a casa.
Quin dia més collonut !!! :jajacat
Al matí les carreteres un pèl molles, però a la tarda hem gaudit d'allò més, sobretot el tram d'el Moltseny... els colors de tardor son simplement espectaculars.
Llàstima de la relliscada de l'Antonio i l'avaria d'en Coes, sinó hauria sortit tot rodó. Que et milloris ben aviat Antonio.
Per últim, agraïr la feinada als organitzadors, i sugerir-los per la propera vegada que facin la lletra del roadbook una mica més gran...
Moltes gràcies Mikel i Ramon per la currada... ja ens podeu apuntar per la propera revolta, o el que sigui !!! :okcat
Quin dia més collonut !!! :jajacat
Al matí les carreteres un pèl molles, però a la tarda hem gaudit d'allò més, sobretot el tram d'el Moltseny... els colors de tardor son simplement espectaculars.
Llàstima de la relliscada de l'Antonio i l'avaria d'en Coes, sinó hauria sortit tot rodó. Que et milloris ben aviat Antonio.
Per últim, agraïr la feinada als organitzadors, i sugerir-los per la propera vegada que facin la lletra del roadbook una mica més gran...
Moltes gràcies Mikel i Ramon per la currada... ja ens podeu apuntar per la propera revolta, o el que sigui !!! :okcat
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 10, 2012 8:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Hola
Ja tinc les fotos revelades... vull dir publicades , és a dir penjades a Imageshack!
Trobada a Cassà, continuació CP1 de la versió inicial!

Direcció a Caldes de Malavella, Santa Coloma de Farners i pujada cap a Sant Hilari Sacalm

Despres d'unes quantes curves (centenars) passant per Vic, Manlleu, Sant Hipolit de Voltregà, Alpens, Les Lloses, Ripoll, Vallfogona, Olot i finalment Sant Feliu de Pallerols. Toca repostar els diposits dels mototuristes...

Tot seguit tornem a passar per Sant Hilari de Sacalm i direcció cap a Hostalric, no sense abans fer alguna volteta pel Montseny!!!!

Què dir del Montseny a la tardor. Una expressió de color magnífica!

El dia s'anava acabant i calia arribar a Hostalric.

Els últims motoristes anaven arrivant.

I festeta final!

Fins i tot hem ballat gangnam style

Salut a tothom!
Ja tinc les fotos revelades... vull dir publicades , és a dir penjades a Imageshack!
Trobada a Cassà, continuació CP1 de la versió inicial!

Direcció a Caldes de Malavella, Santa Coloma de Farners i pujada cap a Sant Hilari Sacalm

Despres d'unes quantes curves (centenars) passant per Vic, Manlleu, Sant Hipolit de Voltregà, Alpens, Les Lloses, Ripoll, Vallfogona, Olot i finalment Sant Feliu de Pallerols. Toca repostar els diposits dels mototuristes...

Tot seguit tornem a passar per Sant Hilari de Sacalm i direcció cap a Hostalric, no sense abans fer alguna volteta pel Montseny!!!!

Què dir del Montseny a la tardor. Una expressió de color magnífica!

El dia s'anava acabant i calia arribar a Hostalric.

Els últims motoristes anaven arrivant.

I festeta final!

Fins i tot hem ballat gangnam style

Salut a tothom!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 10, 2012 9:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
m'en alegro molt que aixi anat be i us ho hagueu passat de conya,tot el dia hi he anat pensant,sap greu la caiguda de l'Antonio espero que no siguji res,la propera espero no perdre-ma-la,las fotos molt macas. :birracat :birracat
-
- Presentats
- Entrades: 34
- Membre des de: ds. jul. 31, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Figueres
Tot el dia i l'excursió ha anat molt bé, llàstima de l'últim tros que hi ha hagut la caiguda de l'Antonio pujant al coll del revell.
S'ha trencat la clavícula, l'escàpula, una costella i passarà la nit en observació a l'hospital de Santa Caterina.
(Dèu n'hi do el pinyo que s'ha fotut)
L'ambulància i la policia han sigut molt ràpids. :sirena
S'ha trencat la clavícula, l'escàpula, una costella i passarà la nit en observació a l'hospital de Santa Caterina.
L'ambulància i la policia han sigut molt ràpids. :sirena
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
A veure si a la propera trobo un forat per venir. :picant
Es nota que us ho heu passat bé!!! :burrucat
Quins paisatges mes xulos ara a la tardor.
Antonio espero que la caiguda no hagi sigut important, a millorar-te.
:birracat :birracat
Es nota que us ho heu passat bé!!! :burrucat
Quins paisatges mes xulos ara a la tardor.
Antonio espero que la caiguda no hagi sigut important, a millorar-te.
:birracat :birracat
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Pescallunes4x4
- Presentats
- Entrades: 155
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
- Ubicació: Osona
Be nois primer de tot donar les gracies a l'organitzacio, han montat aquesta moguda per fernos patir i no ho han aconseguit hem disfrutat com canalla.
Molta gent d'aqui parleu de port espectaculars, doncs feu el recorregut que s'han currat aquest parell i veureu quin pais tenim.
Antonio et volem veure aviat!! A sac!!
Ja he descovert qui ha patrocinat els regals.... L'exelentisim ajuntament de st hilari sacalm jajaja
Tiramilles i jordivili, no es pot pixar tant jajaja
Pere29 ets un crac
Es nota que he disfrutat companys??? :birracat :birracat
Molta gent d'aqui parleu de port espectaculars, doncs feu el recorregut que s'han currat aquest parell i veureu quin pais tenim.
Antonio et volem veure aviat!! A sac!!
Ja he descovert qui ha patrocinat els regals.... L'exelentisim ajuntament de st hilari sacalm jajaja
Tiramilles i jordivili, no es pot pixar tant jajaja
Pere29 ets un crac
Es nota que he disfrutat companys??? :birracat :birracat
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- CMB
- Presentats
[quote user="Piris" post="218506"]Tot el dia i l'excursió ha anat molt bé, llàstima de l'últim tros que hi ha hagut la caiguda de l'Antonio pujant al coll del revell.
L'ambulància i la policia han sigut molt ràpids. :sirena[/quote]
Ahhhhhh! Ostres!!!!!!! Quina mala sort!
Ànims i que la recuperació sigui bona i ràpida!
Ahhhhhh! Ostres!!!!!!! Quina mala sort!
Ànims i que la recuperació sigui bona i ràpida!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 10, 2012 9:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
sap greu la caiguda del Antonio, que es millori rapidament
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
Primer de tot anims Antoni
Vull remarcar el que alguns companys ja an fet, que es donar les gracies a la organitzacio, cosa que he fet insitu pero que vull dir un altre vegada.
Dir en Pescallunes que a estat un molt bon company i que un per l´altre em anat tirant del carro fins arribar al final.
(Xevier et vaig dir que deixariem el pavello ven alt els de Torello) em cumplert :viscat :viscat jajajaja
Retem a qui estigui dispusat a agafar el guant. Que en preparin una per les terres del priorat, Segarra etc
Vull remarcar el que alguns companys ja an fet, que es donar les gracies a la organitzacio, cosa que he fet insitu pero que vull dir un altre vegada.
Dir en Pescallunes que a estat un molt bon company i que un per l´altre em anat tirant del carro fins arribar al final.
(Xevier et vaig dir que deixariem el pavello ven alt els de Torello) em cumplert :viscat :viscat jajajaja
Retem a qui estigui dispusat a agafar el guant. Que en preparin una per les terres del priorat, Segarra etc
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Piris" post="218506"]Tot el dia i l'excursió ha anat molt bé, llàstima de l'últim tros que hi ha hagut la caiguda de l'Antonio pujant al coll del revell.
Collons Antonio quina putada. Ens hem assabentat de l'accident quan han arribat els últims companys. Em sap molt greu. Millora't depressa que hem de compartir carretera una altra vegada ben aviat. Pit i collons!
Miquel, gràcies per la informació.
Malgrat l'accident de l'Antonio la Re-Volta ha anat mol bé. Majestuós Montseny, quins colors que ens ha regalat!
La representació de la Vall del Ges, què dir, un escàndol, un savoir faire, una conducció, una cosa... En Pere29 i en Pescallunes s'han encarregat d'arribar els primers. Ja havien dit que deixarien el pavelló ben alt. Jo controlava el grup desde darrera perquè no s'escapés res.
Ah, i Sant Hilari, perquè no hem passat per Sant Hilari?
L'organització, una MERavella. Per demostrar que no ha estat casualitat n'heu de preparar una altra ;) . Moltíssimes gràcies.
Cabirol, no sóc un crack. Sóc més que un crack, sóc un catacrack. Fins aviat.
Apa, Siau!
Antonio, FORÇA!!!
Collons Antonio quina putada. Ens hem assabentat de l'accident quan han arribat els últims companys. Em sap molt greu. Millora't depressa que hem de compartir carretera una altra vegada ben aviat. Pit i collons!
Miquel, gràcies per la informació.
Malgrat l'accident de l'Antonio la Re-Volta ha anat mol bé. Majestuós Montseny, quins colors que ens ha regalat!
La representació de la Vall del Ges, què dir, un escàndol, un savoir faire, una conducció, una cosa... En Pere29 i en Pescallunes s'han encarregat d'arribar els primers. Ja havien dit que deixarien el pavelló ben alt. Jo controlava el grup desde darrera perquè no s'escapés res.
Ah, i Sant Hilari, perquè no hem passat per Sant Hilari?
L'organització, una MERavella. Per demostrar que no ha estat casualitat n'heu de preparar una altra ;) . Moltíssimes gràcies.
Cabirol, no sóc un crack. Sóc més que un crack, sóc un catacrack. Fins aviat.
Apa, Siau!
Antonio, FORÇA!!!
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 10, 2012 10:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
Xavier, una cosa: Saps que encara hi ha una altra manera d'arribar a Sant Hilari des de Santa Coloma de Farners... Passant pel Subirà!
Clar que potser només seria apte pels teus socis amb rodes de tacs!
:okcat
:okcat
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="CMB" post="218525"]Xavier, una cosa: Saps que encara hi ha una altra manera d'arribar a Sant Hilari des de Santa Coloma de Farners... Passant pel Subirà!
:okcat[/quote]
No em facis dentetes que no tinc calers !
:okcat[/quote]
No em facis dentetes que no tinc calers !
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Aquest matí em sembla que m'he creuat amb alguns de vosaltres quant anàveu cap a Cassà ... llàstima de caiguda de l'Antonio, espero que es recuperi aviat ... ANIMS !!! i també voldria FELICITAR als organitzadors, que sou uns craks !!!
Salut !!! :holacat
Salut !!! :holacat
Gas a la burra!!!
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Ostres!!!!! Quin greu que em sap el que l'hi ha passat a l'Antonio. Espero que es recuperi desseguida i poder tornar a veure'l ben aviat.
Una abraçada,
Jordi "Prony"
Una abraçada,
Jordi "Prony"
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Veig que ha estat tot un èxit. Normal sabent qui ho organitzava. :okcat
Antonio, que si, que ja ho sabem que tothom baixa de la moto com vol, però aquesta vegada t'has fet mal. A recuperar-se doncs, que els veterans com tu no s'espanten per res. Ànims!!!
Antonio, que si, que ja ho sabem que tothom baixa de la moto com vol, però aquesta vegada t'has fet mal. A recuperar-se doncs, que els veterans com tu no s'espanten per res. Ànims!!!

- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
De entrada, i com us he dit en directe fa una estona, Miquel i Ramon, GRACIES !!! per haver organitzat una sarau com aquest de manera fantàstica. Ha estat una díada quasi perfecta (llàstima la caiguda d'en Antonio...) de moto i convivència (gràcies Gearbox i Sra., i Mininos per la vostra paciencia ,no sempre a Hostalric s'hi va directe desde Arbúcies...jejeje.).
Espèro que l'Antonio es recuperi aviat i que en Coes, trovi i solucioni, l'avaría de la seva màquina.
Jo com que soc un viciòs, i no en vaig tenir prou, avui i torno...
http://goo.gl/maps/0wFOl
El que varem gaudir ahir s'ha de compartir i na Elena ha de veure (al menys una part) del que varem contemplar de la explendorosa tardor que estem tenint enguany.
Això sí, prometo que NO pasarem per Espinelves...jejeje.
Ramon i Miquel, espero amb ansietat la propera !!! :okcat
:birracat :birracat :birracat
Espèro que l'Antonio es recuperi aviat i que en Coes, trovi i solucioni, l'avaría de la seva màquina.
Jo com que soc un viciòs, i no en vaig tenir prou, avui i torno...
http://goo.gl/maps/0wFOl
El que varem gaudir ahir s'ha de compartir i na Elena ha de veure (al menys una part) del que varem contemplar de la explendorosa tardor que estem tenint enguany.
Això sí, prometo que NO pasarem per Espinelves...jejeje.
Ramon i Miquel, espero amb ansietat la propera !!! :okcat
:birracat :birracat :birracat
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 11, 2012 6:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.