Rider 2015

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Kpeps » dl. març 23, 2015 6:52 pm

Espluga de Serra.
Aquí quan vaig sortir de Tornafort,el dia de l Rider es tindra que pujar cap a Vielha,jo no ho vaig fer ja que el cami ja el conec i no calia,al arrivar al pont abans de la general paro faig una foto de la moto i els cartells,desde baix per pujar a Tornafort ja veieu.

Imatge

Imatge

el que vaig fer va ser anar fins a La Pobla de Segur on vaig parar un moment a la rotonda que va cap al Pont de Suert i vaig fer un petit mos.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Encarar el coll de la Creu de Perves sempre es agradable,una carretera d’alta muntanya que es entretinguda.

Imatge

la baixada no m’agrada pero be,no tot et pot agradar,al arrivar a la carretera,que per devant pasarem per anar fins el desviament que ens portara a Espluga de Serra.
En aquest punt están parat es va aturar un cotxe de la GGCC ,em van demanar si necesitaba res,jo no els havia vist en cap moment,pero el conductor em va espetar que : no se puede circular con la luz de dia,es obligatoria la luz de cruce en carretera y mas en la zona de los 13 puentes…li vaig dir que tenia rao,que estaba en automatic i no m’en havia adonat,els vaig demanar per Espluga de Serra per desviar el tema i em van dir que no savien on era ¿? Es van despedir i s’en van anar.

Imatge

Imatge

Imatge

Una anécdota a tenir en conte,nomes agafar la carretera aquesta,hi ha una casa,vaig veure que hi havia dos gossos negres a la porta,tal com vaig pensar un d’ells va sortir esperitat cap a mi quan passava,vaig acelerar i el vaig deixar enrere,espero que el dia de la Rider aquesta mala bestia no dongui problemes…..
Be,en agafar el trencall la carretereta es molt maca,al principi mes ample i al anar pujant es va estrenyent,fins arrivar a una casa amb una nau que es el famos ‘’poble’’ del cartell que indica a la carretera general

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

a partir d’aquí i fins arrivar a Espluga de Serra un caminot d’uns 5 km’s mes o menys de grava i terra compactada,no te gaire complicacio,pero no crec que sigui molt normal en una prova de 1000 km’s,no hi ha una altre manera d’arrivar-hi o sigui que ‘’comolaslentejassilasquiereslascomesysinolasdejas’’,abans d’arrivar tot de caravanes a peu de cami,jo pensaba que era una ‘’rave’’ pero no el cartell ho diut tot,deu ser un poblat de ‘’cumbayas’’ i fins aquí haurem de venir.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

A partir d’aquí qui vulgui seguir els consells de l’organitzacio,trobara durant 20 minuts de patiment aixo, a no ser que vaigis amb una enduro o una trail i t’agradi el tema,o trobo fora de lloc i mes aconsellar-ho,en acavat d’aquest 20 minuts tens un quart d’horeta fins arrivar a la carretera general que ens dura cap a Puente de Montañana,JO HO TINC CLAR !! a Espluga de Serra fare mitja volta i tornare per on he vingut,no em vaig matar de miracle……pregare al senyor de que no s’em estampi ningu de cara …….

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Continuara……
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Kpeps » dl. març 23, 2015 6:52 pm

Vilanova de Meia.
Aquí si que em vaig acabar de posar dels nervis,seguint las instruccions de l’organitzacio,al arrivar altre cop a la N-230 vaig fer el cami cap a Puente de Montaña,el molt entretingut coll de Montllobar que no te cap dificultat et porta fins a Tremp

Imatge

aquí,vaig tirar cap al panta de Terradets fins on arrives a Cellers,passas aquesta poblacio i trobes el desviament cap a Llimiana,vaig pujar fins aquest poble ja que m’havien dit que era curios de veure,amb una esglesia romanica molt gran,vaig pujar.

Imatge
subir fotos gratis

Imatge
hosting imagenes

Imatge
sube

Imatge
subir imagenes

Imatge
imagenes gratis

Al tornar enrera,el cami que t’aconsellen es un altre berenjenal de padre y muy señor mio,ja ho havia vist en un video del Company Boolean ,pero despres de l’experiencia off de l’anterior enllaç al tornar a la carretera vaig posar al navegador la via rápida i em va dur cap al panta de Camarasa i al trovar el desviament de Fontllonga vaig agafar el cami…..senyores i senyors de Guatemala a Guatepeor….

Imatge
imagen

despres d’un km de pista venen uns km’s d’asfalt,fins arrivar al no res,be,un altre cami de carro….aqui armant-me de valor i renegant dels Dimonis,pensant que seria un moment ,vaig fer 15 km’s de pista fins arrivar a Sta Maria de Meia,el poble anterior a aVilanova de Meia ….

Imatge

tot s’ha de dir,jo el dia de la Rider no fare per aquí,agafare cap a Artesa de Segre i uns km’s abans hi ha el desviament per anar cap a Vilanova de Meia,per una carrtera ben maca de 2 carrils,el Kpeps ja te una edat que no e spot comprometre aqull dia a fer-se el homenet,aquest es el indicador que hi ha al mitg del poble de la carretereta que et porta fins aqui.

Imatge

p.d. aquest tros final de carro el tinc gravat i em quedo sorpres com em vaig defensar,en total un dissabte de 476 km’s per anar fent boca.
Sou uns martirs si heu arrivat fins aquí,jajajajaja.
Imatge

Avatar de l’usuari
Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Lomotard » dl. març 23, 2015 9:31 pm

Molt bones,

A tots els que fareu la Rider1000, us admiro molt, us ho dic de veritat.
Jo estic apuntat a la Rider500 i us juro que estic ven "cagat".
Segur que més d'un, us fareu un far de riure, quan us digui la meva quilometrada màxima.
Va ser un dia que estava molt inspirat i em vaig quedar als 350km.
Normalment faig sortides d'una mitjana de 200 kms com a màxim (amb esmorzar inclòs :catsalt ).
Algun consell per la Rider?
Com la plantegeu?
Sortireu a pinyó fix o us ho agafareu sense presses?

Gràcies per endavant pels vostres consells.

Salut i gaasss!!!!!

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Mon&mon » dl. març 23, 2015 10:22 pm

Hola Kpeps.
Molt bona ruta, millors fotos i immillorable crònica.
Moltes gràcies per les teves experiències.
Molt xula la moto...

Siau
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Jordipm » dl. març 23, 2015 10:29 pm

Ospedre com estan aquests carreteres ... Be camins, la de vilanova de meia l'he fet 3 o 4 vegades i no recordo que estigues tant malament .... Les altres encara no les he fet ... A veure si tinc un reconet algun cap de setmana i a patir


Enviat desde qui sap on ....

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Boolean » dl. març 23, 2015 10:47 pm

Lomotard ha escrit: Algun consell per la Rider?
Com la plantegeu?
Sortireu a pinyó fix o us ho agafareu sense presses?
Jo surto sense presses i el màxim relaxat possible, les tensions només faran que acabis cansat abans d'hora, així que relaxa't i disfruta de la ruta.

Jo la 1000 la plantejo amb poques parades al principi, just per repostar, i anar fent parades cada cop més freqüents a mesura que avança el dia. Però si no has fet mai una tirada així les parades les has de fer segons et demani el cos. No esperis mai a estar rebentat per parar. Planificat parades cada 200kms més o menys.

Avatar de l’usuari
Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Lomotard » dt. març 24, 2015 3:58 pm

Gràcies Xavier, seguiré els teus consells. Sobretot venint del "number one" de la Rider1000 d'enguany.
Fa bastants temps que et segueixo pel teu canal de Youtbe i ja he pogut veure, pels vídeos que has penjat,
que estàs preparant la Rider a consciència.
També m'agradaria dir, que he quedat bastant sorprès pel mal estat de les carreteres, sobretot del tram de Tornafort.
Personalment no ho esperava (ja que és un tram recomanat per l'organització).
Com a "rookie" de la Rider m'ho agafaré amb tranquil·litat i intentaré gaudir-la al màxim.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Kpeps » dt. març 24, 2015 10:53 pm

Jordipm ha escrit:Ospedre com estan aquests carreteres ... Be camins, la de vilanova de meia l'he fet 3 o 4 vegades i no recordo que estigues tant malament .... Les altres encara no les he fet ... A veure si tinc un reconet algun cap de setmana i a patir


Enviat desde qui sap on ....
Hola Jordi,la veritat es que si miras el maps,es veu asfaltat,sens dubte ara no ho esta,com diu en Boolean,potsere per la prova ja ho esta,tu l'has fet asfaltat ??? Si que es veia maquinaria com acondicionant la carretera (si ho arriva ser) -shock -shock
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Jordipm » dt. març 24, 2015 10:58 pm

Sempre l'he fet asfaltat, la ultima vegada deu fer un any o any i mig... De fet per arribar a vilanova de meia es pot arribar per on aconsella la organització o anar fins a Tremp, isona cap Artesa. I no Tardes no gaire mes

Avatar de l’usuari
Pepeldelleida
Presentats
Entrades: 9
Membre des de: dl. feb. 23, 2015 4:15 pm
Ubicació: Lleida

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Pepeldelleida » dv. març 27, 2015 5:30 pm

Hola a tots.
Jo anire amb un company a fer una exploratoria aquest diumenge per la zona de Tornafort i Espluga de Serra.
Aprofitant vaixarem per Vilanova de Meia tambe.
Si algú es vol apuntar, sortim a les 8.30 de Lleida, de la gasolinera dels Condes, o podem quedar per el cami tambe.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Kpeps » dv. abr. 03, 2015 8:36 pm

ahir vaig fer els tres primers control de pas,aprofitant que tenia que pujar a Puigcerda -fisch -fisch anant a pas de tortuga i sense que l'agulla en cap moment pases de 100 per hora ,vaig fer els següents,desde el pabello de sortida fins a Collsuspina 32 minuts,desde Collsuspina fins un mas de nom els Plans que esta a mitg cami,entre st Privat i Vidra 59 minuts i d'aqui a Puigcerda 1 h i 3/4,al arrivar ja portes 1/5 part ja que fas els primers 200 km's,per cert el tros del Reig estava mes net que l'altre cop que l'havia fet :catok
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Jordipm » dv. abr. 03, 2015 8:53 pm

Jo ho vaig fer dijous fins a St Quirze de Besora , no tenia temps d'anar a Puigcerdà.
Encara estic buscant el mas de el Reig ...

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Kpeps » dv. abr. 03, 2015 9:09 pm

Jordipm ha escrit:Jo ho vaig fer dijous fins a St Quirze de Besora , no tenia temps d'anar a Puigcerdà.
Encara estic buscant el mas de el Reig ...


aixo del Reig suposso sera un punt a peu de cami,perque apart d'aquest que dic jo no n'he vist cap mes els cops que hi he anat :catnono
Imatge

Avatar de l’usuari
Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Lomotard » dg. abr. 05, 2015 4:04 pm

Molt bones,

Fa 2 dies que vaig anar a investigar i fer el tram del Reig.
És fàcil de trobar. S'ha d'anar fins a Sant Privat d'en Bas i abans d'arribar al poble hi ha un trencant a la dreta que posa VIDRÀ (hi ha com un camp de futbol, si no recordo malament)
Després, fins al punt de control, asfalt destrossat, ple de gravilla, fulles, troncs. Bé, s'hi pot trobar de tot.
Un cop passat el punt de control, l'asfalt millora una "mica", però segueix igual de brut com al principi.
A també tenen tela com uns "trencaaigües" de ferro que travessen tota la carretera. Espero que no plogui el dia de la Rider.
M'imagino que el punt de control, serà en algun lloc al costat de la carretera (ja que no vaig veure cap esplanada prou gran per instal·lar-lo).
Els que portem motos trail, bé. La resta de motos a patir. És un tram de 22 quilòmetres en segona i gràcies (en el meu cas).
Hi tornaré a passar per la Rider (per força), però no crec que hi torni a passar mai més.

Salut i gassss

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Mon&mon » dl. abr. 06, 2015 9:27 am

Hola
Nosaltres hi vam passar dissabte, es un tram apte per a trails, encara que, amb paciència, crec s'hi pot passar en cualsevol moto.
Ens ha quedat el dubte del punt de control.
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Lomotard » dl. abr. 06, 2015 11:35 am

En la pàgina oficial de la Rider1000 ens diu del tram del Reig:

"És aconsellable que el sentit de la circulació sigui de Sant Privat d’en Bas cap a Vidrà. La carretera és estreta i hi pot haver trànsit en els dos sentits. Per tant, cal anar amb precaució i gaudint de l’excel·lent paisatge.Degut a la ubicació, el Punt de Pas estarà en una autocaravana"

Sabent que hi haurà una autocaravana al punt de control ja m'imagino a on serà. Que és a on et fa parar el GPS, si entres les coordenades que et d'on l'organització.

Salut i gaaaasss

-thumbup -thumbup -thumbup

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 06, 2015 8:38 pm

ahir vaig anar a fer un altre prova,de tornada de Queixans on he pasat la Setmana Santa i coneixen que molt gent que ha de baixar per la collada o fa per el desviament que porta a Toses o vaig anar a provar,em sembla que el dia de la Rider quan pujant arrivi a aquest encreuament l'agafare ja que el cami a part de mes curt es mes recte,estret aixo si,pero be,a aquella hora dubto que i hagi molt de transit,algu ho pot confirmar ??

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Pepeldelleida
Presentats
Entrades: 9
Membre des de: dl. feb. 23, 2015 4:15 pm
Ubicació: Lleida

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Pepeldelleida » dc. abr. 08, 2015 7:22 pm

Fa uns dies vam anar amb Runaway a fer el tram de Espluga de Serra i la conclusio es clara.
De la nacional a Espluga hi ha 12 kms que es fan amb 13 minuts i continuant cap a Sapeira fins la nacional tens 15 kms que els vam fer amb 25 minuts i anant rapidets.
Porto una trail i m'agrada anar per camins, pero el dia de la Rider, jo tornare enrrere per el mateix cami.

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Boolean » dv. abr. 10, 2015 3:17 pm

Pepeldelleida ha escrit:Fa uns dies vam anar amb Runaway a fer el tram de Espluga de Serra i la conclusio es clara.
De la nacional a Espluga hi ha 12 kms que es fan amb 13 minuts i continuant cap a Sapeira fins la nacional tens 15 kms que els vam fer amb 25 minuts i anant rapidets.
Porto una trail i m'agrada anar per camins, pero el dia de la Rider, jo tornare enrrere per el mateix cami.
el problema que veig a tornar pel mateix cami es que la carretera de pujada es estreta i tambe te gravilla en el tram final. Potser es convertira en un perill tant pels que pugen com pels que baixen,...

jo segurament faci el pack complet, es a dir, si s'ha de f er pista es fa pista,... per aixó m'he apuntat,... la pista tambe la pago! :catBirra

Avatar de l’usuari
Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Lomotard » dg. abr. 12, 2015 7:45 am

Una pregunteta sobre el tram de Tornafort.
Jo faré la Rider 500 amb 7 companys més, 4 anem amb motos trails i 4 van amb moto de carretera.
El Xavi ja ha deixat clar passarà pels trams de terra i en els seus vídeos diu que aquest tram està trencat i mig.
¿Xavi i la gent que heu fet aquest tram que ens recomaneu, fer el tram recomanat per l'organització o passar per Sort?

:esperant

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”