Jo dic el que el Sagal, endavant i sense por !Sagal ha escrit:O sigui que ja estas marcant la ruta i tots a creure, que la gent esta amb tu donaXurrumeka ha escrit:bé doncs, diumenge en parlem!!!!!!!!!!!!!!!!!
sortida proposada per les dones (de l'escamot Serrallonga)
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
aviam.............el preu del pa.........de quin tipus de pa parlem? hi ha el de pagès (de 1/2 Kg, de 1 Kg, dels "tipus familia nombrosa), la barra de pa de tota la vida (de diferents mides, clar), el gallec, l'integral, el de màquina, el de fibra, el de sègol, el de què cony sé jo........... es podria fer una tesi sociològica dels diferents tipus de pa i de la gent que els consumeix i com que ara mateix em fa molta mandra, he decidit que passo!!!!! :mestre :mestre :mestre
ara bé, en referència al tema central del post, jo no decidiré pas per la majoria, només faltaria, o sigui que s'accepten sugerències (que de ben segur seràn molt sàvies) i demà ho acabem de decidir, d'acord? en quan a la data, s'havia parlat de fer-ho un cap de setmana de juny, però falta per decidir quin li va millor a la gent i si ho fem en dissabte o diumenge.
bé, després d'aquest "rollo", avui a dormir d'hora que demà tenim feina!!!!! a més, serem una bona colla i de ben segur que ens ho passarem d'allò més bé!! això si, recordeu els consells dels SAVIS i llegiu-vos els consells per les sortides de mototurisme, d'acord?
vinga, un petunarru i fins demà!!!!! :cerv :cerv :cerv
ara bé, en referència al tema central del post, jo no decidiré pas per la majoria, només faltaria, o sigui que s'accepten sugerències (que de ben segur seràn molt sàvies) i demà ho acabem de decidir, d'acord? en quan a la data, s'havia parlat de fer-ho un cap de setmana de juny, però falta per decidir quin li va millor a la gent i si ho fem en dissabte o diumenge.
bé, després d'aquest "rollo", avui a dormir d'hora que demà tenim feina!!!!! a més, serem una bona colla i de ben segur que ens ho passarem d'allò més bé!! això si, recordeu els consells dels SAVIS i llegiu-vos els consells per les sortides de mototurisme, d'acord?
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Doncs mira a mi ja m'esta bé el pa de cony.Xurrumeka ha escrit:aviam.............el preu del pa.........de quin tipus de pa parlem? hi ha el de pagès (de 1/2 Kg, de 1 Kg, dels "tipus familia nombrosa), la barra de pa de tota la vida (de diferents mides, clar), el gallec, l'integral, el de màquina, el de fibra, el de sègol, el de què cony sé jo........... es podria fer una tesi sociològica dels diferents tipus de pa i de la gent que els consumeix i com que ara mateix em fa molta mandra, he decidit que passo!!!!! :mestre :mestre :mestre
Si tenim que decidir també ja m'esta bé la ruta 4
I personalment del dia em sembla de conya el dilluns.
O sigui ja veus que tu poso facil, eh. Després no em diguis cab....on

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Xurrumeca si tu proposes la ruta tu decideixes la ruta !!!!
nota: color vermell com la ducatti,
Els altres ens apuntem, si ens agrada; la copiem i/o millorem si ens agrada. I punt. Res més.
Això pot ser una fotocopiadora, una impressora, però mai una democràcia orgànica
nota: color vermell com la ducatti,
Els altres ens apuntem, si ens agrada; la copiem i/o millorem si ens agrada. I punt. Res més.
Això pot ser una fotocopiadora, una impressora, però mai una democràcia orgànica
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Xurrumeka
- Presentats
bé nois i noies..............
la sortida "de les dones de l'Escamot Serrallonga" queda fixada definitivament pel dissabte 27 de juny, ja anirem explicant els detalls de la ruta i tot plegat.
Pels que ens hem vist avui, ha estat un plaer com sempre gaudir d'un dia perfecte al vostre costat i pels que no hi éreu, espero veure-us a la propera sortida de juny.
Un petunarru!!!!!!!!!!!!!!!!! :!: :!: :!: :!: :!:
la sortida "de les dones de l'Escamot Serrallonga" queda fixada definitivament pel dissabte 27 de juny, ja anirem explicant els detalls de la ruta i tot plegat.
Pels que ens hem vist avui, ha estat un plaer com sempre gaudir d'un dia perfecte al vostre costat i pels que no hi éreu, espero veure-us a la propera sortida de juny.
Un petunarru!!!!!!!!!!!!!!!!! :!: :!: :!: :!: :!:
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Xurrumeka
- Presentats
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
MERDE!!!!
Jo ja havia previst anar aquí
foros/viewtopic.php?t=5768
Ho has fet expressament, oi? :twisted:
- Xurrumeka
- Presentats
doncs no, des de la sortida del mes passat, que ja s'havia parlat d'aquesta data, evidentment, com que mai li va bé a tothom, s'ha de fixar un dia i que vingui qui pugui..........Storm ha escrit:MERDE!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Quina pu.... Alucina. :evil: :evil:Alucinamaripili ha escrit:Si de cas no ens apuntis a nosaltres, alguns botiguers encara no gaudim d'aquests privilegis i treballem Dissabte. :? :?
A veure si en retrobem aviat que fa temps que no fem cap quilòmetre junts.
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Ja et vam trobar a faltar a Banyoles, ja.....James Bond ha escrit:Quina pu.... Alucina. :evil: :evil:Alucinamaripili ha escrit:Si de cas no ens apuntis a nosaltres, alguns botiguers encara no gaudim d'aquests privilegis i treballem Dissabte. :? :?
A veure si en retrobem aviat que fa temps que no fem cap quilòmetre junts.
Vssssss
007
Aquests bessons acabaran amb tu.
A veure si podem organitzar alguna coseta i ens veiem.
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Re: Sortida Proposada Per Les Dones (de L'escamot Serrallong
Be m'apunto, tan em dona que es pugi el Palleres al inrevés ja el vaig fer no fa gaire com cal i tampoc m'importa que sigui el gran premi d'Assen fins i tot crec que ens donaría temps de veure'l tot fent una paradeta :mrgreen: