Tornem a Goust (a la segona a la vençuda)
Moderador: Airald
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Re: Tornem A Goust (a La Segona A La Vençuda)
Confirmat, ja ens podeu posar com a definitius, :ban :ban :ban que veig que sou pocs. :b9 :b9 .
Bé, si no ens veiem avans, ens veiem a Torrefarrera. :cerv :cerv
Bé, si no ens veiem avans, ens veiem a Torrefarrera. :cerv :cerv
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Minina" post="173373"]Confirmat, ja ens podeu posar com a definitius... [/quote]
Oleee !!! :ban :ban
Ja som 20 motos... Sagaaaaaaaal !!!! m'hauras de deixar l'armilla groga !!!
Oleee !!! :ban :ban
Ja som 20 motos... Sagaaaaaaaal !!!! m'hauras de deixar l'armilla groga !!!
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 29, 2011 10:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Passeu-me a definitiu, ens veiem a Argelaguer a les 5:30, :mrgreen: o a la carretera, total serem els únics.
L'amortidor no està arreglat però he anat aquesta setmana a treballar cada dia i tampoc es tan greu com per no anar a Goust.
Per el tema del Picnic que s'ha de portar? cadascú lo seu com els de Manlleu o hi ha alguna tradició a respectar?
Salut! ;)
L'amortidor no està arreglat però he anat aquesta setmana a treballar cada dia i tampoc es tan greu com per no anar a Goust.
Per el tema del Picnic que s'ha de portar? cadascú lo seu com els de Manlleu o hi ha alguna tradició a respectar?
Salut! ;)
- Sacot
- Presentats
- Entrades: 218
- Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
- Ubicació: Juià
Apunteu-me siusplau
Fins dissabte
Fins dissabte
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="650X" post="173376"]Passeu-me a definitiu, ens veiem a Argelaguer a les 5:30, :mrgreen: o a la carretera, total serem els únics.
Salut! ;)[/quote]
Porta el que vulguis menjar i despres com a bons germans............. :mrgreen: :mrgreen:
Salut! ;)[/quote]
Porta el que vulguis menjar i despres com a bons germans............. :mrgreen: :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 29, 2011 10:40 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Per cert................. 20 motos???
Tindrem de fer torns per pujar a Goust :mrgreen: :mrgreen:
Tots plegats a dalt tindrem que deixar les motos amb el bestiar :mrgreen:
Tots plegats a dalt tindrem que deixar les motos amb el bestiar :mrgreen:
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="STELVIO 00" post="173382"]Per cert................. 20 motos???
Tots plegats a dalt tindrem que deixar les motos amb el bestiar :mrgreen:[/quote]
Doncs això que dius és ben cert, no hi cabrem pas a dalt. :shock:
Haurem d'aparcar pel camí i acabar d'arribar a peu !!
Tots plegats a dalt tindrem que deixar les motos amb el bestiar :mrgreen:[/quote]
Doncs això que dius és ben cert, no hi cabrem pas a dalt. :shock:
Haurem d'aparcar pel camí i acabar d'arribar a peu !!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Genial, farem una tirallonga de motos que quan els primers arribin a Goust els últims encara seran a Torefererra :mrgreen:
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Passeu-me a DEFINITIU, si us plau. :D
Tot i que amb matissos. :lol:
La meva idea es la de pujar desde Torrefarrera , fer la ruta fins dinar, amb tots vosaltres.
Llavors ve el canvi. :eyes
Aprofitaré per queda'm per la zona. Em portaré la tenda i ja veuré on dormiré. Sobre la marcha, així Diumenge faré algun port de montanya mes...
Tinc un company que també estarà rutejant per la zona, farém per trobar-nos.... si algú es vol apuntar. Cap problema. Tot i que l'idea es la de minim "gasto" i ser totalment autosuficinets, aixo vol dir porta's tots els àpats que s'hagin de fer a sobre la moto. El pa Diumenge el comprariem a la France :oops:
Ja sabeu.... si algú es vol apuntar.... per mi, cap problema.
A tot aixó.... hi ha cap inconvenient que os acompanyi una part del dia?
La meva idea es la de pujar desde Torrefarrera , fer la ruta fins dinar, amb tots vosaltres.
Aprofitaré per queda'm per la zona. Em portaré la tenda i ja veuré on dormiré. Sobre la marcha, així Diumenge faré algun port de montanya mes...
Tinc un company que també estarà rutejant per la zona, farém per trobar-nos.... si algú es vol apuntar. Cap problema. Tot i que l'idea es la de minim "gasto" i ser totalment autosuficinets, aixo vol dir porta's tots els àpats que s'hagin de fer a sobre la moto. El pa Diumenge el comprariem a la France :oops:
Ja sabeu.... si algú es vol apuntar.... per mi, cap problema.
A tot aixó.... hi ha cap inconvenient que os acompanyi una part del dia?
Rodar en moto es lo meu
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Danielot" post="173397"]
A tot aixó.... hi ha cap inconvenient que os acompanyi una part del dia?[/quote]
Si , hi tant, l´inconvenient es que només vindras una part del dia :halfcry
A tot aixó.... hi ha cap inconvenient que os acompanyi una part del dia?[/quote]
Si , hi tant, l´inconvenient es que només vindras una part del dia :halfcry
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Danielot" post="173397"]Passeu-me a DEFINITIU, si us plau. :D
Ja sabeu.... si algú es vol apuntar.... per mi, cap problema.[/quote]
Jo vaig estar fora la setmana passada amb sac, tenda i fogonet, que si no ....
Hi ara, com més serem més riurem ;)
Ja sabeu.... si algú es vol apuntar.... per mi, cap problema.[/quote]
Jo vaig estar fora la setmana passada amb sac, tenda i fogonet, que si no ....
Hi ara, com més serem més riurem ;)
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
carai, ja en sou una bona colla, la primera intenció era venir, però coincideix amb la festa major de Vic, i de tant en tant, s'ha de variar una miqueta oi?.
Que tingueu molt bona ruta i com tots, estarem a l'espera de llegir la crònica i veure les fotos.
Salut i kms..
Que tingueu molt bona ruta i com tots, estarem a l'espera de llegir la crònica i veure les fotos.
Salut i kms..
Jordi Ponsa l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 29, 2011 11:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Jordi Ponsa" post="173402"]carai, ja en sou una bona colla, la primera intenció era venir, però coincideix amb la festa major de Vic, i de tant en tant, s'ha de variar una miqueta oi?.
Salut i kms..[/quote]
Crec recordar que el Pasqual es va demanar fer la cronica :mrgreen: :mrgreen:
Fotos segur que en veuras......................... de´n Gearbox per exemple ;)
Salut i kms..[/quote]
Fotos segur que en veuras......................... de´n Gearbox per exemple ;)
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
[quote user="STELVIO 00" post="173403"][quote user="Jordi Ponsa" post="173402"]carai, ja en sou una bona colla, la primera intenció era venir, però coincideix amb la festa major de Vic, i de tant en tant, s'ha de variar una miqueta oi?.
Salut i kms..[/quote]
Fotos segur que en veuras......................... de´n Gearbox per exemple ;)[/quote]
Ok, accepto fotos com a crònica,je,je... :lol:
Salut i kms..[/quote]
Fotos segur que en veuras......................... de´n Gearbox per exemple ;)[/quote]
Ok, accepto fotos com a crònica,je,je... :lol:
Never ride alone.
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Panotxa" post="173367"]Poc que l'acabarem mai aquest dia, serà interminable.
Per cert, la primera és avall. :D :D :D
Salut! ;)[/quote]
... i el pedal és el de l'esquerra :roll:
ps: ostres, no m'havia adonat que si apuntava tanta gent nova de les terres gironines, ja estan avesats aquests a fer tirades tant llargues ? Segur que els hem d'esperar a cada cruïlla :mrgreen:
Salut! ;)[/quote]
ps: ostres, no m'havia adonat que si apuntava tanta gent nova de les terres gironines, ja estan avesats aquests a fer tirades tant llargues ? Segur que els hem d'esperar a cada cruïlla :mrgreen:
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="173406"][quote user="Panotxa" post="173367"]Poc que l'acabarem mai aquest dia, serà interminable.
Salut! ;)[/quote]
ps: ostres, no m'havia adonat que si apuntava tanta gent nova de les terres gironines, ja estan avesats aquests a fer tirades tant llargues ? Segur que els hem d'esperar a cada cruïlla :mrgreen:[/quote]
Jo per si càs ja m'he descarregat el track per si correu massa i quedo endarrerit no perdre'm. :crys
Salut! ;)[/quote]
ps: ostres, no m'havia adonat que si apuntava tanta gent nova de les terres gironines, ja estan avesats aquests a fer tirades tant llargues ? Segur que els hem d'esperar a cada cruïlla :mrgreen:[/quote]
Jo per si càs ja m'he descarregat el track per si correu massa i quedo endarrerit no perdre'm. :crys
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="650X" post="173408"][quote user="Ramon" post="173406"][quote user="Panotxa" post="173367"]Poc que l'acabarem mai aquest dia, serà interminable.
Salut! ;)[/quote]
Jo per si càs ja m'he descarregat el track per si correu massa i quedo endarrerit no perdre'm. :crys[/quote]
Ei, que anava per un parell d'individus que fa tyemps que no es deixen veure i, posats a jugar, el seu nick comença per S ;)
Salut! ;)[/quote]
Jo per si càs ja m'he descarregat el track per si correu massa i quedo endarrerit no perdre'm. :crys[/quote]
Ei, que anava per un parell d'individus que fa tyemps que no es deixen veure i, posats a jugar, el seu nick comença per S ;)
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 29, 2011 11:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Hola a tots.
No podré acompanyar-vos a Goust aquest dissabte. Us desitjo que disfruteu molt d'una sortida que promet de valent.
Intentaré no fallar a la pròxima.
Passeu-vos-ho molt bé !!!!
Salut.
No podré acompanyar-vos a Goust aquest dissabte. Us desitjo que disfruteu molt d'una sortida que promet de valent.
Salut.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Ostia noi,vinc de treballar i trobo tota aquesta penya.Si ho haguessim sapigut
abans (Siono,Nuria,Stelvio,Sacot,Mininos,etc...)quina por :tremolant .Jo com us vaig dir nomes
us podrè acompanyar una estoneta ¿?,us tinc preparada la medicaciò :twisted: ,però
per tants,no se jo.........
abans (Siono,Nuria,Stelvio,Sacot,Mininos,etc...)quina por :tremolant .Jo com us vaig dir nomes
us podrè acompanyar una estoneta ¿?,us tinc preparada la medicaciò :twisted: ,però
per tants,no se jo.........
Que gran aquest de Bilbao

- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
[quote user="Xavier" post="173419"]Hola a tots.
Salut.[/quote]
:halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry
Salut.[/quote]
:halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry
Sempre amb un somriure
Núria
Núria