RE-VOLTA CATALANA 2º Part
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Re: RE-VOLTA CATALANA 2º Part
Impressionant, així va ser la segona part de la re-volta. Va pagar la pena el fet de que l’asfalt estigués humit, a canvi del paisatge meravellós del que vam gaudir. Els boscos del Montseny, l'Osona, La Garrotxa, El Ripollés i del LLuçanés presentaven un aspecte formidable, amb els castanyers tenyits de groc, taronja i vermell.
El recorregut farcit de revolts, que semblaven que nomes anaven i tornaven de Sant Hilari. Jo, per la meva part, vaig descobrir indrets i carreteres que desconeixia just al costat de casa. Quants kilòmetres no haurem fet, per anar a trobar traçats a l’altre punt del país, quan els tenim a tocar.
L’única nota trista de la jornada va ser la caiguda del company Antonio, a qui li desitjo que es millori ràpidament.
Per acabar, no voldria oblidar-me d’en Miquel i d’en Ramón. Gracies, gracies i gracies.
Re-voltats per sempre!
El recorregut farcit de revolts, que semblaven que nomes anaven i tornaven de Sant Hilari. Jo, per la meva part, vaig descobrir indrets i carreteres que desconeixia just al costat de casa. Quants kilòmetres no haurem fet, per anar a trobar traçats a l’altre punt del país, quan els tenim a tocar.
L’única nota trista de la jornada va ser la caiguda del company Antonio, a qui li desitjo que es millori ràpidament.
Per acabar, no voldria oblidar-me d’en Miquel i d’en Ramón. Gracies, gracies i gracies.
Re-voltats per sempre!
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Bones!!
Doncs ahir va ser tot un exit!! ens ho vam passar molt bé, les carreteres estaven com estaven però amb més "cuidadu" :tremolant es podia rodar i passar-ho bé.
Esportivament parlant ;) el nostre equip (yamaha-ges/bisaura) va agafar la delantera al principi :conducat i no la va deixar fins just a l'entrada de St Celoni, però per parar massa a fer pipi i una petita parada per confirmar la ruta va ser aprofitada per el Team Trail Torelló (orange power ktm + bmw) :form que ens va arrebatar :martell la primera posició. :viscat
Aixó si al recompte de KM final van fer algun de menys que els teorics....mmmm :nonocat :sado ...aixó sona a ......TONGO TONGO!!
Per cert :666 ....jijiji les primeres posicions van ser ocupades per motos de petita cilindrada (en comparació) trail i trails-enduro i algunes amb neumatics de tacs.... jo no vull dir res :callo ...............però............. a més els 4 de Torelló!! :jajacat
Be conyes apart! vull felicitar als organitzadors per la feina, animar a l'Antonio i agrair a tots els participants pel bon rollo i ganes. :birracat
Quan la pròxima??
Bé us adjunto algunes fotos de les motos d'alguns equips i altres.

La sortida

La sortida

Parada a dinar

A dinar!!

Equip nº 6 (YAMAHA GES/BISAURA)

Equip nº 7 (TRAIL TEAM TORELLÓ....(orange power))

Equip nº 9

Equip nº 4

Equip nº 2

Equip nº?

Equip nº ?

Equip nº 10

Varis equips
Doncs ahir va ser tot un exit!! ens ho vam passar molt bé, les carreteres estaven com estaven però amb més "cuidadu" :tremolant es podia rodar i passar-ho bé.
Esportivament parlant ;) el nostre equip (yamaha-ges/bisaura) va agafar la delantera al principi :conducat i no la va deixar fins just a l'entrada de St Celoni, però per parar massa a fer pipi i una petita parada per confirmar la ruta va ser aprofitada per el Team Trail Torelló (orange power ktm + bmw) :form que ens va arrebatar :martell la primera posició. :viscat
Aixó si al recompte de KM final van fer algun de menys que els teorics....mmmm :nonocat :sado ...aixó sona a ......TONGO TONGO!!
Per cert :666 ....jijiji les primeres posicions van ser ocupades per motos de petita cilindrada (en comparació) trail i trails-enduro i algunes amb neumatics de tacs.... jo no vull dir res :callo ...............però............. a més els 4 de Torelló!! :jajacat
Be conyes apart! vull felicitar als organitzadors per la feina, animar a l'Antonio i agrair a tots els participants pel bon rollo i ganes. :birracat
Quan la pròxima??
La sortida
La sortida
Parada a dinar
A dinar!!
Equip nº 6 (YAMAHA GES/BISAURA)
Equip nº 7 (TRAIL TEAM TORELLÓ....(orange power))
Equip nº 9
Equip nº 4
Equip nº 2
Equip nº?
Equip nº ?
Equip nº 10
Varis equips
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Tiramilles" post="218595"]Bones!!
Quan la pròxima??
...
Varis equips[/quote]
Jordi, veig que no t'has mirat bé les normes de la Re-Volta:
NO ES TRACTA DE CAP COMPETICIÓ
NO ES TRACTA DE CAP GIMKANA
NO ES TRACTA DE CAP EXCURSIÓ
NO ES TRACTA DE FER UN MINIM O MAXIM DE TEMPS DURANT LA RUTA
:666
Quan la pròxima??
...
Varis equips[/quote]
Jordi, veig que no t'has mirat bé les normes de la Re-Volta:
NO ES TRACTA DE CAP COMPETICIÓ
NO ES TRACTA DE CAP GIMKANA
NO ES TRACTA DE CAP EXCURSIÓ
NO ES TRACTA DE FER UN MINIM O MAXIM DE TEMPS DURANT LA RUTA
:666
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 11, 2012 8:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Quan hagi "revelat" les tres o quatre fotos que vaig poder fer, les penjaré!
No vull deixar de solidaritzar-me amb l'Antonio, vist que l'ensurt el podem patir tots els moteros.
Tampoc vull deixar d'agrair a n'en Mikel i a n'en Ramon que ens aportin noves perpectives de gaudir de la moto a Catalunya i en català: Gràcies :okcat
Altrament vull reconèixer l'altíssim nivell motero de tots els participants: Si fora estat una competició ... les haguera passat "canutes" per arribar el darrer!
No sé si és fruit de l'"expoli" (per no fer-nos carreteres adequades) però cada cop n'estic més convençut de que la millor manera de travessar el nostre país és amb una moto amb rodes de tacs!
Salut i, més que mai, molta força al canut! :jajacat
No vull deixar de solidaritzar-me amb l'Antonio, vist que l'ensurt el podem patir tots els moteros.
Tampoc vull deixar d'agrair a n'en Mikel i a n'en Ramon que ens aportin noves perpectives de gaudir de la moto a Catalunya i en català: Gràcies :okcat
Altrament vull reconèixer l'altíssim nivell motero de tots els participants: Si fora estat una competició ... les haguera passat "canutes" per arribar el darrer!
No sé si és fruit de l'"expoli" (per no fer-nos carreteres adequades) però cada cop n'estic més convençut de que la millor manera de travessar el nostre país és amb una moto amb rodes de tacs!
Salut i, més que mai, molta força al canut! :jajacat
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 11, 2012 8:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Puc confirmar que l'equip Yamaha Ges/Bisaura i anaven de debó. ... vaig disfrutar molt provant de seguir-los a Vallfogona :jajacat
- Pescallunes4x4
- Presentats
- Entrades: 155
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
- Ubicació: Osona
Tiramilles denoto en les teves paraules certa enveja :burrucat
El meu Estimat fill te a les mans un rotulador taronja si vols porta la teva yamaha amb rodes mixtes jaja
Carlos i ramon als de torello sempre ens ha costat respectar les normes i sempre hi anem de devo jaja
El meu Estimat fill te a les mans un rotulador taronja si vols porta la teva yamaha amb rodes mixtes jaja
Carlos i ramon als de torello sempre ens ha costat respectar les normes i sempre hi anem de devo jaja
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Pescallunes4x4" post="218615"]Tiramilles denoto en les teves paraules certa enveja :burrucat
Carlos i ramon als de torello sempre ens ha costat respectar les normes i sempre hi anem de devo jaja[/quote]
David, de torello, ets un perill!!!! :jajacat :holacat
Quan 'el teu estimat' fill et digui: "Pare, m'he comprat una GS BMW!" Què li diràs?
:burrucat
Carlos i ramon als de torello sempre ens ha costat respectar les normes i sempre hi anem de devo jaja[/quote]
Quan 'el teu estimat' fill et digui: "Pare, m'he comprat una GS BMW!" Què li diràs?
:burrucat
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 11, 2012 9:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Primer de tot anims a l'Antonio i a recuperar-se del tot. És la part negativa d'aquesta dèria d'anar en moto que tinim tant incrustada al moll de l'òs. Salut company.
Ara toca felicitar a tots els participants que han pogut gaudir d'aquesta iniciativa, sembla que heu disfrutat de valent, llàstima de no poder acompanyar-vos a la segona convocatòria.
Felicitar al organitzadors també.
Encara tinc el sobre per obrir i ara veient els comentaris veig que les meves previsions sobre el recorregut eren molt i molt encertades, potser del 90%. Es clar que un recorregut de corves ideat per mens malaltises, dels Km previstos i amb sortida i arribada coneguda no deixaba gaires més opcions possibles. Un recorregut per treure's el barret.
Total que m'he quedat amb moltes ganes, sembla que aquest no és el meu any per gaudir de la moto. :crys
Quina enveja que feu, mal parits !!! :okcat
Ara toca felicitar a tots els participants que han pogut gaudir d'aquesta iniciativa, sembla que heu disfrutat de valent, llàstima de no poder acompanyar-vos a la segona convocatòria.
Felicitar al organitzadors també.
Encara tinc el sobre per obrir i ara veient els comentaris veig que les meves previsions sobre el recorregut eren molt i molt encertades, potser del 90%. Es clar que un recorregut de corves ideat per mens malaltises, dels Km previstos i amb sortida i arribada coneguda no deixaba gaires més opcions possibles. Un recorregut per treure's el barret.
Total que m'he quedat amb moltes ganes, sembla que aquest no és el meu any per gaudir de la moto. :crys
Quina enveja que feu, mal parits !!! :okcat
Salut i kilómetres
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
He estat molt liat el cap de setmana i no he pogut conectar-me
Nomes a la tarda... i ràpid.
Ara he vist aixó del Antonio. Em sap molt de greu!!!!
Espero que tingui una ràpida i bona recuperació!
Nomes a la tarda... i ràpid.
Ara he vist aixó del Antonio. Em sap molt de greu!!!!
Espero que tingui una ràpida i bona recuperació!
Ex ...moltes coses
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
[quote user="CMB" post="218620"][quote user="Pescallunes4x4" post="218615"]Tiramilles denoto en les teves paraules certa enveja :burrucat
:burrucat[/quote]
lLi dira que a de ser tronge com la den Pere :b9
:burrucat[/quote]
lLi dira que a de ser tronge com la den Pere :b9
- Gurringo
- Presentats
- Entrades: 59
- Membre des de: dv. abr. 27, 2012 5:51 pm
M'afageixo amb l'agraïment als organitzadors. Gràcies Mikel i Ramon per haver-nos preparat un dia de moto tan complert com el que vam gaudir ahir.
Molt ben escollides les carreteres, molt adequat el quilometratge, i si hi va haver humitat en uns quants trams, això son coses que els bons "moteros" hem de saber entendre i superar i que, evidentment, no es responsabilitat dels organitzadors.
Jo personalment m'ho vaig passar molt be, i això que quan vaig arribar a casa vaig comptar onze hores a dalt de la moto (amb algunes "paradetes" no gaire llargues...)
Em va saber greu no poder reunir-me amb tos plegats al final. Ens van endarrerir (vam ser els últims!), i no em quedava temps per arribar a casa a un compromís familiar. Hagués volgut acomiadar-me de tots i agrair personalment el esforç dels que ho vau muntar tot.
Fins a la propera!
Molt ben escollides les carreteres, molt adequat el quilometratge, i si hi va haver humitat en uns quants trams, això son coses que els bons "moteros" hem de saber entendre i superar i que, evidentment, no es responsabilitat dels organitzadors.
Jo personalment m'ho vaig passar molt be, i això que quan vaig arribar a casa vaig comptar onze hores a dalt de la moto (amb algunes "paradetes" no gaire llargues...)
Em va saber greu no poder reunir-me amb tos plegats al final. Ens van endarrerir (vam ser els últims!), i no em quedava temps per arribar a casa a un compromís familiar. Hagués volgut acomiadar-me de tots i agrair personalment el esforç dels que ho vau muntar tot.
Fins a la propera!
- Jordivili
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
- Ubicació: El Bisaura
Bon dia,
en primer lloc felicitar al Mikel i el Ramon per organitzar aquesta meravellosa jornada amb moto,despres desitjar una rapida recuperacio a l'Antonio.Va ser una gran ruta grans paisatges i com es normal a l'epoca que estem gran part de les parts obagues molles,plenes de fulles,castanyes i fins i tot algun ramat d'ovelles.
[quote user="Pescallunes4x4" post="218510"]Be nois primer de tot donar les gracies a l'organitzacio, han montat aquesta moguda per fernos patir i no ho han aconseguit hem disfrutat com canalla.
Molta gent d'aqui parleu de port espectaculars, doncs feu el recorregut que s'han currat aquest parell i veureu quin pais tenim.
Antonio et volem veure aviat!! A sac!!
Ja he descovert qui ha patrocinat els regals.... L'exelentisim ajuntament de st hilari sacalm jajaja
Tiramilles i jordivili, no es pot pixar tant jajaja
Pere29 ets un crac
Es nota que he disfrutat companys??? :birracat :birracat[/quote]
Pescallunes, no es recomanable anar amb moto ab la bufeta plena jeje..
[quote user="Ramon" post="218611"]Puc confirmar que l'equip Yamaha Ges/Bisaura i anaven de debó. ... vaig disfrutar molt provant de seguir-los a Vallfogona :jajacat[/quote]
Ramon,en cap moment vaig deixar de veure per mirall la Pan jeje.Al ser el primer tros realment sec va ser divertit, com tambe va ser divertit anar al tram de cladells radera en Siso i en Panotxa,que portaven un bon ritme.
La veritat es que aquest tipus de rutes i anar amb road book m'agraden molt,a veure si tenim continuitat amb alguna altre revolta.
en primer lloc felicitar al Mikel i el Ramon per organitzar aquesta meravellosa jornada amb moto,despres desitjar una rapida recuperacio a l'Antonio.Va ser una gran ruta grans paisatges i com es normal a l'epoca que estem gran part de les parts obagues molles,plenes de fulles,castanyes i fins i tot algun ramat d'ovelles.
[quote user="Pescallunes4x4" post="218510"]Be nois primer de tot donar les gracies a l'organitzacio, han montat aquesta moguda per fernos patir i no ho han aconseguit hem disfrutat com canalla.
Molta gent d'aqui parleu de port espectaculars, doncs feu el recorregut que s'han currat aquest parell i veureu quin pais tenim.
Antonio et volem veure aviat!! A sac!!
Ja he descovert qui ha patrocinat els regals.... L'exelentisim ajuntament de st hilari sacalm jajaja
Tiramilles i jordivili, no es pot pixar tant jajaja
Pere29 ets un crac
Es nota que he disfrutat companys??? :birracat :birracat[/quote]
Pescallunes, no es recomanable anar amb moto ab la bufeta plena jeje..
[quote user="Ramon" post="218611"]Puc confirmar que l'equip Yamaha Ges/Bisaura i anaven de debó. ... vaig disfrutar molt provant de seguir-los a Vallfogona :jajacat[/quote]
Ramon,en cap moment vaig deixar de veure per mirall la Pan jeje.Al ser el primer tros realment sec va ser divertit, com tambe va ser divertit anar al tram de cladells radera en Siso i en Panotxa,que portaven un bon ritme.
La veritat es que aquest tipus de rutes i anar amb road book m'agraden molt,a veure si tenim continuitat amb alguna altre revolta.
Jordivili l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 12, 2012 9:30 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Ahir i aquest mati he parlat amb el Antonio.
S ha passat el cap de setmana al Hospital i aquest mati espera l alta.
Te 3 costelles trencades, la clavicula i no se que mes......
Pero amb una estat d anim envidiable m ha dit que aixi que es trovi millor, ja fara unaltre sortida.
Ara de moment li tocara descansar una temporadeta....
i que molts de records per tots.
Pero amb una estat d anim envidiable m ha dit que aixi que es trovi millor, ja fara unaltre sortida.
i que molts de records per tots.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Eva" post="218695"]Ahir i aquest mati he parlat amb el Antonio.
i que molts de records per tots.[/quote]
Caramb, aixis es més important del que es deia en un principi , esperem que la recuperacio sigui bona i que ell mateix pugui informar del seu estat . Anims Antonio !!!!!!!!!!
i que molts de records per tots.[/quote]
Caramb, aixis es més important del que es deia en un principi , esperem que la recuperacio sigui bona i que ell mateix pugui informar del seu estat . Anims Antonio !!!!!!!!!!
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 12, 2012 1:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
Molt bones a tothom...!!!
Primer de tot dir que sento molt l'ensurt de l'Antonio. Espero que es recuperi molt i molt ràpid, per poder retornar a la carretera...
ÀNIMS ANTONIO...!!! :okcat
A la resta, només dir que m'alegro molt que us ho hagueu passat tant bé. Una llàstima no poder compartir amb vosaltres aquest dia,
però estava tornant de les Europes de l'Est... :cat_vergonya
Espero que es tornin a repetir events com aquest, ja que a la primera "intentona" m'ho vaig passar "teta" encara que la pluja ens fes
la 'punyeta'...
Salutacions.
Primer de tot dir que sento molt l'ensurt de l'Antonio. Espero que es recuperi molt i molt ràpid, per poder retornar a la carretera...
ÀNIMS ANTONIO...!!! :okcat
A la resta, només dir que m'alegro molt que us ho hagueu passat tant bé. Una llàstima no poder compartir amb vosaltres aquest dia,
però estava tornant de les Europes de l'Est... :cat_vergonya
Espero que es tornin a repetir events com aquest, ja que a la primera "intentona" m'ho vaig passar "teta" encara que la pluja ens fes
la 'punyeta'...
Salutacions.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Gràcies per les fotos Tiramilles !
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Primer de tot molts ànims Antonio, molta paciència i a recuperar-te aviat, això de les caigudes son sempre una autentica pu*ada. :ksss
Bé, afegir-nos als comentaris de tots els companys, ha estat una sortida magnífica amb uns paisatges espectaculars. Moltíssimes gràcies Mikel i Ramón per tota aquesta feinada que heu tingut, però que tant de bo en tingueu ganes de tornar a organitzar-ne un altra per que amb nosaltres ja hi podeu comptar. :okcat
Als companys d'equip ha estat un plaer com sempre estar amb vosaltres, llàstima de les averies que de tant en tant toquen els nassos, i que som el millor equip de tots: hem sortit els primers i hem arribat els últims. :viscat
Hem poso a treballar en les fotos :sorry
Bé, afegir-nos als comentaris de tots els companys, ha estat una sortida magnífica amb uns paisatges espectaculars. Moltíssimes gràcies Mikel i Ramón per tota aquesta feinada que heu tingut, però que tant de bo en tingueu ganes de tornar a organitzar-ne un altra per que amb nosaltres ja hi podeu comptar. :okcat
Als companys d'equip ha estat un plaer com sempre estar amb vosaltres, llàstima de les averies que de tant en tant toquen els nassos, i que som el millor equip de tots: hem sortit els primers i hem arribat els últims. :viscat
Hem poso a treballar en les fotos :sorry
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
.

Us demano disculpes però de la última etapa, la mes espectacular, no tinc ni una foto, la bateria se'm va rebotar. :sorry Vam estar a punt de no fer aquest tram del Montseny per que se'ns feia una mica tard, però al final vam dir: hem vingut a fer-ho no? doncs som-hi!, i va valdre realment la pena. :jajacat :jajacat
:ksss :ksss

Us demano disculpes però de la última etapa, la mes espectacular, no tinc ni una foto, la bateria se'm va rebotar. :sorry Vam estar a punt de no fer aquest tram del Montseny per que se'ns feia una mica tard, però al final vam dir: hem vingut a fer-ho no? doncs som-hi!, i va valdre realment la pena. :jajacat :jajacat
:ksss :ksss
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Nuri, gràcies per les fotos.