Xavi et varem trobar molt a faltar, de ben segur que deus tenir un calaix ple de pantys tu. A la propera no hi pots faltar eh!!!
"Marxa fina" ja saps.
Randy: molts dels que no portaven trails ja s'han definit i per el que diuen no els hi va anar tant malament, fora d'en Guillem es clar. El pobre es va aprimar 3 o 4 kgr almenys de tant patir. :roll:
JordiTrident: no ens coneixem però si hi ha una segona Mototuriselefantreffen, que rés fa suposar que no, de ben segur que hi seràs benvingut. La propera diu que l'organitza stromkel&vendetta&pacs. Un exit assegurat.
Angel: si la definició d'aventurer es la d'una persona que busca l'aventura, aquest no som nosaltres, a nosaltres l'aventura ens cau a sobre sense buscar-la.
La pista la veritat es que no es per disfrutar, tota plena de pedrots no et deixa gaudir-la. Però com tot fins que no l'has provat no saps si t'agrada i cada persona es un mon, algun dia que corris per allà no costa gens de fer-la sense complicacions, es pot fer qualsevol dia. 8)
Sharki: el caliu el donava l'estufa aquella, al final quasi varem passar calor entre una cosa i l'altre. :shock: i a fora glaçava eh...!!!
Carles: No ho varem passar del tot malament, la veritat. Tot i que sempre es mostra la millor cara quant ho expliques. Vaig a meditar sobre si el que expliquem es la millor cara o la cara real, mai es sap del tot. Cal ser-hi per saber-ho. 8) 8)
Faig saber a tothom que si no penjent les fotos tindré que fer la crònica sense elles. En falta almenys una de 5 o 6 tius aguantant una moto per que no caigui. Va...penjeu-les ja o envieu-me els links que tinc ganes i temps de fer la crònica.
Salutacions per tots.
PD: Estimat pacs67 no se si hi ha alguna foto teva amb pantys blancs, però encara que no hi sigui els mals sons que tinc a la nit amb aquella imatge teva i de tots encara no en deixe dormir, tinc por. :?