SORTIDETA PER OSONA diumenge 5 d'octubre
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Tot i que el matí us ha fet una mica de rasca (3º), veig que heu ensopegat un bon dia. 8)
També s'observa que heu disfrutat, es nota veient les fotos, i això m'omple d'orgull i satisfacció i m'haig de treure el barret davant en Sagal, en OO7 i en CarlesVic, per ensenyar a tota la colla la maravellosa i fantàstica zona osonenca. :bow
P.D. No sabeu com patia jo quan sortieu de Tona, jo cap a caseta i vosaltres a fer la volteta.... :crys
També s'observa que heu disfrutat, es nota veient les fotos, i això m'omple d'orgull i satisfacció i m'haig de treure el barret davant en Sagal, en OO7 i en CarlesVic, per ensenyar a tota la colla la maravellosa i fantàstica zona osonenca. :bow
P.D. No sabeu com patia jo quan sortieu de Tona, jo cap a caseta i vosaltres a fer la volteta.... :crys

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Hooola!
Ja tenim la tropa al llit, extenuada.
Ens hem quedat tota la tarda a Sant Marc, veient paisatges i
cérvols, gallines i estrussos que hi ha en uns tancats, i jugant
a futbol.
Ha estat un dia rodó. M'he apuntat a l'agenda tornar amb més
calma a alguns indrets pels que hem passat. Els d'Osona podeu
presumir de comarca, eh?
Moltíssimes gràcies als organitzadors i als fotògrafs, i fins
a la propera. Que sigui ben aviat
Ja tenim la tropa al llit, extenuada.
Ens hem quedat tota la tarda a Sant Marc, veient paisatges i
cérvols, gallines i estrussos que hi ha en uns tancats, i jugant
a futbol.
Ha estat un dia rodó. M'he apuntat a l'agenda tornar amb més
calma a alguns indrets pels que hem passat. Els d'Osona podeu
presumir de comarca, eh?
Moltíssimes gràcies als organitzadors i als fotògrafs, i fins
a la propera. Que sigui ben aviat
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
-
- Presentats
- Entrades: 9
- Membre des de: dv. jul. 20, 2007 11:38 pm
ei, ja recuperat d'una megamigdiada de 3 horetes ....
Un plaer conèixer gent motera de veritat i gràcies per la ruta ha estat molt completa, a més he pogut comprovar les dots trail de la meva kawa :roll: .
PD. moltes gràcies per el detall dels Sagals, ha estat emocionant veure que heu triat el color pensant en la meva moto...molt bon gust. :lol:
fins la propera
Un plaer conèixer gent motera de veritat i gràcies per la ruta ha estat molt completa, a més he pogut comprovar les dots trail de la meva kawa :roll: .
PD. moltes gràcies per el detall dels Sagals, ha estat emocionant veure que heu triat el color pensant en la meva moto...molt bon gust. :lol:
fins la propera
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Doncs aquí van les meves fotos.

<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf" width="800" height="533" flashvars="host=picasaweb.google.com&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Fpanotxa2%2Falbumid%2F5253790844649971681%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>

<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf" width="800" height="533" flashvars="host=picasaweb.google.com&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Fpanotxa2%2Falbumid%2F5253790844649971681%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Xurrumeka
- Presentats
- Xurrumeka
- Presentats
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
mira que sou :twisted:
Ja no em vaig atrevir a pishar per por d'haver de canviar l'avatar.
Ho sento, però no supera l'actual.
De fet estic preparant el nou, però encara li he d'esgrogeïr les dents mab el photoshop:

Bé, conyes apart diré que la ruta va estar a l'alçada dels organitzadors-indígenes de la comarca: GENIAL
Els racons que vam veure són molt wapos, i a l'hora desconeguts i propers, molt bé.
fa gràcia la foto de la pedra de "aquí es pot escoltar el silenci" quan hi havia una vintena llarga de Harleys posantse en marxa...
De fet estic preparant el nou, però encara li he d'esgrogeïr les dents mab el photoshop:

Bé, conyes apart diré que la ruta va estar a l'alçada dels organitzadors-indígenes de la comarca: GENIAL
Els racons que vam veure són molt wapos, i a l'hora desconeguts i propers, molt bé.
fa gràcia la foto de la pedra de "aquí es pot escoltar el silenci" quan hi havia una vintena llarga de Harleys posantse en marxa...
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Xurrumeka
- Presentats
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Gràcies per les fotos i per venir.PEPI600 ha escrit:Ara he vist la foto que ha fet en Sergi 3, el que saluda al costat del cotxe negre es un xicot que treballa amb nosaltres, mira que trobar-lo "donde Cristo perdio el gorro"
Lo que encara quedan molta gent per posar fotos espereme que les vaigin posant, eh

- Sagal
- Presentats
- Sagal
- Presentats
ARBE ha escrit:mira que sou :twisted:
Lo que et deia ahir de l'avatar era conya, deixa el que tens, però aquest no, eh, una cosa és riure i l'altre és por

- Panotxa
- Presentats
- Panotxa
- Presentats
- Xurrumeka
- Presentats
MON!! després de veure les dues preciositats en directe..........encara penses que les italianes perden oli???mon ha escrit:ei gràcies per la benvinguda!!!!
ja us aniré seguint ... per cert no estic acostumat a la guerra de les marques perque d'allà on vinc tots eren kawaners excepte alguna italiana que perdia oli :lol:
abans de comprar-me la kawa tenia el dilema; el meu germà em posava pels núvols la honda, m'agradava l'estètica de la ducati, la meva dona volia que em comprés una harley, amics que m'aconsellaven la yamaha ... i al final entro al concesionari em pujo a la kawa i ERA LA MEVA MOTO!!!
i.............què en dius de l'estètica?????? :Saltant
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
-
- Presentats
- Entrades: 9
- Membre des de: dv. jul. 20, 2007 11:38 pm
- Xurrumeka
- Presentats