Aventura Patagonia .- Febrer 2010
Moderador: Airald
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Re: Aventura Patagonia .- Gener 2010
Estant mol be, no he pogut pujar ja era massa tard vindre la propera setmana, cada dia baixo i pujo a Palamós, l’o meu no es miopia es vista cansada, el que m’agrada ho miro mol fixament i em el passar del anys me s’ha cansat la vista.
NopoBleMo.
Ep centrem-nos amb la Patagónia que trenquem el fil.
NopoBleMo.
Ep centrem-nos amb la Patagónia que trenquem el fil.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 17, 2009 8:08 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
-
- Presentats
- Entrades: 130
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
- Ubicació: A prop de Girona
Ostres, ostres, ostres, Mareta FELICITATSSSSSSSSS per la nova aventura caram aquet fil ia un mun per llegir :eyes ------------------------------Amb conte . Ya sabs sense preses pero sense pausa se fa cami-------------------------------------SALUTACIONS :D :D :D :D
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Bul1256" post="93431"]Estant mol be, no he pogut pujar ja era massa tard vindre la propera setmana, cada dia baixo i pujo a Palamós, l’o meu no es miopia es vista cansada, el que m’agrada ho miro mol fixament i em el passar del anys me s’ha cansat la vista.
NopoBleMo.
Ep centrem-nos amb la Patagónia que trenquem el fil.[/quote]
Josep, truca abans i t´acompanyo (dimarts no hi seré).
Apa bon cap de setmana :kiss
NopoBleMo.
Ep centrem-nos amb la Patagónia que trenquem el fil.[/quote]
Josep, truca abans i t´acompanyo (dimarts no hi seré).
Apa bon cap de setmana :kiss
- Eva
- Presentats
[quote user="Bultaco11" post="93462"]Ostres, ostres, ostres, Mareta FELICITATSSSSSSSSS per la nova aventura caram aquet fil ia un mun per llegir :eyes ------------------------------Amb conte . Ya sabs sense preses pero sense pausa se fa cami-------------------------------------SALUTACIONS :D :D :D :D[/quote]
Josep, quina alegria !!!!!!
Ja era hora que diguesis alguna cosa. A veure si ens veiem.
I sobre la Patagonia..... crec que algú m´enviarà a fer deures amb la KTM .
La propera setmana em precintaràn la 1200 i hauré d´agafar la del meu fill.
Ja em veig el migdía com una esperitada fent tots els camins del Baix Empordà. Per aixó em repeteixo una i unaltre vegada el video de LLENÇA´T .
A veure si vens a alguna sortida de Mototurisme. Vinga que em farà il.lussió.
Fins la propera :kiss
Josep, quina alegria !!!!!!
Ja era hora que diguesis alguna cosa. A veure si ens veiem.
I sobre la Patagonia..... crec que algú m´enviarà a fer deures amb la KTM .
La propera setmana em precintaràn la 1200 i hauré d´agafar la del meu fill.
Ja em veig el migdía com una esperitada fent tots els camins del Baix Empordà. Per aixó em repeteixo una i unaltre vegada el video de LLENÇA´T .
A veure si vens a alguna sortida de Mototurisme. Vinga que em farà il.lussió.
Fins la propera :kiss
- Eva
- Presentats
Les Meves Primeres Revistes De Moto
Avui m´ he sentit una motera totalment legítima i realitzada :b9 :b9 .
El dissabte, en Pasqual em va donar un parell de revistes de SoloMoto on sorten els reportatges de la Patagonia.
Aquest matí les he posat dins el bolso i les he fullejat a l´hora del café.
Normalment la meva lectura és de revistes de decoració o del ram immobiliari, però avui..... QUINA ILU !!!!!!!!
Fins i tot amigues meves les han fullejat, no sé ben bé perqué, però m´ha fet il.lussió.
El problema ha sorgit quand en una d´elles començan a publicar les novetats de models per el 2010. A mí aixó no s´em pot ensenyar ni volguén :enfaduu :enfaduu :enfaduu
El dissabte, en Pasqual em va donar un parell de revistes de SoloMoto on sorten els reportatges de la Patagonia.
Aquest matí les he posat dins el bolso i les he fullejat a l´hora del café.
Normalment la meva lectura és de revistes de decoració o del ram immobiliari, però avui..... QUINA ILU !!!!!!!!
Fins i tot amigues meves les han fullejat, no sé ben bé perqué, però m´ha fet il.lussió.
El problema ha sorgit quand en una d´elles començan a publicar les novetats de models per el 2010. A mí aixó no s´em pot ensenyar ni volguén :enfaduu :enfaduu :enfaduu
- Eva
- Presentats
La Primera Conversa Del Dilluns
A on has anat aquest diumenge ???????
Fins i tot les amigues de la meva mare li fan la mateixa consulta.
A on han anat la Mar i l´Eva aquest diumenge ??????
Sí , senyor a fer país.
Unaltre básic que porto dins el bolso, el plano de Catalunya. Així és molt més sençill d´explicar.
Val a dir que el mes d´Octubre del 2008 ( ara fa un any), encara no había sortit de prop de casa.
Amb la 650 feia la revissió a Torroella perque no m´atrevia a anar a Girona :tremolant :tremolant
Fins i tot les amigues de la meva mare li fan la mateixa consulta.
A on han anat la Mar i l´Eva aquest diumenge ??????
Sí , senyor a fer país.
Unaltre básic que porto dins el bolso, el plano de Catalunya. Així és molt més sençill d´explicar.
Val a dir que el mes d´Octubre del 2008 ( ara fa un any), encara no había sortit de prop de casa.
Amb la 650 feia la revissió a Torroella perque no m´atrevia a anar a Girona :tremolant :tremolant
- Eva
- Presentats
Malgrat faci díes que no escric res..... lives goes on i la feina també.
Aviat faltaràn 100 díes per la nostre aventura i la cosa ja va en serio.
En Moncho, el terçer component de l´Aventura a partir del proper mes començarà un entrenament intensiu de off road. En Pasqual no li fa falta i jo ja no sé si riure o plorar.
Malgrat tothom m´intenti animar dient que les pistes seran amples ....... bueno, jo tinc que anar a fer pistes.
La setmana vinent espero ja penjar la primera foto de l´entreno amb en Gerard a Vic. El temps acompanyará i la feina també.
Així donç , com que sabeu lo molt que em costa agafar la moto per fer pistes i lo molt que m´agrada escriure en aquest fil..... m´obligaré a no escriure res fins que no hagi pasat per l´entreno de pistes.
Així donç em despedeixo d´aquest fil fins.........que hi pogui penjar la foto de l´entrenament.
A totes i tots :kiss
Aviat faltaràn 100 díes per la nostre aventura i la cosa ja va en serio.
En Moncho, el terçer component de l´Aventura a partir del proper mes començarà un entrenament intensiu de off road. En Pasqual no li fa falta i jo ja no sé si riure o plorar.
Malgrat tothom m´intenti animar dient que les pistes seran amples ....... bueno, jo tinc que anar a fer pistes.
La setmana vinent espero ja penjar la primera foto de l´entreno amb en Gerard a Vic. El temps acompanyará i la feina també.
Així donç , com que sabeu lo molt que em costa agafar la moto per fer pistes i lo molt que m´agrada escriure en aquest fil..... m´obligaré a no escriure res fins que no hagi pasat per l´entreno de pistes.
Així donç em despedeixo d´aquest fil fins.........que hi pogui penjar la foto de l´entrenament.
A totes i tots :kiss
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Foto no, fotos de l'entrenament. Vinga va que volem veure com derrapes :D :D :D
Vssssssss
007
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="James Bond" post="94177"]Foto no, fotos de l'entrenament. Vinga va que volem veure com derrapes :D :D :D
Vssssssss
007[/quote]
Això, això, que com deia algú per aquí.....
Vssssssss
007[/quote]
Això, això, que com deia algú per aquí.....

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Ho sento Eva, però amb el ritme d’entrenaments que portes em sembla que tardaràs en tornar a escriure en aquest fil!!!!
Vi, vinga dona, que no costa tant!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ho sento Eva, però amb el ritme d’entrenaments que portes em sembla que tardaràs en tornar a escriure en aquest fil!!!!
Vi, vinga dona, que no costa tant!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,
- Mar
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dj. juny 04, 2009 10:24 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Mama, espabilat que s´apropa per anar a la Patagonia.
Falten : 100 dies
hores: 2.400
ves a entrenar mama que no u as fet gaira !!!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D :flor :flor :flor :flor :razz: :razz: :razz:
:D :D :D :flor :flor :flor :flor :razz: :razz: :razz:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
Falten : 99 dies
Ja estas entrenant??
:D :D :D :flor :flor :flor :flor :razz: :razz: :
Ja estas entrenant??
:D :D :D :flor :flor :flor :flor :razz: :razz: :
Sort,
- Eva
- Presentats
[quote user="Albert" post="94766"]Holaaaaa,
Ja estas entrenant??
:D :D :D :flor :flor :flor :flor :razz: :razz: :[/quote]
:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
Tinc la KTM encara al taller , la 800 de colonies a la garrotxa i la 1200 a punt de fer 25.000 kms.
La propera setmana ja començaré amb les fotos de l´entreno, malgrat la setmana serà francament curta de dilluns a dimecres. Dijous marxem a Huelva al seminari.
Lo únic que faig es anar al gimnás quasi a diari . Tenim un professor argentí que ens se les fa pasar més canutes.........
Ja veus encara no he trepitxat territori argentí i ja m´ho fan pasar malament :roll: :roll: :roll:
Ara ja començo a estar nerviosa per el fet de no entrenar, però quand m´hi posi , m´hi posaré de veritat.
Vinga, a veure quand penjo la primera foto ;) :kiss
Ja estas entrenant??
:D :D :D :flor :flor :flor :flor :razz: :razz: :[/quote]
:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
Tinc la KTM encara al taller , la 800 de colonies a la garrotxa i la 1200 a punt de fer 25.000 kms.
La propera setmana ja començaré amb les fotos de l´entreno, malgrat la setmana serà francament curta de dilluns a dimecres. Dijous marxem a Huelva al seminari.
Lo únic que faig es anar al gimnás quasi a diari . Tenim un professor argentí que ens se les fa pasar més canutes.........
Ja veus encara no he trepitxat territori argentí i ja m´ho fan pasar malament :roll: :roll: :roll:
Ara ja començo a estar nerviosa per el fet de no entrenar, però quand m´hi posi , m´hi posaré de veritat.
Vinga, a veure quand penjo la primera foto ;) :kiss
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Ei, que si el problema és la moto, no pateixis, si t'acostes per la catalunya central jo et cedeixo gustós la "Cabreta", total, les 650 ja les coneixes i per aquí de pistes també anem ben servits, fins i tot algún circuit de motocros ;)
Tot i que els Tourance que calça no siguin massa taquejats, alguna cosa podries fer :form
:kiss
Tot i que els Tourance que calça no siguin massa taquejats, alguna cosa podries fer :form
:kiss
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Eva
- Presentats
[quote user="Cabreta" post="94772"]Ei, que si el problema és la moto, no pateixis, si t'acostes per la catalunya central jo et cedeixo gustós la "Cabreta", total, les 650 ja les coneixes i per aquí de pistes també anem ben servits, fins i tot algún circuit de motocros ;)
:kiss[/quote]
Cabreta.... moltes gracies, però ja veuràs com la setmana vinent ja estaré entrenant. No deixaré la moto ni per anar a buscar el diari i com que tinc bastante disponibilitat d´horari, ja em veig fent totes LES PISTES del Baix i Alt Empordà. Les trialeres les deixarem per més endevant :twisted: :twisted: :twisted:
Novament, moltes gracies :kiss
:kiss[/quote]
Cabreta.... moltes gracies, però ja veuràs com la setmana vinent ja estaré entrenant. No deixaré la moto ni per anar a buscar el diari i com que tinc bastante disponibilitat d´horari, ja em veig fent totes LES PISTES del Baix i Alt Empordà. Les trialeres les deixarem per més endevant :twisted: :twisted: :twisted:
Novament, moltes gracies :kiss
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
[quote user="floreta" post="94635"]Mama, espabilat que s´apropa per anar a la Patagonia.
:D :D :D :flor :flor :flor :flor :razz: :razz: :razz:[/quote]
Epsssssssssss. Ep mama espavilaKakaramBa.
:D :D :D :flor :flor :flor :flor :razz: :razz: :razz:[/quote]
Epsssssssssss. Ep mama espavilaKakaramBa.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 29, 2009 9:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
Reflexió + Pregunta
Com que vosaltres sabeu molt més que jo de tot..... una pregunta :
Per el viatge degut a que no tindrem cobertura amb el móbil normal, ja hem llogat un teléfon vía satel.lit.
Ara la meva pregunta es:
Valdría la pena agafar un teléfon tribanda amb conexió wifi per poguer-nos conectar via wifi al internet del hotel o no val la pena ????
Jo tinc una Q-tek que fa més d´un any que no faig servir. Sembla un totxo i em fa vergonya quand algú em truca posar-m´el a l´orella .
No crec pas que el que necesitem sigui una blackberry, donç la conexió a l´estranger és molt cara.
Com que tinc une mica d´embolic, algún dels nostres "tekis" em podría dir que ens convé més ???????
Esta clar que serviría per conectar-nos al arribar al hotel ( si disposés de xarxa inalámbrica), sino..... es que ni amb "tam-tam".
Moltes gracies per endevant
Per el viatge degut a que no tindrem cobertura amb el móbil normal, ja hem llogat un teléfon vía satel.lit.
Ara la meva pregunta es:
Valdría la pena agafar un teléfon tribanda amb conexió wifi per poguer-nos conectar via wifi al internet del hotel o no val la pena ????
Jo tinc una Q-tek que fa més d´un any que no faig servir. Sembla un totxo i em fa vergonya quand algú em truca posar-m´el a l´orella .
No crec pas que el que necesitem sigui una blackberry, donç la conexió a l´estranger és molt cara.
Com que tinc une mica d´embolic, algún dels nostres "tekis" em podría dir que ens convé més ???????
Esta clar que serviría per conectar-nos al arribar al hotel ( si disposés de xarxa inalámbrica), sino..... es que ni amb "tam-tam".
Moltes gracies per endevant
- Eva
- Presentats
Avui i després de molts diumenges llevant-nos a les 5 ó a les 6 del matí, he fet festa de moto. Ja ha sigut difícil ja, però he marxat amb la meva mare a Montserrat.
Feia un munt d'anys que no hi havia estat i m'ha encantat tornar-hi encara que fos amb el troncomóbil de la tercera edat que tinc .
He fet més d´una hora de cua per arribar-hi i només pensava..... en moto ja hi seria, en moto ja hi seria.... :twisted: :twisted: :twisted:
He aprofitat per posar una espelma per la Patagonia, perquè en tornem si res més no ..... amb bones condicions:
La resta de les fotos : http://picasaweb.google.es/mareta05/Mon ... eSenseMoto#
Tot seguit hem marxat cap a Barcelona, però .........
a menys de dos kms de Montserrat hem trovat un motoriste amb una moto tipus R que acababa de tenir un accident i estaba la moto clavada sota el guardarrail i ell estirat a l´altre costat inmóbil. Encara tremolo. Val a dir que el terra estaba humit i suposo que ha patinat.
Bueno, ja está. Igual demà borro aixó que he escrit avui.
Vaig a mirar si dormo ......
Feia un munt d'anys que no hi havia estat i m'ha encantat tornar-hi encara que fos amb el troncomóbil de la tercera edat que tinc .
He fet més d´una hora de cua per arribar-hi i només pensava..... en moto ja hi seria, en moto ja hi seria.... :twisted: :twisted: :twisted:
He aprofitat per posar una espelma per la Patagonia, perquè en tornem si res més no ..... amb bones condicions:
La resta de les fotos : http://picasaweb.google.es/mareta05/Mon ... eSenseMoto#
Tot seguit hem marxat cap a Barcelona, però .........
a menys de dos kms de Montserrat hem trovat un motoriste amb una moto tipus R que acababa de tenir un accident i estaba la moto clavada sota el guardarrail i ell estirat a l´altre costat inmóbil. Encara tremolo. Val a dir que el terra estaba humit i suposo que ha patinat.
Bueno, ja está. Igual demà borro aixó que he escrit avui.
Vaig a mirar si dormo ......
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 01, 2009 9:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Tota ajuda es poca, i qui millor que la Patrona per demanar l'intersecció divina.
Si haguessis anat a la següent missa conventual de la que ha anat, hauries sortit per la tele :mrgreen: :mrgreen:
No ho esborris dona !!
Ho sento per el motorista caigut i no vull generalitzar, però quan veig una R tremolo, he vist moltes animalades. L'última el diumenge passat a Juneda quan fèiem la nostra ruta, ens vàrem trobar quatre R's que als revolts me'ls menjava, ara a les rectes anaven com un llamp, al final em vàrem avançar quan entràvem a un poble i hi havia un tractor del que altres companys de Mototurisme varen respectar l'avançament, ja que la zona era de poca visibilitat, i els nois de les R's ho varen fer sense cap mirament. I es que és molt fàcil cargolar-li l'orella a la moto en recte, però no n'hi ha prou ......
Vssssssss
007
Si haguessis anat a la següent missa conventual de la que ha anat, hauries sortit per la tele :mrgreen: :mrgreen:
No ho esborris dona !!
Ho sento per el motorista caigut i no vull generalitzar, però quan veig una R tremolo, he vist moltes animalades. L'última el diumenge passat a Juneda quan fèiem la nostra ruta, ens vàrem trobar quatre R's que als revolts me'ls menjava, ara a les rectes anaven com un llamp, al final em vàrem avançar quan entràvem a un poble i hi havia un tractor del que altres companys de Mototurisme varen respectar l'avançament, ja que la zona era de poca visibilitat, i els nois de les R's ho varen fer sense cap mirament. I es que és molt fàcil cargolar-li l'orella a la moto en recte, però no n'hi ha prou ......
Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 01, 2009 9:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Bon dia Eva,
Va que comença una nova setmana i una nova oportunitat de "clavar les banyes" als entrenaments de pistes.
La "pacha mama" o mare terra espera el tatuatje dels teus tacs. [smiley smilie=7 fontcolor=550088 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]Yes you can!![/smiley]
No et voldria pressionar, sinó més aviat esperonar i animar.
Va que comença una nova setmana i una nova oportunitat de "clavar les banyes" als entrenaments de pistes.
La "pacha mama" o mare terra espera el tatuatje dels teus tacs. [smiley smilie=7 fontcolor=550088 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]Yes you can!![/smiley]
No et voldria pressionar, sinó més aviat esperonar i animar.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.