Ruteta 6 De Juny

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Sacot
Presentats
Entrades: 218
Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
Ubicació: Juià

Re: Ruteta 6 De Juny

Entrada Autor: Sacot » dl. juny 07, 2010 11:00 pm

Hola ,un cap de setmana perfecta, gràcies a tots.

Unas quantes fotos més.

Arreveure.

http://picasaweb.google.es/jordisacot/T ... nsViatgers

Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » dl. juny 07, 2010 11:14 pm

La ruta que vaig fer, diguem que no va ser gaire llarga, ara entre el dinar, la companyia i el concert
de la tarda vaig tenir un dia complert.
És ben veritat que el Gospel s'ha de veure en directe, ells ho viuen i t'ho fan viure.

Merci a tots per les fotos!! :cerv
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Bichusten
Presentats
Entrades: 380
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Bichusten » dt. juny 08, 2010 7:07 pm

AMB RETARD

Merci per la companyia i les fotos
Bichusten l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 08, 2010 7:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Entrada Autor: Laiona » dt. juny 08, 2010 7:13 pm

[quote user="Itaca" post="123190"]La ruta que vaig fer, diguem que no va ser gaire llarga, ara entre el dinar, la companyia i el concert
de la tarda vaig tenir un dia complert.
És ben veritat que el Gospel s'ha de veure en directe, ells ho viuen i t'ho fan viure.

Merci a tots per les fotos!! :cerv[/quote]

Nosaltres ens ho passem millor que mai a l'escenari i acabem rebentats! I quan el públic respon és la millor recompensa. Gràcies per haver vingut!!!!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dt. juny 08, 2010 10:15 pm

[quote user="cumpanye" post="122931"]Bones a tots/es...
M´agradaria explicar-vos el que m´ha passat avui..... He pujat fins a Besalú, m´he trobat amb el Stelvio i hem anat a esmorzar tots dos, després s´ha afegit mes gent a esmorzar al bar. Després ens hem anat trobant tots els que anàvem a la ruta i d´altres que no hi anaven i hem fet petar la xerrada mentre ha començat a ploure.........
He anat a posar benzina a la Repsol de la sortida del poble i quan he tornat al punt de trobada tothom havia marxat, fins i tot el Steelman m´ha dit " han tirat cap a Figueres" , he seguit fins a Figueres i no he trobat a ningú i degut a que no sabia per on seguir, a Figueres he decidit fer mitja volta i tornar cap a casa.
Em sap greu no haver pogut compartir la ruta amb vosaltres i espero que un altre dia no em tornin a passar aquests incidents.
Salutacions.[/quote]

Ho sento, però va haver una mica de descontrol a l'hora d emarxar, ja que els de Tarragona (i Reus) excepte la Cristina van decidir tornar cap a casa (els hi feia por l'aigua :lol: ). Al haver el restaurant de la gasolinera tancat, tothom va anar a esmorzar al poble. Jo vaig tornar a la gasolinera (sense esmorzar) i vaig estar fins a 2/4 de 10. Ningú em va dir que faltaves o que estaves posant gasolina. Evidentment t'hauriem esperat. Em sap greu.
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 08, 2010 10:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Entrada Autor: Toni- Max » dc. juny 09, 2010 7:07 pm

ho si !!!

jo vaig arrivar bastant aviat doncs no sabia si la sortida era a les 9H.o a les 9,30 i vaig anar a la gasolinera, al veure que estaba EL BAR tancat i veure la moto del STELVIO al bar del poble, varem anar al bar. varem esmortzar amb la laia,xavier,. ell ( companye), , el sacot,.. i mes,..

Varem estar per fora, al altre bar,... i es va dir de marxar i tots varem marxar, quan he vist que el companye, es va quedar !!!! jo !
A mi tambe em sap greu, aixo que va arrivar super aviat !!!

Un altre vegade Josep mª, omple el diposit 1ª i despres esmortza !!!!

Tambe si haguesis sapigut la ruta ens haguesis trovat al punt d´agrupament !! a TAPIS

Bé, les sortides a vegades son rapides !! i ploven !!!!
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 09, 2010 7:20 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

Miquel xlv
Presentats
Entrades: 508
Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
Ubicació: La Garrotxa

Entrada Autor: Miquel xlv » ds. juny 12, 2010 12:09 am

Hola a tots / totes
M'agrada veure que us ho vareu pasar molt bé , llastima de no haver pogut venir , ho vaig intentar pero no va poder esser .
Al veure les fotos on esteu amb unes motos "clasicas " m' heu fet recordar de la primera moto
que vaig portar (sense carnet ) dons per aquell temps jo tindria uns 12 anys +/- i començabem
amb els amics a sortir en moto per camins i carreteres de la zona i voltants del poble ,que també ells anaben
amb les motos del seus pares i sense carnet , uff !!! quins temps aquells tot ens anaba bé :mrgreen:

La primera moto que vaig portar va ser la del meu pare, que era igual a la que surt amb aquesta foto

Imatgeto

Fins que varem tenir 14 anys per poder tenir el permis per portar les de 49cc els dies de festa ens els pasabem
amb les motos voltan per camins , fins i tot anabem a Banyoles pasant per Mieres que era una carretera
que era poc vigilada i que i pasaba molt poca gent , també anavem cap el Collell , Falgons i altres pobles de aquella zona

Els meus pares quan es van casar van fer el Viatge de Nuvis amb moto ,una Rieju com la de la foto i van fer la volta casi
a tota Espanya i aixo va ser el mes de Juny ,despres de Sant Joan i que aquest any en fara 50 anys

Us poso unes fotos d' ells que segons recorden es una carretera entre Burgos i Santander
Ha i totes les carreteres eren amb gravilla , cap de asflatada , es veu que el reventons eren el plat casi de cada dia

Imatge

Imatge

Al veure les fotos vostres amb aquestes motos m'ha fet recordar anecdotes viscudes de molt jove amb els amics del poble . també
les vaig ensenyar als meus pares i no vulgueu saber a quina hora varem anar a dormir explicant les anecdotes del seu viatge

M'ha fet gracia compartir-ho amb vosaltres

Gracies a tots :cerv

Miquel
Vss

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. juny 12, 2010 8:40 am

Ostres, Miquel xlv,les fotos dels teus pares son fantasticas !!!! I quins nassos fer el que van fer fa 50 anys !!! La teva mare esta super fashion per la epoca,amb les ulleres de sol i tota equipada igual que el teu pare.Enhorabona noi,quins records els hi deu portar tot aixó !!!!
ImatgeImatgeImatge

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dg. juny 13, 2010 12:02 am

[quote user="STELVIO 00" post="123824"]Ostres, Miquel xlv,les fotos dels teus pares son fantasticas !!!! I quins nassos fer el que van fer fa 50 anys !!! La teva mare esta super fashion per la epoca,amb les ulleres de sol i tota equipada igual que el teu pare.Enhorabona noi,quins records els hi deu portar tot aixó !!!![/quote]

+1

Com ens va explicar en Xicu (el propietàri de la Rieju i de 17 més !!!) la fa funcionar cada dia i sonava de co...ns. Jo l'any passat vaig fer el coll d'Ares darrera seu. Un viatge en el temps! Va ser encantador, veniem de la trobada de motos clàsiques que es fa a Camprodon, ve a Llanars i per tornar a Argelaguer ho vam fer per França. Ell amb mànigues de camisa, espardenyes i amb els camals dels pantalons arremangats. Jo amb casc integral, goretex, thinsulate, etc...... :roll:

És un altre ritme, però que també te el seu encant. Miquel, felicita als teus pares...

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”