Anem A Saludar La Carmen A Sevilla
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Anem A Saludar La Carmen A Sevilla
No sabem res dels sevillanos ????????????
Ja son a casa????
L´Eva fa una estona estava conectada.................................... pero ves a saber des de ón ? :mrgreen: :mrgreen:
Ja son a casa????
L´Eva fa una estona estava conectada.................................... pero ves a saber des de ón ? :mrgreen: :mrgreen:
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Bona nit companys!!,Ja per fi a casa, hem pasat un cap de setmana diferent, amb una molt bona anfitriona, que ens ha tingut " a tope" a la seva ciutat i hem deixat algunes coses per fer al tinter per poguer tornar una altra vegada.
Hem intentat ballar Sevillanas, pero no ens hem surtit, encara que el Jaume ho va aconseguir, ah i el Xavi tampoc es va quedar enrere.!
Menció especial per el Damià. Va fer uns " quants" km per passar unes hores a Sevilla i compartir un platet de "pescaitos fritos" i una passejada nocturna per la ciutat amb nosaltres.
Carmen L, gracias por todo. Por la cálida acogida, por tu simpatía y muestras de cariño. Haz extensivo este agradecimientos a tus amigos Rosa y Paco.
Os esperamos por aquí cuando queráis.
A.F.M aviat........
Hem intentat ballar Sevillanas, pero no ens hem surtit, encara que el Jaume ho va aconseguir, ah i el Xavi tampoc es va quedar enrere.!
Menció especial per el Damià. Va fer uns " quants" km per passar unes hores a Sevilla i compartir un platet de "pescaitos fritos" i una passejada nocturna per la ciutat amb nosaltres.
Carmen L, gracias por todo. Por la cálida acogida, por tu simpatía y muestras de cariño. Haz extensivo este agradecimientos a tus amigos Rosa y Paco.
Os esperamos por aquí cuando queráis.
A.F.M aviat........
Compartir la carretera
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Ja som a casa i tal com m'a dit el Damià fa una estona per SMS, amb un coixí al cul que el tenim pelat com les mones de Barcelona.
Ha anat molt bé, suposo que si el Jordi o la Carme (un 10 per l'hotel que vàres reservar, Carme, gràcies per cuidar-te de tot) demà tenen un moment i estan més reposats ja penjaran les fotos.
La Carmen, una noia excepcional i una anfitriona com no n'hi ha. El divendres ens esperava amb uns amics seus molt salerosos i bona gent, la Rosa i el Paco. Ens vàren portar a sopar i després a fer uns "arranques" (Jaume dixit) de sevillanes. Ens ho vàrem passar molt bé.
Un dels que va patir més va ser el Jaume ja que la nit del divendres no va dormir perquè es va estimar més sentir el recital de ronquets que li vaig oferir de forma totalment altruïsta. L'endemà va procurar d'adormir-se primer... sort que ell no ronca i jo vaig dormir igual de bé que la primera nit.
Tal com diu el Jordi, em deixat alguns temes per solventar expressament. Així hi haurem de tornar.
Carmen, hasta pronto !
Salut !
Ha anat molt bé, suposo que si el Jordi o la Carme (un 10 per l'hotel que vàres reservar, Carme, gràcies per cuidar-te de tot) demà tenen un moment i estan més reposats ja penjaran les fotos.
La Carmen, una noia excepcional i una anfitriona com no n'hi ha. El divendres ens esperava amb uns amics seus molt salerosos i bona gent, la Rosa i el Paco. Ens vàren portar a sopar i després a fer uns "arranques" (Jaume dixit) de sevillanes. Ens ho vàrem passar molt bé.
Un dels que va patir més va ser el Jaume ja que la nit del divendres no va dormir perquè es va estimar més sentir el recital de ronquets que li vaig oferir de forma totalment altruïsta. L'endemà va procurar d'adormir-se primer... sort que ell no ronca i jo vaig dormir igual de bé que la primera nit.
Tal com diu el Jordi, em deixat alguns temes per solventar expressament. Així hi haurem de tornar.
Carmen, hasta pronto !
Salut !
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Hosti, quina enveja que m'heu fet, a veure si per la segona part ens hi pòdem afegir.
M'en alegro que tot hagi anat bé i esaperarem les fotos.
Carmen, gracias por tratarlos bien, ya te dije que eran buena gente. :D
M'en alegro que tot hagi anat bé i esaperarem les fotos.
Carmen, gracias por tratarlos bien, ya te dije que eran buena gente. :D
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jo no m'ho crec que heu estat a Sevilla. :lol:

- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
[quote user="Randy-650" post="145334"]Jo no m'ho crec que heu estat a Sevilla. :lol:
[/quote][quote]
Mira que ets Randy...! :b9 deixal's que descansin, ha sigut un cap de setmana de molta marxa i kms, aixì que, al menys sabem que s'ho han passat de lo mes be... que la CarmenL i els seus amics, els ha fet ballar fins i tot sevillanes... (i ara toca veure si al final s'han fet foto tots plegats vestits de flamencs...!).
Vinga nois a descansar, pero demà aqui serem :castell esperan moooltes fotooooooooooooooooosss....!!! :kiss

Mira que ets Randy...! :b9 deixal's que descansin, ha sigut un cap de setmana de molta marxa i kms, aixì que, al menys sabem que s'ho han passat de lo mes be... que la CarmenL i els seus amics, els ha fet ballar fins i tot sevillanes... (i ara toca veure si al final s'han fet foto tots plegats vestits de flamencs...!).
Vinga nois a descansar, pero demà aqui serem :castell esperan moooltes fotooooooooooooooooosss....!!! :kiss

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- CarmenL
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: dv. feb. 13, 2009 7:32 pm
Hola, me ha alegrado saber que ya estáis todos en casa y solo siento de este fin de semana lo de vuestras posaderas,
por todo lo demás decir que Xavier " el Hombre cercano" que todos quisieramos tener como hermano. atento y afectuoso
Jordi ( Tu fuiste el creador de las sonrisas y de la carcajada, un humor inigualable, encantador). Carmen. "la mujer
perfecta de una sencillez y naturalidad envidiable, muy guapa, gracias por tu amabilidad" y "Jaume y su Harley," exelente
y una gran persona por el interés que pone en cuidar de los demás, admirable. Damia "increíble lo tuyo, poco tiempo de contacto,
pero me has recordado lo que a veces pienso, por lo que se debe de vivir y es conseguir los propósitos que nos llenan de pasiones,
un buen ejemplo a seguir.
Vuestra compañía será siempre un lujo para mi recuerdo, aquí estoy y mientras esté siempre seréis bien recibidos
Saludos de parte de Paco y de Rosa, me llamaron preocupandose por vuestra vuelta, están sorprendidos por vuestra amigabilidad y por
lo que os individualiza a cada uno, están encantados de haberos conocido, nuestro deseo es subir y ojalá sea tan pronto como el que
vosotros decidáis a volver a bajar, como bien decís hay cosas pendientes por hacer.
Mis más sinceras gracias a todos. Besos.
por todo lo demás decir que Xavier " el Hombre cercano" que todos quisieramos tener como hermano. atento y afectuoso
Jordi ( Tu fuiste el creador de las sonrisas y de la carcajada, un humor inigualable, encantador). Carmen. "la mujer
perfecta de una sencillez y naturalidad envidiable, muy guapa, gracias por tu amabilidad" y "Jaume y su Harley," exelente
y una gran persona por el interés que pone en cuidar de los demás, admirable. Damia "increíble lo tuyo, poco tiempo de contacto,
pero me has recordado lo que a veces pienso, por lo que se debe de vivir y es conseguir los propósitos que nos llenan de pasiones,
un buen ejemplo a seguir.
Vuestra compañía será siempre un lujo para mi recuerdo, aquí estoy y mientras esté siempre seréis bien recibidos
Saludos de parte de Paco y de Rosa, me llamaron preocupandose por vuestra vuelta, están sorprendidos por vuestra amigabilidad y por
lo que os individualiza a cada uno, están encantados de haberos conocido, nuestro deseo es subir y ojalá sea tan pronto como el que
vosotros decidáis a volver a bajar, como bien decís hay cosas pendientes por hacer.
Mis más sinceras gracias a todos. Besos.
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
Ja a casa,agrair a tots els que heu fet posible aquesta sortida inolblidable.
Carmenl,perfecta anfitriona juntament amb els seus amics Rosa i Paco que ens van fer viure una nit increible al barri de triana amb bon menjar,sevillanas (aqui els mototuristes vam fer el que vam pugue),i algun gin tonic.
Als companys de ruta:Jordi,molt bona la ruta triada per vaixar,molt agradable de fer amb moto,Carme gracies per cuidat de buscar hotel i posans ho tan facil per nosaltres,Damià,com sempre molt organitzat i molt d'ordre,Xavier,tranquil van ser els gin tonics que no em deixaben agafar el son...a i tambe agrairte la feina de moto escombra facilitanme les maniobres d'avansament durant la ruta especialment en els trams de varis carrils.
Carmenl,perfecta anfitriona juntament amb els seus amics Rosa i Paco que ens van fer viure una nit increible al barri de triana amb bon menjar,sevillanas (aqui els mototuristes vam fer el que vam pugue),i algun gin tonic.
Als companys de ruta:Jordi,molt bona la ruta triada per vaixar,molt agradable de fer amb moto,Carme gracies per cuidat de buscar hotel i posans ho tan facil per nosaltres,Damià,com sempre molt organitzat i molt d'ordre,Xavier,tranquil van ser els gin tonics que no em deixaben agafar el son...a i tambe agrairte la feina de moto escombra facilitanme les maniobres d'avansament durant la ruta especialment en els trams de varis carrils.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Felicitats a tots pel que sembla que ha sigut un cap de setmana dels que deixen emprempta, ni que sigui al cul :twisted:
Sembla que heu escampat l'esperit mototurista per terres sevillanes, sou uns craks ;)
Sembla que heu escampat l'esperit mototurista per terres sevillanes, sou uns craks ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
:Saltant
Hola a tots, ahir despres d'un cap de setmana de p....a...m...e!! dissabte fent ruta, fins a Sevilla, vaig arribar i ja m'esperaven, una dutxa ràpida i a patejar Sevilla, fantàstic, Carmen i Jordi un 10 l'hotel, ara despres de 2100 km tinc les almorranes una mica emprenyades, :b9 :b9 Jaume i Xavier També collonuts! un 10 per tots!!!
Diumenge el viatge ok collonut, una cosa, aquelles mongetes del km 103....tela marinera!! que bones....però les consequències col.laterals han estat terribles!!!!!!
Llastima que no vaig tenir mes temps, però em i crec que puc parlar en nom de tots, que rapatirem experiencia .....però em mes temps, eh!!!
Un beso CarmenL! seguro que repetimos!!!!
Srs i Sres us aseguro que hi han fotos i més fotos !!
Hola a tots, ahir despres d'un cap de setmana de p....a...m...e!! dissabte fent ruta, fins a Sevilla, vaig arribar i ja m'esperaven, una dutxa ràpida i a patejar Sevilla, fantàstic, Carmen i Jordi un 10 l'hotel, ara despres de 2100 km tinc les almorranes una mica emprenyades, :b9 :b9 Jaume i Xavier També collonuts! un 10 per tots!!!
Diumenge el viatge ok collonut, una cosa, aquelles mongetes del km 103....tela marinera!! que bones....però les consequències col.laterals han estat terribles!!!!!!
Llastima que no vaig tenir mes temps, però em i crec que puc parlar en nom de tots, que rapatirem experiencia .....però em mes temps, eh!!!
Un beso CarmenL! seguro que repetimos!!!!
Srs i Sres us aseguro que hi han fotos i més fotos !!
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Ostres!!!! Quin fart de veure fotos!!!! Em fan pampallugues els ull i tot :eyes :eyes !!!! Sobretot les 342 primeres, les d'abans d'arribar a Sevilla :mrgreen: :mrgreen: .
Jo ja començo a intuir que això de Sevilla a estat un bluff. Tanta "sardiná" i tant "flamenco" però mentre no hi hagi proves interpretaré que no us haureu mogut de Can Zam amb el JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJusto Molinero!!!!!!! :mrgreen:
Por cierto Carmen, observarás que todo lo que publicamos está en catalán, confío que su inteligibilidad no será muy complicada, ¿¿¿es cierto :D :D ???
Apa , fins la propera,
Jordi "Prony" :Saltant :Saltant :ban :ban
Jo ja començo a intuir que això de Sevilla a estat un bluff. Tanta "sardiná" i tant "flamenco" però mentre no hi hagi proves interpretaré que no us haureu mogut de Can Zam amb el JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJusto Molinero!!!!!!! :mrgreen:
Por cierto Carmen, observarás que todo lo que publicamos está en catalán, confío que su inteligibilidad no será muy complicada, ¿¿¿es cierto :D :D ???
Apa , fins la propera,
Jordi "Prony" :Saltant :Saltant :ban :ban
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="prony" post="145416"]
[/quote]
No em diguis que tu també l'escoltes, com jo!!!!!
:jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump
P.D: Em sembla que hi ha un trempat al fòrum que hi treballa els dissabtes. Dono fe doncs a mi m'han trucat. :eyes
[/quote]
No em diguis que tu també l'escoltes, com jo!!!!!
:jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump
P.D: Em sembla que hi ha un trempat al fòrum que hi treballa els dissabtes. Dono fe doncs a mi m'han trucat. :eyes

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
M´en alegro molt que tot hagi anat d´allò més bé ;) .
Tinc ganes de veure les fotos.
Carmen, aunque no haya podido asistir, agradecerte tu hospitalidad y .... cuando pueda ...... bajo a conocerte.
Un beso
Tinc ganes de veure les fotos.
Carmen, aunque no haya podido asistir, agradecerte tu hospitalidad y .... cuando pueda ...... bajo a conocerte.
Un beso
- CarmenL
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: dv. feb. 13, 2009 7:32 pm
[quote user="prony" post="145416"]Ostres!!!! Quin fart de veure fotos!!!! Em fan pampallugues els ull i tot :eyes :eyes !!!! Sobretot les 342 primeres, les d'abans d'arribar a Sevilla :mrgreen: :mrgreen: .
Apa , fins la propera,
Jordi "Prony" :Saltant :Saltant :ban :ban[/quote]
Hola Jordi Prony, saludos. hombre tened un poco de paciencia con los afectados jeje, están recuperandose tratando de volver a la realidad
cuando aterrizen os empezaran a dar fe de que Sevilla no ha sido una fantasía.
Jordi entiendo todo lo que escribís en catalan porque tengo la opción de traducir sino, no comprendería tanta incredulidad como la que estoy
leyendo y haber si
le hacéis más caso al papa, hay que creer sino para que os ha visitado :mrgreen: Tened fe hermanos. :666 todo llegará en su momento, digo yo¡ :???:
Apa , fins la propera,
Jordi "Prony" :Saltant :Saltant :ban :ban[/quote]
Hola Jordi Prony, saludos. hombre tened un poco de paciencia con los afectados jeje, están recuperandose tratando de volver a la realidad
cuando aterrizen os empezaran a dar fe de que Sevilla no ha sido una fantasía.
Jordi entiendo todo lo que escribís en catalan porque tengo la opción de traducir sino, no comprendería tanta incredulidad como la que estoy
leyendo y haber si
le hacéis más caso al papa, hay que creer sino para que os ha visitado :mrgreen: Tened fe hermanos. :666 todo llegará en su momento, digo yo¡ :???:
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Compartir la carretera
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
http://picasaweb.google.com/Digamjordi/20101108#(A.F.M) Alguna Foto mes
Molt xules les fotos Jordi...! :ban Segur que ha sigut un cap de setmana amb "un sabor especial.." el Sabor Especial de Sevilla i la seva gent... gent com la CarmeL i els seus amics ;)
Apa i els altres...? que en tenen A.F.M....? :razz:

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Gràcies per les fotos Jordi. Ara ja s'ho podran creure que vàrem anar-hi.
Salut !
Salut !
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
D'acord, ara ja em crec que no es Can Zam però vull fer dues observacions:
Fer us de la barretina catalana es necessiten un bon parell de... segur que tothom va pensar "Mira quillo, ezo zon lo que ze puzieron en ermedio der festivá d'urovizión!!!" (con todos los respetos, Carmen :kiss )
Per altra banda, aquesta foto em sembla impossible: Els paletes concentrats en el clot que estan fent i ni tan sols fan cas a la noia que passa :eyes !!!!!!
Gràcies per les fotos, sembla que us ho vàreu passar pipa!!!! :ban :jump :Saltant :ban :jump :Saltant
Jordi "Prony"
Fer us de la barretina catalana es necessiten un bon parell de... segur que tothom va pensar "Mira quillo, ezo zon lo que ze puzieron en ermedio der festivá d'urovizión!!!" (con todos los respetos, Carmen :kiss )
Per altra banda, aquesta foto em sembla impossible: Els paletes concentrats en el clot que estan fent i ni tan sols fan cas a la noia que passa :eyes !!!!!!
Gràcies per les fotos, sembla que us ho vàreu passar pipa!!!! :ban :jump :Saltant :ban :jump :Saltant
Jordi "Prony"
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
gracies Jordi per les fotos!! :cerv