Alt Ariege en primavera. Som-hi!!!
Moderador: Airald
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Re: Alt Ariege En Primavera. Som-hi!!!
També vaig tard.
Vaig arribar bé després d'haver gaudit dels kilòmetres, la vostra companyía i els paissatges. Malgrat algun petit ensurt, tot va anar més que bé.
No em vull repetir massa, gràcies Steelman per la proposta i organització, Feisser un ROAD LÍDER (sí, sí en majúscules) que va imprimir el ritme que la sortida requería pels quilòmetres i gent que erem i al CARLES que no s'en va deixar cap.
Un plaer haver conegut al Sergi que va venir amb un "maquinón" i al Joan i Elena (Joavel) en la seva primera sortida amb nosaltres. Que ens poguem anar veient molt sovint!
Home d'acer, quan és la pròxima ?
Vaig arribar bé després d'haver gaudit dels kilòmetres, la vostra companyía i els paissatges. Malgrat algun petit ensurt, tot va anar més que bé.
No em vull repetir massa, gràcies Steelman per la proposta i organització, Feisser un ROAD LÍDER (sí, sí en majúscules) que va imprimir el ritme que la sortida requería pels quilòmetres i gent que erem i al CARLES que no s'en va deixar cap.
Un plaer haver conegut al Sergi que va venir amb un "maquinón" i al Joan i Elena (Joavel) en la seva primera sortida amb nosaltres. Que ens poguem anar veient molt sovint!
Home d'acer, quan és la pròxima ?
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
Gracies a tots companys,... no s'hi pot afegir res més...un dia fantàstic.... tant mateix avui es diferent....potser són les conseqüències del diumenge? o simplement es que avui és dilluns??
Una abraçada... com sempre ha estat un plaer.
Salut i Kms.
Una abraçada... com sempre ha estat un plaer.
Salut i Kms.
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
hola a tots, gracies per la ajuda, al final a les 11 de la nit varem sopar a Tortella i avui m´he aixecat tard, amb el turmell torçat.
Aquest escrit es per en PANOTXA and boys
per viatjar per Alt Ariege no es necessari porta patex ya que no enganxe streps de moto, i tens de fer la postura de la " mantis religiosa" com deia en Minyaki ( de poner cera quitar cera) per conduir la moto, sembla que el patex i/ o els vapors augmenten la potencia de la moto....... " pequeños saltamontes"
per viatjar per Alt Ariege no es necessari porta patex ya que no enganxe streps de moto, i tens de fer la postura de la " mantis religiosa" com deia en Minyaki ( de poner cera quitar cera) per conduir la moto, sembla que el patex i/ o els vapors augmenten la potencia de la moto....... " pequeños saltamontes"
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Apa ja la tenim
Maig/Juny poseu-li data :twisted: :twisted: :twisted:
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 08&t=h&z=8
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 08&t=h&z=8
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
[quote user="bichusten" post="168571"]hola a tots, gracies per la ajuda, al final a les 11 de la nit varem sopar a Tortella i avui m´he aixecat tard, amb el turmell torçat.
per viatjar per Alt Ariege no es necessari porta patex ya que no enganxe streps de moto, i tens de fer la postura de la " mantis religiosa" com deia en Minyaki ( de poner cera quitar cera) per conduir la moto, sembla que el patex i/ o els vapors augmenten la potencia de la moto....... " pequeños saltamontes"[/quote]
Bichusten, veig que estàs en plena forma i pràcticanent recuperat, me n'alegro molt.
[quote user="Joavel" post="168573"]Apa ja la tenim
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 08&t=h&z=8[/quote]
Carai Joavel, si que estàs animat :lol:
Això és macu !
per viatjar per Alt Ariege no es necessari porta patex ya que no enganxe streps de moto, i tens de fer la postura de la " mantis religiosa" com deia en Minyaki ( de poner cera quitar cera) per conduir la moto, sembla que el patex i/ o els vapors augmenten la potencia de la moto....... " pequeños saltamontes"[/quote]
Bichusten, veig que estàs en plena forma i pràcticanent recuperat, me n'alegro molt.
[quote user="Joavel" post="168573"]Apa ja la tenim
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 08&t=h&z=8[/quote]
Carai Joavel, si que estàs animat :lol:
Això és macu !
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Fazer i Nina" post="168560"][quote user="Trencaferro" post="168554"]
Aaaaaah!!! Les voleu veure oi??? ;)
Es que no hi ha fotos perquè la sortida no s'acaba fins que tots els membres del grup han arribat a casa, i aquest cop i per culpa d'un petit percanç encara no hi som tots. :eyes[/quote]
Que a passat? :shock:[/quote]
Res importatnt, suposo que a hores d'ara ja deu haver arribat a casa i quan li vagi bé ja us explicarà el seu perible. :tremolant :tremolant
Per què fa a la sotida, encara s'hi pot afegir tres frases més:
1- En aquest foro, qui no té cap ha de tenir rodes! ;)
2- No circular mai amb el casc modular obert. (ahir varem comprovar lo mínim que et pot passar).
3- (referent al primer accident i essent una mica egoistes per la nostra part) "Para que llore mi madre, que llore la suya". :eyes :twisted:
Aaaaaah!!! Les voleu veure oi??? ;)
Es que no hi ha fotos perquè la sortida no s'acaba fins que tots els membres del grup han arribat a casa, i aquest cop i per culpa d'un petit percanç encara no hi som tots. :eyes[/quote]
Que a passat? :shock:[/quote]
Res importatnt, suposo que a hores d'ara ja deu haver arribat a casa i quan li vagi bé ja us explicarà el seu perible. :tremolant :tremolant
Per què fa a la sotida, encara s'hi pot afegir tres frases més:
1- En aquest foro, qui no té cap ha de tenir rodes! ;)
2- No circular mai amb el casc modular obert. (ahir varem comprovar lo mínim que et pot passar).
3- (referent al primer accident i essent una mica egoistes per la nostra part) "Para que llore mi madre, que llore la suya". :eyes :twisted:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Trencaferro" post="168578"]
[/quote]
En alguna sortida he vist a gent anar amb el modular
obert, equivalent a anar en moto en calçotets.
No entendré mai com poden fer-ho , si en qualsevol incidència
es poden deixar la cara a l'asfalt.
[/quote]
En alguna sortida he vist a gent anar amb el modular
obert, equivalent a anar en moto en calçotets.
No entendré mai com poden fer-ho , si en qualsevol incidència
es poden deixar la cara a l'asfalt.

- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Bones!!! Doncs jo també vaig arribar ahir.. no com l’altre pilot que la tenim desapareguda... :eyes
Núriaaaaa!! On ests? Eplica... eplica ;)
Algún port més encara haguéssim pogut fer.. la ruta era per diumenge dia 8... encara faltaven uns quants minutets per les 00:00 h quan vaig arribar a casa... 120 per ser exacte. Només és qüestió d’ampliar la intendència de picnic.... a la propera agafem provisions per sopar... :lol: :lol:
Bones!!! Doncs jo també vaig arribar ahir.. no com l’altre pilot que la tenim desapareguda... :eyes
Núriaaaaa!! On ests? Eplica... eplica ;)
Algún port més encara haguéssim pogut fer.. la ruta era per diumenge dia 8... encara faltaven uns quants minutets per les 00:00 h quan vaig arribar a casa... 120 per ser exacte. Només és qüestió d’ampliar la intendència de picnic.... a la propera agafem provisions per sopar... :lol: :lol:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Alt Ariege en primavera. Som-hi!!!
Quatre fotos del dia d´ahir.
Les fotos son de mala calitat, son fetes amb el movil

Les fotos son de mala calitat, son fetes amb el movil

Ex ...moltes coses
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Bè repetir lo que ja heu dit tots i un dia ben aprofitat i amb molt bona companyia.
Intentaré resumir el dia en imatges.
Nosaltres quan vam arribar a casa.

Els ports i “les cols”

Una visita turística a un petit poblet

Corbes i més corbes...

... que han valgut la pena patir, o gaudir, per veure aquests fantàstics paisatges

I algun petit entrebanc, que per sort no ha estat res, i molta molta gravilla. Bichusten espero et duri poc això del turmell.
Uns cavalls que tambe volien vindre.

Una parada perque un motorista francès ha trepitjat graveta i a acabat pel terra.

Els McGiver Jacks, Panotxa Patex i Minino, intentan fer algun “apanyo” a la estribera de la moto d'en Carles despres de que també trepitjes graveta.

Un dia que bé es mereix una bona migdiada.

I l'últim reagrupament a Sort i cadascú cap a casa seva............o no.

I totes les fotos AQUI
Fins la propera!
Nosaltres quan vam arribar a casa.

Els ports i “les cols”
Una visita turística a un petit poblet
Corbes i més corbes...
... que han valgut la pena patir, o gaudir, per veure aquests fantàstics paisatges
I algun petit entrebanc, que per sort no ha estat res, i molta molta gravilla. Bichusten espero et duri poc això del turmell.
Uns cavalls que tambe volien vindre.
Una parada perque un motorista francès ha trepitjat graveta i a acabat pel terra.
Els McGiver Jacks, Panotxa Patex i Minino, intentan fer algun “apanyo” a la estribera de la moto d'en Carles despres de que també trepitjes graveta.
Un dia que bé es mereix una bona migdiada.
I l'últim reagrupament a Sort i cadascú cap a casa seva............o no.
I totes les fotos AQUI
Fins la propera!
Minina l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 09, 2011 6:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
[quote user="Minina" post="168585"]Bè repetir lo que ja heu dit tots i un dia ben aprofitat i amb molt bona companyia.
[/quote]
Merci Minina, una crònica visual genial. :D
[/quote]
Merci Minina, una crònica visual genial. :D
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
Hola a tothom, que faltava per arribar ja és a casa :oops:
Us dec una explicació, camí de tornada em vaig trobar esperant a Ponts
[quote user="Nuria Vs" post="165937"] Per cert, de Sort a casa qui m'acompanyarà? :roll: sort que dilluns tinc festa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
[quote user="Steelman" post="165940"]Nuria, de sort a casa......jo t´acompanyo fins a Ponts, si et sembla be ;)
[/quote]
[quote user="STELVIO 00" post="165956"]
Jo ja faré el tram Ponts-Cervera ;) ;)[/quote]
El Jordi va complir :lol: però el Xavier :sado Així que vaig decidir tornar a fer tota soleta les carreteres que ja coneixia :???: O pot ser vaig tornar perquè m'havia deixat la cartera, el mòbil, les claus... Passades les 11 de la nit tornava a ser a Vielha on un noi un xic preocupat i a punt de mobilitzar els mossos m'esperava amb la meva bossa ja recuperada i una pizza per sopar :kiss
Aquest matí he fet la tornada, sense matinar gaire i sense presses. He passat per l'Hotel Castieru d'Escunhau on varem parar per l'incident del Carles (estàs fet un "pequeño saltamontes", recupera't) i on vaig oblidar la bossa, no podia deixar passar l'oportunitat de donar'els les gràcies i he aprofitat per fer-hi un cafè amb llet, són tant amables que m'han convidat a coca, ja ho dic jo que hi ha bona gent per tot arreu :D . I tornem'hi: port de la Bonaigua (que dur que va ser ahir a la nit), Sort, Tremp, Ponts :eyes (ningú a la vista) i cap a Manresa, on he aprofitat per fer un pícnic urbà aprofitant el menjar que em va sobrar i fent temps per esperar a que obrissin el taller per canviar el pneumàtic del darrera, que si l'arriba a veure el Randy :tremolant . Així que no he arribat fins a mitja tarda a casa :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Donar-vos a tots les gràcies: Jordi (per organitzar la sortida i... per solucionar-me el problema amb el número de'n Trencaferro), Xavier (per pagar-me la gasolina, donar-me pasta per si calia, pel mapa, ja saps que sempre em perdo), Andrés i Nuri, Sergi i Ester (per ser-hi i donar-me monedes per si calia una trucada d'urgència), Guifré (per anar-me a buscar la bossa, oferir-me casa teva... :kiss ). A tots els que vareu venir també agrair-vos la vostra companyia, és un plaer rodar amb vosaltres i compartir les estones de tertulia. M'ho he passat molt bé, com sempre :cerv potser m'ha faltat algun km :lol: (en total 1103)
Ens veiem a la propera ;)
Us dec una explicació, camí de tornada em vaig trobar esperant a Ponts
[quote user="Nuria Vs" post="165937"] Per cert, de Sort a casa qui m'acompanyarà? :roll: sort que dilluns tinc festa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
[quote user="Steelman" post="165940"]Nuria, de sort a casa......jo t´acompanyo fins a Ponts, si et sembla be ;)
[/quote]
[quote user="STELVIO 00" post="165956"]
Jo ja faré el tram Ponts-Cervera ;) ;)[/quote]
El Jordi va complir :lol: però el Xavier :sado Així que vaig decidir tornar a fer tota soleta les carreteres que ja coneixia :???: O pot ser vaig tornar perquè m'havia deixat la cartera, el mòbil, les claus... Passades les 11 de la nit tornava a ser a Vielha on un noi un xic preocupat i a punt de mobilitzar els mossos m'esperava amb la meva bossa ja recuperada i una pizza per sopar :kiss
Aquest matí he fet la tornada, sense matinar gaire i sense presses. He passat per l'Hotel Castieru d'Escunhau on varem parar per l'incident del Carles (estàs fet un "pequeño saltamontes", recupera't) i on vaig oblidar la bossa, no podia deixar passar l'oportunitat de donar'els les gràcies i he aprofitat per fer-hi un cafè amb llet, són tant amables que m'han convidat a coca, ja ho dic jo que hi ha bona gent per tot arreu :D . I tornem'hi: port de la Bonaigua (que dur que va ser ahir a la nit), Sort, Tremp, Ponts :eyes (ningú a la vista) i cap a Manresa, on he aprofitat per fer un pícnic urbà aprofitant el menjar que em va sobrar i fent temps per esperar a que obrissin el taller per canviar el pneumàtic del darrera, que si l'arriba a veure el Randy :tremolant . Així que no he arribat fins a mitja tarda a casa :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Donar-vos a tots les gràcies: Jordi (per organitzar la sortida i... per solucionar-me el problema amb el número de'n Trencaferro), Xavier (per pagar-me la gasolina, donar-me pasta per si calia, pel mapa, ja saps que sempre em perdo), Andrés i Nuri, Sergi i Ester (per ser-hi i donar-me monedes per si calia una trucada d'urgència), Guifré (per anar-me a buscar la bossa, oferir-me casa teva... :kiss ). A tots els que vareu venir també agrair-vos la vostra companyia, és un plaer rodar amb vosaltres i compartir les estones de tertulia. M'ho he passat molt bé, com sempre :cerv potser m'ha faltat algun km :lol: (en total 1103)
Ens veiem a la propera ;)
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Sembla que os vau aborrir força :lol:
No hem feu gens d'enveja :crys
No hem feu gens d'enveja :crys
Rodar en moto es lo meu
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 09, 2011 9:24 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Bé perdoneu que no hagi dit res fins ara, però ahir vaig arribar a l'hora de les bruixes a casa ... no més comentar que m'ho vaig passar de nassos, ruta maquíssima i la companyia inmillorable... moltes gràcies als organitzadors ... com sempre un 10. ;)
Bichusten, espero que et milloris aviat del cop al genoll ... ANIM !!!! ... i gràcies pel sopar !!! :cerv
Minina, Steelman i Siso, moltes gràcies per compartir les fotos ... n'hi ha de molt bones !!! :b9 :b9 :b9
Panotxa, records de la Sra Colombo ... malparit !!! ;)
Ens veiem el 22 companys !!!
V'sss
GeSus
Bichusten, espero que et milloris aviat del cop al genoll ... ANIM !!!! ... i gràcies pel sopar !!! :cerv
Minina, Steelman i Siso, moltes gràcies per compartir les fotos ... n'hi ha de molt bones !!! :b9 :b9 :b9
Panotxa, records de la Sra Colombo ... malparit !!! ;)
Ens veiem el 22 companys !!!
V'sss
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 09, 2011 10:26 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
renoi,quina sortida mes aventurera,las fotos fantasticas i totes les explicacions son de lo mes mes mes........fins el 22 ;) ;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Nuria Vs" post="168594"]i cap a Manresa, on he aprofitat per fer un pícnic urbà [/quote]
avui t'he vist pasar per d'avant de la feina i et ben prometo que he pensat:NO EN VA TENIR PROU AHIR ?????!!!!!!!!
ara ho entenc :eyes :eyes ;) ;)
avui t'he vist pasar per d'avant de la feina i et ben prometo que he pensat:NO EN VA TENIR PROU AHIR ?????!!!!!!!!
ara ho entenc :eyes :eyes ;) ;)
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Kpeps" post="168619"][quote user="Nuria Vs" post="168594"]i cap a Manresa, on he aprofitat per fer un pícnic urbà [/quote]
ara ho entenc :eyes :eyes ;) ;)[/quote]
Ara entenc que la Núria fili tant bé els revolts !!! :eyes ... no para d'entrenar !!! :mrgreen:
V'sss
GeSus
ara ho entenc :eyes :eyes ;) ;)[/quote]
Ara entenc que la Núria fili tant bé els revolts !!! :eyes ... no para d'entrenar !!! :mrgreen:
V'sss
GeSus
Gas a la burra!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Alt Ariege en primavera. Som-hi!!!
Carai, quin munt de fotos! :D
Sou els meus herois, jo no podria fer tot això . :tremolant
Gràcies per ensenyar-nos-ho.
Sou els meus herois, jo no podria fer tot això . :tremolant
Gràcies per ensenyar-nos-ho.

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Per no perdre les bones costums, he esperat que fessin la crònica per dir la meva: "+1" :lol: :lol: :lol:
Cal agraïr amb l'Steelman la bona ruta proposada (encara que el lloc i l'hora d'esmorzar no em va quedar gaire clar: Ponts? Adrall? Tona?) i haver encarregat un temps tant magnific per anar en moto (ja sbaeu: 0ºC). Amb en Feisser haver portat un grup tant numerós (no era la sortida mensual?), el gran coneixement de la zona i sobretot poder gaudir de com traza els revolts des del darrera: Una màquina! i tot això sense GPS, ni mapes, ni... Trobo que el ritme de la sortida va ser molt bo (no sabria com classificarlo en termes de MT: a ritme? marxa fina? a sac?...) les parades adequades i només els dos accidents fan fer retrasar l'horari. Un 10 per l'organització.
En Bichusten-Kung-Fú ens va fer una demostració al port del Canto de com conduir amb un sol peu i sense canviar de marxa. Uf! quina feina a atrapar-lo! (Espero que et recuperis aviat)
A tots, gràcies per la companyia. Per quant la propera?
Cal agraïr amb l'Steelman la bona ruta proposada (encara que el lloc i l'hora d'esmorzar no em va quedar gaire clar: Ponts? Adrall? Tona?) i haver encarregat un temps tant magnific per anar en moto (ja sbaeu: 0ºC). Amb en Feisser haver portat un grup tant numerós (no era la sortida mensual?), el gran coneixement de la zona i sobretot poder gaudir de com traza els revolts des del darrera: Una màquina! i tot això sense GPS, ni mapes, ni... Trobo que el ritme de la sortida va ser molt bo (no sabria com classificarlo en termes de MT: a ritme? marxa fina? a sac?...) les parades adequades i només els dos accidents fan fer retrasar l'horari. Un 10 per l'organització.
En Bichusten-Kung-Fú ens va fer una demostració al port del Canto de com conduir amb un sol peu i sense canviar de marxa. Uf! quina feina a atrapar-lo! (Espero que et recuperis aviat)
A tots, gràcies per la companyia. Per quant la propera?