RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT
Moderador: Airald
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Re: RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012
[quote user="MikelRT" post="213290"]
:eyes :eyes :eyes :eyes
Bona idea Siono: qui s'acosti mes en els km del road-book (448,6 km) tindrà regal. De moment en tenim 2. O sigui que controlarem els km i sabrem qui ha fet trampa :eyes i que ha fet dues voltes :mrgreen: (Actualitzada l'info en el inici del post) :lol:[/quote]
Home...la meva proposta era en el sentit contrari, no premiar al que ho fa més bé sinó castigar al que ho fa més malament.
No caldrien regals ni res...potser 10 segons d'escarni públic i befa multitudinaria sería suficient. :roll:
Es clar que és podria decidir depenent de qui fos per no ofendre a ningú.
Si som nosaltres, cosa que tinc practicament segura que serà, podriem ampliar el temps d'escarni i befa a varis minuts o varis dies o fins i tot mesos, que en sembla que ja ho podrem aguantar que tenim la pell molt gruixuda. :razz:
Salut.
:eyes :eyes :eyes :eyes
Bona idea Siono: qui s'acosti mes en els km del road-book (448,6 km) tindrà regal. De moment en tenim 2. O sigui que controlarem els km i sabrem qui ha fet trampa :eyes i que ha fet dues voltes :mrgreen: (Actualitzada l'info en el inici del post) :lol:[/quote]
Home...la meva proposta era en el sentit contrari, no premiar al que ho fa més bé sinó castigar al que ho fa més malament.
No caldrien regals ni res...potser 10 segons d'escarni públic i befa multitudinaria sería suficient. :roll:
Es clar que és podria decidir depenent de qui fos per no ofendre a ningú.
Si som nosaltres, cosa que tinc practicament segura que serà, podriem ampliar el temps d'escarni i befa a varis minuts o varis dies o fins i tot mesos, que en sembla que ja ho podrem aguantar que tenim la pell molt gruixuda. :razz:
Salut.
Salut i kilómetres
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Re: RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT
que mi voleu ?, si es axi aniria "adosat" al Minino
VULL PARTICIPAR EN SOLITARI:(si o no) NO
PARTICIPARE AMB UN ALTRE MOTERO: (si o no) SI
EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no) SI QUANTS? 1
EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no) SI QUANTS? 1
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 23, 2012 10:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="Coes" post="213309"]que mi voleu ?, si es axi aniria "adosat" al Minino
EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no) SI QUANTS? 1[/quote]
FET!!!
Salut ;)
FET!!!
Salut ;)
- MikelRT
- Presentats
ACTUALITZAT FINS AQUÍ
- Jordivili
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
- Ubicació: El Bisaura
Bon dia a tots,
nomes volia comentar un tema sense importancia,en l'ordre de sortida el dorsal 7 hi ha el nom de tiramilles i te de posar Pere29(en la llista de inscripcions ja està be).
Ja que hi soc posat tambe volia fer una pregunta als organitzadors, que donareu un mapa o road book? si es road book de quin tamany el donareu? es que a l'XT no hi tinc bossa sobredipossit i voldria veure que puc fer perque fos facil de fer-lo servir i passar pagines.
nomes volia comentar un tema sense importancia,en l'ordre de sortida el dorsal 7 hi ha el nom de tiramilles i te de posar Pere29(en la llista de inscripcions ja està be).
Ja que hi soc posat tambe volia fer una pregunta als organitzadors, que donareu un mapa o road book? si es road book de quin tamany el donareu? es que a l'XT no hi tinc bossa sobredipossit i voldria veure que puc fer perque fos facil de fer-lo servir i passar pagines.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012
[quote user="Siono1000" post="213308"]
[/quote]
si home,i pasejada per el restaurant a l'hora de sopar en traje a ratllas i calçotets rosas oi ???? ja veig que el 30 minuts et va arrivar, jajjajajajajaajaj
[/quote]
si home,i pasejada per el restaurant a l'hora de sopar en traje a ratllas i calçotets rosas oi ???? ja veig que el 30 minuts et va arrivar, jajjajajajajaajaj
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 24, 2012 1:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Això s'anima! encara que cada cop estic més desorientat. Creia que es tenia que anar en parelles, però ho devia haver entès malament perquè ara veig que hi han solos, bi, trios i fins i tot quartets! Quin embolic!

- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
SRS, organitzadors, podriu apuntar ala meva dona, ines, , nomes vindra a barenar-sopar, moltes gracies
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Kpeps" post="213332"][quote user="Siono1000" post="213308"]
[/quote]
si home,i pasejada per el restaurant a l'hora de sopar en traje a ratllas i calçotets rosas oi ???? ja veig que el 30 minuts et va arrivar, jajjajajajajaajaj[/quote]
No donguis ideies, no donguis ideies...que corra molta mala llet per aquí. :mrgreen:
[quote user="Pasqual" post="213335"]Això s'anima! encara que cada cop estic més desorientat. Creia que es tenia que anar en parelles, però ho devia haver entès malament perquè ara veig que hi han solos, bi, trios i fins i tot quartets! Quin embolic!
[/quote]
Pasqual, si creus que amb l'stelvio00 no en faràs prou ( hi ha gent insaciable en aquest mon
), et podem acollir i ja t'explicarem de forma entenedora i totalment practica una clase magistral d'orientació per aprendre d'on bufa la tramontana. És el sentit últim de les orgies, aprendre d'on bufa la tramontana . Molta gent està desorientada actualment i cal ajudar-los. :mrgreen: :razz:
Salut.
[/quote]
si home,i pasejada per el restaurant a l'hora de sopar en traje a ratllas i calçotets rosas oi ???? ja veig que el 30 minuts et va arrivar, jajjajajajajaajaj[/quote]
No donguis ideies, no donguis ideies...que corra molta mala llet per aquí. :mrgreen:
[quote user="Pasqual" post="213335"]Això s'anima! encara que cada cop estic més desorientat. Creia que es tenia que anar en parelles, però ho devia haver entès malament perquè ara veig que hi han solos, bi, trios i fins i tot quartets! Quin embolic!
[/quote]
Pasqual, si creus que amb l'stelvio00 no en faràs prou ( hi ha gent insaciable en aquest mon
Salut.
Salut i kilómetres
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
[quote user="Coes" post="213309"]que mi voleu ?, si es axi aniria "adosat" al Minino
:cerv :cerv Benvingut però aquest grup ja era un trio ara que serem Kateto,,,,,,,, :martell :martell Viguila o hi ha barbut que no li deixarem participar al orguion,,, :wall :b9 ,
:666 :666 Si al final serem uns hippies i cantarem (Lloret dreams) o era Califòrnia :castell :castell
:ban :ban Ja m'ho deia la meva mare nen qui són teus amics amb aquests pèls i roba (mama són de l'església bona gent) :b9 :b9

:cerv :cerv Benvingut però aquest grup ja era un trio ara que serem Kateto,,,,,,,, :martell :martell Viguila o hi ha barbut que no li deixarem participar al orguion,,, :wall :b9 ,
:666 :666 Si al final serem uns hippies i cantarem (Lloret dreams) o era Califòrnia :castell :castell
:ban :ban Ja m'ho deia la meva mare nen qui són teus amics amb aquests pèls i roba (mama són de l'església bona gent) :b9 :b9

___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- MikelRT
- Presentats
[quote user="Jordivili" post="213324"]Bon dia a tots,
Ja que hi soc posat tambe volia fer una pregunta als organitzadors, que donareu un mapa o road book? si es road book de quin tamany el donareu? es que a l'XT no hi tinc bossa sobredipossit i voldria veure que puc fer perque fos facil de fer-lo servir i passar pagines.[/quote]
te de posar Pere29 Gràcies per revisar-ho. ;)
A finals de setmana, ho modificaré..
mapa o road book?
Dons exactament no ser quin nom donar-li a la documentació :mrgreen:
El que si tenim clar, es que el pressupost ha estat fluixet (una petita aportació de 50.000 euros no dona per gaire un cop restat els jalars d'en Ramon i meus, la benzina, les rodes noves, l'eqUipament, etc....) per lo que no ens ha sobrat per fer un road-book giratori automàtic.... :lol:
Be, crec que lo millor per la teva XT es que portis "cinta de carroser" per enganxar el full tipus DIN_A-4 i unes ulleres per si la vista la tens cansada. :eyes .
El format del DIN_A-4 es doblega per la meitat de tal manera que no ocupi tot el diposit o que, qui porti una bossa sobre-diposit, li càpigue be.
Salut i fins dissabte :D
Ja que hi soc posat tambe volia fer una pregunta als organitzadors, que donareu un mapa o road book? si es road book de quin tamany el donareu? es que a l'XT no hi tinc bossa sobredipossit i voldria veure que puc fer perque fos facil de fer-lo servir i passar pagines.[/quote]
te de posar Pere29 Gràcies per revisar-ho. ;)
A finals de setmana, ho modificaré..
mapa o road book?
Dons exactament no ser quin nom donar-li a la documentació :mrgreen:
El que si tenim clar, es que el pressupost ha estat fluixet (una petita aportació de 50.000 euros no dona per gaire un cop restat els jalars d'en Ramon i meus, la benzina, les rodes noves, l'eqUipament, etc....) per lo que no ens ha sobrat per fer un road-book giratori automàtic.... :lol:
Be, crec que lo millor per la teva XT es que portis "cinta de carroser" per enganxar el full tipus DIN_A-4 i unes ulleres per si la vista la tens cansada. :eyes .
El format del DIN_A-4 es doblega per la meitat de tal manera que no ocupi tot el diposit o que, qui porti una bossa sobre-diposit, li càpigue be.
Salut i fins dissabte :D
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Mikel...
Una pregunta:
Comentes que el document pot ser difícil de llegir, oi? Seria possible entregar-lo en format digital, que segur que l'heu fet servir per crea-lo. Així per exemple el podriem posar en una tablet o notebook i poder fer zoom a les indicacions proposades?
M'explico? Si el document no incorpora la ruta, no ha d'haver-hi problemes.
JA diràs el què.
Gràcies
Una pregunta:
Comentes que el document pot ser difícil de llegir, oi? Seria possible entregar-lo en format digital, que segur que l'heu fet servir per crea-lo. Així per exemple el podriem posar en una tablet o notebook i poder fer zoom a les indicacions proposades?
JA diràs el què.
Gràcies
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 25, 2012 10:01 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Al final no podré venir,... em sap greu avisar amb nomes una setmana d'antelació.
Vagi be!
Vagi be!
- Jordivili
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
- Ubicació: El Bisaura
Merçi Mikel per la resposta,es el que'm pensava,pero al començar a parlar la gent del road book em va despistar.
Jordivili l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 25, 2012 1:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- MikelRT
- Presentats
[quote user="CMB" post="213410"]Mikel...
Una pregunta:
JA diràs el què.
Gràcies[/quote]
Carles: es mes salsa que res mes.... o no!!!, be , ja ho veureu.... o no!!! tot depent si es curt de vista o vista cansada :eyes
Tant en Ramon com jo mateix, hem fet la revisió amb el mateix paper i a sobre el dipossit. Ara, jo porto ulleres!!!que soc curt de vista :mrgreen:
Una pregunta:
JA diràs el què.
Gràcies[/quote]
Carles: es mes salsa que res mes.... o no!!!, be , ja ho veureu.... o no!!! tot depent si es curt de vista o vista cansada :eyes
Tant en Ramon com jo mateix, hem fet la revisió amb el mateix paper i a sobre el dipossit. Ara, jo porto ulleres!!!que soc curt de vista :mrgreen:
- MikelRT
- Presentats
Ei!!! cap problema.Al final no podré venir,... em sap greu avisar amb nomes una setmana d'antelació.
Vagi be!
(Ramon, un menys que no ens podrà escalfar) ;)
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="MikelRT" post="213423"][quote user="CMB" post="213410"]Mikel...
Una pregunta:
JA diràs el què.
Gràcies[/quote]
Tant en Ramon com jo mateix, hem fet la revisió amb el mateix paper i a sobre el dipossit. Ara, jo porto ulleres!!!que soc curt de vista :mrgreen:[/quote]
Snif, per tant, NO?
Una pregunta:
JA diràs el què.
Gràcies[/quote]
Tant en Ramon com jo mateix, hem fet la revisió amb el mateix paper i a sobre el dipossit. Ara, jo porto ulleres!!!que soc curt de vista :mrgreen:[/quote]
Snif, per tant, NO?
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Sense arribar al nivell d'en CMB, podria demanar que l'A4 que ens donareu, opcionalment estès escrit
en un tamany de lletra molt gran,
per els de l'Inserso-mototuristes?
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Ui, no estem pas preparats pel mon modern com per repartir pdf's en lloc de papers :)Snif, per tant, NO?Carles: es mes salsa que res mes.... o no!!!, be , ja ho veureu.... o no!!! tot depent si es curt de vista o vista cansada :eyesMikel...
Una pregunta:
JA diràs el què.
Gràcies
No us preocupeu tant home, ja veureu com ho veureu tot bé, o força bé, o no ho veureuSense arribar al nivell d'en CMB, podria demanar que l'A4 que ens donareu, opcionalment estès escrit
:mrgreen:
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 25, 2012 4:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Mmmmm, quina idea, ara que parlem de «paperless» potser la següent ... ;)