Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Aventura Patagonia .- Gener 2010

Entrada Autor: Eva » dl. nov. 02, 2009 4:06 pm

Cada día penso .... avui... vinga .... avui..... però em penso que fins la propera setmana res de res.
M´espera una setmana molt i molt curta i amb molta feina .
Moltes gracies per tots els ánims, de veritat que la propera setmana penjo foto i començo amb els entrenaments ;)
I si m´en ensurto penjo un comptador marxa enrera per almenys agafar un bon mal de ventre cada matí.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Reflexió + Pregunta

Entrada Autor: Steelman » dl. nov. 02, 2009 9:22 pm

[quote user="Mareta" post="94915"]Com que vosaltres sabeu molt més que jo de tot..... una pregunta :

Per el viatge degut a que no tindrem cobertura amb el móbil normal, ja hem llogat un teléfon vía satel.lit.
Ara la meva pregunta es:
Valdría la pena agafar un teléfon tribanda amb conexió wifi per poguer-nos conectar via wifi al internet del hotel o no val la pena ????
Jo tinc una Q-tek que fa més d´un any que no faig servir. Sembla un totxo i em fa vergonya quand algú em truca posar-m´el a l´orella .
No crec pas que el que necesitem sigui una blackberry, donç la conexió a l´estranger és molt cara.
Com que tinc une mica d´embolic, algún dels nostres "tekis" em podría dir que ens convé més ???????
Esta clar que serviría per conectar-nos al arribar al hotel ( si disposés de xarxa inalámbrica), sino..... es que ni amb "tam-tam".
Moltes gracies per endevant[/quote]

Si ja tens el telefon satelit... pero conexions via wifi jo no portaria ni la QTEK ni la blackerry....Hi han pc's molt petits (notebooks) que et poden servir per aixo i per anar guardant les fotos que aneu tirant ;)

A mes de si heu de buscar hotels en proximes etapes,consultar la climatologia (per el vent sobretot) ,...
Ara n´hi ha de molts economics ;)

PD: quina QTEK tens que no fas servir? jo en tinc una amb la pantalla trencada. Si la teva encara funciona...encara fariem negoci ;)
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats

Re: Reflexió + Pregunta

Entrada Autor: Eva » dl. nov. 02, 2009 9:33 pm

[quote user="Steelman" post="95206"][quote user="Mareta" post="94915"]Com que vosaltres sabeu molt més que jo de tot..... una pregunta :

Per el viatge degut a que no tindrem cobertura amb el móbil normal, ja hem llogat un teléfon vía satel.lit.
Ara la meva pregunta es:
Valdría la pena agafar un teléfon tribanda amb conexió wifi per poguer-nos conectar via wifi al internet del hotel o no val la pena ????
Jo tinc una Q-tek que fa més d´un any que no faig servir. Sembla un totxo i em fa vergonya quand algú em truca posar-m´el a l´orella .
No crec pas que el que necesitem sigui una blackberry, donç la conexió a l´estranger és molt cara.
Com que tinc une mica d´embolic, algún dels nostres "tekis" em podría dir que ens convé més ???????
Esta clar que serviría per conectar-nos al arribar al hotel ( si disposés de xarxa inalámbrica), sino..... es que ni amb "tam-tam".
Moltes gracies per endevant[/quote]

Si ja tens el telefon satelit... pero conexions via wifi jo no portaria ni la QTEK ni la blackerry....Hi han pc's molt petits (notebooks) que et poden servir per aixo i per anar guardant les fotos que aneu tirant ;)

A mes de si heu de buscar hotels en proximes etapes,consultar la climatologia (per el vent sobretot) ,...
Ara n´hi ha de molts economics ;)

PD: quina QTEK tens que no fas servir? jo en tinc una amb la pantalla trencada. Si la teva encara funciona...encara fariem negoci ;)[/quote]

Steelman, moltes gracies per la teva resposta.
Sobre la Qtek... la tinc al despatx, demà miro quina és. S´obre com un ordinador.

Eva
Presentats

Bichusten Ja Está Recuperat

Entrada Autor: Eva » dt. nov. 03, 2009 5:19 pm

Ja sé que no te res a veure amb la Patagònia, però com que m'ha fet molta il.lussió, ho escriuré en aquest fil.

Avui BICHUSTEN ha agafat la moto per primera vegada i m´ha vingut a veure a L´Estartit. Imatge
He de dir que l´he trobat GENIAL i molt animat.

Així dons, Carlos , m´en alegro que estiguis del tot recuperat i moltes gracies per la visita :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 03, 2009 8:30 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Comunicacions

Entrada Autor: Eva » dt. nov. 03, 2009 5:22 pm

Imatge Unaltre cosa..... ja tinc clar el tema de les comunicacions :
Tinc una i-pod táctil ( no i-phone), però es pot conectar a internet via wi-fi. Allà em descarregaré l´Skipe i tindrem unaltre sistema de comunicació molt barat.
Moltes gracies ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 04, 2009 7:21 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Enganxatines De Mototurisme A La Patagonia

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 04, 2009 12:25 pm

Randy.... please, necesito un parell d´enganxatines de Mototurisme per enganxar-les a la 650 gs Patagónica.
Així os trobaré menys a faltar :crys :crys :crys

Per cert ... avui faltan 93 díes :tremolant :tremolant :tremolant

Eva
Presentats

Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 04, 2009 7:43 pm

:enfaduu
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 04, 2009 8:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dc. nov. 04, 2009 9:18 pm

[quote user="Mareta" post="95356"]:enfaduu[/quote]

I per que t'has enfadat ara ? :shock:
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. nov. 08, 2009 11:50 pm

Acabem d´arrivar del Seminari de viatge en moto de Huelva.
Ha sigut molt interesant.
Sobretot , en JaimeLeonú de Explora tv i bmw motos ens va estar explicant en primera persona el seu viatge a la Patagonia.
També amb ell varem repasar la nostra ruta i amb en Pasqual la varen estar polint.
Sobretot per el tema de les pernoctes i el tipus de ruta diari.
Deixo una imatge d´en Jaime Leonú i meva ( el fotograf és en Pasqual):
Imatge
A la propera foto, el mateix em fa una entrevista ( resulta que si arribem, seré la primera Sra. catalana i española que hi arriba). Explico els components de la nostra excursió a la Patagonia i les nostres inquietuts :
Imatge
Unaltre foto, aquesta vegada en Pasqual durant el sopar de despedida del dissabte. Pasqual, ho sento vaig dir que no la posaria.... però no m´he pogut resistir :lol: :lol: :lol: :
Imatge
Vinga unaltre ..... Imatge
En Pasqual en un d´els 2.480 kms que varem conduir aquest cap de setmana amb molt de vent i pluja.

Sobre el tema de la Patagonia, no m´agrada frivolitzar. Si ho hagués volgut fer, hi ha una apartat molt clar que es diu CERVESETA i allà cadescú hi pot penjar el que vol i més.
Jo en aquest fil ( que per cert, fins i tot el segueixen desde l´escola de la meva fiila) només pretenc reflectir que malgrat sigui una "maruja motera", amb ganes i esforç , tot es més fácil d´aconseguir i absolutament Tothom pot fer el mateix que fem nosaltres ( personalment vaig començar a sortir de la meva provincia en moto desembre del 2008).

A qui poguin ajudar o interesar els meus comentaris i reflexions, que les llegeixi i a qui no li interesin que no llegeixin aquest fil, però agrairia que es respectés i no es frivolitzés.

Jo mai m´he ficat amb ningú i respeto cada un d´els fils que s´obren a TOTS els apartats i el que és més important m´agrada molt la moto ( afició que comparteixo amb la meva filla), però tracto el tema de la moto i els viatges amb molt de respecte, perque no deixa d´ésser la moto algo molt perillós ( només per posar un exemple, un dels ponents molt acostumats a viatjar em va dir : Eva, os vais al PUTO INFIERNO.- I a mí no m´agrada dir paraulotes).

Unaltre cosa molt important, si alguna vegada escric algo que no m´acaba d agradar, ho edito i cambio . Es sençill i molt respectable.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 11, 2009 5:23 pm, en total s’ha editat 8 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. nov. 08, 2009 11:54 pm

Les fotos del cap de setmana de Huelva : http://picasaweb.google.es/mareta05/ISe ... MotoHuelva#

Els pocs comentaris que he insertat, son en castellá , perque també he deixat el mateix link al seminari de bmw motos.

Per cert, em va fer molta gracia , en el parking del seminari, s´em va apropar un noi de no pas més de 30 anys de Sevilla i em va comentar :

Mira Eva... segueixo amb tanta il.lussió el teu fil ( el que tenim a bmw motos) , que fins i tot l´hi he comentat a la meva mare que mai es tart per agafar la moto i anar a fer un tomb.
I sobretot, em va dir...... estic esperant les fotos del teu entreno.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 09, 2009 7:11 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. nov. 09, 2009 12:22 pm

FALTEN 88 díes per marxar ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 09, 2009 12:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. nov. 09, 2009 12:28 pm

Tenim pendent abans de la marxa unaltre entrevista amb Exploramoto tv i penso posar-me una camiseta de Mototurisme de mániga llarga ( ejem, ejem..... ho dic per si algú es dona per aludit ;) )
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 09, 2009 12:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. nov. 09, 2009 9:58 pm

[quote user="Mareta" post="95711"]Tenim pendent abans de la marxa unaltre entrevista amb Exploramoto tv i penso posar-me una camiseta de Mototurisme de mániga llarga ( ejem, ejem..... ho dic per si algú es dona per aludit ;) )[/quote]

RAAAAAAANDYYYYYYYY !!!!!!!! EM SEMBLA QUE ET DEMAAAAAAAANEN !!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. nov. 10, 2009 9:24 am

Aquest matí i escoltant la tramuntana que encara bufa i molt al Baix Empordà, he recordat una cosa que m'ha fet esgarrifar :

A la Patagònia i amb mapes prou detallats s'hi veuen molts de pobles i poblets . Jo estava contenta perquè pensava que el tema de dormir estaria més que solventat, tampoc demano dormir en Sheraton o hotels AC, però un hotel amb un llit decent i una dutxa ( ja no demano banyera) adequada Imatge.

Bueno, dons.... NO :twisted: :twisted: .

En Jaimeleonú , repassant la ruta pam a pam i sobretot per el sur de Argentina ens va comentar que malgrat hi hagin pobles assenyalats en els mapes, aquests pobles consisteixen en quatre cases abandonades o no hi trobarem ni L'apuntador :crys :crys :crys .

Podem passar tranquil·lament 400 kms sense trobar un ànima :crys :crys .

I el més pràctic per qualsevol imprevist que ens pogui passar és portar-nos un sac de dormir. Un sac de dormir ??????? Dormir al descampat ?????? Amb animals, bitxos, rates, insectes :tremolant :tremolant :tremolant , sense un tetxo decent que ens protegeixi, que ens resguardi del vent de 140 kms/h....

O sigui que ara ..... hem d'afegir el SAC DE DORMIR a n´els bàsics que ens hem d'emportar .

Personalment mai, mai he dormit ni per necessitat ni per plaer dins un sac de dormir mirant el cel i les estrelles i com que potser ens s´hi trobarem.... més val que li comenci a trobar algun punt bo a l'assumpte. Farem fotos a les estrelles ;)

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 11, 2009 11:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dt. nov. 10, 2009 9:57 am

Només has de pensar que el què ara et poden semblar entrebancs, de ben segur que després es convertiran en moments inoblidabes i batalletes per poder explicar. Ànims i endavant!
Això si, abans de tot, cal començar l'entrenament intensiu de pistes, o sinó l'hauràs d'acabar fent amb una moto de neu :b9 :b9
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. nov. 10, 2009 2:37 pm

[quote user="Cabreta" post="95809"]Només has de pensar que el què ara et poden semblar entrebancs, de ben segur que després es convertiran en moments inoblidabes i batalletes per poder explicar. Ànims i endavant!
Això si, abans de tot, cal començar l'entrenament intensiu de pistes, o sinó l'hauràs d'acabar fent amb una moto de neu :b9 :b9[/quote]

El fet d´anar al Seminari i parlar amb aventurers supins i extrems, em va quedar una cosa molt clara :

L´Aventura i el viatge comença una vegada et començes a plantejar un destí. Quand comença el viatge i com que ja tens prou informació de on ets fiques, no val a queixar-se. Fins i tot devant cualsevol adversitat hi hem de sapiguer trovar el seu punt positiu.- si res més no ens servirà per sapiguer que no hi hem de tornar.

Sobre el tema dels entrenaments :
1.- Avui han arrivat les peçes de la KTM i amb une mica de sort demà la moto estarà a punt .
2.- En Gerard Farres no em podrà entrenar ni aquesta setmana ni la vinent perquè ara està a Zaragossa i la propera setmana a Italia per temes d´entrenament.
3.- En Gerard m´ha recomanat en Xavi .... de Girona , que ell i el seu germà tenen una escola d´enduro. Total , que a partir de la propera setmana i cada dimarts al matí estaré a Girona entrenant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant .

També es veritat que amb la KTM a casa aprofitaré al migdía per sortir a fer pistes , que en definitiva és l´ únic que em tinc que preparar.

Gracies per el teu interés :kiss

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dt. nov. 10, 2009 10:39 pm

Eva,

Com que veig que tens problemes amb l´agenda per fer "pistesssssssss".................

Aprofita per anar al Cap de Creus, o al "teu" castell del Montgri.... a peu....., agafes el sac de dormir, (ara que encara bufa una miqueta la tramuntana) i apa, a dormir al aire lliure... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ja veuràs quin gustet el sentir com bufa!!!! :tremolant :tremolant :tremolant

Anims que per el que veig, acabareu anant molt ben preparats.

VIURE ES UN ASUMPTE URGENT!!!! :lol: :lol: :lol:

Salutacions
Mikel

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. nov. 11, 2009 10:59 am

OPINIÓ PERSONAL

Veig una tonteria entrenar amb una KTM, tant de 2T com de 4T, que és una moto de competició 100%, lleugera, alta, estreta, potent i que NO té res a veure amb la GS 800 amb la qual vols fer la ruta. Una KTM admet molts errors, els que vulguis, i moltes vegades ficant el peu al terra ja ho soluciones.

Per agafar forma física SÍ que va bé entrenar amb una KTM, però per agafar nocions per fer pistes, NO. És un sistema de conducció totalment diferent. La KTM es porta travessant-la al fer revolts, creu-me, i una GS-800 no. Com també amb una KTM no cal mirar les pedres, les suspensions ho engulleixen tot, i la GS-800 no, les has d'esquivar.

Sota el meu punt de vista crec que els entrenaments els has de fer amb la moto amb la qual vols anar a la Patagònia, no amb una altra moto.

Amb carinyo, és una opinió personal, torno a repetir. ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 11, 2009 11:09 am

[quote user="Randy-650" post="95926"]OPINIÓ PERSONAL

Veig una tonteria entrenar amb una KTM, tant de 2T com de 4T, que és una moto de competició 100%, lleugera, alta, estreta, potent i que NO té res a veure amb la GS 800 amb la qual vols fer la ruta. Una KTM admet molts errors, els que vulguis, i moltes vegades ficant el peu al terra ja ho soluciones.

Per agafar forma física SÍ que va bé entrenar amb una KTM, però per agafar nocions per fer pistes, NO. És un sistema de conducció totalment diferent. La KTM es porta travessant-la al fer revolts, creu-me, i una GS-800 no. Com també amb una KTM no cal mirar les pedres, les suspensions ho engulleixen tot, i la GS-800 no, les has d'esquivar.

Sota el meu punt de vista crec que els entrenaments els has de fer amb la moto amb la qual vols anar a la Patagònia, no amb una altra moto.

Amb carinyo, és una opinió personal, torno a repetir. ;)[/quote]

Si , Randy, si tens raó....... el problema es que he d'agafar velocitat sobre terra i necessito les nocions bàsiques. Personalment crec que tindré 4 entrenaments amb la KTM i després ja amb l'experiència, m'enfrontaré amb la 800. De totes maneres l'entrenament del gener serà de ben segur amb la 800.
A la Patagònia hi anem amb 650gs. Tinc molt clar que l'objectiu és agafar lo abans possible la 800, però amb el respecte que li tinc a la sorra....... em dono uns quants dies de marge.

Gracies per els teus comentaris :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 11, 2009 11:49 am

A mi al vespre és quant em venen els pensaments estranys :???: :???: , però el d´ahir va estar amenitzat per la trucada d´en Pasqual. Val a dir que de vegades té sortides molt bones.

Al vespre i a partir de les 10, les meves neurones comencen a proclamar-se en estat vegetatiu, es a dir.... No saben... no contesten. També d'aquesta manera si miro l´originalidad de qualsevol programa de televisió puc quedar-me en pocs segons dormida com una marsopa Imatge.

Desprès d'aquest cap de setmana només li dono voltes al tema de dormir sota els estels, que ... potser li arrivaría a trobar un to romàntic i suportable. El que no m´agradaría es la omnipresent companyía de bitxos, rates i d altres ésser innombrables. Només de pensar-ho ja tremolo :tremolant :tremolant :tremolant .

En Pasqual , que es molt assenyat i té un munt de solucions em va dir:

"Mira Eva, si no ho veus clar, et poses dins el sac de dormir tancada fins a coll a punt d'ofegar i et deixes el casc posat perquè no et molestin els bitxos i .... Per si ens has de dir algo, utilitzes el Midland i nosaltres no et farem ni cas." :roll: :roll:
Amb aquests companys em veig capaç d'arribar a la fi del mon ( aixó m'ho tinc que fer mirar :enfadat :enfadat :enfadat )
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 11, 2009 11:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”