Lourdes Diumenge 12 Setembre.
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:40 pm
- Ubicació: Girona
Re: Lourdes Diumenge 12 Setembre.
Comentaris de la sortida :
Deu meu, quina colla aquests del Moturisme.Sou la pera.
Sempre he sigut un motorista soltari, sempre baix on vull, surto quan vull ,arribo quant puc.(amb el permis de la meva santa dona)
Despres d'uns mesos d'anar miran per aquest foro, hem vaig decidir per que la ruteta prometia.
I caram si prometia va ser : f a n t a s t i c a.
Feia anys de no gaudia tant de moto i de companys.
Sou collonuts. Gracies.
No hem conexieu de res i em vareu fer sentir com un de vosaltres, gracies.
Vaig compartir carretera , betzina i "bocadillu de truita" amb vosaltres , gracies.
Quan vaig tenir problemes amb la moto, tots hem vau fer costat, gracies.
Us vareu preocupar de que no hem quedes a França, i hem vau porta a casa, gracies.
A tots moltisimes gracies, especialment a en Ferranga (va tornar amb un paquet de 100 k darrera la rt nova, i l'Eva que
no va voler deixarme a França).
Ah¡ Jordi i Minino i algu mes que no recordo el nom, gracies per intentar operar la Gs.
Ens tornarem a veure i repeteixo
MOLTIIIIIIIIIIISIMES GRACIES
A la moto encara es a França, segurament arribara ,si no hi ha problemes amb l'aduana divendres.
siau
Sempre he sigut un motorista soltari, sempre baix on vull, surto quan vull ,arribo quant puc.(amb el permis de la meva santa dona)
Despres d'uns mesos d'anar miran per aquest foro, hem vaig decidir per que la ruteta prometia.
Sou collonuts. Gracies.
Vaig compartir carretera , betzina i "bocadillu de truita" amb vosaltres , gracies.
Us vareu preocupar de que no hem quedes a França, i hem vau porta a casa, gracies.
A tots moltisimes gracies, especialment a en Ferranga (va tornar amb un paquet de 100 k darrera la rt nova, i l'Eva que
Ah¡ Jordi i Minino i algu mes que no recordo el nom, gracies per intentar operar la Gs.
A la moto encara es a França, segurament arribara ,si no hi ha problemes amb l'aduana divendres.
siau
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
graciès Ferran, per el video i als mininos ( ALBERT I NURIA) per les fotos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NO SE COM HO FEU! TENIU TEMPS PER TOT !!!
VSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
Gracies a tots, per la ruta, el companyerisme, les fotos i el video.
Jordi esperem la cronica!!!!!
Per cert em queda bé la GS :mrgreen:

Pèro de moment la VSTROM aguanta el tipus, i seguieix l´estela de les GS´S :mrgreen: :mrgreen:

FINS LA PROPERA

Pèro de moment la VSTROM aguanta el tipus, i seguieix l´estela de les GS´S :mrgreen: :mrgreen:

FINS LA PROPERA
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 15, 2010 4:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Toni- Max" post="136912"]graciès Ferran, per el video i als mininos ( ALBERT I NURIA) per les fotos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]
Toni..... i les teves fotos ?????
Toni..... i les teves fotos ?????
- Toni- Max
- Presentats
EVA, VAIG FER POQUES.!!!!
MIRARE DEMA QUE TINDRE 3 HORES DE AVE A VEURE SI LES PASO !! o TE ELS ENVIO A "BAIXA " DONCS JO A aquesta wweb no se ni repetir el que diuen els demes. ( aixo que fas tu, i surt un recuadre !!! el meu comentari)) NI RES DE RES !
ah! i mira que tinc tot informatizat, he sigut un dels pioners a la meva professio eh! però....
m´estic tornan un gandul!!! :oops:
MIRARE DEMA QUE TINDRE 3 HORES DE AVE A VEURE SI LES PASO !! o TE ELS ENVIO A "BAIXA " DONCS JO A aquesta wweb no se ni repetir el que diuen els demes. ( aixo que fas tu, i surt un recuadre !!! el meu comentari)) NI RES DE RES !
ah! i mira que tinc tot informatizat, he sigut un dels pioners a la meva professio eh! però....
m´estic tornan un gandul!!! :oops:
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 15, 2010 6:23 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Eva
- Presentats
[quote user="Toni- Max" post="136932"]EVA, VAIG FER POQUES.!!!!
m´estic tornan un gandul!!! :oops:[/quote]
Te fum..... te fum.... i amb lo crack que ets !!!!!!!!
Es ben be...... necesites un curset accelerat de 10 minuts i ja en sabras més que jo.
Vinga, me les envies i les penjo ;)
Per cert, quant en un missatge escrius en mayúscules vols dir que estas cridant .
Pubill, desactiva Bloq Mayús , please.
I no treballis tant :roll: :roll:
m´estic tornan un gandul!!! :oops:[/quote]
Te fum..... te fum.... i amb lo crack que ets !!!!!!!!
Es ben be...... necesites un curset accelerat de 10 minuts i ja en sabras més que jo.
Vinga, me les envies i les penjo ;)
Per cert, quant en un missatge escrius en mayúscules vols dir que estas cridant .
Pubill, desactiva Bloq Mayús , please.
I no treballis tant :roll: :roll:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 15, 2010 6:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="VMAN" post="136913"]
[/quote]
+1
[/quote]
+1
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
No ve al cas, però ara m'ha vingut a la memòria un company que un dia va anar a Lourdes i es va baixar una ampolla plena d'aigua d'allà, i la va tirar al radiador de la moto per veure si li feia "algun miracle".
La va tenir un any més i se la vendre perquè no va funcionar mai més bé. :twisted:
La va tenir un any més i se la vendre perquè no va funcionar mai més bé. :twisted:

- Toni- Max
- Presentats
EVA ! SI HO SE!!
sorry !! pero quan escric, alterno amb el meu programa i per falta de "vista" tinc la costum d´escriure sempre amb mayuscules, doncs a cop d´ull i devant el pacient es veu mes bé!!
bé !!!!!!
disculpes !!!!!!!!!! si escric aixi no es perque crido !!!!!! sorry!!!!!!!!!!!!
sorry !! pero quan escric, alterno amb el meu programa i per falta de "vista" tinc la costum d´escriure sempre amb mayuscules, doncs a cop d´ull i devant el pacient es veu mes bé!!
bé !!!!!!
disculpes !!!!!!!!!! si escric aixi no es perque crido !!!!!! sorry!!!!!!!!!!!!
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="136937"]No ve al cas, però ara m'ha vingut a la memòria un company que un dia va anar a Lourdes i es va baixar una ampolla plena d'aigua d'allà, i la va tirar al radiador de la moto per veure si li feia "algun miracle".
La va tenir un any més i se la vendre perquè no va funcionar mai més bé. :twisted:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Dons pregunta-li a n´en Jordi ( Prony) i en Toni (Toni - Max) quantes botelletes de aigua de Lourdes varem agafar ( pagant , es clar) :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Bueno,.... continuant amb santuaris.... ara toca Fátima.
Una ruteta fins a Fátima???????
Bueno, la deixem per el proper any, perque per acabar aquest ens falten dies :enfadat :enfadat
La va tenir un any més i se la vendre perquè no va funcionar mai més bé. :twisted:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Dons pregunta-li a n´en Jordi ( Prony) i en Toni (Toni - Max) quantes botelletes de aigua de Lourdes varem agafar ( pagant , es clar) :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Bueno,.... continuant amb santuaris.... ara toca Fátima.
Una ruteta fins a Fátima???????
Bueno, la deixem per el proper any, perque per acabar aquest ens falten dies :enfadat :enfadat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 15, 2010 6:55 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
[quote user="Toni- Max" post="136939"]EVA ! SI HO SE!!
bé !!!!!!
disculpes !!!!!!!!!! si escric aixi no es perque crido !!!!!! sorry!!!!!!!!!!!![/quote]
Sorry ( translation) perdó .
Veus.... Piris...... apunta-ho per el curset d´anglés
bé !!!!!!
disculpes !!!!!!!!!! si escric aixi no es perque crido !!!!!! sorry!!!!!!!!!!!![/quote]
Sorry ( translation) perdó .
Veus.... Piris...... apunta-ho per el curset d´anglés
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 15, 2010 6:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Toni- Max
- Presentats
si , si !!!
havia aigua per tots !!!!
jo ho vaig dir ! FATIMA !!! pero en 20 dies eh !!!!!
jo ho vaig dir ! FATIMA !!! pero en 20 dies eh !!!!!
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
[quote user="Mareta" post="136756"]
T´en penjare unes quantes, val ????[/quote]
Gràcies Eva em sembla estupendo, ja m'explicaràs com ho fas tan ràpid. :ksss :ksss :ksss
[quote user="Toni- Max" post="136912"]graciès Ferran, per el video i als mininos ( ALBERT I NURIA) per les fotos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei, no li canvis el nom al meu Minino que encara em preguntarà amb qui vaig anar diumenge :b9 :b9 :b9
Es diu Andres. :cerv :cerv :cerv

T´en penjare unes quantes, val ????[/quote]
Gràcies Eva em sembla estupendo, ja m'explicaràs com ho fas tan ràpid. :ksss :ksss :ksss
Ei, no li canvis el nom al meu Minino que encara em preguntarà amb qui vaig anar diumenge :b9 :b9 :b9
Es diu Andres. :cerv :cerv :cerv

Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 15, 2010 9:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Eva
- Presentats
[quote user="Toni- Max" post="136945"]si , si !!!
jo ho vaig dir ! FATIMA !!! pero en 20 dies eh !!!!![/quote]
en 20 dies ????? !!!!!!
Que vols dir ???????
Anar-hi abans de 20 díes ????
jo ho vaig dir ! FATIMA !!! pero en 20 dies eh !!!!![/quote]
en 20 dies ????? !!!!!!
Que vols dir ???????
Anar-hi abans de 20 díes ????
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Eva, què se sent després de provar la millor moto del món????
Joan, et queda de conya la GS, ja has tastat el verí, i no hi ha marxa enrere.
Ricard, que ve que s'et veu, un petó a la senyora i a veure si ens veiem, que aviat ens direm de vostè.
Una ruta molt guapa i unes fotos fantàstiques, merci per compartir-ho.
Joan, et queda de conya la GS, ja has tastat el verí, i no hi ha marxa enrere.
Ricard, que ve que s'et veu, un petó a la senyora i a veure si ens veiem, que aviat ens direm de vostè.
Una ruta molt guapa i unes fotos fantàstiques, merci per compartir-ho.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 15, 2010 11:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="ICASOL" post="136829"]Comentaris de la sortida :
Sou collonuts. Gracies.
siau[/quote]
Santi, benvingut a Mototurisme.
M´en alegro que t´hagis divertit. T´esperem ben aviat.
Avisa quant tinguis la moto .
Moltes gracies :kiss
Sou collonuts. Gracies.
siau[/quote]
Santi, benvingut a Mototurisme.
M´en alegro que t´hagis divertit. T´esperem ben aviat.
Avisa quant tinguis la moto .
Moltes gracies :kiss
- Eva
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="137010"]Eva, què se sent després de provar la millor moto del món????
Una ruta molt guapa i unes fotos fantàstiques, merci per compartir-ho.[/quote]
Ja l´he comentada i tot :
viewtopic.php?f=1&t=9118&start=180
;) ;)
Una ruta molt guapa i unes fotos fantàstiques, merci per compartir-ho.[/quote]
Ja l´he comentada i tot :
viewtopic.php?f=1&t=9118&start=180
;) ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 15, 2010 11:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sharkblack
- Presentats
- Entrades: 23
- Membre des de: dc. set. 15, 2010 1:23 am
- Ubicació: Cardedeu
Be....ja em toca dir alguna coseta no? :mrgreen: ...es queee....avia estat tant de temps inactiu en aquest bonic foro, que he tingut que registrarme de nou, aixo si, amb el meu nom de guerra del VStrom Club, pero per el que necesiteu soc en Ricard.. ;)
Parlant de la sortideta del diumenge, tinc que dir que va ser un demati collonut, ja m'agues agradat fer tota la ruta censera, pero nois, tenia que tornar a casa aviat i no va poder ser :enfadat
Estic encantat de coneixer a la Mareta i a la resta de desconegut...ja anire agafan practica amb els noms.....nomes un petit incis, una mica lents aquests xicots del Mototurisme :mrgreen: pero esclar, tot es degut a les motos aquestes alemanyes i guenyes...jeje
Fora conyes!!....ei, que poder soc una mica masa rialler jo.....be, tornan al tema, espero fer-ne un altre com aquesta com a minim el mes aviat posible, si puc per la feina es clar, pero a la que tingui un altre forat...i no sigueu mal pensats :mrgreen: ....!!tornare!!
Gracies Prony per donarme el toc i a tots els companys de ruta, la tornada la vaig disfrutar jo solet, pero amb aquells asfaltats tan nous, la tornada va ser mes distreta que la anada :mrgreen: ja que el ritme el posava jo...jeje....!!ja torno a ser-hi!! :roll:
Ei maripili, que si tiu, que tens rao, a veure si una daquestes coincidim, que ja tinc ganes de veure-hos, saluda Maria Josep i gracies.
Apa, que molt xules les fotos, a reveure.
Ricard.
Parlant de la sortideta del diumenge, tinc que dir que va ser un demati collonut, ja m'agues agradat fer tota la ruta censera, pero nois, tenia que tornar a casa aviat i no va poder ser :enfadat
Estic encantat de coneixer a la Mareta i a la resta de desconegut...ja anire agafan practica amb els noms.....nomes un petit incis, una mica lents aquests xicots del Mototurisme :mrgreen: pero esclar, tot es degut a les motos aquestes alemanyes i guenyes...jeje
Fora conyes!!....ei, que poder soc una mica masa rialler jo.....be, tornan al tema, espero fer-ne un altre com aquesta com a minim el mes aviat posible, si puc per la feina es clar, pero a la que tingui un altre forat...i no sigueu mal pensats :mrgreen: ....!!tornare!!
Gracies Prony per donarme el toc i a tots els companys de ruta, la tornada la vaig disfrutar jo solet, pero amb aquells asfaltats tan nous, la tornada va ser mes distreta que la anada :mrgreen: ja que el ritme el posava jo...jeje....!!ja torno a ser-hi!! :roll:
Ei maripili, que si tiu, que tens rao, a veure si una daquestes coincidim, que ja tinc ganes de veure-hos, saluda Maria Josep i gracies.
Apa, que molt xules les fotos, a reveure.
Ricard.
- Toni- Max
- Presentats
EVA volia dir...... 20 dies per anar hi, per fer el viatge, de duracio.!!! es broma !!
Mininos !!! perdona, NURIA,, SI , SI,.. ANDRES !!!!!!!!!!
VSSSSSSSSSSSSSSSSS !
VSSSSSSSSSSSSSSSSS !
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Eva
- Presentats
[quote user="Toni- Max" post="137111"]EVA volia dir...... 20 dies per anar hi, per fer el viatge, de duracio.!!! es broma !!
VSSSSSSSSSSSSSSSSS ![/quote]
20 dies ???? que hi vols anar a peu ????? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
VSSSSSSSSSSSSSSSSS ![/quote]
20 dies ???? que hi vols anar a peu ????? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9