14 de Març. Volta als ports de Tortosa-Beseit. Qui s´anima?
Moderador: Airald
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!
jo no he vist, la calamarça, l'erupcio de nose quin volca, pero.......si un cert to d'enveja, sana o no???
l'unic que si he vist ha sigut un ambient de conya i uns bons companys de ruta
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.es/s/c/bin/slideshow.swf" width="600" height="400" flashvars="host=picasaweb.google.es&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.es%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Fpacs47%2Falbumid%2F5313506200006469457%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
salut
jo no he vist, la calamarça, l'erupcio de nose quin volca, pero.......si un cert to d'enveja, sana o no???
l'unic que si he vist ha sigut un ambient de conya i uns bons companys de ruta
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.es/s/c/bin/slideshow.swf" width="600" height="400" flashvars="host=picasaweb.google.es&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.es%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Fpacs47%2Falbumid%2F5313506200006469457%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2575
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Afegim unes quantes fotos mès, i és que veiem que no s'ha dit tota la veritat. Abans que res agrair a l'organitzador de ruta i colaboradors el passeig organitzat. És una árdua feina vigilar que no s'esgarrii cap ovella del corral, tot i aixì.. a vegades n'hi ha alguna :twisted:
Bè, primer de tot el per què no es va fer esmorzar conjunt, i amb la il.lusiò que hi veniem alguns.. aqui tenim tenim un dels organitzadors esmorzant, mentre esperava a la resta... :twisted:

Tambè hi ha amb pacs que amb la seva camiseta ens revelava i compartia una dels misteris per a ser encara mès ben comprès.

Tot passejant.., lo de sempre.. o no.. alguns amb mès gana que d'altres

A punt tots per al gran àpat.

Ara que hi ha coses per les que no s'està mai preparat. Aquest era el moment en com rebien la nota i passaven els contes alguns.

Un cop superats petits conflictes inicials...
(Ens sap greu haver-te estat presionant durant la ruta) serà l'inici d'una nova amistat?

Un cop havent dinat, anem doncs ja mès contents de passeig. No hi ha cami que es resisteixi.

I si la pan ha de pujar escalons docs els puja!

Pasejada al final maca i segura, si s'ha d'anar per la muntanya s'ha d'anar ben equipat. Ara que per la seguent foto... potser em compro la camiseta d'en pacs.. Hi veieu aquestes dos "entes" al fons?? ... Doncs jo no m'hi havia fixat fins al veure la foto.

Aquesta cova és la cova de la dona no sè per a què...

Aquesta foto tambè és curiosa.. és marquèting del tabac d'andorra? és un avìs de les seves consequències...? és que al haver-hi la cova de la dona a prop.. doncs.. No sè.. s'hauria d'indagar...

Gent fent i fent-se fotos.. Que maco...

Els efectes d'una bona passejada..

Alguns tenen idees per aquests temps de crisis, i practiquen o intenten, que tal els sortiria dedicar-se al mon de la passarel.la...

Tot plegat un dia ben esgotador..

Ups! m'oblidava, i una reportera com poques havia vist.. com anava darrere la moto ben contenta fent fotos..

Bè, el final de com va acabar tot ja és inconfessable, nomès posarè una foto, no dirè qui son.., bàsicament pq tampoc ho sè..

Doncs apa a seguir treballant tots per a poder-hi tornar ...
Bè, primer de tot el per què no es va fer esmorzar conjunt, i amb la il.lusiò que hi veniem alguns.. aqui tenim tenim un dels organitzadors esmorzant, mentre esperava a la resta... :twisted:

Tambè hi ha amb pacs que amb la seva camiseta ens revelava i compartia una dels misteris per a ser encara mès ben comprès.

Tot passejant.., lo de sempre.. o no.. alguns amb mès gana que d'altres

A punt tots per al gran àpat.

Ara que hi ha coses per les que no s'està mai preparat. Aquest era el moment en com rebien la nota i passaven els contes alguns.

Un cop superats petits conflictes inicials...

Un cop havent dinat, anem doncs ja mès contents de passeig. No hi ha cami que es resisteixi.

I si la pan ha de pujar escalons docs els puja!

Pasejada al final maca i segura, si s'ha d'anar per la muntanya s'ha d'anar ben equipat. Ara que per la seguent foto... potser em compro la camiseta d'en pacs.. Hi veieu aquestes dos "entes" al fons?? ... Doncs jo no m'hi havia fixat fins al veure la foto.

Aquesta cova és la cova de la dona no sè per a què...

Aquesta foto tambè és curiosa.. és marquèting del tabac d'andorra? és un avìs de les seves consequències...? és que al haver-hi la cova de la dona a prop.. doncs.. No sè.. s'hauria d'indagar...

Gent fent i fent-se fotos.. Que maco...

Els efectes d'una bona passejada..

Alguns tenen idees per aquests temps de crisis, i practiquen o intenten, que tal els sortiria dedicar-se al mon de la passarel.la...

Tot plegat un dia ben esgotador..

Ups! m'oblidava, i una reportera com poques havia vist.. com anava darrere la moto ben contenta fent fotos..

Bè, el final de com va acabar tot ja és inconfessable, nomès posarè una foto, no dirè qui son.., bàsicament pq tampoc ho sè..

- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7664
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
A tots, merci per les vostres fotos 
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
Aquesta foto no es correspon amb la realitat d’aquesta sortida!!! El bocata que em vaig fotre entre pit i espatlla a la Alameda NO ERA TAN GRAN!!!
8)
Ep, això es informació gràfica tendenciosa!!!!Vendetta ha escrit: ...Bè, primer de tot el per què no es va fer esmorzar conjunt, i amb la il.lusiò que hi veniem alguns.. aqui tenim tenim un dels organitzadors esmorzant, mentre esperava a la resta... :twisted:
Aquesta foto no es correspon amb la realitat d’aquesta sortida!!! El bocata que em vaig fotre entre pit i espatlla a la Alameda NO ERA TAN GRAN!!!
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Albert
- Presentats
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
hola a tots,
Primer de tot disculpeu la tardança a postejar, però no m'he pogut connectar a internet en tot el cap de setmana, fins ara.
Dir que vam arribar bé, cap a les 20.30, però tal com vam arribar a Rubí, vam descarregar i aprofitant que teniem els nanos 'aparcats' amb els sogres, vam decidir estirar la cosa, vam canviar la moto pel cotxe (això va ser cosa de la Isabel, i no va ser negociable
) i vam marxar cap a Bagà, a fer unes braves, dos cervessetes i a dormir que pel matí teníem alguna coseta per fer. Havent dinat vam baixar, sortejant la caravana de bagà-berga, i després fent un slalom per saltarnos el tall de de la C16 a Sallent per uns emprenyats amb la patronal... bé, tot plegat a recollir els crios a ca'ls sogres, que clar, hi has de fer l'estona, i a casa, a sopar, dutxarlos, i tot això... cap de setmana intens, si...
De la sortida no puc afegir res que no hagueu dit ja, ens ho va passar molt molt bé, en tan bona companyia és impossible no passar bona estona. La ruta collonuda, a mida per una de les millor motos del món :lol: , sempre sorprenen aquestes contrades de les terres de l'Ebre, però va estar realment bé. (vam anar el troçet fins a Beceit perquè no ens haviem despedit dels serveis secrets, vam dir si s'aturen ens despedim i si no, doncs tornem i ja marxem tal com teniem previst)
La Isabel s'ho va passar molt be també, i vam estrenar el Midland, que també és un nou alicient, així em pot anar llegint la cartilla pel camí :lol:
Primer de tot disculpeu la tardança a postejar, però no m'he pogut connectar a internet en tot el cap de setmana, fins ara.
Dir que vam arribar bé, cap a les 20.30, però tal com vam arribar a Rubí, vam descarregar i aprofitant que teniem els nanos 'aparcats' amb els sogres, vam decidir estirar la cosa, vam canviar la moto pel cotxe (això va ser cosa de la Isabel, i no va ser negociable
De la sortida no puc afegir res que no hagueu dit ja, ens ho va passar molt molt bé, en tan bona companyia és impossible no passar bona estona. La ruta collonuda, a mida per una de les millor motos del món :lol: , sempre sorprenen aquestes contrades de les terres de l'Ebre, però va estar realment bé. (vam anar el troçet fins a Beceit perquè no ens haviem despedit dels serveis secrets, vam dir si s'aturen ens despedim i si no, doncs tornem i ja marxem tal com teniem previst)
La Isabel s'ho va passar molt be també, i vam estrenar el Midland, que també és un nou alicient, així em pot anar llegint la cartilla pel camí :lol:
-----------
- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
Edito aquest mensatge i passo les fotos a la següen pagina per evita la sobrecarrega.
Super_coco l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 16, 2009 3:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Antonia
- Presentats
- Entrades: 109
- Membre des de: dg. març 15, 2009 2:50 pm
- Ubicació: Preixens (Lleida)
Hola a tots els moteros i a totes les moteres!!! :form :form :form
Gracies pels agraïments que hem doneu tots plegats!!! :bow :bow :bow
La sortideta amb moto va ser i serà inoblidable!!!
Com que molts hem deiau que havia de posar la meva opinió
personal ho faré!!
Després de no pensar-mo gaire crec que tot ha sigut una
experiència inoblidable i m'ha encantat de debò!!!
Nota total: Un 0 amb un 1 al devant::: total: un 10!!!
Si algú pensa que si tornaré a una altra sortida que estigui ben
segur que si!!!
Molts petonets i abraçades!!! :!: :!: :!: :!: :!: :!: :ksss :ksss :ksss :ksss
Gracies pels agraïments que hem doneu tots plegats!!! :bow :bow :bow
La sortideta amb moto va ser i serà inoblidable!!!
Com que molts hem deiau que havia de posar la meva opinió
personal ho faré!!
Després de no pensar-mo gaire crec que tot ha sigut una
experiència inoblidable i m'ha encantat de debò!!!
Nota total: Un 0 amb un 1 al devant::: total: un 10!!!
Si algú pensa que si tornaré a una altra sortida que estigui ben
segur que si!!!
Molts petonets i abraçades!!! :!: :!: :!: :!: :!: :!: :ksss :ksss :ksss :ksss
Amb la meva moto deixaré marca per tot Catalunya.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Una mica tendensiosa si que és la foto de l'entrepà, perquè enganyar-nos. :lol: :lol: Però graciosa tambè ho és. 8)Albert ha escrit:Holaaaa,
I no va ser pas per esperar que m’acabes l’entrepà!! Que jo ja el tenia a taula a les 8!!!Steelman ha escrit: NO varem esmorzar peque de Reus haviem de sortir a les 9.30 i varem sortir a les 10.15!!!
:oops: :oops:
Diuen que feina feta no fa destorb, oi?
:D :D
Ahhh i que consti que no he dit que van confondre certa moto amb una V'Storm,..per no aixecar rebombori. Ups! se m'ha escapat
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Mes et valVendetta ha escrit:Una mica tendensiosa si que és la foto de l'entrepà, perquè enganyar-nos. :lol: :lol: Però graciosa tambè ho és. 8)Albert ha escrit:Holaaaa,
I no va ser pas per esperar que m’acabes l’entrepà!! Que jo ja el tenia a taula a les 8!!!Steelman ha escrit: NO varem esmorzar peque de Reus haviem de sortir a les 9.30 i varem sortir a les 10.15!!!
:oops: :oops:
Diuen que feina feta no fa destorb, oi?
:D :D
Ahhh i que consti que no he dit que van confondre certa moto amb una V'Storm,..per no aixecar rebombori. Ups! se m'ha escapat
Ex ...moltes coses
- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell