8 de Maig Ginebra (llistes,hotels,ruta,...)
Moderador: Airald
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Re: 8 De Maig Ginebra (llistes,hotels,ruta,...)
FALTENNNNNNNNNNN
59 hores i 16 minuts!!!!
:jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Quina enveja que em feu, que tingueu molt bon viatge i la senyera ben alta.

- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Si que queda poc si! Jo avui a la tarda baixo al outletmoto de barcelona a buscar una faixa, mitjons termics....Com que sembla q farà mal temps no vull que m'agafi de sorpresa.
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Bon viatge i feu força fressa!!!
Àrea de Comunicació i Premsa
http://deumil.cat
Cap a l'ONU per l'Estat propi!
El món ha de saber-ho: o som una regió espanyola o
esdevenim un estat independent
A punt l'operatiu que farà entrega d'un Manifest en favor de l'Estat català davant l'ONU el 8 de maig.
La denúncia de l'incompliment de les normes i tractats internacionals per part del Regne d'Espanya
en matèria de respecte de drets col·lectius dels pobles objectiu de la iniciativa.
Aquest matí Enric Canela, portaveu de Deumil.cat i Aureli Argemí, de la Fundació pels Drets Col·lectius els
Pobles i president del Ciemen, han presentat aquest acte reivindicatiu Cap a l'ONU per l'Estat propi!
El proper vuit de maig Deumil.cat convoca una concentració davant de la seu de l'ONU a Ginebra, a la la
popular Plaça de les Nacions per lliurar simbòlicament una Carta dirigida al President del Consell dels Drets
Humans i als 47 ambaixadors d'aquest organisme. La carta anava signada per Enric Canela, promotor de
Deumil.cat, Aureli Argemí, presient del CIEMEN i l'ex conseller de la Generalitat Agustí Bassols, president de
Sobirania i Justícia (en representació d'una norantena d'entitats adherides) i era dirigida al president del
Consell, el flamenc Alex Van Meeuen. Ha estat tramesa avui a la vigilia de l'inici de les sessions de
l'organisme internacional on es discutirà un exàmen sobre els drets humans a Espanya. Amb aquesta acció
el proper 8 de maig es voldrà deixar constància, “fer de relators”, en paraules del portaveu de Deumil.cat, el
catedràtic Enric Canela, del que està passant a Catalunya just a les portes de l'ONU. Canela ha deixat ben
clar que ens trobem davant d'un moment clau que el món ha de saber pel què lluitem. “O som una regió
espanyola o esdevenim un estat independent en el concert de les nacions lliures del món”.
Posar de manifest el procés sobiranista que des de fa més d'un any està impulsant de manera creixent la
societat civil, seran les explicacions que donaran als ambaixadors a l'Organització de les Nacions Unides a fi i
efecte "d'internacionalitzar el conflicte català amb Espanya". Una norantena d'associacions i plataformes, com
ara la PDD, Sobirania i Progrés, la Coordinadora Nacional de les Consulta sobre la Independència, Sobirania i
Justícia, el CIEMEN, Cercle Català de Negocis, Acte de Sobirania, etc...donen suport en aquest acte.
La carta, a més, ha explicat Aureli Argemí explica "l'incompliment del dret a l'autodeterminació per part
d'Espanya vers a Catalunya" i detalla el moment que "pateix" avui dia el país. Ara, només és l'inici. Amb
aquest acte simbòlic a l'ONU el proper dissabte, Deumil.cat obre la porta en els propers mesos a un seguit de
contactes i accions que tindran per finalitat la internacionalització del nostre conflicte amb Espanya i duu el
seu ressó dins les portes de l'ONU.
En el document denunciem l'incompliment de les normes i tractats internacionals per part del Regne
d'Espanya en matèria de respecte als drets col·lectius dels pobles que tot i haver acceptat i ratificat els
Pactes Internacionals de l'ONU que contemplen el dret a l'autodeterminació com a fonamental, el nega i el
prohibeix al poble català.
Es demana, en conseqüència, a l'ONU que sigui examinat aquest dret bàsic pel consell dels drets Humans i
s'exigeix al Regne d'Espanya de ser fidel als principis de l'ONU i als compromisos que té signats.
La concentració a la Plaça de les Nacions serà a les 11 del matí. Toni Strubell, Jaume Sobrequés, Josep
Manuel Ximenis, Carles Móra o Anna Arqué han anunciat la seva participació en l'acte que estarà animat de
cercaviles, colles geganteres, grallers, parlaments i música en viu.
Àrea de Comunicació i Premsa
http://deumil.cat
Cap a l'ONU per l'Estat propi!
El món ha de saber-ho: o som una regió espanyola o
esdevenim un estat independent
A punt l'operatiu que farà entrega d'un Manifest en favor de l'Estat català davant l'ONU el 8 de maig.
La denúncia de l'incompliment de les normes i tractats internacionals per part del Regne d'Espanya
en matèria de respecte de drets col·lectius dels pobles objectiu de la iniciativa.
Aquest matí Enric Canela, portaveu de Deumil.cat i Aureli Argemí, de la Fundació pels Drets Col·lectius els
Pobles i president del Ciemen, han presentat aquest acte reivindicatiu Cap a l'ONU per l'Estat propi!
El proper vuit de maig Deumil.cat convoca una concentració davant de la seu de l'ONU a Ginebra, a la la
popular Plaça de les Nacions per lliurar simbòlicament una Carta dirigida al President del Consell dels Drets
Humans i als 47 ambaixadors d'aquest organisme. La carta anava signada per Enric Canela, promotor de
Deumil.cat, Aureli Argemí, presient del CIEMEN i l'ex conseller de la Generalitat Agustí Bassols, president de
Sobirania i Justícia (en representació d'una norantena d'entitats adherides) i era dirigida al president del
Consell, el flamenc Alex Van Meeuen. Ha estat tramesa avui a la vigilia de l'inici de les sessions de
l'organisme internacional on es discutirà un exàmen sobre els drets humans a Espanya. Amb aquesta acció
el proper 8 de maig es voldrà deixar constància, “fer de relators”, en paraules del portaveu de Deumil.cat, el
catedràtic Enric Canela, del que està passant a Catalunya just a les portes de l'ONU. Canela ha deixat ben
clar que ens trobem davant d'un moment clau que el món ha de saber pel què lluitem. “O som una regió
espanyola o esdevenim un estat independent en el concert de les nacions lliures del món”.
Posar de manifest el procés sobiranista que des de fa més d'un any està impulsant de manera creixent la
societat civil, seran les explicacions que donaran als ambaixadors a l'Organització de les Nacions Unides a fi i
efecte "d'internacionalitzar el conflicte català amb Espanya". Una norantena d'associacions i plataformes, com
ara la PDD, Sobirania i Progrés, la Coordinadora Nacional de les Consulta sobre la Independència, Sobirania i
Justícia, el CIEMEN, Cercle Català de Negocis, Acte de Sobirania, etc...donen suport en aquest acte.
La carta, a més, ha explicat Aureli Argemí explica "l'incompliment del dret a l'autodeterminació per part
d'Espanya vers a Catalunya" i detalla el moment que "pateix" avui dia el país. Ara, només és l'inici. Amb
aquest acte simbòlic a l'ONU el proper dissabte, Deumil.cat obre la porta en els propers mesos a un seguit de
contactes i accions que tindran per finalitat la internacionalització del nostre conflicte amb Espanya i duu el
seu ressó dins les portes de l'ONU.
En el document denunciem l'incompliment de les normes i tractats internacionals per part del Regne
d'Espanya en matèria de respecte als drets col·lectius dels pobles que tot i haver acceptat i ratificat els
Pactes Internacionals de l'ONU que contemplen el dret a l'autodeterminació com a fonamental, el nega i el
prohibeix al poble català.
Es demana, en conseqüència, a l'ONU que sigui examinat aquest dret bàsic pel consell dels drets Humans i
s'exigeix al Regne d'Espanya de ser fidel als principis de l'ONU i als compromisos que té signats.
La concentració a la Plaça de les Nacions serà a les 11 del matí. Toni Strubell, Jaume Sobrequés, Josep
Manuel Ximenis, Carles Móra o Anna Arqué han anunciat la seva participació en l'acte que estarà animat de
cercaviles, colles geganteres, grallers, parlaments i música en viu.
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
La sortida del 7 de maig a la tarde desde on es i a quina hora...(segueixo como provisional)
Compartir la carretera
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
[quote user="Digamjordi" post="118450"]La sortida del 7 de maig a la tarde desde on es i a quina hora...(segueixo como provisional)[/quote]
Digamjordi, hem quedat a La Porta Catalana a les 4:00 de la tarda i som:
1.- Espia & Ia
2.- Stelvio00 & Laiona
3.- Panotxa & Montse
Salut! ;)
Digamjordi, hem quedat a La Porta Catalana a les 4:00 de la tarda i som:
1.- Espia & Ia
2.- Stelvio00 & Laiona
3.- Panotxa & Montse
Salut! ;)
- Xevixube
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dt. març 03, 2009 3:23 pm
- Ubicació: Vic
Ei companys! potser us pensàveu que havia desaparegut? Docs gairebé ho encerteu. El cert és que he estat fotut de les lumbars a causa d'un sobre-esforç físic i he hagut de reposar uns quants dies.
Les ganes hi son totes, però... Demà o demà passat (quan el tems ho permeti) faré una prova de resistència amb la moto i decidiré si vinc o no.
Ja us he anat seguint en el desenvolupament del fil però no hi he intervingut per no donar-me ànims en va.
Espero poder formar part de la colla fins a Ginebra.
Xevi.
Les ganes hi son totes, però... Demà o demà passat (quan el tems ho permeti) faré una prova de resistència amb la moto i decidiré si vinc o no.
Ja us he anat seguint en el desenvolupament del fil però no hi he intervingut per no donar-me ànims en va.
Espero poder formar part de la colla fins a Ginebra.
Xevi.
- Jeppy
- Presentats
Esperem que estiguis ben recuperat i que demà passat puguis sortir amb nosaltres!!!. Ànim!!!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Jeppy
- Presentats
FALTEEEENNNNNNNNN
47 HORES 12 MINUTS
:ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban
Jeppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 05, 2010 9:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Heu preparat un "itn" del recorregut ?
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: 8 de Maig Ginebra (llistes,hotels,ruta,...)
Siii
dp els pujo es q no he tingut temps
dp els pujo es q no he tingut temps
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Algunes adreces i els WaiPoints corresponents:
Hotel on dormirem les 2 nits:
Premiere Classe Annemasse Gaillard
46.18420 , 6.21998
El primer dia sopem a:
Hotel Restaurant Campanille
46.18244 , 6.23094
Lloc de concentració del dissabte:
Place des Nations, Ginebra, Suïssa
46.22254 , 6.13865
Hora: 11 hores. Començament de l'acte, 12 hores. Durada aprox. 2 hores.
Hotel on dormirem les 2 nits:
Premiere Classe Annemasse Gaillard
46.18420 , 6.21998
El primer dia sopem a:
Hotel Restaurant Campanille
46.18244 , 6.23094
Lloc de concentració del dissabte:
Place des Nations, Ginebra, Suïssa
46.22254 , 6.13865
Hora: 11 hores. Començament de l'acte, 12 hores. Durada aprox. 2 hores.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
SEGADORS, ESMOLEU LES EINES !!!!!!!!!!!! :ban :ban :ban
BON COP DE FALÇ
BON COP DE FALÇ
- Ra-mon
- Presentats
- Jeppy
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="118606"]Més coses ...
l'ITN de Catalunya a Ginebra
o
aquí en format GPX[/quote]
..llonssssss, d'això se'n diu organització!!!.. gràcies, Ra-mon!!!!
o
..llonssssss, d'això se'n diu organització!!!.. gràcies, Ra-mon!!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
o
Gracies ;)
o
Gracies ;)
Ex ...moltes coses
- Dani
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: ds. nov. 14, 2009 10:35 pm
QUIN NIVELL...
DEU MEU...
S'EM POSSA LA GALLINA DE PIEL.
Ja disfrutaren ja,saluts cracks.
DEU MEU...
S'EM POSSA LA GALLINA DE PIEL.
Ja disfrutaren ja,saluts cracks.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
o
Gràcies Ramon
o
Gràcies Ramon
[align=center]
[/align]

- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
MOLT BONA RUTA!
Ompliu Ginebra d'estelades, jo la senyera la portaré a París ;)
:kiss
Núria
Ompliu Ginebra d'estelades, jo la senyera la portaré a París ;)
:kiss
Núria
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Steelman" post="118615"][quote user="Ra-mon" post="118606"]Més coses ...
o
Gracies ;)[/quote]
Gràcies a tu, jo només l'he penjat però tu és qui l'ha preparat ;)
o
Gracies ;)[/quote]
Gràcies a tu, jo només l'he penjat però tu és qui l'ha preparat ;)