I Aquest Estiu Quina Sortida Farem ?????
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: I Aquest Estiu Quina Sortida Farem ?????
I triangular la península en 3 dies ?????
Dia 1 Cap de Creus - Finisterre
Dia 2 Finisterre - Cabo de .......
Dia 3 cabo de..... - fins a casa
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 14, 2011 12:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
ES que jo sempre miro cap al nord... :roll:
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
[quote user="Mareta" post="157687"]I triangular la península en 3 dies ?????
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
una ruta aixi per exmple
[url=<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... iframe><br /><small><a href="http://maps.google.es/maps?f=d&source=e ... ,14.128418" style="color:#0000FF;text-align:left">Ver mapa más grande</a></small>]tres caps[/url]
Vaig a TReballar i al vespres retoco la ruta, així vaig rumiant a la feina! i agafan idees!! :twisted: :twisted: :twisted:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
una ruta aixi per exmple
[url=<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... iframe><br /><small><a href="http://maps.google.es/maps?f=d&source=e ... ,14.128418" style="color:#0000FF;text-align:left">Ver mapa más grande</a></small>]tres caps[/url]
Vaig a TReballar i al vespres retoco la ruta, així vaig rumiant a la feina! i agafan idees!! :twisted: :twisted: :twisted:
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
I s'ha de fer en 3 dies?
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Aquesta ruta triangular per Espanya pinta molt be (encara que sigui un "non-stop"). Ara per juny ho veig complicat (per agafar-me dies).
Ara que ja tinc el SI per fer al juliol l'Stella Alpina (desde el divendres 16:00 fins el dilluns que ens l'agafem per fer ruta tornant). En fi, de moment es el plan. Falten dies encara.
Ara que ja tinc el SI per fer al juliol l'Stella Alpina (desde el divendres 16:00 fins el dilluns que ens l'agafem per fer ruta tornant). En fi, de moment es el plan. Falten dies encara.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Guixmo" post="157692"]
una ruta aixi per exmple
Vaig a TReballar i al vespres retoco la ruta, així vaig rumiant a la feina! i agafan idees!! :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
No he pogut obrir l'enllaç. A veure si per fer tres caps perdrem el nostre de cap, o estri d'aguantar el casc.
Ara bé, si s'ha de fer, es fa. Algú ho havia de dir!
una ruta aixi per exmple
Vaig a TReballar i al vespres retoco la ruta, així vaig rumiant a la feina! i agafan idees!! :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
No he pogut obrir l'enllaç. A veure si per fer tres caps perdrem el nostre de cap, o estri d'aguantar el casc.
Ara bé, si s'ha de fer, es fa. Algú ho havia de dir!
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 15, 2011 7:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
Vinga..... Triangulem en tres dies !!!!
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Mareta" post="157771"]Vinga..... Triangulem en tres dies !!!![/quote]
Ja sabia jo que s'acabaria liant!!!
No si és que quant us ajunteu el Guixmo i tú..... :b9 :b9 :b9
Ja sabia jo que s'acabaria liant!!!
No si és que quant us ajunteu el Guixmo i tú..... :b9 :b9 :b9
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:666 :bow Terrible i encara queda molt de temps "jo segur que no puc anar però ja temgo el cuquet ficat" ara fins que arribi el dia, totes les idees que us passaran pel cap
:form "que sou més perillosos que un submarí en un rostoll" :tremolant
:form "que sou més perillosos que un submarí en un rostoll" :tremolant
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Eva
- Presentats
Em surten 3.700 km en 3 dies :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ah !!! i sempre de sol a sol.
Res de nit que soc cegata com un taup
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :flor :flor :flor :flor :flor
On the road again !!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Yes, we can :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Trencaferro, tens raó..... en Guixmo és un perill. No es poden tenir males companyies ;) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ah !!! i sempre de sol a sol.
Res de nit que soc cegata com un taup
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :flor :flor :flor :flor :flor
On the road again !!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Yes, we can :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Trencaferro, tens raó..... en Guixmo és un perill. No es poden tenir males companyies ;) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Eva
- Presentats
[quote user="LLAGASTA" post="157269"]Compte amb FranÇa: Mama ( police ) Pupa de veritat :sado[/quote]
Aixó m´ha fet pensar i.... França.... més val no tocar-la en una cosa d´aquestes.
Per anar més tranquil, perfecte, però anant contra rellotge .... :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Aixó m´ha fet pensar i.... França.... més val no tocar-la en una cosa d´aquestes.
Per anar més tranquil, perfecte, però anant contra rellotge .... :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Mareta" post="157850"][quote user="LLAGASTA" post="157269"]Compte amb FranÇa: Mama ( police ) Pupa de veritat :sado[/quote]
Per anar més tranquil, perfecte, però anant contra rellotge .... :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
No hi veig el problema.
Hem anat força vegades per França (i no pas parats) i no he tingut mai cap topada amb la poli, ni cap radar, ni res de res.
I tampoc conec gent que hagin tingut problemes.
Alguna vegada he vist algun flash, però si no et paren no arriba la multa ... o sigui que d'entrada ja jugues amb avantatge :roll:
Ara que si el que esteu pensant és anar a cremar-ho tot, això ja és diferent :mrgreen:
Per anar més tranquil, perfecte, però anant contra rellotge .... :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
No hi veig el problema.
Hem anat força vegades per França (i no pas parats) i no he tingut mai cap topada amb la poli, ni cap radar, ni res de res.
I tampoc conec gent que hagin tingut problemes.
Alguna vegada he vist algun flash, però si no et paren no arriba la multa ... o sigui que d'entrada ja jugues amb avantatge :roll:
Ara que si el que esteu pensant és anar a cremar-ho tot, això ja és diferent :mrgreen:
-
- Presentats
A França es circula sense cap problema. Radars, pocs... Gendarmerie... quasi mai...
A Catalunya els talibans van imposar les seves lleis i radars i estem infestats de perills per tot arreu...
A Espanya, tres quarts del mateix, però no arriba al nivell de Catalunya...
Jo, França 100%, SEMPRE
A Catalunya els talibans van imposar les seves lleis i radars i estem infestats de perills per tot arreu...
A Espanya, tres quarts del mateix, però no arriba al nivell de Catalunya...
Jo, França 100%, SEMPRE
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Doncs jo a França m'he trobat amb més d'un radar mobil en carreteretes perdudes pel pirineu, tot i que, entre el meu ritme slow i la col.laboració d'algun motard francès (sempre t'avisen) no he tingut mai cap problema :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Eva
- Presentats
Moltes gracies per els comentaris sobre França.
La meva experiencia era unaltra :???: :???: :???: :???:
La meva experiencia era unaltra :???: :???: :???: :???:
-
- Presentats
Oh! i què et va passar a França?
Ja es estrany... jo fa anys i panys que hi viatjo (me l'he fet tota de punta a punta) i no m'ha passat mai res, ni gendarmerie, els radars es veuen i estan indicats... la majoria de conductors et deixen pas (a França el moteru es una persona respectada)... i sempre estic ENCANTAT d'anar cap a nord... Per Catalunya m'agrada però esta infestat de perills, de mals conductors, de radars amagats...
Salut!
Quan et donen la GS?
Podries aprofitar i posar-te un Ohlins...
Ja es estrany... jo fa anys i panys que hi viatjo (me l'he fet tota de punta a punta) i no m'ha passat mai res, ni gendarmerie, els radars es veuen i estan indicats... la majoria de conductors et deixen pas (a França el moteru es una persona respectada)... i sempre estic ENCANTAT d'anar cap a nord... Per Catalunya m'agrada però esta infestat de perills, de mals conductors, de radars amagats...
Salut!
Quan et donen la GS?
Podries aprofitar i posar-te un Ohlins...
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Eva, son recargables les piles que portes ?
No s'esgoten mai ?
No pares, eh ... :D
No s'esgoten mai ?
No pares, eh ... :D
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Eva
- Presentats
[quote user="Fjodor" post="157894"]Oh! i què et va passar a França?
Salut!
Quan et donen la GS?
Podries aprofitar i posar-te un Ohlins...[/quote]
Ohlins???!!!!
No se el que es aixo....potser un oli especial ???
La moto en principi la recollire abans del week end.
Salut!
Quan et donen la GS?
Podries aprofitar i posar-te un Ohlins...[/quote]
Ohlins???!!!!
No se el que es aixo....potser un oli especial ???
La moto en principi la recollire abans del week end.
- Eva
- Presentats
[quote user="Frank" post="157902"]Eva, son recargables les piles que portes ?
No s'esgoten mai ?
No pares, eh ... :D[/quote]
Ssiiiiiiiii que paro :???: :| :| :|
No s'esgoten mai ?
No pares, eh ... :D[/quote]
Ssiiiiiiiii que paro :???: :| :| :|
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
circular per França es una cosa i còrrer per França es una altre.
Faig moolts Qms. per França cada any i fa molts anys que hi viatjo , per autopistes i carreteres nacionals et puc dir que a tot " le Pentagon " , quasi bé tothom ( per no dir tothom ) respecta quasi escrupulosament els limits de velocitat, i amb molt poc marge de tolerancia dels radars mòbils.
en canvi a carreteres de tercer o quart ordre on potser la vigilancia no es tan ferotge, la cosa canvia i les picadures son quasi constants ( un lloc o altre s´ha de desfogar la gent )
però no crec que sigui el cas si es tracte de un Coast to Coast on en necessita anar per feina i no tenir massa manies i si, teniu raó al ser estranger no hi ha destinatari a les multes, però aixó ara està canviant precisament des de aquest 2011 pel que fa a la normativa de multes internacionals.
Tinc amics i relacions comercials amb gent francesa ( cremadilla ) i aixó em recomanen, ( per 30 o 40 Qms. + per hora , directe al jutge ..... francesos clar....els temps de fer un Paris - Toulouse per la general amb 10 hores s´acabat )
:roll: :roll:
Faig moolts Qms. per França cada any i fa molts anys que hi viatjo , per autopistes i carreteres nacionals et puc dir que a tot " le Pentagon " , quasi bé tothom ( per no dir tothom ) respecta quasi escrupulosament els limits de velocitat, i amb molt poc marge de tolerancia dels radars mòbils.
en canvi a carreteres de tercer o quart ordre on potser la vigilancia no es tan ferotge, la cosa canvia i les picadures son quasi constants ( un lloc o altre s´ha de desfogar la gent )
però no crec que sigui el cas si es tracte de un Coast to Coast on en necessita anar per feina i no tenir massa manies i si, teniu raó al ser estranger no hi ha destinatari a les multes, però aixó ara està canviant precisament des de aquest 2011 pel que fa a la normativa de multes internacionals.
Tinc amics i relacions comercials amb gent francesa ( cremadilla ) i aixó em recomanen, ( per 30 o 40 Qms. + per hora , directe al jutge ..... francesos clar....els temps de fer un Paris - Toulouse per la general amb 10 hores s´acabat )
:roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 15, 2011 4:55 pm, en total s’ha editat 4 vegades.