ALTA GARROTXA TRAIL
Moderador: Airald
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: ALTA GARROTXA TRAIL
[quote user="Tiramilles" post="167658"]Hola avui he anat a fer una exploratoria i ja he trobat com passar de Mieres a Besalú, però cal anar fina a Serinyà.
Algú té el track per anar d'Albanyà a l'hostal de la Muga?
De moment la ruta trans Garrotxa seria:
Torelló-Cabrera-Rupit-Sau-Susqueda-Sant Marti Sacalm-Amer-Sant Esteva Llemena-Sant Aniol Finestres-Mieres-Besalú-Bassegoda-Albanyà-Hostal de la Muga- Bassegoda-Sadernes-Montella.[/quote]
Hola
Carai, un bona volta, quantes hores preveus?
Pel que comentes de Mieres a Besalú, hi vaig pasar una vegada i recordo que era per Sant Miquel de Campmajor i llavors calia agafar una pisata a la dreta, que s'anava enfilant a poc a poc fins endinsar-se pel bosc, una vegada a dalt hi havia una bifurcació i calia anar a la dreta. En aquest punt fa uns anys hi havia un arbre, amb arrel inclosa, al mig del cami, suposo que ara ja l'han tret. Llavors baixa fent ziga-zaga fins a trovar la riera que calia creuar i arribaves a la baixada de Serinyà. És això?
Com tens previst arribar fins al Bassegoda? Una bona opció podria ser a 2km de Serinyà direcció a Besalú trancar a la dreta i seguir el riu Fluvià, arribar a Crespià i llavors a Lladó. Despres ja agafariem la pista emporlanada de Lliurona.
D'Albanyà a l'Hostal de la Muga, és molt fàcil, ja t'enviaré el track més tard per MP. Però cal arribar al camping i en tots els encreuaments cal tirar a la recte o bé a la dreta, bàsicament quan es baixa de la pisata del Bassegoda, cal trencar a l'esquerra. Es pasa pel costat d'unes gorgues impressionants, una vegada creuada la riera, puja bastant, però és fàcil. Arribarem a un encreuament, si es tira recte puja fins al Coll del Bassegoda, s'ha d'anar a la dreta. Una vegada a dalt d'un coll, cal tirar recte i comença a baixar. La pista llavors son uns 10km fins arribar a l'Hostal de la Muga. No hi ha pèrdua possible.
Si tens més dubtes, m'ho demanes i amb el possible ajudaré.
Carles
Algú té el track per anar d'Albanyà a l'hostal de la Muga?
De moment la ruta trans Garrotxa seria:
Torelló-Cabrera-Rupit-Sau-Susqueda-Sant Marti Sacalm-Amer-Sant Esteva Llemena-Sant Aniol Finestres-Mieres-Besalú-Bassegoda-Albanyà-Hostal de la Muga- Bassegoda-Sadernes-Montella.[/quote]
Hola
Carai, un bona volta, quantes hores preveus?
Pel que comentes de Mieres a Besalú, hi vaig pasar una vegada i recordo que era per Sant Miquel de Campmajor i llavors calia agafar una pisata a la dreta, que s'anava enfilant a poc a poc fins endinsar-se pel bosc, una vegada a dalt hi havia una bifurcació i calia anar a la dreta. En aquest punt fa uns anys hi havia un arbre, amb arrel inclosa, al mig del cami, suposo que ara ja l'han tret. Llavors baixa fent ziga-zaga fins a trovar la riera que calia creuar i arribaves a la baixada de Serinyà. És això?
Com tens previst arribar fins al Bassegoda? Una bona opció podria ser a 2km de Serinyà direcció a Besalú trancar a la dreta i seguir el riu Fluvià, arribar a Crespià i llavors a Lladó. Despres ja agafariem la pista emporlanada de Lliurona.
D'Albanyà a l'Hostal de la Muga, és molt fàcil, ja t'enviaré el track més tard per MP. Però cal arribar al camping i en tots els encreuaments cal tirar a la recte o bé a la dreta, bàsicament quan es baixa de la pisata del Bassegoda, cal trencar a l'esquerra. Es pasa pel costat d'unes gorgues impressionants, una vegada creuada la riera, puja bastant, però és fàcil. Arribarem a un encreuament, si es tira recte puja fins al Coll del Bassegoda, s'ha d'anar a la dreta. Una vegada a dalt d'un coll, cal tirar recte i comença a baixar. La pista llavors son uns 10km fins arribar a l'Hostal de la Muga. No hi ha pèrdua possible.
Si tens més dubtes, m'ho demanes i amb el possible ajudaré.
Carles
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Hola, no puc fer cap ruta perquè estic a la feina. Com ja hem comentat i be diu en CMB, el pas més fàcil per anar de Mieres a Besalú és per Sant Miquel de Campmajor i surts a Serinyà al pont del riu Ser. Per anar a Lliurona i estalviar-te l'emporlanat, us proposo arribar finS a Besalú i desprès d'atravesar el pont de l'autovia, agafar la pista que surt a la dreta i que va per Can Homs fins a Rajolins on empalma amb la pista que va de Beuda a Lliurona. Està en molt bon estat i nomès hi ha ciment als trossets de pujada. És ràpida i divertida.
De Lliurona baixar a Albanyà (pista mig emporlanada) i d'allà (girar abans del càmping a l'esquerra com diu en CMB) directe a l'antic Hostal de la Muga.
Seguint la pista per la que hem arribat, nomès trobarem el trencant de Sant Julià de Ribelles que hem de deixar a la dreta. Sense deixar la pista principal seguirem fins el Bassegosa i seguirem fins al trencant de Coll de Riu a la dreta. Des d'aqui ja no hi ha perdua fins a Sadernes.
Ara que el dia s'allarga, si teniu una tarda (o un mati del cap de setmana) podem anar a fer la volta. Es pot fer en unes 2,5-3 hores (depenent del ritme).
Si us puc ajudar, només cal dir-ho.
Ah! i apunteu-me per quan es faci!
De Lliurona baixar a Albanyà (pista mig emporlanada) i d'allà (girar abans del càmping a l'esquerra com diu en CMB) directe a l'antic Hostal de la Muga.
Seguint la pista per la que hem arribat, nomès trobarem el trencant de Sant Julià de Ribelles que hem de deixar a la dreta. Sense deixar la pista principal seguirem fins el Bassegosa i seguirem fins al trencant de Coll de Riu a la dreta. Des d'aqui ja no hi ha perdua fins a Sadernes.
Ara que el dia s'allarga, si teniu una tarda (o un mati del cap de setmana) podem anar a fer la volta. Es pot fer en unes 2,5-3 hores (depenent del ritme).
Si us puc ajudar, només cal dir-ho.
Ah! i apunteu-me per quan es faci!
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 03, 2011 8:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pasqual
- Presentats
He fet un dibuix sobre dos mapes del ICC (en un sol no mi cabia) i potser la ruta que proposo queda més clara.
BESALÚ-LLIURONA

LLIURONA-ALBANYÀ-LA MUGA-BASSEGODA-SADERNES

BESALÚ-LLIURONA

- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Moltes gràcies, em faltava de Besalú a Lliurona, la resta ja ho tinc tot.
Quedarà una sortida moolt guapa, potser que comencem a posar data per fer-la tota sencera.
Torelló-Cabrera-Rupit-Sau-Susqueda-Sant Marti Sacalm-Amer-Sant Esteva Llemena-Sant Aniol Finestres-Mieres-Besalú-Lliurona-Bassegoda-Albanyà-Hostal de la Muga- Bassegoda-Sadernes-Montella.
Només es un tanteig, però com ho teniu el dissabte 14?
Quedarà una sortida moolt guapa, potser que comencem a posar data per fer-la tota sencera.
Torelló-Cabrera-Rupit-Sau-Susqueda-Sant Marti Sacalm-Amer-Sant Esteva Llemena-Sant Aniol Finestres-Mieres-Besalú-Lliurona-Bassegoda-Albanyà-Hostal de la Muga- Bassegoda-Sadernes-Montella.
Només es un tanteig, però com ho teniu el dissabte 14?
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Mmmmm.... tornar a muntar tacs!! jejeje :lol: :lol: :lol: :lol: :jump :jump :jump , jo en principi m'apunto a la festa!
Salut!
Salut!
- Tiramilles
- Presentats
Home, totes aquestes pistes son facils, amb mixtes es pot fer sense problemes.
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Apunteu-me pel dissabte 14 Tot i que hauré de tornar a dinar a casa.
Per cert, jo vaig amb mixtes
Per cert, jo vaig amb mixtes
- Pasqual
- Presentats
14 de què? de maig? M'hi apunto. 14 de juny?....també
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- CMB
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="167917"]He fet un dibuix sobre dos mapes del ICC (en un sol no mi cabia) i potser la ruta que proposo queda més clara.
BESALÚ-LLIURONA

[/quote]
Hola
La segona imatge no correspon massa a la ruta comentada, no?
Diria que no arriba a l'Hostal de la Muga, que puja directe al coll del Basegoda, no?
Si m'equivoco, perdoneu!
La primera ruta no la he fet mai, malgrat la tinc ullada!
Carles
BESALÚ-LLIURONA

Hola
Diria que no arriba a l'Hostal de la Muga, que puja directe al coll del Basegoda, no?
Si m'equivoco, perdoneu!
Carles
- CMB
- Presentats
[quote user="Albert_KTM" post="167943"]Apunteu-me pel dissabte 14 Tot i que hauré de tornar a dinar a casa.
Per cert, jo vaig amb mixtes[/quote]
Hola,
si no hi ha fang, es pot fer sense problemes, al menys els trams que conec de la Garrotxa!
Ostres, el diumenge 15, hi ha una sortida per la zona del Canigó i volia anar-hi també! ja veurem...
Salut
Per cert, jo vaig amb mixtes[/quote]
Hola,
si no hi ha fang, es pot fer sense problemes, al menys els trams que conec de la Garrotxa!
Ostres, el diumenge 15, hi ha una sortida per la zona del Canigó i volia anar-hi també! ja veurem...
Salut
- Pasqual
- Presentats
[quote user="CMB" post="167972"]....
Hola
Si m'equivoco, perdoneu!
Carles[/quote]
Ja he explicat que he dibuixat a ma alzada sobre el mapa i potser no és exacte (molt probablement), però en tot cas és una pista que conec be i he fet moltes vegades i volia respondre al que tu ja deies. Des d'Albanyà fins a l'hostal de la Muga i tornada per Bassegoda i Riu cap a Sadernes. Potser el dibuix no és exacte (!) però ara no tinc més eines per fer la ruta. Si tu tens el track, podries penjar-ho i ho veuriem més exactament.
La primera ruta és seguint l'antic camí que duia l'aigua de la Font dels Rajolins a Besalú
Hola
Si m'equivoco, perdoneu!
Carles[/quote]
Ja he explicat que he dibuixat a ma alzada sobre el mapa i potser no és exacte (molt probablement), però en tot cas és una pista que conec be i he fet moltes vegades i volia respondre al que tu ja deies. Des d'Albanyà fins a l'hostal de la Muga i tornada per Bassegoda i Riu cap a Sadernes. Potser el dibuix no és exacte (!) però ara no tinc més eines per fer la ruta. Si tu tens el track, podries penjar-ho i ho veuriem més exactament.
La primera ruta és seguint l'antic camí que duia l'aigua de la Font dels Rajolins a Besalú
- Pasqual
- Presentats
[quote user="CMB" post="167972"]....
Hola
Si m'equivoco, perdoneu!
Carles[/quote]
Gràcies Carles per l'apreciació. Ja he explicat que he dibuixat a ma alzada sobre el mapa i potser no és exacte (molt probablement), però en tot cas és una pista que conec be i he fet moltes vegades i volia respondre al que tu ja deies. Des d'Albanyà fins a l'hostal de la Muga i tornada per Bassegoda i Riu cap a Sadernes. Potser el dibuix no és exacte (!) però ara no tinc més eines per fer la ruta. Si tu tens el track, podries penjar-ho i ho veuriem més exactament.
Hola
Si m'equivoco, perdoneu!
Carles[/quote]
Gràcies Carles per l'apreciació. Ja he explicat que he dibuixat a ma alzada sobre el mapa i potser no és exacte (molt probablement), però en tot cas és una pista que conec be i he fet moltes vegades i volia respondre al que tu ja deies. Des d'Albanyà fins a l'hostal de la Muga i tornada per Bassegoda i Riu cap a Sadernes. Potser el dibuix no és exacte (!) però ara no tinc més eines per fer la ruta. Si tu tens el track, podries penjar-ho i ho veuriem més exactament.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Tiramilles" post="167927"]Home, totes aquestes pistes son facils, amb mixtes es pot fer sense problemes.[/quote]
Si, però es que els meus tourance ja no son mixtes, son semi-slics... i com que tinc guardat a casa un davanter de tacs... potser compro el de darrera i llestos, ni que sigui per fer més pols :mrgreen:
Hi haurà prèvia?? :D
salut!
Si, però es que els meus tourance ja no son mixtes, son semi-slics... i com que tinc guardat a casa un davanter de tacs... potser compro el de darrera i llestos, ni que sigui per fer més pols :mrgreen:
Hi haurà prèvia?? :D
salut!
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
[quote user="Pasqual" post="167958"]14 de què? de maig? M'hi apunto. 14 de juny?....també[/quote]
Hola.
Home jo penso que en Jordi vol dir el 14 de Maig
[quote user="Tiramilles" post="167922"]
Només es un tanteig, però com ho teniu el dissabte 14?[/quote]
Ja que el 14 de Maig és Dissabte i pel Juny el 14 cau en Dimarts, pel Juliol cau en Dijous, per l' Agost cau en Diumenge, ...... :mrgreen:
Vinga, a veure si ens ajuntem una bona colla !!!!
Hola.
Home jo penso que en Jordi vol dir el 14 de Maig
[quote user="Tiramilles" post="167922"]
Només es un tanteig, però com ho teniu el dissabte 14?[/quote]
Ja que el 14 de Maig és Dissabte i pel Juny el 14 cau en Dimarts, pel Juliol cau en Dijous, per l' Agost cau en Diumenge, ...... :mrgreen:
Vinga, a veure si ens ajuntem una bona colla !!!!
-
- Presentats
- Entrades: 18
- Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:37 pm
- Ubicació: Sant Pere de Torelló
hola
encara ens podem apuntar un parell ?
el meu germa i yo
una dr 400 z i una v-1000
:cerv
encara ens podem apuntar un parell ?
el meu germa i yo
una dr 400 z i una v-1000
:cerv
- Tiramilles
- Presentats
Paco, es clar que us podeu apuntar!!
Però si et va bé fes-ho a l'entrada que diu TRANSGARROTXA 04-05-11, ;)
Però si et va bé fes-ho a l'entrada que diu TRANSGARROTXA 04-05-11, ;)