ALTA GARROTXA TRAIL

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: ALTA GARROTXA TRAIL

Entrada Autor: CMB » dl. maig 02, 2011 9:11 am

[quote user="Tiramilles" post="167658"]Hola avui he anat a fer una exploratoria i ja he trobat com passar de Mieres a Besalú, però cal anar fina a Serinyà.

Algú té el track per anar d'Albanyà a l'hostal de la Muga?

De moment la ruta trans Garrotxa seria:
Torelló-Cabrera-Rupit-Sau-Susqueda-Sant Marti Sacalm-Amer-Sant Esteva Llemena-Sant Aniol Finestres-Mieres-Besalú-Bassegoda-Albanyà-Hostal de la Muga- Bassegoda-Sadernes-Montella.[/quote]

Hola

Carai, un bona volta, quantes hores preveus?

Pel que comentes de Mieres a Besalú, hi vaig pasar una vegada i recordo que era per Sant Miquel de Campmajor i llavors calia agafar una pisata a la dreta, que s'anava enfilant a poc a poc fins endinsar-se pel bosc, una vegada a dalt hi havia una bifurcació i calia anar a la dreta. En aquest punt fa uns anys hi havia un arbre, amb arrel inclosa, al mig del cami, suposo que ara ja l'han tret. Llavors baixa fent ziga-zaga fins a trovar la riera que calia creuar i arribaves a la baixada de Serinyà. És això?

Com tens previst arribar fins al Bassegoda? Una bona opció podria ser a 2km de Serinyà direcció a Besalú trancar a la dreta i seguir el riu Fluvià, arribar a Crespià i llavors a Lladó. Despres ja agafariem la pista emporlanada de Lliurona.

D'Albanyà a l'Hostal de la Muga, és molt fàcil, ja t'enviaré el track més tard per MP. Però cal arribar al camping i en tots els encreuaments cal tirar a la recte o bé a la dreta, bàsicament quan es baixa de la pisata del Bassegoda, cal trencar a l'esquerra. Es pasa pel costat d'unes gorgues impressionants, una vegada creuada la riera, puja bastant, però és fàcil. Arribarem a un encreuament, si es tira recte puja fins al Coll del Bassegoda, s'ha d'anar a la dreta. Una vegada a dalt d'un coll, cal tirar recte i comença a baixar. La pista llavors son uns 10km fins arribar a l'Hostal de la Muga. No hi ha pèrdua possible.

Si tens més dubtes, m'ho demanes i amb el possible ajudaré.

Carles

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dt. maig 03, 2011 6:47 pm

Hola, no puc fer cap ruta perquè estic a la feina. Com ja hem comentat i be diu en CMB, el pas més fàcil per anar de Mieres a Besalú és per Sant Miquel de Campmajor i surts a Serinyà al pont del riu Ser. Per anar a Lliurona i estalviar-te l'emporlanat, us proposo arribar finS a Besalú i desprès d'atravesar el pont de l'autovia, agafar la pista que surt a la dreta i que va per Can Homs fins a Rajolins on empalma amb la pista que va de Beuda a Lliurona. Està en molt bon estat i nomès hi ha ciment als trossets de pujada. És ràpida i divertida.

De Lliurona baixar a Albanyà (pista mig emporlanada) i d'allà (girar abans del càmping a l'esquerra com diu en CMB) directe a l'antic Hostal de la Muga.

Seguint la pista per la que hem arribat, nomès trobarem el trencant de Sant Julià de Ribelles que hem de deixar a la dreta. Sense deixar la pista principal seguirem fins el Bassegosa i seguirem fins al trencant de Coll de Riu a la dreta. Des d'aqui ja no hi ha perdua fins a Sadernes.

Ara que el dia s'allarga, si teniu una tarda (o un mati del cap de setmana) podem anar a fer la volta. Es pot fer en unes 2,5-3 hores (depenent del ritme).

Si us puc ajudar, només cal dir-ho.

Ah! i apunteu-me per quan es faci!
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 03, 2011 8:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dt. maig 03, 2011 8:09 pm

He fet un dibuix sobre dos mapes del ICC (en un sol no mi cabia) i potser la ruta que proposo queda més clara.

BESALÚ-LLIURONA
Imatge

LLIURONA-ALBANYÀ-LA MUGA-BASSEGODA-SADERNES

Imatge

Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Tiramilles » dt. maig 03, 2011 8:21 pm

Moltes gràcies, em faltava de Besalú a Lliurona, la resta ja ho tinc tot.

Quedarà una sortida moolt guapa, potser que comencem a posar data per fer-la tota sencera.

Torelló-Cabrera-Rupit-Sau-Susqueda-Sant Marti Sacalm-Amer-Sant Esteva Llemena-Sant Aniol Finestres-Mieres-Besalú-Lliurona-Bassegoda-Albanyà-Hostal de la Muga- Bassegoda-Sadernes-Montella.

Només es un tanteig, però com ho teniu el dissabte 14?

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dt. maig 03, 2011 8:28 pm

Mmmmm.... tornar a muntar tacs!! jejeje :lol: :lol: :lol: :lol: :jump :jump :jump , jo en principi m'apunto a la festa!

Salut!

Tiramilles
Presentats

Entrada Autor: Tiramilles » dt. maig 03, 2011 8:40 pm

Home, totes aquestes pistes son facils, amb mixtes es pot fer sense problemes.

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dt. maig 03, 2011 11:02 pm

Apunteu-me pel dissabte 14 Tot i que hauré de tornar a dinar a casa.

Per cert, jo vaig amb mixtes

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dt. maig 03, 2011 11:22 pm

14 de què? de maig? M'hi apunto. 14 de juny?....també

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. maig 03, 2011 11:48 pm

mmmmmmmmmmmmmm aixó fá molt bona pinta ;)
ImatgeImatgeImatge

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dt. maig 03, 2011 11:55 pm

[quote user="Pasqual" post="167917"]He fet un dibuix sobre dos mapes del ICC (en un sol no mi cabia) i potser la ruta que proposo queda més clara.

BESALÚ-LLIURONA
Imatge

LLIURONA-ALBANYÀ-LA MUGA-BASSEGODA-SADERNES

Imatge[/quote]

Hola

La segona imatge no correspon massa a la ruta comentada, no?

Diria que no arriba a l'Hostal de la Muga, que puja directe al coll del Basegoda, no?

Si m'equivoco, perdoneu!

La primera ruta no la he fet mai, malgrat la tinc ullada!

Carles

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dc. maig 04, 2011 12:02 am

[quote user="Albert_KTM" post="167943"]Apunteu-me pel dissabte 14 Tot i que hauré de tornar a dinar a casa.

Per cert, jo vaig amb mixtes[/quote]

Hola,

si no hi ha fang, es pot fer sense problemes, al menys els trams que conec de la Garrotxa!

Ostres, el diumenge 15, hi ha una sortida per la zona del Canigó i volia anar-hi també! ja veurem...

Salut

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dc. maig 04, 2011 12:09 am

[quote user="CMB" post="167972"]....

Hola

Diria que no arriba a l'Hostal de la Muga, que puja directe al coll del Basegoda, no?

Si m'equivoco, perdoneu!

Carles[/quote]

Ja he explicat que he dibuixat a ma alzada sobre el mapa i potser no és exacte (molt probablement), però en tot cas és una pista que conec be i he fet moltes vegades i volia respondre al que tu ja deies. Des d'Albanyà fins a l'hostal de la Muga i tornada per Bassegoda i Riu cap a Sadernes. Potser el dibuix no és exacte (!) però ara no tinc més eines per fer la ruta. Si tu tens el track, podries penjar-ho i ho veuriem més exactament.

La primera ruta és seguint l'antic camí que duia l'aigua de la Font dels Rajolins a Besalú

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dc. maig 04, 2011 12:09 am

[quote user="CMB" post="167972"]....

Hola

Si m'equivoco, perdoneu!

Carles[/quote]

Gràcies Carles per l'apreciació. Ja he explicat que he dibuixat a ma alzada sobre el mapa i potser no és exacte (molt probablement), però en tot cas és una pista que conec be i he fet moltes vegades i volia respondre al que tu ja deies. Des d'Albanyà fins a l'hostal de la Muga i tornada per Bassegoda i Riu cap a Sadernes. Potser el dibuix no és exacte (!) però ara no tinc més eines per fer la ruta. Si tu tens el track, podries penjar-ho i ho veuriem més exactament.

La primera ruta és seguint l'antic camí que duia l'aigua de la Font dels Rajolins a Besalú

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dc. maig 04, 2011 6:27 am

[quote user="Tiramilles" post="167927"]Home, totes aquestes pistes son facils, amb mixtes es pot fer sense problemes.[/quote]

Si, però es que els meus tourance ja no son mixtes, son semi-slics... i com que tinc guardat a casa un davanter de tacs... potser compro el de darrera i llestos, ni que sigui per fer més pols :mrgreen:

Hi haurà prèvia?? :D

salut!

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dc. maig 04, 2011 8:20 am

[quote user="Pasqual" post="167958"]14 de què? de maig? M'hi apunto. 14 de juny?....també[/quote]

Hola.

Home jo penso que en Jordi vol dir el 14 de Maig

[quote user="Tiramilles" post="167922"]

Només es un tanteig, però com ho teniu el dissabte 14?[/quote]

Ja que el 14 de Maig és Dissabte i pel Juny el 14 cau en Dimarts, pel Juliol cau en Dijous, per l' Agost cau en Diumenge, ...... :mrgreen:

Vinga, a veure si ens ajuntem una bona colla !!!!

Paco-v1000
Presentats
Entrades: 18
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:37 pm
Ubicació: Sant Pere de Torelló

Entrada Autor: Paco-v1000 » dg. maig 08, 2011 9:41 pm

hola

encara ens podem apuntar un parell ?

el meu germa i yo

una dr 400 z i una v-1000

:cerv

Tiramilles
Presentats

Entrada Autor: Tiramilles » dl. maig 09, 2011 8:26 am

Paco, es clar que us podeu apuntar!!

Però si et va bé fes-ho a l'entrada que diu TRANSGARROTXA 04-05-11, ;)

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”