¿Quants revolts heu fet en total? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Aixi m'agrada: que el miquelpericas surti amb dos grans mestres com ara son el gs12red i l'stromkel.
Moderador: Airald
:oops: :oops: Gràcies, gràcies! :oops: :oops:QSC ha escrit:PD: Ahhhh... y es "motivo de orgullo y satisfacción" veure en Pericas amb equipament de motard
Sort que els pantalons no són FINA. Sino la coña estaria asegurada, jajajajaja!!!!Randy-650 ha escrit: Ara va SEGURA. :mrgreen:
Merci Randy per dir-me mestre.Randy-650 ha escrit:Pregunto:
Aixi m'agrada: que el miquelpericas surti amb dos grans mestres com ara son el gs12red i l'stromkel.
És la linea que fa moltes corves (incongruències de la vida) de color vermell. Sino mira el meu album de fotos, que es veu més gran. ;)Vendetta ha escrit:Ja veig, ja que us ho vareu passar bè.
Ara que el mapa no hi he sabut veure la ruta :(
A vegades son els "mestres" que han d´aprendre dels alumnes :roll:stromkel ha escrit:Merci Randy per dir-me mestre.Randy-650 ha escrit:Pregunto:
El que faig és aprendre dels mestres de veritat: Bond (James), gs12 red, Steelman, Xavitiger, Siono1000 i molts d'altres.
Cap problema en que em diguis Pericas ;) No ets el primer, no seràs l'últim, i jo encantat! :DJames_Bond ha escrit:Pericas, (es que si només dic Miquel es podria confondra amb l'Stromkel)
James_Bond ha escrit:ara ja pots fer qualsevol sortida amb qualsevol forero !!!!!!![]()
![]()
![]()