Excursió A La France 05 De Nov.
Moderador: Airald
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Excursió A La France 05 De Nov.
Holaaaa,
[quote user="Vendetta" post="182904"]Fa bona fila.. i si el cap de ruta és en Feisser encara mès :mrgreen:
Seguirè d'aprop com d'Albert.
Albert.. que vols que t'hi porti? :mrgreen: Va.. si vols ja te la hi deixarè una estoneta..[/quote]
Fem-ho diferent Jordi: tu poses la moto i jo.... ja et portaré a tu!!!
Com ho veus??
:mrgreen: :mrgreen:
[quote user="Vendetta" post="182904"]Fa bona fila.. i si el cap de ruta és en Feisser encara mès :mrgreen:
Seguirè d'aprop com d'Albert.
Albert.. que vols que t'hi porti? :mrgreen: Va.. si vols ja te la hi deixarè una estoneta..[/quote]
Fem-ho diferent Jordi: tu poses la moto i jo.... ja et portaré a tu!!!
Com ho veus??
:mrgreen: :mrgreen:
Sort,
- Albert
- Presentats
Holaaa,
[quote user="Birel" post="182943"][quote user="Boolean" post="182921"][quote user="Steelman" post="182910"]Xavi!! A veure si es veritat i al final vens!
per cert..amb Vstom?Tiger?SuperTenere?????[/quote]
jajaja,... de moment encara amb la Vstrom de sempre (si el mecanic aconsegueix que no sem pari d'una remaleida vegada),.... el canvi es un projecte a mig termini que demoment tinc en fase de proves :mrgreen:
L'unic "inconvenient" que hi ha es que per l'endemà tinc una sortida amb els de Vstromclub a Tregurà i tot i que el mono de moto que porto a sobre des de fa 3 setmanes em permetrien fer les dues sortides consecutivament ho he de consultar a les altes esferes per que sapiguen que no em veuran el pel en tot el cap de setmana :D[/quote]
A ver que haces que te vigilo ¡¡¡ haz lo que quieras, pero el domingo te quiero en Tregurá !!!![/quote]
Doncs el podies acompanyar també a la sortida, i així t’assegures de que torna!!!
:evil: :evil:
[quote user="Birel" post="182943"][quote user="Boolean" post="182921"][quote user="Steelman" post="182910"]Xavi!! A veure si es veritat i al final vens!
jajaja,... de moment encara amb la Vstrom de sempre (si el mecanic aconsegueix que no sem pari d'una remaleida vegada),.... el canvi es un projecte a mig termini que demoment tinc en fase de proves :mrgreen:
L'unic "inconvenient" que hi ha es que per l'endemà tinc una sortida amb els de Vstromclub a Tregurà i tot i que el mono de moto que porto a sobre des de fa 3 setmanes em permetrien fer les dues sortides consecutivament ho he de consultar a les altes esferes per que sapiguen que no em veuran el pel en tot el cap de setmana :D[/quote]
A ver que haces que te vigilo ¡¡¡ haz lo que quieras, pero el domingo te quiero en Tregurá !!!![/quote]
Doncs el podies acompanyar també a la sortida, i així t’assegures de que torna!!!
:evil: :evil:
Sort,
- Albert
- Presentats
Holaaa,
[quote user="Jordivfr" post="182912"]Hey que jo també m'apunto, que des de Goust no surto a passejar.[/quote]
Ostres, aquesta vegada no em voldria quedar atrapat de nou!!!
:b9 :b9 :b9
[quote user="Jordivfr" post="182912"]Hey que jo també m'apunto, que des de Goust no surto a passejar.[/quote]
Ostres, aquesta vegada no em voldria quedar atrapat de nou!!!
:b9 :b9 :b9
Sort,
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Joder! si m'estan vigilant!! :tremolant
jajaja, no te preocupes Enrique,... me apunté primero a la de Tregurà y no fallaré :mrgreen:
Joder! si m'estan vigilant!! :tremolant
jajaja, no te preocupes Enrique,... me apunté primero a la de Tregurà y no fallaré :mrgreen:
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
[quote user="Feisser" post="182588"][
per raons organitzatives queda limitada la inscripció a nombre de 35 motos :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
:D Bo si l'aforament és limitat estic segur que com a mascota entrem, estaré al lloro :D
per raons organitzatives queda limitada la inscripció a nombre de 35 motos :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
:D Bo si l'aforament és limitat estic segur que com a mascota entrem, estaré al lloro :D
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Vidi
- Presentats
- Entrades: 114
- Membre des de: dc. des. 01, 2010 4:17 pm
- Ubicació: Girona
Apunteu-me si us plau
Salutacions
Salutacions
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
[quote user="Minino" post="183016"][quote user="Feisser" post="182588"][
:D Bo si l'aforament és limitat estic segur que com a mascota entrem, estaré al lloro :D[/quote]
vosaltres teniu l'entrada assegurada amb preferència VIP i lloc a la llotja ;)
:D Bo si l'aforament és limitat estic segur que com a mascota entrem, estaré al lloro :D[/quote]
vosaltres teniu l'entrada assegurada amb preferència VIP i lloc a la llotja ;)
- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="182643"]
Passarem per la única carretera d´Europa que passa per l´interior d´una cova (hi ha una a Asturies, pero es moooolt petita)
[/quote]
...la Cuevona de Cuevas, no fá mes de 300mts. i es l' únic acces al poble de Cuevas a on mort la carretera, o sigui, que per tornar...per el mateix lloc. L' entorn i el paisatge son fantastics. Al costat de Ribadesella.

Passarem per la única carretera d´Europa que passa per l´interior d´una cova (hi ha una a Asturies, pero es moooolt petita)
[/quote]
...la Cuevona de Cuevas, no fá mes de 300mts. i es l' únic acces al poble de Cuevas a on mort la carretera, o sigui, que per tornar...per el mateix lloc. L' entorn i el paisatge son fantastics. Al costat de Ribadesella.

- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Res que al final no podré venir,.... no recordava que el 5 tinc un acte al que he d'assistir.
Un altre vegada serà ;)
Un altre vegada serà ;)
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Bones!! Vingaaa que ja queden poques hores... :lol:
Que passa amb els provisionals? :eyes
Algú més s'anima?
Algú més s'anima?
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Ostres, quina llastima que treballi, aquesta és de les sortides que m'agraden.... :crys :crys
Res, passeu-vos'ho molt bé i els que no podem venir ens haurem conformar amb les fotos que segur que tirareu.
Res, passeu-vos'ho molt bé i els que no podem venir ens haurem conformar amb les fotos que segur que tirareu.
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 01, 2011 6:06 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
M´ho he mirat i remirat, però no podrà ser :enfadat :enfadat :enfadat , haig de treballar, espero que us ho passeu molt bé i que no trobeu gaire neu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Cristina_tgn" post="183435"].
Algú més s'anima?[/quote]
Jo en tinc moltes ganes, tinc els pemisos necessaris, però el dissabte tinc un dinar que demà miraré si me'n puc escaquejar (ups, espero que els amfitrions del dinar no ho llegeixin això) :tremolant
Algú més s'anima?[/quote]
Jo en tinc moltes ganes, tinc els pemisos necessaris, però el dissabte tinc un dinar que demà miraré si me'n puc escaquejar (ups, espero que els amfitrions del dinar no ho llegeixin això) :tremolant
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
Podeu passar-nos de provisionals a la llista de definitius !!!
Gràcies company.
Salut i Kms.
Gràcies company.
Salut i Kms.
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
- Feisser
- Presentats
Podeu passar-nos de provisionals a la llista de definitius !!!
Gràcies company. :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump
:ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban
Gràcies company. :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump
:ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban
Feisser l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 01, 2011 9:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
El Arbe...el pots anar passant de defnitius a provisionals
i de provisionals a ....que no poden venir :(
i de provisionals a ....que no poden venir :(
Ex ...moltes coses
- Feisser
- Presentats
[quote user="Steelman" post="183501"]El Arbe...el pots anar passant de defnitius a provisionals
i de provisionals a ....que no poden venir :([/quote]
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
però no l'esborro del tot :roll:
i de provisionals a ....que no poden venir :([/quote]
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
però no l'esborro del tot :roll:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ex ...moltes coses
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Jo em sembla que no podré pas venir, avui m'he llevat mig engripat i no crec que dissabte estigui en condicions.
Que disftuteu !
Que disftuteu !