Rennes Le Château

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rennes Le Château

Entrada Autor: GRUM » dg. des. 11, 2011 7:16 pm

Com us cuideu alguns, quina enveja (sana) però enooorme!!!
Per cert, Ricard, si no és indiscreció, d'on el vas treure l'equipament de Difi, no se'n veuen gaires i a mi particularment m'agrada força la marca a nivell estètic. Què tal resulta de qualitat?
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. des. 11, 2011 7:26 pm

[quote user="PEPI600" post="186818"]Carai Xavi, et veig repetit per tot arreu, no paras quiet. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[/quote]

I espera, que el proper any m´hi veuras més ;) ;)

Quants més Qm faig, més en vull fer :mrgreen:

Ricard_biker
Presentats
Entrades: 428
Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Ricard_biker » dg. des. 11, 2011 9:39 pm

[quote user="GRUM" post="186824"]Per cert, Ricard, si no és indiscreció, d'on el vas treure l'equipament de Difi, no se'n veuen gaires i a mi particularment m'agrada força la marca a nivell estètic. Què tal resulta de qualitat?[/quote]

Hola Grum!

I tant que no és indiscreció ;) , aquí estem per ajudar en el que faci falta!!!

El equipament DIFI el vaig comprar a través d'una compra conjunta que es va fer al fòrum GS1200, i es va fer a la tenda Motobuyquers que està a Igualada.
Fa dues setmanes que el porto, i el que et puc dir es que és força còmode, més que no pas el OJ Desert que tambè el tinc. Potser pel fred va un pèl millor el OJ, però
pel meu parer és massa rígid (per mi incòmode) i prefereixo el DIFI.

Per qualsevol qüestió, no dubtis en preguntar-m'ho.

Salutacions!

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dl. des. 12, 2011 10:40 am

Quina excursioneta més maca !

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dl. des. 12, 2011 5:58 pm

Uiiiiix que falto jo! :roll:

De bon matí hi havien unes bones gelades.
Imatge

La Molina, que de moment sembla que tindrem de practicar el skike.
Imatge

Visita a Mont-Louis
Imatge
Imatge

Visita a Rennes le Chateau, no vam trobar ni la Magdalena, ni el Donut ni el Briox.
Imatge
Imatge
Imatge

I uns bons paisatges.
Imatge
Imatge

I les Gorges de Galamus una passada.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Moltes gràcies Xavier per organitzar una ruta tan xula i altra vegada gràcies Xavier, Cristina i Ricard per tant agradable companyia, al Minino ja li donaré les gràcies personalment. ;)

Un plaer. Fins la propera! :ksss

Núria Vs
Presentats
Entrades: 1148
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Entrada Autor: Núria Vs » dl. des. 12, 2011 6:48 pm

Nuri, ara si que hi ha el reportatge complert, ja les trobava a faltar aquestes fotos en ruta :mrgreen:

Em feu molta enveja, tot i que al matí... amb lo fredolica que sóc jo, només de veure-les :tremolant i segur que el Xavier no m'hagués fet cap massatge als peus :twisted:

Ja veig que us ho veu passar d'allò més bé, no podria ser d'altra manera, bona ruta i bona compnyia ;)
Gràcies per compartir-ho :cerv
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dl. des. 12, 2011 7:13 pm

bones!!!!

bona ruta i bona cronica, tens rao Ramon, semble que estigui lluny, pero esta molt a prop
sortir per el mati i a la nit a casa, es la sortida perfecta
merci Xavi, per la cronica

salut
SOCI A.M.M. 16284

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dl. des. 12, 2011 7:37 pm

Una ruta molt maca igual que la companyia que formeu el grup.
Gracies per compartir-ho.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. des. 12, 2011 9:20 pm

[quote user="Nuria Vs" post="186865"]Nuri, ara si que hi ha el reportatge complert, ja les trobava a faltar aquestes fotos en ruta :mrgreen:

Em feu molta enveja, tot i que al matí... amb lo fredolica que sóc jo, només de veure-les :tremolant i segur que el Xavier no m'hagués fet cap massatge als peus :twisted:

Ja veig que us ho veu passar d'allò més bé, no podria ser d'altra manera, bona ruta i bona compnyia ;)
Gràcies per compartir-ho :cerv[/quote]

Ara et quedaras sense saber ho :mrgreen: :mrgreen:

Aixó et passa per no vindre ;)

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dl. des. 12, 2011 11:15 pm

Ondipa!!!!!

Que benparits que sou tots plegats!!!! Amb gent com vosaltres es pot anar a qualsevol lloc.

Pel que fa al tema mitjons........l'any passat en vaig comprar uns per fer escalada a Decathlon -Crec recordar uns 12,00 €- i mai mes he experimentat fred al peus, ni anant unes hores a 6 sota zero. Sembla mentida el que evolucionen els teixits tèrmics!!!!
Entre els seus components hi ha plata, es a dir, que si un dia perdeu la cartera, podeu deixar els mitjons.

Moltes gràcies per la crònica i les fotos

Jordi "Prony" :ban :ban

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. des. 12, 2011 11:23 pm

quina ruta mes maca,gracies per penjar-la que França es molt maca i aquests llocs val la pena de anar-hi ;) ;)
Imatge

Núria Vs
Presentats

Entrada Autor: Núria Vs » dt. des. 13, 2011 9:03 pm

[quote user="STELVIO 00" post="186881"][quote user="Nuria Vs" post="186865"]Nuri, ara si que hi ha el reportatge complert, ja les trobava a faltar aquestes fotos en ruta :mrgreen:

Aixó et passa per no vindre ;)[/quote]

Home Xavier, alguna altra oportunitat em donaràs aquest hivern per comprovar-ho :roll: , o no penses convidar-me més :(

I pensa que vaig estar tot el dia :tremolant per vosaltres, sense mi tenia por que us perdessiu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Núria

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dt. des. 13, 2011 9:23 pm

[quote user="Nuria Vs" post="186930"][quote user="STELVIO 00" post="186881"][quote user="Nuria Vs" post="186865"]Nuri, ara si que hi ha el reportatge complert, ja les trobava a faltar aquestes fotos en ruta :mrgreen:

Home Xavier, alguna altra oportunitat em donaràs aquest hivern per comprovar-ho :roll: , o no penses convidar-me més :(

I pensa que vaig estar tot el dia :tremolant per vosaltres, sense mi tenia por que us perdessiu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

:D Si no ja et dono jo ...... calor als peus ...... si diu alguna cosa la senyora :martell :b9 :b9
:sado :sado (puc dir que m'he equivocat de peu però amb el mateix nonbre qualsevol s'equivoca) :sado :sado :cerv
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Núria Vs
Presentats

Entrada Autor: Núria Vs » dt. des. 13, 2011 10:42 pm

[quote user="Minino" post="186937"][quote user="Nuria Vs" post="186930"][quote user="STELVIO 00" post="186881"][quote user="Nuria Vs" post="186865"]Nuri, ara si que hi ha el reportatge complert, ja les trobava a faltar aquestes fotos en ruta :mrgreen:

I pensa que vaig estar tot el dia :tremolant per vosaltres, sense mi tenia por que us perdessiu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

:D Si no ja et dono jo ...... calor als peus ...... si diu alguna cosa la senyora :martell :b9 :b9
:sado :sado (puc dir que m'he equivocat de peu però amb el mateix nonbre qualsevol s'equivoca) :sado :sado :cerv[/quote]

Jo crec Andrés que la Nuri ho entendria, qualsevol es pot equivocar :mrgreen: i tot és per una bona causa ;)

Oi que sí Nuri :roll:
Núria

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. des. 13, 2011 11:03 pm

Quin parell de dos esteu fets :mrgreen: :mrgreen:

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dc. des. 14, 2011 5:54 pm

[quote user="Nuria Vs" post="186948"][quote user="Minino" post="186937"][quote user="Nuria Vs" post="186930"][quote user="STELVIO 00" post="186881"][quote user="Nuria Vs" post="186865"]Nuri, ara si que hi ha el reportatge complert, ja les trobava a faltar aquestes fotos en ruta :mrgreen:

:sado :sado (puc dir que m'he equivocat de peu però amb el mateix nonbre qualsevol s'equivoca) :sado :sado :cerv[/quote]

Jo crec Andrés que la Nuri ho entendria, qualsevol es pot equivocar :mrgreen: i tot és per una bona causa ;)

Oi que sí Nuri :roll:[/quote]

Oi tan que sí :D

Ara ............................com pugi mes a munt dels genolls :enfadat

Imatge
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Minina l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 14, 2011 6:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dc. des. 14, 2011 6:51 pm

Gràcies per acabar de posar les fotos, aquestes Gorgues de Galamus, son precioses
ImatgeImatge

Núria Vs
Presentats

Entrada Autor: Núria Vs » dc. des. 14, 2011 9:00 pm

[quote user="Minina" post="186987"][quote user="Nuria Vs" post="186948"][quote user="Minino" post="186937"][quote user="Nuria Vs" post="186930"][quote user="STELVIO 00" post="186881"][quote user="Nuria Vs" post="186865"]Nuri, ara si que hi ha el reportatge complert, ja les trobava a faltar aquestes fotos en ruta :mrgreen:

Oi que sí Nuri :roll:[/quote]

Oi tan que sí :D

Ara ............................com pugi mes a munt dels genolls :enfadat

Imatge
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Ostres Nuri, no crec que si atrevís pas :tremolant el pobre Andrés en aquesta foto ja s'imagina sense o** :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Núria

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”