Marroc 2011
Moderador: Airald
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Re: Marroc 2011
Quines ganes que em fas venir de tornar-hi!!!!
:form :form :form :form :form :form :cerv
:form :form :form :form :form :form :cerv
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
us agrada molt anar.hi al Marroc,es veu tot plegat amb molt color,ara us poseu per uns pedregals que ........ :tremolant :tremolant ,molt maco ;) ;)
- Pere GS
- Presentats
- Entrades: 42
- Membre des de: dl. des. 20, 2010 5:13 pm
- Ubicació: Vilamalla
Moltes graçias per els vídeos panotxa ..sempre seran un bon record de aquests dias intensos....
certament Marroc es un país de contrastes una nit pots dormi en una habitació sense vidres ni llençols i un altre nit pots dormir en una suite de luxe al mig de un oasis :D
pots trobar las pitjors carreteres...i D'altres fantasticas per fer corbes :D
com dius molt bé un gran país per a motoristes graçias també a tu per compartir somnis :cerv
PD...Certamen el nen menja.....je..jeeeeee
PD....ra-mon ALI.. a veura aquesta cronica :castell
V,ssssssssssssss
certament Marroc es un país de contrastes una nit pots dormi en una habitació sense vidres ni llençols i un altre nit pots dormir en una suite de luxe al mig de un oasis :D
pots trobar las pitjors carreteres...i D'altres fantasticas per fer corbes :D
com dius molt bé un gran país per a motoristes graçias també a tu per compartir somnis :cerv
PD...Certamen el nen menja.....je..jeeeeee
PD....ra-mon ALI.. a veura aquesta cronica :castell
V,ssssssssssssss
FABER EST SUAE QUISQUE FORTUNAE
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Veient aquestes fotos, en fan venir ganes d'anar-hi...
:cerv
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Doncs si que fan ganes d'anar-hi.
Ara que.. ja m hi haurieu de donar 4 pautes.. com no s'hi perd un per allà, esplanades sense camins..
Jo encara no he sortit del mon occidental.
Ara que.. ja m hi haurieu de donar 4 pautes.. com no s'hi perd un per allà, esplanades sense camins..
Jo encara no he sortit del mon occidental.
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Coi d'aventurers !!
El febrer de l'any passat vaig recorrer la ruta que havieu fet el març de 2010, i ara que falten 15 dies per tornar a baixar a repetir-la, sortiu amb noves i tentadores propostes i variants. Em sembla que us faré cas i m'allargaré a fer la part sud-occidental, buscant una mica més de "caloreta". Les pistes i la navegació les deixo però per l'any que bé.
Gràcies pels videos... i les "dentetes" que fan.
Salut !!!
El febrer de l'any passat vaig recorrer la ruta que havieu fet el març de 2010, i ara que falten 15 dies per tornar a baixar a repetir-la, sortiu amb noves i tentadores propostes i variants. Em sembla que us faré cas i m'allargaré a fer la part sud-occidental, buscant una mica més de "caloreta". Les pistes i la navegació les deixo però per l'any que bé.
Gràcies pels videos... i les "dentetes" que fan.
Salut !!!
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
No he dit res d´aquest post pq pensava que aquelles fotos només eren "l'entrant"... pero ...
Panotxa....
i LA CRÒNICA??????????????????????
Panotxa....
i LA CRÒNICA??????????????????????
Ex ...moltes coses
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Les fotos molt i molt maques i els videos ... uffff quina enveja més sana.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Pasqual" post="188636"]Ramon no t'escaquejis. Esperem la crònica i les fotos mauritanes[/quote]
Ui, encara ho tinc tot molt endarrerit.
De moment penjo un vídeo en brut de la «terra de ningú» entre Marroc i Mauritània, sons uns 3 qms. de pista amb diferents traces i cal agafar la que més t'agradi però cal anar amb compte de no voler fer camps-a-través ja que encara hi ha força mines per la zona.
Hi ha una mica de tot: restes d'asfalt molt antic, roca, terra, sorra, «sorra morta», ...
És estrany veure que tot el trànsit de cotxes i camions ha de passar per aquí, no hi ha alternativa.
De tota manera reconforta poder circular després d'estar aturat molta estona entre els dos colls d'ampolla que suposa passar per les dues fronteres i fer tota la paperassa de policia i duana, si no hi ha gaire trànsit un parell d'hores pel cap baix.
(el vídeo trigarà una mica abans no estigui disponible, paciència)
[youtube]qssB1Hvxklc[/youtube]
Ui, encara ho tinc tot molt endarrerit.
De moment penjo un vídeo en brut de la «terra de ningú» entre Marroc i Mauritània, sons uns 3 qms. de pista amb diferents traces i cal agafar la que més t'agradi però cal anar amb compte de no voler fer camps-a-través ja que encara hi ha força mines per la zona.
Hi ha una mica de tot: restes d'asfalt molt antic, roca, terra, sorra, «sorra morta», ...
És estrany veure que tot el trànsit de cotxes i camions ha de passar per aquí, no hi ha alternativa.
De tota manera reconforta poder circular després d'estar aturat molta estona entre els dos colls d'ampolla que suposa passar per les dues fronteres i fer tota la paperassa de policia i duana, si no hi ha gaire trànsit un parell d'hores pel cap baix.
(el vídeo trigarà una mica abans no estigui disponible, paciència)
[youtube]qssB1Hvxklc[/youtube]
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
Ramon, aixó promet, ara no ens deixis amb el caramel a la boca ;)
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
No tinc paraules, ara el que si tinc clar és que si tingués la panxa normal, farieu que la pròxima marxés al marròc.
Tot i que espero veure més crónica de tots vosaltres, de moment uns molts bons videos i grans imatges, com sempre, vaja.
Malparits....... :D :D :D
Tot i que espero veure més crónica de tots vosaltres, de moment uns molts bons videos i grans imatges, com sempre, vaja.
Malparits....... :D :D :D

-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Déu n'hi dó l'aventureta !!!! a més, se us nota que ho disfruteu...!!!
Ara estem a l'espera de la c rònica !!!
Ara estem a l'espera de la c rònica !!!
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
[quote user="Sagal" post="190376"]No tinc paraules, ara el que si tinc clar és que si tingués la panxa normal, farieu que la pròxima marxés al marròc.
Malparits....... :D :D :D[/quote]
No em facis parlar.................... la teva panxa et deixa anar a tot arreu ;)
Malparits....... :D :D :D[/quote]
No em facis parlar.................... la teva panxa et deixa anar a tot arreu ;)
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Tant de Marroc amunt i avall i jo encara no hi he estat mai. :crys
Feu molta enveja amb aquests paisatges tant amplis i al sensació d'estar sol. Segur que heu gaudit de valent.
Gràcies per mini-explicar-nos-ho, que d'altres ni això. :mrgreen:
Salut.
Feu molta enveja amb aquests paisatges tant amplis i al sensació d'estar sol. Segur que heu gaudit de valent.
Gràcies per mini-explicar-nos-ho, que d'altres ni això. :mrgreen:
Salut.
Salut i kilómetres