Viatges I Cròniques
Moderador: Airald
- Cuco
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
- Ubicació: Bages
Re: Viatges I Cròniques
Si, si, quedi clar que la persona té tots els meus respectes i consideració, val a dir que en Miquel fins i tot em va proposar que li baixés a Sudàfrica aquella BMW que tenia a Tanzania crec recordar, perquè va dir-me que ambdós teniem maneres de viatjar en solitari molt similars.
Del que aquí es debat, seguint la invitació, és del que ha acotat en Pascual, és a dir per una banda d'una manera o altra de viatjar: privada, modesta, integrada amb la destinació i gairebé desapercebuda, o bé pública, massiva, interactiva, professional i a vegades fins i tot poc respectuosa o "sobrada", ja sigui o no això part del personatge artificial creat, o de collita i educació pròpia. I per l'altra banda, també d'una manera o altra d'explicar-ho abans (fins i tot publicitant-ho), durant (amb més o menys intensitat) i desprès (amb voluntat potser fins i tot de treure´n un benefici econòmic o professional), i de compartir o no amb els demès la informació que els pot ser de interès, o bé potser volent-ne treure simple protagonisme. I aquesta reflexió la fem amb motiu del Miquel, però ens la podem aplicar cadascun de nosaltres, que de viatgers amb els guants gastats aquí ja n´hi ha ben bé uns quants...
Del que aquí es debat, seguint la invitació, és del que ha acotat en Pascual, és a dir per una banda d'una manera o altra de viatjar: privada, modesta, integrada amb la destinació i gairebé desapercebuda, o bé pública, massiva, interactiva, professional i a vegades fins i tot poc respectuosa o "sobrada", ja sigui o no això part del personatge artificial creat, o de collita i educació pròpia. I per l'altra banda, també d'una manera o altra d'explicar-ho abans (fins i tot publicitant-ho), durant (amb més o menys intensitat) i desprès (amb voluntat potser fins i tot de treure´n un benefici econòmic o professional), i de compartir o no amb els demès la informació que els pot ser de interès, o bé potser volent-ne treure simple protagonisme. I aquesta reflexió la fem amb motiu del Miquel, però ens la podem aplicar cadascun de nosaltres, que de viatgers amb els guants gastats aquí ja n´hi ha ben bé uns quants...
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 28, 2012 12:19 pm, en total s’ha editat 7 vegades.
- Panamà-Alaska 2012: http://cucodesafio2012.blogspot.com.es/
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Proposo un esmorçar per parlar-ne, d'aquest tema (i d'altres)
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Cuco" post="196214"]Si, si, quedi clar que la persona té tots els meus respectes i consideració, val a dir que en Miquel fins i tot em va proposar que li baixés a Sudàfrica aquella BMW que tenia a Tanzania crec recordar, perquè va dir-me que ambdós teniem maneres de viatjar en solitari molt similars.
Del que aquí es debat, seguint la invitació, és del que ha acotat en Pascual, és a dir per una banda d'una manera o altra de viatjar: privada, modesta, integrada amb la destinació i gairebé desapercebuda, o bé pública, massiva, interactiva, professional i a vegades fins i tot poc respectuosa o "sobrada", ja sigui o no això part del personatge artificial creat, o de collita i educació pròpia. I per l'altra banda, també d'una manera o altra d'explicar-ho abans (fins i tot publicitant-ho), durant (amb més o menys intensitat) i desprès (amb voluntat potser fins i tot de treure´n un benefici econòmic o professional), i de compartir o no amb els demès la informació que els pot ser de interès, o bé potser volent-ne treure simple protagonisme. I aquesta reflexió la fem amb motiu del Miquel, però ens la podem aplicar cadascun de nosaltres, que de viatgers amb els guants gastats aquí ja n´hi ha ben bé uns quants...[/quote]
L'has clavat, Cuco. És exactament això
[quote user="Joavel" post="196218"]Proposo un esmorçar per parlar-ne, d'aquest tema (i d'altres)[/quote]
Aquest, com diu en Carles CMB, és un dels objectius de les Trobades com la que vam fer a Hostalrich aquesta any. De totes maneres, un esmorzar no anirià gens malament....
Seguint amb el tema, el "producte" viatge "aventura" "moto" "pais exòtic" ven, i ven molt. El guany tant potser econòmic (poques vegades) com personal.
Parlant d'Hostalrich, veient formes i maneres tant diferents de viatjar, pensava eu entre el públic hi havia força gent amb més kms i "aventures" que alguns dels ponents, però no tenien l'envoltori per vendre-ho. Vaig trobar especialment interessant el tema de l'esponsorització que vam discutir amb l'Àlex i en Pol arrel del seu viatge a Islàndia. L'obligació que comporta tenir-ne un i, d'altra banda les avantatges
Del que aquí es debat, seguint la invitació, és del que ha acotat en Pascual, és a dir per una banda d'una manera o altra de viatjar: privada, modesta, integrada amb la destinació i gairebé desapercebuda, o bé pública, massiva, interactiva, professional i a vegades fins i tot poc respectuosa o "sobrada", ja sigui o no això part del personatge artificial creat, o de collita i educació pròpia. I per l'altra banda, també d'una manera o altra d'explicar-ho abans (fins i tot publicitant-ho), durant (amb més o menys intensitat) i desprès (amb voluntat potser fins i tot de treure´n un benefici econòmic o professional), i de compartir o no amb els demès la informació que els pot ser de interès, o bé potser volent-ne treure simple protagonisme. I aquesta reflexió la fem amb motiu del Miquel, però ens la podem aplicar cadascun de nosaltres, que de viatgers amb els guants gastats aquí ja n´hi ha ben bé uns quants...[/quote]
L'has clavat, Cuco. És exactament això
[quote user="Joavel" post="196218"]Proposo un esmorçar per parlar-ne, d'aquest tema (i d'altres)[/quote]
Aquest, com diu en Carles CMB, és un dels objectius de les Trobades com la que vam fer a Hostalrich aquesta any. De totes maneres, un esmorzar no anirià gens malament....
Seguint amb el tema, el "producte" viatge "aventura" "moto" "pais exòtic" ven, i ven molt. El guany tant potser econòmic (poques vegades) com personal.
Parlant d'Hostalrich, veient formes i maneres tant diferents de viatjar, pensava eu entre el públic hi havia força gent amb més kms i "aventures" que alguns dels ponents, però no tenien l'envoltori per vendre-ho. Vaig trobar especialment interessant el tema de l'esponsorització que vam discutir amb l'Àlex i en Pol arrel del seu viatge a Islàndia. L'obligació que comporta tenir-ne un i, d'altra banda les avantatges
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Aquest, com diu en Carles CMB, és un dels objectius de les Trobades com la que vam fer a [strike] Hostalrich[/strike] aquesta any. De totes maneres, un esmorzar no anirià gens malament....
Parlant [strike]d'Hostalrich [/strike], veient formes i maneres tant diferents de viatjar, pensava eu entre el públic hi havia força gent amb més kms i "aventures" que alguns dels ponents, però no tenien l'envoltori per vendre-ho. Vaig trobar especialment interessant el tema de l'esponsorització que vam discutir amb l'Àlex i en Pol arrel del seu viatge a Islàndia. L'obligació que comporta tenir-ne un i, d'altra banda les avantatges[/quote]
:mestre HOSTALRIC[strike] H[/strike]
:sado :sado :sado :sado :sado
:mrgreen:
Aquest, com diu en Carles CMB, és un dels objectius de les Trobades com la que vam fer a [strike] Hostalrich[/strike] aquesta any. De totes maneres, un esmorzar no anirià gens malament....
Parlant [strike]d'Hostalrich [/strike], veient formes i maneres tant diferents de viatjar, pensava eu entre el públic hi havia força gent amb més kms i "aventures" que alguns dels ponents, però no tenien l'envoltori per vendre-ho. Vaig trobar especialment interessant el tema de l'esponsorització que vam discutir amb l'Àlex i en Pol arrel del seu viatge a Islàndia. L'obligació que comporta tenir-ne un i, d'altra banda les avantatges[/quote]
:mestre HOSTALRIC[strike] H[/strike]
:sado :sado :sado :sado :sado
:mrgreen:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
jo,aquest Miquel Silvestre no el conec personalment,algun cop he llegit articles seus i semblan amens,inclus en algun avio a la revista de marketing de l'aerolinea surt explicant alguna cosa,el que esta clar es que es un crack de la propaganda,si mes no fa un escrit i tothom el te a la boca,mentre no es faci mal a ningu,tothom pot fer el que vulgui.
per mi els que surten en moto i s'ho pasen be ja son uns cracks,vagin on vagin i si ho explican millor que millor,ja que jo segurament a molts llocs no i anire mai i es com si ho fes.
per mi els que surten en moto i s'ho pasen be ja son uns cracks,vagin on vagin i si ho explican millor que millor,ja que jo segurament a molts llocs no i anire mai i es com si ho fes.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Fa temps que no llegeixo Blocs de viatge explicats en directe, no se perquè però en cansen força. Prefereixo les cròniques escrites un cop passat el viatge, les trobo molt més interessants i crec que transmeten molt més fidelment les sensacions que han deixat al viatger. Jo no busco tant el dia a dia i saber tot el que fan sinó com viuen el que fan i com ho senten i si repetirien, aquesta percepció és la que m’agrada saber.
Hi ha molts tipus de cròniques, algunes semblen prospectes turístics, altres reportatges del National Geogràfic, altres sembla que et vulguin demostrar que “ells” si que saben fer el que tu no saps i algunes...t’entren fins a dins i et fan enveja de veritat i no necessariament son les mes llunyanes o mes, mes ,mes.
Com molt bé dieu, la rutina mata l’il•lusió i crec que això és el que li passa al Miquel Silvestre.
Les coses que agraden molt s’han de dosificar per que no arribin mai a ser rutina.
Viatjar com a feina te de ser un rotllo.
A mi m’agrada explicar els meus viatges, sobretot explicar-me’ls a mi mateix, també per poder tornar una mica del que jo he recollit d’altres. Quant les rellegeixo ja veig que no en podré guanyar la vida amb aixó però en dies de “depre” m’agrada molt rellegir-reviure els meus viatges i tornar a somiar. En una crònica no s’ha de mentir mai, però tampoc cal explicar-ho tot.
En Miquel Silvestre no m’interessa...potser perquè no tinc cap volta al mon prevista de moment. :roll: :crys
Salut.
Hi ha molts tipus de cròniques, algunes semblen prospectes turístics, altres reportatges del National Geogràfic, altres sembla que et vulguin demostrar que “ells” si que saben fer el que tu no saps i algunes...t’entren fins a dins i et fan enveja de veritat i no necessariament son les mes llunyanes o mes, mes ,mes.
Com molt bé dieu, la rutina mata l’il•lusió i crec que això és el que li passa al Miquel Silvestre.
Les coses que agraden molt s’han de dosificar per que no arribin mai a ser rutina.
Viatjar com a feina te de ser un rotllo.
A mi m’agrada explicar els meus viatges, sobretot explicar-me’ls a mi mateix, també per poder tornar una mica del que jo he recollit d’altres. Quant les rellegeixo ja veig que no en podré guanyar la vida amb aixó però en dies de “depre” m’agrada molt rellegir-reviure els meus viatges i tornar a somiar. En una crònica no s’ha de mentir mai, però tampoc cal explicar-ho tot.
En Miquel Silvestre no m’interessa...potser perquè no tinc cap volta al mon prevista de moment. :roll: :crys
Salut.
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 29, 2012 12:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Del escrit de Miquel Silvestre n'extrec vàries conclusions, una es que està intentat justificar una manera de viatjar, que potser en un altre moment hagues dit "vade retro" malament quan justifiques una cosa, senyal que tens dubtes raonables sobre ella, en segon lloc fà una reflexió força transparent de les diferents formes de viatjar, però no em dona la impresió (demà ho rellegiré a veure si segueix així) que vulgui crear un conflicte entre el viatger 1.0 i el 2.0, jo crec que son compatibles i necesaris (crec) ja que el contrari fà augmentar de valor el que practiquis.
Personalment a mi m'agrada més el viatge introspectiu, però evidentment quan et vols dedicar a una cosa has de fer concesions, i si el preu dels sponsors es fer una cronica-viatge a temps real i valores els pros i contres ha de ser un que decideixi que vol fer.
Jo no el conec personalment, he llegit un llibre seu i he seguit el blog (una mica) i em sembla que ja no esta viatjant per descobrir, sino perquè ho descobreixin uns altres. Jo no el criticaré, com diu ha passat per vàries etapes de viatger i ara toca aquesta, quan un programa de la tele no m'agrada el canvio o tanco la tele i ja està, amb els blogs passa el mateix obro llegeixo i tanco i si m'ha agradat hi torno...
Tanmateix prefereixo els que justifiquen coses que els que es pensen que no n'han de justificar cap.
Salut
PD: quan es faci l'esmorzar aviseu...
Personalment a mi m'agrada més el viatge introspectiu, però evidentment quan et vols dedicar a una cosa has de fer concesions, i si el preu dels sponsors es fer una cronica-viatge a temps real i valores els pros i contres ha de ser un que decideixi que vol fer.
Jo no el conec personalment, he llegit un llibre seu i he seguit el blog (una mica) i em sembla que ja no esta viatjant per descobrir, sino perquè ho descobreixin uns altres. Jo no el criticaré, com diu ha passat per vàries etapes de viatger i ara toca aquesta, quan un programa de la tele no m'agrada el canvio o tanco la tele i ja està, amb els blogs passa el mateix obro llegeixo i tanco i si m'ha agradat hi torno...
Tanmateix prefereixo els que justifiquen coses que els que es pensen que no n'han de justificar cap.
Salut
PD: quan es faci l'esmorzar aviseu...
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
- Joavel
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="196286"]
[/quote]
D'acord, d'acord Pasqual...esmorçarem a Hostalric, per mi perfecte :mrgreen:
Algú sap si a Can Parrufu, fan esmorçars ??? cualsevol altra lloc, per mí, O.K.
Data, passat Semana Santa ??? :roll: :roll: :roll:

Data, passat Semana Santa ??? :roll: :roll: :roll:
- Kpeps
- Presentats
[quote user="650X" post="196271"]Del escrit de Miquel Silvestre n'extrec vàries conclusions, una es que està intentat justificar una manera de viatjar, que potser en un altre moment hagues dit "vade retro" malament quan justifiques una cosa, senyal que tens dubtes raonables sobre ella..[/quote]
aquest senyor,va deixar una feina segons vaig llegir un cop perque era una monotonia o n'estava tip o no se que................i ara potser ha tornat a caure en un parany del que va sortir,potser es aixo.
aquest senyor,va deixar una feina segons vaig llegir un cop perque era una monotonia o n'estava tip o no se que................i ara potser ha tornat a caure en un parany del que va sortir,potser es aixo.
- Cuco
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
- Ubicació: Bages
[quote user="Siono1000" post="196269"]
A mi m’agrada explicar els meus viatges, sobretot explicar-me’ls a mi mateix, també per poder tornar una mica del que jo he recollit d’altres. Quant les rellegeixo ja veig que no en podré guanyar la vida amb aixó però en dies de “depre” m’agrada molt rellegir-reviure els meus viatges i tornar a somiar. En una crònica no s’ha de mentir mai, però tampoc cal explicar-ho tot [/quote]
Hi estic totalment d'acord, jo faig exactament igual. La memòria és molt selectiva i fugaç i un record nou empeny l'altre enrera. Realment les meves cròniques són també per mi mateix, per no oblidar totes aquelles sensacions i vivències, fins al punt que sovint tot el record que en tinc és el que hi ha a la crònica i ben poca cosa més. Escriure-ho és una manera de dir-nos: això Sí ho vull recordar perquè va pagar molt la pena i potser no ho repetiré mai més.
A mi m’agrada explicar els meus viatges, sobretot explicar-me’ls a mi mateix, també per poder tornar una mica del que jo he recollit d’altres. Quant les rellegeixo ja veig que no en podré guanyar la vida amb aixó però en dies de “depre” m’agrada molt rellegir-reviure els meus viatges i tornar a somiar. En una crònica no s’ha de mentir mai, però tampoc cal explicar-ho tot [/quote]
Hi estic totalment d'acord, jo faig exactament igual. La memòria és molt selectiva i fugaç i un record nou empeny l'altre enrera. Realment les meves cròniques són també per mi mateix, per no oblidar totes aquelles sensacions i vivències, fins al punt que sovint tot el record que en tinc és el que hi ha a la crònica i ben poca cosa més. Escriure-ho és una manera de dir-nos: això Sí ho vull recordar perquè va pagar molt la pena i potser no ho repetiré mai més.
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 29, 2012 10:56 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Panamà-Alaska 2012: http://cucodesafio2012.blogspot.com.es/
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Pasqual" post="196286"]
[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
T´ha costat pero finalment ho has fet correcte, eh ? Pascual

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
T´ha costat pero finalment ho has fet correcte, eh ? Pascual
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 29, 2012 11:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Joavel" post="196291"][quote user="Pasqual" post="196286"]
Data, passat Semana Santa ??? :roll: :roll: :roll:[/quote]
ja posats: esmorçar va amb Z esmorzar :mestre
ja posats: esmorçar va amb Z esmorzar :mestre
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 29, 2012 12:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Joavel
- Presentats
[quote user="Llagasta" post="196299"][quote user="Joavel" post="196291"][quote user="Pasqual" post="196286"]
ja posats: esmorçar va amb Z esmorzar :mestre[/quote]
Grasia po la corresion mahetro, Llagasta.
Jo és que a mès de ser "andalú desde mi nasimiento" vaig anar (poc) a l'escola pública i en "castellano, coño !!!" ,
així és, que miraré de "ehforsarme má con lo der Catalan, cuyons !!!" .
Conyes a part, vindràs a esmorzar a Hostalric ??? :mrgreen:
Jo és que a mès de ser "andalú desde mi nasimiento" vaig anar (poc) a l'escola pública i en "castellano, coño !!!" ,
Conyes a part, vindràs a esmorzar a Hostalric ??? :mrgreen:
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="Joavel" post="196301"][quote user="Llagasta" post="196299"][quote user="Joavel" post="196291"][quote user="Pasqual" post="196286"]
Conyes a part, vindràs a esmorzar a Hostalric ??? :mrgreen:[/quote]
1- M’agrada que hàgiu après la lliçó :bow
2- A Cal Parrufu, no fan esmorzars :crys
3- Hi han altres llocs :mrgreen:
3- Hi han altres llocs :mrgreen:
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="196293"][quote user="650X" post="196271"]Del escrit de Miquel Silvestre n'extrec vàries conclusions, una es que està intentat justificar una manera de viatjar, que potser en un altre moment hagues dit "vade retro" malament quan justifiques una cosa, senyal que tens dubtes raonables sobre ella..[/quote]
aquest senyor,va deixar una feina segons vaig llegir un cop perque era una monotonia o n'estava tip o no se que................i ara potser ha tornat a caure en un parany del que va sortir,potser es aixo.[/quote]
Si em sembla recordar que era (o és) registrador de la propietat (que no tinc ni p... idea de que vol dir), no crec que estigui en un càs semblant al de llavors simplement crec que ha fet l'exercici de posar les cartes cara amunt sobre la taula.
El que sobta es que normalment la gent no mossega la mà que et dona de menjar, excepte els que volen canviar de feina :mrgreen:
Salut...
PD:Relativament aprop d'Hostalric hi ha Mallorquines...
aquest senyor,va deixar una feina segons vaig llegir un cop perque era una monotonia o n'estava tip o no se que................i ara potser ha tornat a caure en un parany del que va sortir,potser es aixo.[/quote]
Si em sembla recordar que era (o és) registrador de la propietat (que no tinc ni p... idea de que vol dir), no crec que estigui en un càs semblant al de llavors simplement crec que ha fet l'exercici de posar les cartes cara amunt sobre la taula.
El que sobta es que normalment la gent no mossega la mà que et dona de menjar, excepte els que volen canviar de feina :mrgreen:
Salut...
PD:Relativament aprop d'Hostalric hi ha Mallorquines...
- Kpeps
- Presentats
[quote user="MikelRT" post="196302"][quote user="Joavel" post="196301"][quote user="Llagasta" post="196299"][quote user="Joavel" post="196291"][quote user="Pasqual" post="196286"]
3- Hi han altres llocs :mrgreen:[/quote]
la veritat es que si quedeu al bar de l'esmorçar de la sortida del gener 2011,potser si que vindre a escoltar,la truita encara la deleeixo ara :mrgreen: :mrgreen:
3- Hi han altres llocs :mrgreen:[/quote]
la veritat es que si quedeu al bar de l'esmorçar de la sortida del gener 2011,potser si que vindre a escoltar,la truita encara la deleeixo ara :mrgreen: :mrgreen:
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Quin dia i hora digueu?