Diumenge 8 Abril.- Anem A Rodar Per França
Moderador: Airald
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Diumenge 8 Abril.- Anem A Rodar Per França
Veig que la ruta a anat molt bé i que us ho heu passat millor encara, malgrat la tramuntana...
Gràcies Carles per l'explicació i Jordi pel reportatge fotográfic
Esperem més cròniques i fotos per demà :pc
Salutacions a tothom :cerv
Gràcies Carles per l'explicació i Jordi pel reportatge fotográfic
Esperem més cròniques i fotos per demà :pc
Salutacions a tothom :cerv
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 08, 2012 11:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- Tommy
- Presentats
- Entrades: 324
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
- Ubicació: Mediterrani
Hola a tothom
Avui. . . Bona ruta, i bons companys,
i una bona lliçó d'història, i de la bondat d'una infermera suïssa, envers els nostres
Vull donar les gràcies a la família "Tecnimoto" per la seva generositat, ens han obert
casa seva i ens han convidat a tots. . . per la "patilla" a canvi de res
Res més a faltat que ens deixés el vaixell, per fer un volt. . . Bé. . . tot arribarà. . .
Gràcies a tots ia totes
Avui. . . Bona ruta, i bons companys,
i una bona lliçó d'història, i de la bondat d'una infermera suïssa, envers els nostres
Vull donar les gràcies a la família "Tecnimoto" per la seva generositat, ens han obert
casa seva i ens han convidat a tots. . . per la "patilla" a canvi de res
Res més a faltat que ens deixés el vaixell, per fer un volt. . . Bé. . . tot arribarà. . .
Gràcies a tots ia totes
- Dudogi
- Presentats
- Entrades: 39
- Membre des de: dl. feb. 20, 2012 3:27 pm
- Ubicació: Blanes - Girona
m'alegro de que us hagi fet bon temps, tot i el vent.
Els de casa havien tingut casa a colera i és un lloc collunut per desconectar.si fas les vacances al setembre al camping pot ser que et trovis tu, una parella de francesos i la piscina per tu. veritat vertadera
:shock:
Els de casa havien tingut casa a colera i és un lloc collunut per desconectar.si fas les vacances al setembre al camping pot ser que et trovis tu, una parella de francesos i la piscina per tu. veritat vertadera
:shock:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Sortida diumenge 1ª part: Els Angels.
Poc a poc Tots el varem anar arribant al Santuari. El dia no estava en principi per tirar coets, però mentre aguantés el tipo,.... tot aniria bé. La intenció era esmorzar a la terrassa dels Angels, però qui no arribava mort de fred.... arribava pitjor.......
Després D'esmorzar foto de grup:

Despres.... varem anar a veure la Crosstourer i més d´un va pendre mides ;)
El que em va fer molta gracia, va esser la cara de l´Eliseu (Truc) i en David al possar la moto en marxa.
Val a dir que ahir varen repassar i molt aquesta moto.
Algunes imatges:

Poc a poc Tots el varem anar arribant al Santuari. El dia no estava en principi per tirar coets, però mentre aguantés el tipo,.... tot aniria bé. La intenció era esmorzar a la terrassa dels Angels, però qui no arribava mort de fred.... arribava pitjor.......
Després D'esmorzar foto de grup:

Despres.... varem anar a veure la Crosstourer i més d´un va pendre mides ;)
El que em va fer molta gracia, va esser la cara de l´Eliseu (Truc) i en David al possar la moto en marxa.
Val a dir que ahir varen repassar i molt aquesta moto.
Algunes imatges:

- Eva
- Presentats
Part 2.- La ruta i visita a la Maternitat de Elna.
Entre en Carles (CMB) i en Jacks, varem gaudir de una ruta preciosa per l´Alt Ampurdà. Moltes gracies als dos.
A l´hora de dinar, en Jacks i Jsk varen marxar i nosaltres varem continuar per Espolla i el Coll de Banyuls.

Seguidament varem baixar a la costa i a pocs km de Perpigna hi ha un palacete que estan restaurant en la actualitat.
La idea d´aquesta visita va ésser d´en Tomàs, gran historiador de la segona guerra mondial.
En un principi ens varem conformar en admirar la grandessa d´aquest espai històric on varen donar llum prop de 600 dones refugiades, gracies a la valentía i coratge d´una infermera suissa: Elisabeth Eidenbenz (1913-2011) que va mantenir obert aquesta emblemàtica institució del 1939-1944 quant la Gestapo el va fer tancar.

El edifici estava tancat al públic, però..... os deixo un parell d´imatges de l´interior :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Ja de tornada, el vent era fort, molt fort. Inclús en una parada que varem fer teniem que apoiar-nos en les motos perque no caiguessin :???: :???: :???:

Entre en Carles (CMB) i en Jacks, varem gaudir de una ruta preciosa per l´Alt Ampurdà. Moltes gracies als dos.
A l´hora de dinar, en Jacks i Jsk varen marxar i nosaltres varem continuar per Espolla i el Coll de Banyuls.

Seguidament varem baixar a la costa i a pocs km de Perpigna hi ha un palacete que estan restaurant en la actualitat.
La idea d´aquesta visita va ésser d´en Tomàs, gran historiador de la segona guerra mondial.
En un principi ens varem conformar en admirar la grandessa d´aquest espai històric on varen donar llum prop de 600 dones refugiades, gracies a la valentía i coratge d´una infermera suissa: Elisabeth Eidenbenz (1913-2011) que va mantenir obert aquesta emblemàtica institució del 1939-1944 quant la Gestapo el va fer tancar.

El edifici estava tancat al públic, però..... os deixo un parell d´imatges de l´interior :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Ja de tornada, el vent era fort, molt fort. Inclús en una parada que varem fer teniem que apoiar-nos en les motos perque no caiguessin :???: :???: :???:

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 10, 2012 5:23 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
- Eva
- Presentats
Terçera Part: El dinar.
En principi voliem anar a dinar a França, però els nostres horaris son bastant incompatibles amb els horaris de la France.
Total que varem decidir anar a dinar en territori català.
L´Antonio va trucar a n´en Jordi per encarregar taula a Colera....... però al final, varem acabar tots 8 a dinar a casa d´en JOrdi i la Carme a Colera.
Moltes i moltes gracies, en nom de tots :kiss

En principi voliem anar a dinar a França, però els nostres horaris son bastant incompatibles amb els horaris de la France.
Total que varem decidir anar a dinar en territori català.
L´Antonio va trucar a n´en Jordi per encarregar taula a Colera....... però al final, varem acabar tots 8 a dinar a casa d´en JOrdi i la Carme a Colera.
Moltes i moltes gracies, en nom de tots :kiss

- Eva
- Presentats
La resta d´imatges:
https://plus.google.com/photos/11358516 ... 8PL5n4HjUw
Com sempre, bona ruta, bon dinar i el millor... la vostre companyia.
Fins la propera,
Eva
https://plus.google.com/photos/11358516 ... 8PL5n4HjUw
Com sempre, bona ruta, bon dinar i el millor... la vostre companyia.
Fins la propera,
Eva
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Buffff
No vaig veure aquest fil.
Menys a dinar, us hauria acompanyat.
Diumenge vaig estar pel Cap de Creus, Cadaqués, etc.
En dono fe de la tramuntana.
Bones fotos i bons companys; gràcies
Bones fotos i bons companys; gràcies
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Eva
- Presentats
[quote user="Frank" post="197124"]Buffff
Bones fotos i bons companys; gràcies[/quote]
Em sap greu
, vaig obrir el fil dissabte a la tarda.... es va decidir entre mona i mona :mrgreen: :mrgreen:
A la propera t´esperem ;)
Bones fotos i bons companys; gràcies[/quote]
Em sap greu
A la propera t´esperem ;)
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Gràcies reporters per aquestes imatges que parlen per si mateixes... (quina enveja sana que feu, es veu que vau gaudir d'un diumenge complert, un dia explendit, bona ruta, paissatjos impressionants, visita cultural, bon dinar i el mes i mes important de la companyia d'amics excepcionals). :razz: :kiss

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Carai, com les gasteu per allí dalt.
Afortunats els que gaudiu d'aquestes magnífiques terres a diari, qui pugués ;)
Com sempre, gran sortida i bon reportatge.
Per cert, he vist bastants tolls de líquid al voltant de la Crosstourer, o aquestes motos noves perden fluids o a alguns els hi cau la baba de mala manera :twisted:
Afortunats els que gaudiu d'aquestes magnífiques terres a diari, qui pugués ;)
Com sempre, gran sortida i bon reportatge.
Per cert, he vist bastants tolls de líquid al voltant de la Crosstourer, o aquestes motos noves perden fluids o a alguns els hi cau la baba de mala manera :twisted:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Mixsanjuan
- Presentats
- Entrades: 124
- Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
- Ubicació: Reus
Dia força aprofitat, m'alegro que tot hagi anat bé.
Jordi (mixsanjuan)
Jordi (mixsanjuan)
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Hola
Complemento amb algunes fotos més alternatives...

Realment feia molt de vent. El mar estava esplèndid!

Havia de ser molt dur el que es va viure en aquesta zona durant els anys 40's. Però amb persones com aquesta infermera sempre hi ha un bri d'esperança.

Certament li vam inspeccionar fins al detall més ocult a la crosstourer!

Com no podia faltar una imatge del Canigó, des de la Maternitat Suissa d'Elna.
Salut
Complemento amb algunes fotos més alternatives...

Realment feia molt de vent. El mar estava esplèndid!

Havia de ser molt dur el que es va viure en aquesta zona durant els anys 40's. Però amb persones com aquesta infermera sempre hi ha un bri d'esperança.

Certament li vam inspeccionar fins al detall més ocult a la crosstourer!

Com no podia faltar una imatge del Canigó, des de la Maternitat Suissa d'Elna.
Salut
- Jsk
- Presentats
Merci per les fotos Carles i sobretot merci a l'Eva, que s'ho ha "currat" molt més que tú... :mrgreen: :cerv
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 09, 2012 8:16 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Que bé us ho passeu, nois! :D
I revisant les fotos, veig aquestes que ha posat en CMB:
[quote user="CMB" post="197155"]

[/quote]
Pregunto: no falten dos tacs de goma al tub d'escapament, per no tocar la pota de cabra i el cavallet? :shock:
I revisant les fotos, veig aquestes que ha posat en CMB:
[quote user="CMB" post="197155"]

[/quote]
Pregunto: no falten dos tacs de goma al tub d'escapament, per no tocar la pota de cabra i el cavallet? :shock:

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Repe. :oops:
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 09, 2012 8:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Jsk
- Presentats
Randy, crec que vols dir això...

http://imageshack.us
Semblen uns soports soldats al tub d'escapament sense cap utilitat... :shock:
Però pot ser que al muntar-hi el cavallet serveixin per posar-hi els tacs de goma?

http://imageshack.us
Semblen uns soports soldats al tub d'escapament sense cap utilitat... :shock:
Però pot ser que al muntar-hi el cavallet serveixin per posar-hi els tacs de goma?
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 09, 2012 10:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
una ruta molt maca i unes fotos que demostren que ho heu pasat molt be,el que feia cara d'estar content a,mb la companyia era el gosset que feia una cara de content,jajajajajaja,es veu molt maca aquesta Crossturer,ja la veurem en directe ;) ;) aquesta moto no porta el caballet central,si la reequipan li tindran que posar els topes que ara no porta,suposso es clar.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 09, 2012 10:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Jsk" post="197183"]Semblen uns suports soldats al tub d'escapament sense cap utilitat...
Però pot ser que al muntar-hi el cavallet serveixin per posar-hi els tacs de goma?[/quote]
Efectivament, son els suports dels dos silent-blocks que fan de topall quan hi ha instal.lat el cavallet central, els quals s'inclouen en els accessoris de muntatge que venen amb aquesta opció.
Pel que fa a la bieleta triangular de la suspensió, ja veus que girant-los 120º aconsegueixes abaixar la alçada de la moto, com tu pretens.
Jordi "Prony" :ban :ban
Per cert....gràcies a tots per les imatges.
Però pot ser que al muntar-hi el cavallet serveixin per posar-hi els tacs de goma?[/quote]
Efectivament, son els suports dels dos silent-blocks que fan de topall quan hi ha instal.lat el cavallet central, els quals s'inclouen en els accessoris de muntatge que venen amb aquesta opció.
Pel que fa a la bieleta triangular de la suspensió, ja veus que girant-los 120º aconsegueixes abaixar la alçada de la moto, com tu pretens.
Per cert....gràcies a tots per les imatges.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Prony" post="197188"][quote user="Jsk" post="197183"]Semblen uns suports soldats al tub d'escapament sense cap utilitat...
Per cert....gràcies a tots per les imatges.[/quote]
Jordi, tu ho veus clar això?
Jo diria que és un triangle equilàter! potser m'equivoco!
Deu haver-hi un manual de taller, per corroborar-ho, no?
Per anar bé hauria de ser isocels o escalé! Ja em veig a can Honda amb un regle milimètric i mesurant-ho. Jejeje
Gràcies per l'apreciació!
Carles
Per cert....gràcies a tots per les imatges.[/quote]
Jordi, tu ho veus clar això?
Jo diria que és un triangle equilàter! potser m'equivoco!
Deu haver-hi un manual de taller, per corroborar-ho, no?
Per anar bé hauria de ser isocels o escalé! Ja em veig a can Honda amb un regle milimètric i mesurant-ho. Jejeje
Gràcies per l'apreciació!
Carles