Matinal, Esmorsar A Montagut
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Matinal, Esmorsar A Montagut
Això no s'hi val, vosaltres esmorzant de forquilla per un costat, els altres seguint el Ter, la dona (Noemí) que acaba de marxar a fer el cafetó amb la seva moto i jo, jo aquí tancat :enfadat
Comenceu-vos a preparar que quan em recuperi no penso parar quiet... bé, tot dependrà del preu de la benzina :oops:
Conyes apart, disfruteu tots molt de les motos i les bacanals i ja ens veure'm quan estigui recuperat ;)
Comenceu-vos a preparar que quan em recuperi no penso parar quiet... bé, tot dependrà del preu de la benzina :oops:
Conyes apart, disfruteu tots molt de les motos i les bacanals i ja ens veure'm quan estigui recuperat ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Be, la ruta fantastica, el esmorar.. pssseee per que exegerar, que voleu que os digui.. be dons de cua de bou no nhi habia, pero tb hem tingut ocasio de lleparnus els dits, i lo millor de tot ha set compartir una matinal amb bones companyies,
Gracies : XEVIER, CAR-TONI, BOLERO, fins la propera
Gracies : XEVIER, CAR-TONI, BOLERO, fins la propera
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Ha estat una matinal molt entretinguda. El esmorzar, com diu en Cabirol, sense cua de bou, però ho hem compensat amb d'altres suggerències.
La companyia ha estat lo millor, i ho sento però al Cabirol, al final no l'hem pelat.
Altra vegada serà!!!!
La companyia ha estat lo millor, i ho sento però al Cabirol, al final no l'hem pelat.
Altra vegada serà!!!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Miquel xlv
- Presentats
- Entrades: 508
- Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
- Ubicació: La Garrotxa
Hola companys,
m'agrada veure que us ho heu passat bé , ara m'ha semblat que el esmorçar us ha deixat una mica de set :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No m'hages fet res poder venir també però ........... en fi un altre dia serà ;) ;)
Vsss
m'agrada veure que us ho heu passat bé , ara m'ha semblat que el esmorçar us ha deixat una mica de set :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No m'hages fet res poder venir també però ........... en fi un altre dia serà ;) ;)
Vsss
-
- Presentats
- Entrades: 224
- Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
- Ubicació: Roda de Ter
Molt bona matinal...bona ruta i millor companyia :cerv
La tan esperada cua de bou?...doncs no hem menjat,però de gana no hem
passat i el CABIROL ha pogut tornar sà i estalvi...de moment.Un altre dia serà :twisted: :twisted:
La tan esperada cua de bou?...doncs no hem menjat,però de gana no hem
passat i el CABIROL ha pogut tornar sà i estalvi...de moment.Un altre dia serà :twisted: :twisted:
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Nain.... !!!
No foto, NO SORTIDA !!! :mrgreen: :mrgreen:
No foto, NO SORTIDA !!! :mrgreen: :mrgreen:
- Cabirol
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="200007"]Nain.... !!!
No foto, NO SORTIDA !!! :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Ja hi som?? rectificu la opiniò: la llastima josep es que no hajis pugut venir, ens faltaven els reporters-eres
Ja hi som?? rectificu la opiniò: la llastima josep es que no hajis pugut venir, ens faltaven els reporters-eres
Cabirol l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 13, 2012 6:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Cabirol
- Presentats
[quote user="Miquel xlv" post="199995"]Hola companys,
Vsss[/quote]
Miquels xv, ens hi heu ven enganxat fer la cerveseta, pensave que aparcariu el camio i vindriu acompanyarnus, ,, com que no hem trobat cua de bou, queda pendent per una proxima expedicio,
Vsss[/quote]
Miquels xv, ens hi heu ven enganxat fer la cerveseta, pensave que aparcariu el camio i vindriu acompanyarnus, ,, com que no hem trobat cua de bou, queda pendent per una proxima expedicio,
- Miquel xlv
- Presentats
Ja m'hages agradat, però encara en quedava una entrega i anava molt just de temps , al mati varem perdre gaire bé 3 quarts de hora per un accident que va tenir un camió que va bolcar a tocar a Medinyà i ens va fer anar tard tot el matí
Vss
Vss
- Bolero
- Presentats
Aquest accident ja me'l vaig trobar pujant al mati des de Torroella fins a Montagut al voltant de 2/4 de 8!!!
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Noi, vaig tard.
La matinal molt bé, he "xalat" molt. Un bon esmorzar, moto i uns companys collonuts, una mica massa bona gent perqùe al Cabirol jo sí qué l'hagués pelat quan ens van dir que no hi havia cua de bou però els "callos" han sigut molt bons.
Ens va fer calor i a dalt a Coll d'Ares el temps ens volia remullar però no ens va poder atrapar, he, he...
L'últim toc a La Canya on ens van saludar en Miquelxlv i en Freedom.
A punt per tornar-hi vaja...
La matinal molt bé, he "xalat" molt. Un bon esmorzar, moto i uns companys collonuts, una mica massa bona gent perqùe al Cabirol jo sí qué l'hagués pelat quan ens van dir que no hi havia cua de bou però els "callos" han sigut molt bons.
Ens va fer calor i a dalt a Coll d'Ares el temps ens volia remullar però no ens va poder atrapar, he, he...
L'últim toc a La Canya on ens van saludar en Miquelxlv i en Freedom.
A punt per tornar-hi vaja...
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
[quote user="Miquel xlv" post="200022"]Ja m'hages agradat, però encara en quedava una entrega i anava molt just de temps , al mati varem perdre gaire bé 3 quarts de hora per un accident que va tenir un camió que va bolcar a tocar a Medinyà i ens va fer anar tard tot el matí
I jo me'l vaig trobar també anant de Banyoles a Torroella a 2/4 de 8 per anar a la ruta Trail del Ter.
I jo me'l vaig trobar també anant de Banyoles a Torroella a 2/4 de 8 per anar a la ruta Trail del Ter.
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 13, 2012 11:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- Miquel xlv
- Presentats
Nosaltres passaven mes o menys per el voltants de les 10 , un quart de onze del matí,
havia una grua que posava el camió un altre cop a la carretera i tallaven el transit de manera alternativa en cada sentit de la marxa , veníem de l' Escala i anaven en direcció Vic , i varem fer uns 3 quarts d' hora de retenció,fèiem un tros i ens tornàvem a parar fins haver passat l' accident
Vss
havia una grua que posava el camió un altre cop a la carretera i tallaven el transit de manera alternativa en cada sentit de la marxa , veníem de l' Escala i anaven en direcció Vic , i varem fer uns 3 quarts d' hora de retenció,fèiem un tros i ens tornàvem a parar fins haver passat l' accident
Vss
- Bolero
- Presentats
[quote user="Cabirol" post="200010"][quote user="Gearbox" post="200007"]Nain.... !!!
Ja hi som?? rectificu la opiniò: la llastima josep es que no hajis pugut venir, ens faltaven els reporters-eres[/quote]
Josep Mª, crec que tal i com varem quedar haurem de demanar ajuda a l'Eva, perque podem penjar alguna de les fotos que varem fer, que en varem fer, però es que som dolents a l'hora de posar-les a la web!!
Ja hi som?? rectificu la opiniò: la llastima josep es que no hajis pugut venir, ens faltaven els reporters-eres[/quote]
Josep Mª, crec que tal i com varem quedar haurem de demanar ajuda a l'Eva, perque podem penjar alguna de les fotos que varem fer, que en varem fer, però es que som dolents a l'hora de posar-les a la web!!