Em Podeu Aconsejar Una Ruta Fins Albacete????
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Em Podeu Aconsejar Una Ruta Fins Albacete????
[quote user="J-C" post="205333"]hola,gracies a tots pels consells,dema surto a les 6h del mati,si tot va be a les 22h arrivare a casa,ja us explicare ;)[/quote]
Bon viatge i ja ens explicaras :mrgreen: ;)
Bon viatge i ja ens explicaras :mrgreen: ;)
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
ja soc aqui,tot be,una calor a albacete alucinan :eyes ,
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="J-C" post="205418"]ja soc aqui,tot be,una calor a albacete alucinan :eyes ,[/quote]
Plica, plica. Has vengut la TDM al final o què? La calor millor no parlar-ne, oi? :???:
Plica, plica. Has vengut la TDM al final o què? La calor millor no parlar-ne, oi? :???:

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
No foto=No vaselina,o algo aixi
va explica que som molt xafarders
va explica que som molt xafarders
Que gran aquest de Bilbao

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="J-C" post="205418"]ja soc aqui,tot be,una calor a albacete alucinan :eyes ,[/quote]
Aixó vol dir que has venut, que has cobrat i que has tornat ;) ????
Aixó vol dir que has venut, que has cobrat i que has tornat ;) ????
- J-C
- Presentats
hola,si companys,anat,cobrat i tornat,per mi a sigut una gran aventura,casi lligo amb una rosa al tren :mrgreen: ,el que mes em va costar va ser el quart d´hora caminan de l´estacio a casa,semblava que portaba pedres a la mochila :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="J-C" post="205438"]....casi lligo amb una rosa al tren :mrgreen: [/quote]
No siguis tímid, home! Què va passar al tren. Plica, va, que som molt tafaners. :shock:
No siguis tímid, home! Què va passar al tren. Plica, va, que som molt tafaners. :shock:

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="J-C" post="205438"]hola,si companys,anat,cobrat i tornat,per mi a sigut una gran aventura,casi lligo amb una rosa al tren :mrgreen: ,el que mes em va costar va ser el quart d´hora caminan de l´estacio a casa,semblava que portaba pedres a la mochila :mrgreen:[/quote]
Si, jo també casi lligo amb la Patacky :mrgreen: :mrgreen:
Si, jo també casi lligo amb la Patacky :mrgreen: :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
Em sembla que aquí quasi lligueu molt..... :roll:
Stelvio, obre una enquesta a la cerveseta, vinga. :D
Stelvio, obre una enquesta a la cerveseta, vinga. :D

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
No Randy, es facil, els dos anavem al tren , jo volia lligar, però ella sembla que no, es a dir...................... quasi lligo amb la Patacky :mrgreen: :mrgreen:
- J-C
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="205448"]No Randy, es facil, els dos anavem al tren , jo volia lligar, però ella sembla que no, es a dir...................... quasi lligo amb la Patacky :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
ostres,el matiex que em va passa a mi :mrgreen:
ostres,el matiex que em va passa a mi :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
Clar, clar. :mrgreen: Doncs mira que m'han dit que amb la Pataky es pot parlar si la trobes al tren o a l'avió, és molt campetxana la noia.
Aviam si en J-C ens explica la seva versió del lligam del tren. :shock:
Aviam si en J-C ens explica la seva versió del lligam del tren. :shock:

- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Mira que sou cotilles!!!! Jajaja
I perquè no, hi ha una pel.licula ara ja clàssica que tot passa en un bany entre Paris i Bangkok, perquè no podia passar alguna cosa similiar entre Alvacete i Barcelona??? :eyes :eyes
:b9 :b9 :b9 :cerv :cerv
I perquè no, hi ha una pel.licula ara ja clàssica que tot passa en un bany entre Paris i Bangkok, perquè no podia passar alguna cosa similiar entre Alvacete i Barcelona??? :eyes :eyes
:b9 :b9 :b9 :cerv :cerv
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="205452"]Clar, clar. :mrgreen: Doncs mira que m'han dit que amb la Pataky es pot parlar si la trobes al tren o a l'avió, és molt campetxana la noia.
Aviam si en J-C ens explica la seva versió del lligam del tren. :shock:[/quote]
I es motera, te una Ducati que condueix ella mateixa ;) i fora conyas , es cert que es "mitjanament asequible", he coincidit amb ella a l´AVE un parell de cops
Aviam si en J-C ens explica la seva versió del lligam del tren. :shock:[/quote]
I es motera, te una Ducati que condueix ella mateixa ;) i fora conyas , es cert que es "mitjanament asequible", he coincidit amb ella a l´AVE un parell de cops
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
[quote user="J-C" post="205438"]hola,si companys,anat,cobrat i tornat,per mi a sigut una gran aventura,casi lligo amb una rosa al tren :mrgreen: ,el que mes em va costar va ser el quart d´hora caminan de l´estacio a casa,semblava que portaba pedres a la mochila :mrgreen:[/quote]
:D Aquest tros de l'estació a casa que llevavas tot en monedes d'euro ara entenc el que pesava la motxilla, bé tot ha sortit bé doncs me n'alegro,,,,,, això de la noia del tren és un mite de la pressió,, el que et parla de vegades és el revisor,,,,, aquesta és la frase(Billete por favor) :crys
:D Aquest tros de l'estació a casa que llevavas tot en monedes d'euro ara entenc el que pesava la motxilla, bé tot ha sortit bé doncs me n'alegro,,,,,, això de la noia del tren és un mite de la pressió,, el que et parla de vegades és el revisor,,,,, aquesta és la frase(Billete por favor) :crys
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..