El Sud D'Àfrica (Crònica Acabada)
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: El Sud D'Àfrica
Aquest cronica ha estat un verdader part, nou messos !!! Si segueix la mateixa progressió per Novembre de 2014 la veurem acabada :mrgreen: :mrgreen:
Vinga va no t´adormis que em tens en un "vivo sin vivir en mí" ;)
Vinga va no t´adormis que em tens en un "vivo sin vivir en mí" ;)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Pasqual, va, va, a veure si fas una altra empenta que ara que al final t'has decidit ...
Jo demà al matí marxo al Nord d'Àfrica i encara no hauré pogut acabar de llegir la crònica del Sud :enfaduu
Jo demà al matí marxo al Nord d'Àfrica i encara no hauré pogut acabar de llegir la crònica del Sud :enfaduu
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Si, si soc de ciències i MOOOOLT LENT en segons quines coses (n'hi han que per això n'estan contentes :lol: :lol: :lol: :lol: ) però miraré de fer un esforç i penjar aquest cap de setmana la continuació. Ja sabeu que el ritme africà és diferent. (i tal com van les coses més val que ens anem acostumant)
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Ramon" post="209820"]Pasqual, va, va, a veure si fas una altra empenta que ara que al final t'has decidit ...
Jo demà al matí marxo al Nord d'Àfrica i encara no hauré pogut acabar de llegir la crònica del Sud :enfaduu[/quote]
El nord d'Àfrica? però això no és el sud d'Europa? El Sud del Nord? :lol: :lol: :lol: :lol:
Molt bon viatge! i vigileu la calor!
Jo demà al matí marxo al Nord d'Àfrica i encara no hauré pogut acabar de llegir la crònica del Sud :enfaduu[/quote]
El nord d'Àfrica? però això no és el sud d'Europa? El Sud del Nord? :lol: :lol: :lol: :lol:
Molt bon viatge! i vigileu la calor!
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="209820"]Pasqual, va, va, a veure si fas una altra empenta que ara que al final t'has decidit ...
Bandarra !!!! Que callat ho tenies ;) Esperem crònica i fotos ....................... abans de nou messos :mrgreen: :mrgreen:
Bandarra !!!! Que callat ho tenies ;) Esperem crònica i fotos ....................... abans de nou messos :mrgreen: :mrgreen:
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Bon viatge Ramon! Agost i Àfrica .. deunidó si n'ets de valent!
Bon viatge Ramon! Agost i Àfrica .. deunidó si n'ets de valent!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Que falta moooolt???
Es que estic esperant per llegir-´ho tot d'una tirada..
No ve d´un dia, ja hem esperat més d´un any, pero...ara que has començat....
Es que estic esperant per llegir-´ho tot d'una tirada..
No ve d´un dia, ja hem esperat més d´un any, pero...ara que has començat....
Ex ...moltes coses
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Tranquils, deu estar aplicant això que diuen de que el bo es fa pregar...
Una pregunta: ¿de benzineres com van per aquells barris? ¿es necessari dur-ne a sobre? (be, han sigut dos...)
Salut i Kms.
Una pregunta: ¿de benzineres com van per aquells barris? ¿es necessari dur-ne a sobre? (be, han sigut dos...)
Salut i Kms.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Una agradable sorpresa entrar al Forum i veure que en Pascual al final s'ha decidit a explicar-nos una mica aquest viatge.
El mon cada cop es fa mes petit veient a on arriba a anar la gent. Quina enveja que feu.
Ara només queda que acabi la feina... que ja toca. :D
Salut.
El mon cada cop es fa mes petit veient a on arriba a anar la gent. Quina enveja que feu.
Ara només queda que acabi la feina... que ja toca. :D
Salut.
Salut i kilómetres
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Pasqual, mica en mica va sortint, anims i a per la segona part :mrgreen:
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac tic tac ...
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[strike]PASCUAL[/strike] PASQUAL; ens has donat un bon caramel, però era molt petit, petit, petit. I ara qué?
Sort que no et fitxen per que ho expliquis a la IV trobada de grans viatgers, per que sinó necessitariem 3 dies :mrgreen:
Sort que no et fitxen per que ho expliquis a la IV trobada de grans viatgers, per que sinó necessitariem 3 dies :mrgreen:
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, Pasqual!
Quina sorpresa he tingut al veure que per fi has començat la crònica, espero amb paciència africana la resta.
Un viatge increïble que molts cops he somiat, gràcies per fer-nos cinc cèntims.
Salut! ;)
Quina sorpresa he tingut al veure que per fi has començat la crònica, espero amb paciència africana la resta.
Un viatge increïble que molts cops he somiat, gràcies per fer-nos cinc cèntims.
Salut! ;)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Se li deu haver espatllat el ESA del teclat... i no pot continuar
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="210991"]Se li deu haver espatllat el ESA del teclat... i no pot continuar[/quote]
Que noooooooo, que esta molt "enfeinat" i no dóna l´abast. :mrgreen:
Que noooooooo, que esta molt "enfeinat" i no dóna l´abast. :mrgreen:
- Pasqual
- Presentats
No tinc problemes d'Esa ni de teclat :lol: :lol: :lol: senzillament estava de vacances familiars. Ahir vaig tornar.
Avui voli penjar la continuació del viatge. Com que a casa no tinc internet des de fa dies, aprofito a la feina per fer-ho. Ho tinc preparat en un "pen" que no aconsegueixo trobar. Només he trobat una copia amb el text sense els fotos que tant em costa de posar.
Avui, primer dia de feina, no trobo ni el pen ni la còpia que vaig deixar al PC. He buscat a la paperera, he fet una recerca i no l'he trobat. Algú em podria ajudar a saber com ho puc recuperar? si no haureu d'esperar a que torni a pujar totes les fotos.
Avui voli penjar la continuació del viatge. Com que a casa no tinc internet des de fa dies, aprofito a la feina per fer-ho. Ho tinc preparat en un "pen" que no aconsegueixo trobar. Només he trobat una copia amb el text sense els fotos que tant em costa de posar.
Avui, primer dia de feina, no trobo ni el pen ni la còpia que vaig deixar al PC. He buscat a la paperera, he fet una recerca i no l'he trobat. Algú em podria ajudar a saber com ho puc recuperar? si no haureu d'esperar a que torni a pujar totes les fotos.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Pasqual" post="211007"]No tinc problemes d'Esa ni de teclat :lol: :lol: :lol: senzillament estava de vacances familiars. Ahir vaig tornar.
Avui, primer dia de feina, no trobo ni el pen ni la còpia que vaig deixar al PC. He buscat a la paperera, he fet una recerca i no l'he trobat. Algú em podria ajudar a saber com ho puc recuperar? si no haureu d'esperar a que torni a pujar totes les fotos.[/quote]
Pasqual, aquest Alzeimer!!!!! :mrgreen:
Menja una magdalena tranquilament i recorda el que vas fer aquell dia i ves tirant endavant, potser recordaras que el vas posar en una butxaca d'uns pantalons que van acbar a la rentadora! :???:
O potser és al reves i et sembla que ho havies fet i no! :crys
Avui, primer dia de feina, no trobo ni el pen ni la còpia que vaig deixar al PC. He buscat a la paperera, he fet una recerca i no l'he trobat. Algú em podria ajudar a saber com ho puc recuperar? si no haureu d'esperar a que torni a pujar totes les fotos.[/quote]
Pasqual, aquest Alzeimer!!!!! :mrgreen:
Menja una magdalena tranquilament i recorda el que vas fer aquell dia i ves tirant endavant, potser recordaras que el vas posar en una butxaca d'uns pantalons que van acbar a la rentadora! :???:
O potser és al reves i et sembla que ho havies fet i no! :crys
- Pasqual
- Presentats
Gràcies Carl...ai! no me'n recordo...a si Carles :lol: :lol: el que volia saber és com puc recuperar l'arxiu del PC. El pen el seguiré buscant quan torni a casa
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Pasqual" post="211020"]Gràcies Carl...ai! no me'n recordo...a si Carles :lol: :lol: el que volia saber és com puc recuperar l'arxiu del PC. El pen el seguiré buscant quan torni a casa[/quote]
Pas..què? a si Pasqual. :lol: :lol: :lol:
Quin programa vas fer servir?
Entenc que primer ho edites en un editor de text i llavors ho copies al fòrum. Si vas fer servir un bloc de notes simple ho tens dificil. Si vas fer servir un word, per exemple, pots mirar a esborranys o còpies automàtiques de seguretat. Depen de com ho tinguis configurat.
El Windows, suposo que és el SO que utilitzes, té un cercador d'arxius, F3, que el pots fer servir per cercar noms d'arxius o bé a dins dels seu contingut. Prova-ho amb paraules que hi haguessis escrit.
Sort
Pas..què? a si Pasqual. :lol: :lol: :lol:
Quin programa vas fer servir?
Entenc que primer ho edites en un editor de text i llavors ho copies al fòrum. Si vas fer servir un bloc de notes simple ho tens dificil. Si vas fer servir un word, per exemple, pots mirar a esborranys o còpies automàtiques de seguretat. Depen de com ho tinguis configurat.
El Windows, suposo que és el SO que utilitzes, té un cercador d'arxius, F3, que el pots fer servir per cercar noms d'arxius o bé a dins dels seu contingut. Prova-ho amb paraules que hi haguessis escrit.
Sort
- Pasqual
- Presentats
Ho estava editant en Word, i ja he fet el cercador del PC i del propi word. Tampoc he trobat les còpies de seguretat.
:enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat tanta feina perduda! Segur que és culpa dels de Madriz :lol: :lol: :lol:
:enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat tanta feina perduda! Segur que és culpa dels de Madriz :lol: :lol: :lol: