Pics D´Europa - Asturies
Moderador: Airald
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
Re: Pics D´Europa - Asturies
molt bon reportatge, gracies
jo també vaig estar per aquells paratges aquest estiu, coses de la vida, a santillana del Mar, hi era el dilluns 6 d'agost !!!!!!
desprès vaig tirar cap a Asturies i Galicia.
Enhorabona pel viatget
jo també vaig estar per aquells paratges aquest estiu, coses de la vida, a santillana del Mar, hi era el dilluns 6 d'agost !!!!!!
Enhorabona pel viatget
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Xavier, bon viatge i bon reportatge!
Ara s'ha desvetllat del tot l'enigma de la primera foto que vas publicar... Perfecte! :mrgreen:
Veig que hem sigut molts mototuristes que hem voltat per la zona dels Pirineus Navarresos, diria que fins i tot em vaig creuar amb alguna Triumph, que podria ben ser del grup! ;)
Fa uns anys també vam anar a fer la ruta del Cares i vam fer la volta per Castella per no haver de fer el puja i baixa del final, que crec recordar que ens van dir que no era tant interessant. Tot i ser prou interessant ja ho he fet i potser no cal anar-hi pas més! Hi ha racons per aqui la nostra zona similars o millors.
Quina aventura el tema del neumàtic, sort que t'ho van solucionar a temps! Sort que hi ha bona gent per les Espanyes.
De fet pel pirineu d'Aragó vam tenir la sensació que la mitat de turistes, amb moto o cotxe eren catalans, per tant més els hi val!
Ara potser no és el tema de parlar aqui, però si la 'cosa' es força molt, potser hi perdran més ells que nosaltres! :eyes
Crec que no ho comentes en la crònica, quants quilometres heu fet en total i mitjana de consum?
Salut
Ara s'ha desvetllat del tot l'enigma de la primera foto que vas publicar... Perfecte! :mrgreen:
Veig que hem sigut molts mototuristes que hem voltat per la zona dels Pirineus Navarresos, diria que fins i tot em vaig creuar amb alguna Triumph, que podria ben ser del grup! ;)
Fa uns anys també vam anar a fer la ruta del Cares i vam fer la volta per Castella per no haver de fer el puja i baixa del final, que crec recordar que ens van dir que no era tant interessant. Tot i ser prou interessant ja ho he fet i potser no cal anar-hi pas més! Hi ha racons per aqui la nostra zona similars o millors.
Quina aventura el tema del neumàtic, sort que t'ho van solucionar a temps! Sort que hi ha bona gent per les Espanyes.
De fet pel pirineu d'Aragó vam tenir la sensació que la mitat de turistes, amb moto o cotxe eren catalans, per tant més els hi val!
Ara potser no és el tema de parlar aqui, però si la 'cosa' es força molt, potser hi perdran més ells que nosaltres! :eyes
Crec que no ho comentes en la crònica, quants quilometres heu fet en total i mitjana de consum?
Salut
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="CMB" post="212576"]Xavier, bon viatge i bon reportatge!
Salut[/quote]
Si Carles,ho dic al final de la cronica, 3.312 Qm tenint en compte també els dias de Gavarnie, la mitjana de consum no ho se exactament, però anant dos i carregats no "faig carreras" i el consum no es dispara. La veritat es que amb el pneumatic van estar molt diligents, de fet al nord de las Espanyas no hi ha gaire problema amb aquestas cosas, normalment es més cap el "centre" :mrgreen: :mrgreen:
Salut[/quote]
Si Carles,ho dic al final de la cronica, 3.312 Qm tenint en compte també els dias de Gavarnie, la mitjana de consum no ho se exactament, però anant dos i carregats no "faig carreras" i el consum no es dispara. La veritat es que amb el pneumatic van estar molt diligents, de fet al nord de las Espanyas no hi ha gaire problema amb aquestas cosas, normalment es més cap el "centre" :mrgreen: :mrgreen:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
-
- Presentats
- Entrades: 425
- Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
Unes fotos molt boniques!
No portes molt equipatge no? :mrgreen:
No portes molt equipatge no? :mrgreen:
Fazer i Nina l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 18, 2012 8:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
Molt bona crònica company...!!!! ;)
Un plaer haver compartit un troç de ruta amb vosaltres... :razz:
Salutacions!!!!
Salutacions!!!!
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Fazer i Nina" post="212700"]Unes molt boniques!
No portes molt equipatge no? :mrgreen:[/quote]
Es el peatge d´anar de vacances de "turista" i de camping sense passar per casa :mrgreen:
No portes molt equipatge no? :mrgreen:[/quote]
Es el peatge d´anar de vacances de "turista" i de camping sense passar per casa :mrgreen:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ricard_biker" post="212704"]Molt bona crònica company...!!!! ;)
Salutacions!!!![/quote]
El plaer va estar nostre ;)
Salutacions!!!![/quote]
El plaer va estar nostre ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Jordi Pons" post="212574"]molt bon reportatge, gracies
Enhorabona pel viatget[/quote]
Quasi ens trobem !!!! I no seria el primer cop.
Hem coincidit amb Mototuristes a 1.000 Qm de casa sense saber ho :mrgreen:
Enhorabona pel viatget[/quote]
Quasi ens trobem !!!! I no seria el primer cop.
Hem coincidit amb Mototuristes a 1.000 Qm de casa sense saber ho :mrgreen:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Gracies Stelvio per fer la cronica i compartir´-ho amb tots nosaltres...
LEs croniques,fan gran el forum ;)
MOlt xula la zona on vareu triar i les caminades es veuen molt guapes...
Pendrem nota;)
LEs croniques,fan gran el forum ;)
MOlt xula la zona on vareu triar i les caminades es veuen molt guapes...
Pendrem nota;)
Ex ...moltes coses
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
He esperat a tenir temps per llegir la crònica i mirar les fotos amb calma.Perfecte, ja he fet el viatge del dia.
M'ha recordat molt el viatge de fa 2 anys pe la zona. Especialment els congosts al voltant de Cain. Com ja deus saber, "la gente de Cain no se muere, se despeña...". Realment un paisatge impressionant. La darrera vegada estaven asfaltant la pista (hi vaig ser-hi amb en Siono i l'Itaca, tornant de Fisterra), imagino que ara ja estarà acabada.
A Santander, un amic em va aconsellar anar a dinar al restaurant que hi ha a la terrassa del museu oceanogràfic. Va ser una trobada sensacional. Un menú a bon preu, un tracte excel·lent i unes vistes sobre el port magnifiques. Ho deixo anotat per si s'escau de tornar-hi.
Gràcies Xavier per compartir-ho
M'ha recordat molt el viatge de fa 2 anys pe la zona. Especialment els congosts al voltant de Cain. Com ja deus saber, "la gente de Cain no se muere, se despeña...". Realment un paisatge impressionant. La darrera vegada estaven asfaltant la pista (hi vaig ser-hi amb en Siono i l'Itaca, tornant de Fisterra), imagino que ara ja estarà acabada.
A Santander, un amic em va aconsellar anar a dinar al restaurant que hi ha a la terrassa del museu oceanogràfic. Va ser una trobada sensacional. Un menú a bon preu, un tracte excel·lent i unes vistes sobre el port magnifiques. Ho deixo anotat per si s'escau de tornar-hi.
Gràcies Xavier per compartir-ho
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Efectivament Pasqual, la pista ja no existeix, esta asfaltada, un altre tema es l´amplada que te :mrgreen:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Fantàstic reportatge company... al final he tingut una estona per llegir-ho amb calma! Quins records de l'any passat per allà dalt, hi tornava amb els ulls tancats!!! ;) ;) ;) ;)
Gràcies per mostrar-ho, costa una mica fer les cròniques però després val la pena, oi??
Fins aviat!
Fantàstic reportatge company... al final he tingut una estona per llegir-ho amb calma! Quins records de l'any passat per allà dalt, hi tornava amb els ulls tancats!!! ;) ;) ;) ;)
Gràcies per mostrar-ho, costa una mica fer les cròniques però després val la pena, oi??
Fins aviat!