Molt bona crònica!!
Ara si mai hi vaig ja se a qui demanaré tracks...a tu i en Jaume..!!
Gracies per compartir-ho!!
Per cert amb en Javier hem coincidit alguna vegada amb sortides del trail catalunya, amb tú també? No et recordo.
Merci
Sardenya Expres
Moderador: Airald
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
- Straw man
- Presentats
- Entrades: 294
- Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Re: Sardenya Expres
[quote user="Tiramilles" post="212890"]Molt bona crònica!!
Per cert amb en Javier hem coincidit alguna vegada amb sortides del trail catalunya, amb tú també? No et recordo.
Merci[/quote]
de fet, nosaltres vam fer part dels tracks del jaume, però ells van ser-hi 7 dies i nosaltres vam haver de fer retallades.
Amb el JordiXF també acostumem a sortir i ell també ha coicididit amb tú. Tu i jo encara no hem coincidit però ja ho farem, espero.
salut!
Merci[/quote]
de fet, nosaltres vam fer part dels tracks del jaume, però ells van ser-hi 7 dies i nosaltres vam haver de fer retallades.
Amb el JordiXF també acostumem a sortir i ell també ha coicididit amb tú. Tu i jo encara no hem coincidit però ja ho farem, espero.
salut!
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.
- Jordivili
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
- Ubicació: El Bisaura
Molt bona la cronica,us ho devieu passar de fabula.
per cert hi vareu anar el pont de la diada? ho dic perque em sembla que la BMW i la FZ1 que hi ha al costat de la KTM al ferry son del meu poble,en Sebas i en Xevi.

per cert hi vareu anar el pont de la diada? ho dic perque em sembla que la BMW i la FZ1 que hi ha al costat de la KTM al ferry son del meu poble,en Sebas i en Xevi.
- Straw man
- Presentats
- Entrades: 294
- Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
correcte Jordivili, gent trempada aquests de Torelló. També anava amb ells una varadero.
strawman going straight to the devil