Viatge A München, Rutes Per La Zona I Tornada Per....
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Viatge A München, Rutes Per La Zona I Tornada Per....
el tema de l´embrague, potser que estigui el circuit hidraulic amb alguna bombolla d´ aire , per aixó quan " manxes " torna a anar bé
potser hauries de sangrar tot el circuit ( es fa igual que amb els frens ).
potser hauries de sangrar tot el circuit ( es fa igual que amb els frens ).
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 25, 2012 1:23 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Que portes sintètic al motor? Posa un bon mineral, si pot ser un 20W-50, a qualsevol taller de motos i ens expliques què. No perquè l'Oli sigui sintètic vol dir que lubriqui millor, i pel què expliques crec que falta lubricació.
I sobretot, continua gaudint del viatge. :D
I sobretot, continua gaudint del viatge. :D

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Randy-650" post="213418"]Que portes sintètic al motor? Posa un bon mineral, si pot ser un 20W-50, a qualsevol taller de motos i ens expliques què. No perquè l'Oli sigui sintètic vol dir que lubriqui millor, i pel què expliques crec que falta lubricació.
I sobretot, continua gaudint del viatge. :D[/quote]
Perdona la pregunta, (ja sap que jo no hi entenc de mecànica) però l'embragatge de la GS1200 no és en sec? Què hi fa el tipus d'oli que porti el motor?
En Llagasta apunta al liquid hidràulic, el que transmet la força de la maneta al disc de l'embragatge. Com aquest més o menys.

A mi també m'ha fet pensar en que tingues algun porus per on entra aire al circuit. Però jo no hi entenc
I sobretot, continua gaudint del viatge. :D[/quote]
Perdona la pregunta, (ja sap que jo no hi entenc de mecànica) però l'embragatge de la GS1200 no és en sec? Què hi fa el tipus d'oli que porti el motor?
En Llagasta apunta al liquid hidràulic, el que transmet la força de la maneta al disc de l'embragatge. Com aquest més o menys.

A mi també m'ha fet pensar en que tingues algun porus per on entra aire al circuit. Però jo no hi entenc
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Pasqual" post="213435"]

A mi també m'ha fet pensar en que tingues algun porus per on entra aire al circuit. Però jo no hi entenc[/quote]
Doncs teniu tota la raó tu i en Llagasta. No recordava que l'embragatge de les GS 1200 és en sec, igual que els cotxes i porta una valvulina apart. Jo deia per la majoria de motos, on el canvi i l'embragatge fan servir el mateix oli.
Els bóxers no és lo meu, ja ho veus. :lol:

A mi també m'ha fet pensar en que tingues algun porus per on entra aire al circuit. Però jo no hi entenc[/quote]
Doncs teniu tota la raó tu i en Llagasta. No recordava que l'embragatge de les GS 1200 és en sec, igual que els cotxes i porta una valvulina apart. Jo deia per la majoria de motos, on el canvi i l'embragatge fan servir el mateix oli.
Els bóxers no és lo meu, ja ho veus. :lol:

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Randy-650" post="213446"][quote user="Pasqual" post="213435"]
Els bóxers no és lo meu, ja ho veus. :lol:[/quote]
Ara amb la nova Boxer H2o. l´embragatge ja serà com dius tú.... :roll: :roll: :roll: per cert només manquen 6 dies per veure la nova gs !!!!!
Els bóxers no és lo meu, ja ho veus. :lol:[/quote]
Ara amb la nova Boxer H2o. l´embragatge ja serà com dius tú.... :roll: :roll: :roll: per cert només manquen 6 dies per veure la nova gs !!!!!

- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Gandalfgs" post="213341"]Naturalment que hi he anat amb aquest cartell!!!! sempre que vaig a un hostel i em demanen d'on soc els dic Ich komme aus Catalonia.
el viatge bé, peròooo quan em faltaven 200km per arrivar al primer alberg, em va començar a fallar l'embrague.
podia augmentar de marxes però no podia reduïr. vaja a l'autopista no era un problema real: en 6 sempre... excepte quan em parava a la gasolinera.
La putada? això em va passar cap a les 19:30 del dissabte i al diumenge... a resistir.
vaig mirar el liquid de l'embrague i estaba a nivell, oli del motor correcte...
pero el que he notat és que si apreto diverses vegades l'embrague en punt mort llavors emfunciona durant una estona.
ara que ja estic al pis, vaig cap a un taller per arreclar-la.
per ciutat el que faig és cada cop que em paro en un semafor.... manxo.... i així vaig tirant.
apa avui al vespres fotos i resultat del mecanic :-)[/quote]
i les fotos? :mrgreen: tranquil home!! que a la moto no li passarà res, es només un singlot per haver-li fotut una tirada de 1.000km acostumada a fer-ne 15km dos cops al dia :twisted: :twisted:
per cert com van les classes d'Alemany?
Salut i a disfrutar!
el viatge bé, peròooo quan em faltaven 200km per arrivar al primer alberg, em va començar a fallar l'embrague.
podia augmentar de marxes però no podia reduïr. vaja a l'autopista no era un problema real: en 6 sempre... excepte quan em parava a la gasolinera.
La putada? això em va passar cap a les 19:30 del dissabte i al diumenge... a resistir.
vaig mirar el liquid de l'embrague i estaba a nivell, oli del motor correcte...
pero el que he notat és que si apreto diverses vegades l'embrague en punt mort llavors emfunciona durant una estona.
ara que ja estic al pis, vaig cap a un taller per arreclar-la.
per ciutat el que faig és cada cop que em paro en un semafor.... manxo.... i així vaig tirant.
apa avui al vespres fotos i resultat del mecanic :-)[/quote]
i les fotos? :mrgreen: tranquil home!! que a la moto no li passarà res, es només un singlot per haver-li fotut una tirada de 1.000km acostumada a fer-ne 15km dos cops al dia :twisted: :twisted:
per cert com van les classes d'Alemany?
Salut i a disfrutar!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
hola Gandalfgs,quin viatget estas fent !!!! ja ho explicaras ;) ;) a veure,sobre el tema que et pasa,jo de tu aniria al taller i que et purguin el circuit,es un sintoma d'una bombolla d'aire,si las de ''manxar'' no pot ser altre cosa,tambe tindrien que mirar que no tinguis un racor un pel fluix,la bombolla d'aire ha pogut sortir pero t'ho pot tornar a fer,bon viatge.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
Hey!!!!!!!!! Gandalf!!!!!!! Tens algun missatge privat per llegir!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
...i les fotos? Començo a tenir dubtes que realment anessis a München :picant :picant :picant