7 ANYS DESPRES, UNA PETITA DE CINC ANYS, UN SIDE Y TORNEM

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: 7 ANYS DESPRES, UNA PETITA DE CINC ANYS, UN SIDE Y TORNE

Entrada Autor: CMB » ds. nov. 17, 2012 1:30 pm

[quote user="STELVIO 00" post="219087"][quote user="Steelman" post="219082"]Seguirem amb atenció el teu viatge
Aixo de viatjar la familia en moto ha de ser diferent ...pero maco

:okcat[/quote]

Doncs tú Jordi, ja cal que vagis mirant el post amb atenció :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Per?

M'he perdut alguna cosa?

:holacat

Pedro: Un gran projecte aquest, si senyor!

Espero que us vagi molt bé! Els preparatius, els temes familiars i sobretot el viatge quan el feu!

Una pregunta, curiositat i desconeixment, com ho fareu per anar tres? La nena de 5 anys pot anar sola al side, o ha d'anar acompanyada amb la mare i tu sol a la moto. Hi ha espai per a dues persones al side?

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 17, 2012 1:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » ds. nov. 17, 2012 6:54 pm

[quote user="CMB" post="219404"][quote user="STELVIO 00" post="219087"][quote user="Steelman" post="219082"]Seguirem amb atenció el teu viatge

Doncs tú Jordi, ja cal que vagis mirant el post amb atenció :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Per?

M'he perdut alguna cosa?

:holacat

Pedro: Un gran projecte aquest, si senyor!

Espero que us vagi molt bé! Els preparatius, els temes familiars i sobretot el viatge quan el feu!

Una pregunta, curiositat i desconeixment, com ho fareu per anar tres? La nena de 5 anys pot anar sola al side, o ha d'anar acompanyada amb la mare i tu sol a la moto. Hi ha espai per a dues persones al side?

Salut[/quote]
Imatge
Moltes merces CMB, la foto esclarira mes be les teves dubtes , pero nomes dirte que el seient fa 86cm de llarg( aqui esta el side obert )
La peque mai va soleta , sempre li acompanya la mare i jo si que vaig solet a la moto pero amb un intercomunicador amb la meva dona per si tingues que dirme algu
Teoricament i aixo en aquest pais tercermundista la nena no pot anar al side fins que no tingui 8 anys ( En Europa amb 1 dia ja la pots portar)al igual que en la moto perque la llei es igual o sigui diu textualment que ha d'anar de "horcajadas en la moto y llegar a las estriberas" pero mai m'han dit res de res ni els Mossos ni els Civils i aixo ha pasat un munt de vegades
Pedroguzzi l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 17, 2012 7:01 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

Pedroguzzi
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » ds. nov. 17, 2012 7:13 pm

HOSPEDERIA DURANT EL VIATGE:

Bé, com el tema del tren tenim resolt a l'ora el de dormir fins a Alemanya i des d'Alemanya, ens centrarem a Escandinàvia i les seus 4 països.

Com a exemple posarem Noruega ja que és la més cara però tots ronden molt semblant . sempre anirem a dormir a HYTTERS o Cabins, cabanes de fusta amb tauleta on menjar i cuina elèctrica de dos focs on cuinar, hi ha algunes que tenen molts més serveis, com més, més cares seran, però el que si disposen tots els càmpings són de MENJADOR / CUINA comunitari amb tots els serveis al teu abast totalment gratuït.

Cabanes de càmping a Noruega
En diversos càmpings es lloguen cabanyes, moltes de les quals compten amb totes les comoditats de la nostra època: dutxes, cuina i televisió.

Cabanyes estàndard
La majoria dels càmpings tenen petites cabanes que es poden reservar prèviament. Les categories varien molt: des d'una petita i senzilla, fins a una gran cabana completament equipada, amb saló, habitacions separades, cuina, dutxa i bany.

Pot sol · licitar roba de llit pagant un petit recàrrec i netejar abans de marxar o pagar un recàrrec addicional perquè el personal del càmping ho faci. Les cabanes més cares normalment són d'estil noruec i disposen de banys, habitacions, sales d'estar i cuines completament equipades.

El preu mínim per cabana al dia és de NOK 250.

Categories de cabanes

*
La cabana consisteix en un quart i el mobiliari imprescindible.

** A més d'això, inclou: electricitat (il · luminació, calefacció, nevera, fogons, etc.) I la cabanya pot tenir diversos quarts.

A més d'això, inclou: subministrament d'aigua prop de la cabana i habitació individual (o cabana amb aixeta d'aigua a l'interior sense habitació individual).

A més d'això, inclou: aigua calenta i freda, WC / dutxa, coberts / estris de cuina, sala d'estar i una habitació com a mínim.

Més de l'anterior, inclou: categoria d'hotel amb instal · lacions de càtering pròpies.

És acosejable reservar la cabanya com més aviat, si pot ser abans de les 18: 00 hores ja que després se solen omplir

Imatge

Guia oficial de viatge a Noruega

|Imatge
Càmping prop la famosa La carretera dels Trolls, Noruega

Us poso l'enllaç a un càmping mitjà alt a manera d'exemple perquè veieu el que costa una cabana
http://stromhaug.no/english/
Imatge

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » ds. nov. 17, 2012 7:15 pm

[quote user="Pedroguzzi" post="219396"]Començarem pel tema del tren.

.....................................

Tots els col-legues que tinc i han pujat com nosaltres a Cap Nord et diuen el mateix, el viatge és la ostia però travessar França, Suïssa, Alemanya és una llauna del copó, autopista i més autopista sense veure res més que això.[/quote]

Amés de felicitar-te per la preparació de tornar-hi, he de fer un "més un". Quan hi vaig anar, i pel que no sigui dit, me vaig empassar tota l'autopasta. Però si mai hi torno ... en tren fins Hamburg.

Més diré, vist l'èxit d'aquesta i altres línies de trens, i sempre que els números quadrin, caldria que més n'hi hagueren i així poder començar el viatge al país triat.

Salut i bon viatge!

Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » ds. nov. 17, 2012 8:23 pm

[quote user="Steelman" post="219082"]Seguirem amb atenció el teu viatge

Tens l'opció d'anar amb un side o bé amb dues motos, nosaltres ens varem voltar mitja Europa (França, Itàlia, Portugal) amb els nostres fills i una moto cadascú. El primer viatge "gros" el varem fer cap al nord de França quan l'Andreu, -el petit- tenia 9 anys.

Imatge

El problema si anàvem de camping era com portar tots els estris a sobre les motos....

Imatge

A veure si un dia puc esborrar de la llista de pendents aquest destí, ara ja haurà de ser sense "nens", que ja s'han fet grans.

Que tingueu molt bon viatge!! :burrucat :birracat
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dt. nov. 20, 2012 9:12 pm

Estaré atent a la teva crònica, es un d’aquest destins que tinc en ment (i qui no). L’any que ve si no s’espatlla la cosa anirem als Alps. Però en un parell o tres d’anys...

Gràcies per l’idea del tren, sempre n’hi ha que anem justos de temps i quatre dies son quatre dies. Però crec que ho faria tot en moto...

Pedroguzzi
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dt. nov. 27, 2012 8:08 pm

[quote user="SisoRT" post="219421"][quote user="Pedroguzzi" post="219396"]Començarem pel tema del tren.

.....................................

Tots els col-legues que tinc i han pujat com nosaltres a Cap Nord et diuen el mateix, el viatge és la ostia però travessar França, Suïssa, Alemanya és una llauna del copó, autopista i més autopista sense veure res més que això.[/quote]

Amés de felicitar-te per la preparació de tornar-hi, he de fer un "més un". Quan hi vaig anar, i pel que no sigui dit, me vaig empassar tota l'autopasta. Però si mai hi torno ... en tren fins Hamburg.

Més diré, vist l'èxit d'aquesta i altres línies de trens, i sempre que els números quadrin, caldria que més n'hi hagueren i així poder començar el viatge al país triat.

Salut i bon viatge![/quote]

Moltes gracies SisoRt , el tema del tren a mi en sembla ideal i si fas numeros es surt mes barato que anar per carretera , a nos ser que fasis mes de 1000 km dia
Imatge

Pedroguzzi
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dt. nov. 27, 2012 8:11 pm

Merces Itaca , ami tambe m'agradaria anar amb dues motos pero la meva dona no te carnet ni de cotxe o sigui que es imposible, a mes me he acostumat al side i avui m'encanta viatgar amb ell, es un altre manera de fer viatges en moto i amb una capacitat de carrega bestial , conte que el maleter del side te 360 litor de capacitat mes les tres maletas , la bosa sobrediposit y una bosa que porto en el seient de darrera , ames sobre del maleter del side porto una baca :jajacat :jajacat
Imatge

Pedroguzzi
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dt. nov. 27, 2012 8:13 pm

[quote user="ErnesTDM" post="219726"]Estaré atent a la teva crònica, es un d’aquest destins que tinc en ment (i qui no). L’any que ve si no s’espatlla la cosa anirem als Alps. Però en un parell o tres d’anys...

Gràcies per l’idea del tren, sempre n’hi ha que anem justos de temps i quatre dies son quatre dies. Però crec que ho faria tot en moto...[/quote]
La cuestio es no perdre la il-lusio i poder viatgar on puguem
Imatge

Pedroguzzi
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dt. nov. 27, 2012 8:14 pm

Altres coses que estic sospesant : no haurem de fer canvi d'oli pel camí, sortiré amb el fet des de Barcelona (Agip 10W60). pneumatic nou en el side ja que dels tres, dos són nous (els tres són de automòbil). Frens nous en els tres eixos, avanç de l'eix davanter ja que poques corbes vaig a agafar per la zona (s'avança l'eix perquè trepitgi millor en les rectes i no sigui tan nerviosa de direcció) i gairebé segur que li instal · lo la calefacció del side (elèctrica tipus camió) perquè les meves nenes vagin bé quan baixi la temperatura. el far supletori ja el porta instal · lat el side però gairebé segur que li vaig a posar leds davant i darrera de la roda del side
Anire posant fotiquis de totes les coses que vagi fent
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 27, 2012 10:49 pm

Una pregunta: Quins pneumàtics portes, que dius que són de cotxe? Quines mides són?

Penses posar pneumàtics d'hivern, especials per pluja?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Pedroguzzi
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dc. nov. 28, 2012 7:47 pm

[quote user="Randy-650" post="220457"]Una pregunta: Quins pneumàtics portes, que dius que són de cotxe? Quines mides són?

Penses posar pneumàtics d'hivern, especials per pluja?[/quote]
penumatic davanter de cotxe 165/65R15
pneumatic traser de cotxe 185/50R16
pneumatic del sidecar de cotxe 175/55R15

amb aquesta configuracio va de conya per que funcioni be amb el ABS de la moto. Els pneumatics del sides moderns amb suspensions especials son tots de cotxe , els que porten pneumatics de moto no se aguantan res de res i solament son per anar de paseig
Els meus amics del Pais Vasc si que portan pneumatics de pluja , inclus de contacte ( pots anar per la neu bastant be) pero el asfalt d'aqui es bastant mes abrasiu que el de ells ( alla plou bastant mes) i es degradaria molt aviat . Conte que duran el devanter mes o meny uns 70.000 km el del side uns 30.000 y el de la moto uns 20.000 , anan una miqueta a ritme i molt carregat es lo normal
Pedroguzzi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 28, 2012 7:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Pere29 » dc. nov. 28, 2012 11:08 pm

Et confeso que jo fa molt temps que havia llegit les teves croniques, perque sempre m´han agradat molt les Guzzi i mirant foros habia arribat al teu blog, es mes vaig començar a preparar el viatge fen servir com idea el teu viatge, al final no el vaig poguer fer.

Aprofito per saludarte cordialment donat que no ens coneixem personalment.

Pedroguzzi
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dj. nov. 29, 2012 7:27 pm

[quote user="Pere29" post="220636"]Et confeso que jo fa molt temps que havia llegit les teves croniques, perque sempre m´han agradat molt les Guzzi i mirant foros habia arribat al teu blog, es mes vaig començar a preparar el viatge fen servir com idea el teu viatge, al final no el vaig poguer fer.

Aprofito per saludarte cordialment donat que no ens coneixem personalment.[/quote]
Ja ens coneixerem ja , a veure com va lo de la meva germana i començo a sortir una mica mes. Ja veuras com el faras , tad o d'hora ho faras
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”