Arguis 2012 (mini-crònica)
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Arguis 2012
[quote user="Kpeps" post="222528"]pero hi havia neu o no hi havia neu..........no gaire,oi ?[/quote]
Neu no hi havia, però a les 9 del matí estàvem a -2 Cº ... que per a mi ja està bé per dormir al ras !!! ;)
Neu no hi havia, però a les 9 del matí estàvem a -2 Cº ... que per a mi ja està bé per dormir al ras !!! ;)
Gas a la burra!!!
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
[quote user="Jesus GS" post="222559"]
Neu no hi havia, però a les 9 del matí estàvem a -2 Cº ... [/quote]
Que em pots fer una mica d'enveja de les manoples??? ;)
Neu no hi havia, però a les 9 del matí estàvem a -2 Cº ... [/quote]
Que em pots fer una mica d'enveja de les manoples??? ;)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Jesus GS" post="222559"][quote user="Kpeps" post="222528"]pero hi havia neu o no hi havia neu..........no gaire,oi ?[/quote]
Neu no hi havia, però a les 9 del matí estàvem a -2 Cº ... que per a mi ja està bé per dormir al ras !!! ;)[/quote]
Eps Jesús, sembla que ha anat bé la teva estrena al mon de les hivernals, es clar que apadrinat per un parell de bandarres com en Pasqual i en Sidru, .... :b9 :b9 :b9
Salut !
Neu no hi havia, però a les 9 del matí estàvem a -2 Cº ... que per a mi ja està bé per dormir al ras !!! ;)[/quote]
Eps Jesús, sembla que ha anat bé la teva estrena al mon de les hivernals, es clar que apadrinat per un parell de bandarres com en Pasqual i en Sidru, .... :b9 :b9 :b9
Salut !
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Jesus GS" post="222559"][quote user="Kpeps" post="222528"]pero hi havia neu o no hi havia neu..........no gaire,oi ?[/quote]
Nomès????
Fa dos anys varem arribar a -10 a la nit. AL mati estavem a -5
viewtopic.php?f=2&t=10211&highlight=arguis
Nomès????
Fa dos anys varem arribar a -10 a la nit. AL mati estavem a -5
viewtopic.php?f=2&t=10211&highlight=arguis
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
per ser la primera mes val aixi :okcat una experiencia massa bestia de fred et fa no repetir :birracat m'alegro que ho passesisu be .
per ser la primera mes val aixi :okcat una experiencia massa bestia de fred et fa no repetir :birracat m'alegro que ho passesisu be .
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Arguis 2012 (mini-crònica)
Aquí van quatre pinzellades del que ha estat Arguis 2012.
Seguint la tònica dels darrers anys, aviat haurem d'afegir el banayador i la protecció solar per fer hivernals. clima perfecte, però res de res de fred ni neu.
La sortida el dissabte va ser un xic més tard del previst ja que vàrem fer un bon esmorzar de bon matí (més o menys cap a quarts de 10 :foracat ). La ruta prevista va ser aquesta: Enllaç
Fins a Calaf vam patir la creu de l'Eix...sort que ja s'acaba. Desprès de Ponts, direcció Tremp va començar la part del viatge que més he gaudit amb la moto. Poc trànsit i carreteres per disfrutar sense necessitat de posar a prova les ajudes electròniques... :okcat. Dine'm de picnic a Ainsa i fem un volt fins la plaça Major
A l'arribada a Arguis muntem el campament, ens trobem els coneguts (alguns amb autocaravana :nonocat :nonocat ) i iniciem la ronda de menjar, beure, riure i trobar-te amb el companys.
Molta gent i cada cop menys "ambient" del d'abans.
Diumenge al matí, aprofitem que en Jesús s'ha descuidat la cafetera i part de l'esmorzar a l'autocaravana per fer un bon esmorzar a Osca (bacalla a la llauna :okcat ). Tornada cap a casa fent una parada a Alcoletge per saludar als amics.
Algunes fotos
En Jesús preparant el dinar

En Jesús fent de camarer. Un 10 del servei

Fent el cafè a la plaça d'Ainsa

Com a premi per el bon servei, el nen va voler pujar al buggi

Visita a la Plaça Major d'Ainsa

Orgullós amb la tenda muntada (un altre cop, Raguionetmon, donali les instruccions per escrit :holacat )

Com havia poc espai, algú va aprofitar per deixar la moto just a la meva entrada

La majòria d'assistents eren del mateix temps que aquesta Ducati mototrans

Encara que no ho sembli, el termòmetre de la moto marcava -2ºC. Jo en tinc dubtes. No feia tant de fred

Imatges desprès de la batalla. Eren quarts de nou del matí del diumenge. La majòria estava dormint

3 o 4 fotos més. Del pantà i del poble d'Arguis

En Jesús un company perfecte (tot i descudar-se l'esmorzar), les motos, cap problema, el temps primaveral...què més podem demanar per el primer cap de setmana d'hivern. Ah!, Si! si que hi alguna cosa que es pot demanar, però no ho direm en públic, no?
Gràcies Jesús per compartir-ho
Seguint la tònica dels darrers anys, aviat haurem d'afegir el banayador i la protecció solar per fer hivernals. clima perfecte, però res de res de fred ni neu.
La sortida el dissabte va ser un xic més tard del previst ja que vàrem fer un bon esmorzar de bon matí (més o menys cap a quarts de 10 :foracat ). La ruta prevista va ser aquesta: Enllaç
Fins a Calaf vam patir la creu de l'Eix...sort que ja s'acaba. Desprès de Ponts, direcció Tremp va començar la part del viatge que més he gaudit amb la moto. Poc trànsit i carreteres per disfrutar sense necessitat de posar a prova les ajudes electròniques... :okcat. Dine'm de picnic a Ainsa i fem un volt fins la plaça Major
A l'arribada a Arguis muntem el campament, ens trobem els coneguts (alguns amb autocaravana :nonocat :nonocat ) i iniciem la ronda de menjar, beure, riure i trobar-te amb el companys.
Molta gent i cada cop menys "ambient" del d'abans.
Diumenge al matí, aprofitem que en Jesús s'ha descuidat la cafetera i part de l'esmorzar a l'autocaravana per fer un bon esmorzar a Osca (bacalla a la llauna :okcat ). Tornada cap a casa fent una parada a Alcoletge per saludar als amics.
Algunes fotos
En Jesús preparant el dinar

En Jesús fent de camarer. Un 10 del servei

Fent el cafè a la plaça d'Ainsa

Com a premi per el bon servei, el nen va voler pujar al buggi

Visita a la Plaça Major d'Ainsa

Orgullós amb la tenda muntada (un altre cop, Raguionetmon, donali les instruccions per escrit :holacat )

Com havia poc espai, algú va aprofitar per deixar la moto just a la meva entrada

La majòria d'assistents eren del mateix temps que aquesta Ducati mototrans

Encara que no ho sembli, el termòmetre de la moto marcava -2ºC. Jo en tinc dubtes. No feia tant de fred

Imatges desprès de la batalla. Eren quarts de nou del matí del diumenge. La majòria estava dormint

3 o 4 fotos més. Del pantà i del poble d'Arguis

En Jesús un company perfecte (tot i descudar-se l'esmorzar), les motos, cap problema, el temps primaveral...què més podem demanar per el primer cap de setmana d'hivern. Ah!, Si! si que hi alguna cosa que es pot demanar, però no ho direm en públic, no?
Gràcies Jesús per compartir-ho
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Pasqual, molt bé!
Sembla ser que heu soportat millor la fred que l'Albert Om a la caravana d'en Kilian Jornet. :okcat
Genial
Sembla ser que heu soportat millor la fred que l'Albert Om a la caravana d'en Kilian Jornet. :okcat
Genial
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Pasqual, gràcies per publicar-la amb tanta rapidessa !!! :mrgreen: ... Un plaer compartir aquesta hivernal amb tu company !!! :birracat
Dodo, les manoples van de fàbula nenggggg !!! :okcat
Salut !!! :holacat
Dodo, les manoples van de fàbula nenggggg !!! :okcat
Salut !!! :holacat
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
unas fotos molt macas,veu anar amb tenda de campanya !!! valents,valents !!!!!
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Ja veig que us ho vareu passar bé eh "vandidus"!!! :jajacat :jajacat
Pasqual, gràcies per la invitació, llastima que no em vaig poder cambiar els dies de feina, perquè no he fet mai cap invernal encara..... a veure si de cara el proper any. :okcat
Per cert, molt xules les fotos del lloc i paissatges, l'únic on hi poso mala nota, és en la foto de la Ducati classica, el grapat de bosses, vasos de plàstic, etc que hi havia per terra, però bé, vull pensar que entre tots finalment es va negejar.
Salutacions!!!
Pasqual, gràcies per la invitació, llastima que no em vaig poder cambiar els dies de feina, perquè no he fet mai cap invernal encara..... a veure si de cara el proper any. :okcat
Per cert, molt xules les fotos del lloc i paissatges, l'únic on hi poso mala nota, és en la foto de la Ducati classica, el grapat de bosses, vasos de plàstic, etc que hi havia per terra, però bé, vull pensar que entre tots finalment es va negejar.
Salutacions!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Gràcies per la crònica i les fotos.... quina fred que m´heu fet venir.......
- Jordivili
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
- Ubicació: El Bisaura
Molt maques les fotos Pasqual!! Aixi ens pots fer babarotes als que no ens varem decidir a vindre,a veure si algun dia m'acabo d'animar a fer una hivernal.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Jordivili" post="222809"]Molt maques les fotos Pasqual!! Aixi ens pots fer babarotes als que no ens varem decidir a vindre,a veure si algun dia m'acabo d'animar a fer una hivernal.[/quote]
Je, je, es nota que ets de la Plana (bueno o de la vall del Ges, o del Bisaura).
... vaja jo no he sentit a dir a ningú més que no sigui d'Osona ;)
En quant al tema que ens ocupa:
Pasqual i Jesús, sembla que va anar bé això, ja m'ho explicareu en directe ;)
Salut !
Je, je, es nota que ets de la Plana (bueno o de la vall del Ges, o del Bisaura).
En quant al tema que ens ocupa:
Pasqual i Jesús, sembla que va anar bé això, ja m'ho explicareu en directe ;)
Salut !
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="222819"][quote user="Jordivili" post="222809"]Molt maques les fotos Pasqual!! Aixi ens pots fer babarotes als que no ens varem decidir a vindre,a veure si algun dia m'acabo d'animar a fer una hivernal.[/quote]
[/quote]
Vol dir alguna cosa aixis com fer "dentetes" ?????? :holacat
[/quote]
Vol dir alguna cosa aixis com fer "dentetes" ?????? :holacat
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Mixsanjuan
- Presentats
- Entrades: 124
- Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
- Ubicació: Reus
Bona Cronica, l'any vinent m'hi apunto.
Salut
Jordi (Mixsanjuan)
Salut
Jordi (Mixsanjuan)
- Jordivili
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
- Ubicació: El Bisaura
[quote user="STELVIO 00" post="222840"][quote user="Ramon" post="222819"][quote user="Jordivili" post="222809"]Molt maques les fotos Pasqual!! Aixi ens pots fer babarotes als que no ens varem decidir a vindre,a veure si algun dia m'acabo d'animar a fer una hivernal.[/quote]
Ara que ho dius,poder si que nomes ho diem a la plana.La veritat es que el vocabulari de la plana i el LLuçanes dona molt de si
[/quote]
Vol dir alguna cosa aixis com fer "dentetes" ?????? :holacat[/quote]
mes o menys es aixo
Ara que ho dius,poder si que nomes ho diem a la plana.La veritat es que el vocabulari de la plana i el LLuçanes dona molt de si
[/quote]
Vol dir alguna cosa aixis com fer "dentetes" ?????? :holacat[/quote]
mes o menys es aixo
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:okcat Encara sort Pasqual que l'escrius tu, perquè el que és jesus na,,,,, bé l'entrepà aquest que et prepara que segur que es va menjar ell solet ...
:jajacat Jesus es va portar bé li deixes pujar al cotxet "quina cara de felicitat com un nen petit" :jajacat
:birracat Gracies i no heu passat tant fred com altres anys :okcat
:jajacat Jesus es va portar bé li deixes pujar al cotxet "quina cara de felicitat com un nen petit" :jajacat
:birracat Gracies i no heu passat tant fred com altres anys :okcat
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..