Esmorzar Al Puig De La Balma...
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Esmorzar Al Puig De La Balma...
[quote user="650X" post="226979"]Bones vistes. Segur que veu disfrutar de valent i veu menjar bé.
Tinc pendent anar-hi un dia.
El restaurant obre cada dia o només els caps de setmana?
Salut[/quote]
Obre tots els caps de setmana i dias festius, entre setmana només amb reserva previa
www.puigdelabalma.com
937 433 dos ,set,4
Tinc pendent anar-hi un dia.
El restaurant obre cada dia o només els caps de setmana?
Salut[/quote]
Obre tots els caps de setmana i dias festius, entre setmana només amb reserva previa
www.puigdelabalma.com
937 433 dos ,set,4
-
- Presentats
- Entrades: 183
- Membre des de: dc. oct. 10, 2012 6:34 pm
- Ubicació: Berga
Kpeps, guapisimes les fotos. Un altre dia, fes una comunicacio, que si no es perque volgueu fer una sortida intima, un s'apuntara amb vosaltres.
Cullo, ho dic pel pel tiberi...!!!!!!!
:birracat Salut i calers!!!!!
Cullo, ho dic pel pel tiberi...!!!!!!!
:birracat Salut i calers!!!!!
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Carais bona rutetaa.. No l'havia vista aquesta.
Gràcies per les fotos. :okcat
P.D.: Aquest cop m'he portat bè i no he afegit cap comentari extra. Per exemple m'he abstingut de comentar res de les botifarres que us heu fotut.
P.D.: Aquest cop m'he portat bè i no he afegit cap comentari extra. Per exemple m'he abstingut de comentar res de les botifarres que us heu fotut.
- Mixsanjuan
- Presentats
- Entrades: 124
- Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
- Ubicació: Reus
Wapa la ruta, i eiii wapa també la bmw, gracies per compartir companys.
Salut
Jordi (mixsanjuan)
Salut
Jordi (mixsanjuan)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Vendetta" post="227142"]Carais bona rutetaa.. No l'havia vista aquesta.
P.D.: Aquest cop m'he portat bè i no he afegit cap comentari extra. Per exemple m'he abstingut de comentar res de les botifarres que us heu fotut.[/quote]
culleres Vendeta :SOS :SOS he tingut que agafar el contafils per veure que psoaves en groc i ara al citar veig que surt ben gros :cat_vergonya :cat_vergonya :b9 :b9 :b9
P.D.: Aquest cop m'he portat bè i no he afegit cap comentari extra. Per exemple m'he abstingut de comentar res de les botifarres que us heu fotut.[/quote]
culleres Vendeta :SOS :SOS he tingut que agafar el contafils per veure que psoaves en groc i ara al citar veig que surt ben gros :cat_vergonya :cat_vergonya :b9 :b9 :b9
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 06, 2013 1:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
Kpeps, i que hi posa?
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Otto" post="227146"]Kpeps, i que hi posa?[/quote]
posa que no vol fer referencia a las botifarras,ja saps coses d'en Vendeta........... :b9 :b9 :b9
posa que no vol fer referencia a las botifarras,ja saps coses d'en Vendeta........... :b9 :b9 :b9
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Otto" post="227146"]Kpeps, i que hi posa?[/quote]
Parla de la botifarra......................
PD: Otto,si fas "citar" , ho podras llegir perfectament...........
Parla de la botifarra......................
PD: Otto,si fas "citar" , ho podras llegir perfectament...........
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 06, 2013 1:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
Estelvio, feina feta. Moltes de gràcies!!!!!
Haig d'anar practicant. Li dire a la KINDER que em faci unes clases. Veig que ho domina tot..........
:birracat Salut i calers per tots!!!!
Haig d'anar practicant. Li dire a la KINDER que em faci unes clases. Veig que ho domina tot..........
:birracat Salut i calers per tots!!!!
- MEF
- Presentats
- Entrades: 204
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
- Ubicació: Folgueroles
Vendetta ...!!
No deixis de ser com ets... :nonocat si ja ho sabem com ets :sonat :sonat
No caaaaaaal!!!!! :b9
[quote user="Vendetta" post="227142"]Carais bona rutetaa.. No l'havia vista aquesta.
No caaaaaaal!!!!! :b9
Un bon equip, simbiosi perfecte!
- Vendetta
- Presentats
[quote user="MEF" post="227155"]Vendetta ...!!
No caaaaaaal!!!!! :b9 [/quote]
Ara com m'he de pendre això.. :picant :b9
Ja m'hi ha tocat el rebre de nou, si és que..
No caaaaaaal!!!!! :b9 [/quote]
Ara com m'he de pendre això.. :picant :b9
Ja m'hi ha tocat el rebre de nou, si és que..
- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2014
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
Vendetta.......... ningú t'ha ensenyat que els colors clars sobre el blanc...... no es veuen???? i que el tamany SI que importa?????
No et preocupis que ja ho arreglo !!!!
..... :b9..... :b9 ..... :b9..... :b9..... :b9 ..... :b9.....
[quote user="Otto" post="227149"]Estelvio, feina feta. Moltes de gràcies!!!!!
:birracat Salut i calers per tots!!!![/quote]
Otto.......... ...... :picant ...... :picant ........ Només domino tot el que pot està al meu abast !!!!!
Vendetta.......... ningú t'ha ensenyat que els colors clars sobre el blanc...... no es veuen???? i que el tamany SI que importa?????
[quote user="Otto" post="227149"]Estelvio, feina feta. Moltes de gràcies!!!!!
:birracat Salut i calers per tots!!!![/quote]
Otto.......... ...... :picant ...... :picant ........ Només domino tot el que pot està al meu abast !!!!!
Kinder l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 07, 2013 1:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Vendetta
- Presentats
[quote user="Kinder" post="227307"][quote user="Vendetta" post="227142"]Carais bona rutetaa.. No l'havia vista aquesta.
[/quote]
Ejem.. Kindeer, kinder.. mira que em poso a marejar-te i donar-te feina en la actuatizaciò de sortida mensual, ara si, ara no, ara medito ara no. :mrgreen:
Això no és seriòs una moderadora que es parteix el cul. :b9 :b9 :b9
[/quote]
Ejem.. Kindeer, kinder.. mira que em poso a marejar-te i donar-te feina en la actuatizaciò de sortida mensual, ara si, ara no, ara medito ara no. :mrgreen:
Això no és seriòs una moderadora que es parteix el cul. :b9 :b9 :b9
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="Randy-650" post="226872"][quote user="Fjodor" post="226870"]Randy, ara si que veig que t'has de comprar una trail...[/quote]
La Bandy per pistes, no creguis! Sols trobo a faltar un manillar ample, com fan els gabatxos. :holacat
Per cert, un diumenge d'aquests hi tornaré a anar (és el meu lloc de relax i de pensar), que el company Jaume Usart nova poder venir del vent que feia a la seva zona de bon matí. Qui s'hi vulgui apuntar que aixequi el dit.[/quote]
Randy, un que s'apunta quan vulguis...no conec el lloc, i segur que és dels que m'agradaran. La zona, és una de les meves preferides per fer "sortidetes curtes".
Haig de voltar més !!! :holacat
La Bandy per pistes, no creguis! Sols trobo a faltar un manillar ample, com fan els gabatxos. :holacat
Per cert, un diumenge d'aquests hi tornaré a anar (és el meu lloc de relax i de pensar), que el company Jaume Usart nova poder venir del vent que feia a la seva zona de bon matí. Qui s'hi vulgui apuntar que aixequi el dit.[/quote]
Randy, un que s'apunta quan vulguis...no conec el lloc, i segur que és dels que m'agradaran. La zona, és una de les meves preferides per fer "sortidetes curtes".
Haig de voltar més !!! :holacat
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="226977"]Correcte, Kpeps. Allí van rodar Pa Negre. :okcat
Als que heu aixecat el dit, pel dia 17 us passaré un privat, i si us va bé hi anem tot xino-xano. :birracat[/quote]
I no es pot fer en obert? per aixó tenim el forum no?
Per fer sortides en obertes a tothom..i no exclusives..
I si no.. no cal fer-ne publicitat aquí de que es fa una sortida, si és excloent i no és oberta a tothom......
:picant
Als que heu aixecat el dit, pel dia 17 us passaré un privat, i si us va bé hi anem tot xino-xano. :birracat[/quote]
I si no.. no cal fer-ne publicitat aquí de que es fa una sortida, si és excloent i no és oberta a tothom......
:picant
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Steelman" post="228003"]
:picant[/quote]
Tens tota la raó del món, no t'ho negaré, però al ser un lloc petit i 'intim' és millor anar-hi en petits grupets. A l'aparcament no hi ha gaire lloc, de fet el Kpeps i jo vem aparcar on vem poder. Imagina si hi anem 20-30-40-50-60 motos! :callo
Quan un grupet hi voleu anar, sols s'ha dir i gustosament us hi portaré. No és un lloc de masses.
L'últim dinar de Nadal que vaig fer jo volia anar-hi, i no em vaig atrevir per això, per falta de lloc.
De cara la primavera ho parlem i fem altre grupet, aviam si voleu vindre. Us agradaria. :okcat
:picant[/quote]
Tens tota la raó del món, no t'ho negaré, però al ser un lloc petit i 'intim' és millor anar-hi en petits grupets. A l'aparcament no hi ha gaire lloc, de fet el Kpeps i jo vem aparcar on vem poder. Imagina si hi anem 20-30-40-50-60 motos! :callo
Quan un grupet hi voleu anar, sols s'ha dir i gustosament us hi portaré. No és un lloc de masses.
L'últim dinar de Nadal que vaig fer jo volia anar-hi, i no em vaig atrevir per això, per falta de lloc.
De cara la primavera ho parlem i fem altre grupet, aviam si voleu vindre. Us agradaria. :okcat

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Martulina
- Presentats
- Entrades: 19
- Membre des de: ds. feb. 02, 2013 8:03 pm
Oh ! Aquest lloc el conec, no és massa lluny de ca meva, be una mica si pr tampoc tant.
Potser podria vindre en cotxe i esmorçar amb vosaltres ?
Potser podria vindre en cotxe i esmorçar amb vosaltres ?
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Gracies Randy !!! un matí com els que m'agraden, bona gent, moto, bon esmorçar en un lloc singular...un plaer coincidir , espero tornar a rodar aviat amb vosaltres.
:birracat :birracat :birracat
:birracat :birracat :birracat
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 17, 2013 1:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jaumeusart
- Presentats
- Entrades: 396
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
- Ubicació: les Masies de Voltregà
Ha estat un bon mati, bona ruta, bon esmorzar i millor companyia
A punt per la proxima
A punt per la proxima
Jaumeusart l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 23, 2013 11:29 am, en total s’ha editat 6 vegades.