Proposta de Sortida: Roques d´en Benet i Terra Alta.
Moderador: Airald
- Bernat
- Presentats
- Entrades: 221
- Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
- Ubicació: Prats i Sansor
Re: Proposta De Sortida: Roques D´en Benet I Terra Alta.
Bona proposta!
M'apunteu i ens veiem el Dissabte.
Gràcies
M'apunteu i ens veiem el Dissabte.
Gràcies
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
[quote user="Xavier" post="227757"][quote user="Cabirol" post="227713"]Aixo del "petit cabirol" rima amb el meu nik, apunta 1 mes, siusplau, fins disabte[/quote]
Josep Mª, ves posant hora i lloc de trobada si vols que hi baixem plegats a controlar aquesta colla de galifardeus.[/quote]
Si, vavier, jo crec que hem de anar a vijilar aquesta colla de "bandidus" que no liin res,
xevi dons haurem de llevarnus"" ben d'hora, ben d'hora, ben d'hora "" no? per a esmorçar tranquilament a cambrils?
Josep Mª, ves posant hora i lloc de trobada si vols que hi baixem plegats a controlar aquesta colla de galifardeus.[/quote]
Si, vavier, jo crec que hem de anar a vijilar aquesta colla de "bandidus" que no liin res,
xevi dons haurem de llevarnus"" ben d'hora, ben d'hora, ben d'hora "" no? per a esmorçar tranquilament a cambrils?
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Jo m'apunto.
Els Ports no els conec gaire i te molt bona pinta. I per poc que poguem, fem la pista que dius.
A els osonecs, podem baixar junts? Alguna ruta? L'autopista es aburrida, i en tot cas la podriem reservar per la tornada...
Els Ports no els conec gaire i te molt bona pinta. I per poc que poguem, fem la pista que dius.
A els osonecs, podem baixar junts? Alguna ruta? L'autopista es aburrida, i en tot cas la podriem reservar per la tornada...
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Proposta de Sortida: Roques d´en Benet i Terra Alta.
Si la pista és molt facilona Carles...
Mira'n una foto ,és d´una sortida al 2008

Llista ACtualitzada
Mira'n una foto ,és d´una sortida al 2008
Llista ACtualitzada
Ex ...moltes coses
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Per cert, si tenim temps, que crec que si podrem fer les dues coses
A) Toll de VIdre
B) Estrets d´Arnes. S'hi arriba per una pista encimentada, i tenim un molt bon mirador de les roques d´en Benet i un altre "toll" ;)
V's
A) Toll de VIdre
B) Estrets d´Arnes. S'hi arriba per una pista encimentada, i tenim un molt bon mirador de les roques d´en Benet i un altre "toll" ;)
V's
Ex ...moltes coses
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Es una bona proposta. Jo en principi no hi puc venir, però podria ser al que hi vingues amb la Carme al final.
Pel que fa a la Pista del toll de vidre, si no recordo malament jo ja l'he fet una vegada amb la Pan, o sigui gaire dificil no ho es.
Ho aniré seguint per si de cas.
:okcat
Es una bona proposta. Jo en principi no hi puc venir, però podria ser al que hi vingues amb la Carme al final.
Pel que fa a la Pista del toll de vidre, si no recordo malament jo ja l'he fet una vegada amb la Pan, o sigui gaire dificil no ho es.
Ho aniré seguint per si de cas.
:okcat
Sort,
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Pels d'osona i qui hi passi.
Cabirol, Carles, com que crec que l'Steelman ja haurà preparat forces revolts per la ruta que farem (conec el pájaro) i que el lloc de trobada no és a la cantonada, proposo quedar a la benzinera de Gurb (eix) a les 7 del matí i arribar per esmorzar a Cambrils.
Ruta que proposo de baixada: eix fins a la sortida que posa "Igualada-Tarragona" i fins a Vilafranca del Penedès i baixar per la nacional fins a Cambrils.
Que us sembla ?
Cabirol, Carles, com que crec que l'Steelman ja haurà preparat forces revolts per la ruta que farem (conec el pájaro) i que el lloc de trobada no és a la cantonada, proposo quedar a la benzinera de Gurb (eix) a les 7 del matí i arribar per esmorzar a Cambrils.
Ruta que proposo de baixada: eix fins a la sortida que posa "Igualada-Tarragona" i fins a Vilafranca del Penedès i baixar per la nacional fins a Cambrils.
Que us sembla ?
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Xavier" post="227899"]Pels d'osona i qui hi passi.
[...] que crec que l'Steelman ja haurà preparat forces revolts per la ruta que farem (conec el pájaro)
[/quote]
Quina fama em dones!!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9
[quote user="Xavier" post="227899"]
i que el lloc de trobada no és a la cantonada, proposo quedar a la benzinera de Gurb (eix) a les 7 del matí i arribar per esmorzar a Cambrils.
Que us sembla ?[/quote]
A mi em sembla bé.
Et serveix? ;)
[...] que crec que l'Steelman ja haurà preparat forces revolts per la ruta que farem (conec el pájaro)
[/quote]
Quina fama em dones!!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9
[quote user="Xavier" post="227899"]
i que el lloc de trobada no és a la cantonada, proposo quedar a la benzinera de Gurb (eix) a les 7 del matí i arribar per esmorzar a Cambrils.
Que us sembla ?[/quote]
A mi em sembla bé.
Et serveix? ;)
Ex ...moltes coses
- Xavier
- Presentats
[quote user="Steelman" post="227904"]
A mi em sembla bé.
Et serveix? ;)[/quote]
No, però em recomforta. :okcat
A mi em sembla bé.
Et serveix? ;)[/quote]
No, però em recomforta. :okcat
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Hola.
Per baixar també ho podeu fer una mica més distret sense perdre temps: ruta per Aiguamúrcia i després fer la tornada més relaxada per Vilafranca.
Salut !
Per baixar també ho podeu fer una mica més distret sense perdre temps: ruta per Aiguamúrcia i després fer la tornada més relaxada per Vilafranca.
Salut !
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
M'apunto, porto nou reglatge de las suspensions i que millor lloc per a provar-les...
ens veiem dissabte a la Cope :okcat
ens veiem dissabte a la Cope :okcat
- Xavier
- Presentats
[quote user="Ximetric" post="227909"]Hola.
Salut ![/quote]
Gràcies per la suggerència noi, a veure què hi diuen els companys.
Salut ![/quote]
Gràcies per la suggerència noi, a veure què hi diuen els companys.
- CarlesOsonaGS
- Presentats
[quote user="Xavier" post="227929"][quote user="Ximetric" post="227909"]Hola.
Salut ![/quote]
Gràcies per la suggerència noi, a veure què hi diuen els companys.[/quote]
Aviam; la ruta d'Aiguamúrcia, en especial el tram Igualada-El Pla de St. Maria el vaig fer fa 15 dies i es mes "cargolat" que Igualada-Vilafranca per la C15 (que també vaig fer el mateix dia que la C-37). Diumenge pasat vaig fer Igualada-LaPobla Claramunt-St Joan Mediona-La Llacuna-Torrelles de Foix.... i també es "cargolada". Si hem de baixar per estar a les 09:30 aprox. el mes ràpid es la proposta "Xavier":
A la benzinera de Gurb (eix) a les 7 del matí i arribar per esmorzar a Cambrils.
D'acord?
Jo també espero que el "pájaro" (amb confiança...) hagi escollit be la ruta. La menys recta possible.
Salut ![/quote]
Gràcies per la suggerència noi, a veure què hi diuen els companys.[/quote]
Aviam; la ruta d'Aiguamúrcia, en especial el tram Igualada-El Pla de St. Maria el vaig fer fa 15 dies i es mes "cargolat" que Igualada-Vilafranca per la C15 (que també vaig fer el mateix dia que la C-37). Diumenge pasat vaig fer Igualada-LaPobla Claramunt-St Joan Mediona-La Llacuna-Torrelles de Foix.... i també es "cargolada". Si hem de baixar per estar a les 09:30 aprox. el mes ràpid es la proposta "Xavier":
A la benzinera de Gurb (eix) a les 7 del matí i arribar per esmorzar a Cambrils.
D'acord?
Jo també espero que el "pájaro" (amb confiança...) hagi escollit be la ruta. La menys recta possible.
- CarlesOsonaGS
- Presentats
[quote user="Steelman" post="227877"]Per cert, si tenim temps, que crec que si podrem fer les dues coses
A) Toll de VIdre
V's[/quote]
Per mi Ok, ja he vist que son asequibles. Ja que tinc permis per tot el dia, fem-les.
Les busco al GoogleMaps i me les descarrego al OruxMaps.
Crec que pinta bon dia. I sense vent.
A) Toll de VIdre
V's[/quote]
Per mi Ok, ja he vist que son asequibles. Ja que tinc permis per tot el dia, fem-les.
Les busco al GoogleMaps i me les descarrego al OruxMaps.
Crec que pinta bon dia. I sense vent.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
[quote user="Feisser" post="227923"]M'apunto, porto nou reglatge de las suspensions i que millor lloc per a provar-les...
ens veiem dissabte a la Cope :okcat[/quote]
Ostres Xavier, ara si que no hi haurà qui et segueixi, molt bé :okcat
ens veiem dissabte a la Cope :okcat[/quote]
Ostres Xavier, ara si que no hi haurà qui et segueixi, molt bé :okcat
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
[quote user="Xavier" post="227899"]Pels d'osona i qui hi passi.
Que us sembla ?[/quote]
per mi ja esta fet, jo tb pensave marxar a les 7 de gurb(betzinera) i a les 9 som alla per un bon esmorsar
Que us sembla ?[/quote]
per mi ja esta fet, jo tb pensave marxar a les 7 de gurb(betzinera) i a les 9 som alla per un bon esmorsar
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
Llàstima que es dissabte,.... ja tinc ganes de tornar-vos a trobar...
una abraçada. :holacat
una abraçada. :holacat
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:sonat Em fa molta falta, que em doni una mica l'aire. :666
:okcat Posar-me com a provisionals, dos més no es nota :sonat
:okcat Posar-me com a provisionals, dos més no es nota :sonat
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 14, 2013 7:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Steelman
- Presentats
- Contacta: