Nocturna: Nit del 3-4 d´Agost.Montserrat i Pi 3 Branques
Moderador: Airald
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Nocturna: Nit Del 3-4 D´Agost.Montserrat I Pi 3 Branques
[quote user="Pasqual" post="237725"]Fa un parell d'any crec què és fa fer la I sortida nocturna a MTC (en Mikel RT i en Ramon la van organitzar) I Sortida Nocturna i jo m'ha vaig passar d'allò més bé, així que per poc que pugui repetiré.
Apunta'm si us plau a provisional (encara no sé l'horari de feina de l'agost).
Si vinc, algú s'animà a fer la proposta de'n Llagasta? No la conec, però pot ser divertit de fer de fosc[/quote] Pistes......Restaurant......Per a mi no hi ha problema, però potser ens allunyem de l'esperit inicial i, el tema pistes, per mes senzilles que siguin, crec que no faràn atractiva la proposta a alguns que potser en aquests moments s'estiguin plantejant l'assistència.
No sé.....potser "me estoy metiendo de pies en el cubo"....
De totes maneres, jo seguiré dient "PERFECTE!!!" a tot el que es decideixi (sempre i quan hi hagi Coca-Cola).
Jordi "Prony"
Apunta'm si us plau a provisional (encara no sé l'horari de feina de l'agost).
Si vinc, algú s'animà a fer la proposta de'n Llagasta? No la conec, però pot ser divertit de fer de fosc[/quote] Pistes......Restaurant......Per a mi no hi ha problema, però potser ens allunyem de l'esperit inicial i, el tema pistes, per mes senzilles que siguin, crec que no faràn atractiva la proposta a alguns que potser en aquests moments s'estiguin plantejant l'assistència.
No sé.....potser "me estoy metiendo de pies en el cubo"....
De totes maneres, jo seguiré dient "PERFECTE!!!" a tot el que es decideixi (sempre i quan hi hagi Coca-Cola).
Jordi "Prony"
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Nocturna: Nit del 3-4 d´Agost.Montserrat i Pi 3 Branques
Holaaa,
Realment pot ser una ruta molt interessant, però.... com ja sabeu alguns de vosaltres, el fet conduir de nit, en moto i per carreteres de corbes... no es pas el meu fort.
Que us ho passeu molt i molt bé.
:burrucat :burrucat
Realment pot ser una ruta molt interessant, però.... com ja sabeu alguns de vosaltres, el fet conduir de nit, en moto i per carreteres de corbes... no es pas el meu fort.
Que us ho passeu molt i molt bé.
:burrucat :burrucat
Sort,
- MEF
- Presentats
- Entrades: 204
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
- Ubicació: Folgueroles
No és perque jo vegi cada dia Montserrat des del balconet de casa... :callo
Si no perque estaré de viatge fent vacancetes, que us ho passeu molt bé i aneu en compte que a les nits surten les bestioles... no sigui que es creui algun "ratoncito Perez" o altre pel camí...!
:birracat
Si no perque estaré de viatge fent vacancetes, que us ho passeu molt bé i aneu en compte que a les nits surten les bestioles... no sigui que es creui algun "ratoncito Perez" o altre pel camí...!
:birracat
Un bon equip, simbiosi perfecte!
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Nois, disculpeu la ignorància de la pregunta, ja que no acostumo a conduir de nit per plaer, però:
Quan conduïu de nit, gaudiu?
Si aneu amb la il•luminació “Standard” de la moto, no patiu tota l’estona per no veure possible graveta a la carretera, o no veure el final de la corba que esteu traçant?
Quan conduïu de nit, gaudiu?
Si aneu amb la il•luminació “Standard” de la moto, no patiu tota l’estona per no veure possible graveta a la carretera, o no veure el final de la corba que esteu traçant?
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Bones.
Jo gaudeixo sempre que estic sobre la moto.
Per mi la moto no és tant sols anar a fer unes corves al màxim de ràpid possible.
Per mi anar en moto és una experiencia màgica.
Circular de nit amb moto per mi és una de les millors experiencies que hi ha.
Tampoc , per mi , és questió en aquestes hores de cargolar ni de passar per segons quines carreteres o camins.
Per mi la moto no és tant sols anar a fer unes corves al màxim de ràpid possible.
Tampoc , per mi , és questió en aquestes hores de cargolar ni de passar per segons quines carreteres o camins.
Ex ...moltes coses
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="237772"]Bones.
Tampoc , per mi , és questió en aquestes hores de cargolar ni de passar per segons quines carreteres o camins.[/quote]
No, si ja ho entenc, que de nit s'ha d'anar rotllo relax. ; M'agradaria provar-ho.
M'apunteu a provisional, please?
P.D. Si caig per graveta, m'ajudareu a aixercar-me, eh? :b9
Tampoc , per mi , és questió en aquestes hores de cargolar ni de passar per segons quines carreteres o camins.[/quote]
No, si ja ho entenc, que de nit s'ha d'anar rotllo relax. ; M'agradaria provar-ho.
M'apunteu a provisional, please?
P.D. Si caig per graveta, m'ajudareu a aixercar-me, eh? :b9
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
jo vinc per el que ha dit en Prony dels llums que porta,si de dia traço malament.....de nit.......semblo el de la foto del inici del fil :b9 :b9 :b9
p.d. ja suposso com diu en Steelman que es un passeig nocturn :okcat :okcat per aixo m'he animat :orquestra
edito el fil per el tema del ''piquenique'',em pregunto que mes de casa que un ''pantomaquet'' amb un embutit i mes sencill i mes profitos per l'estomac,apart d'entretingut fer las llescas i tal i tal.......i amb tanta BMW no faltara l'oli (Prony estas content,jejejejeje) si us sembla be es clar :okcat :okcat com encara queden dies.....
p.d. ja suposso com diu en Steelman que es un passeig nocturn :okcat :okcat per aixo m'he animat :orquestra
edito el fil per el tema del ''piquenique'',em pregunto que mes de casa que un ''pantomaquet'' amb un embutit i mes sencill i mes profitos per l'estomac,apart d'entretingut fer las llescas i tal i tal.......i amb tanta BMW no faltara l'oli (Prony estas content,jejejejeje) si us sembla be es clar :okcat :okcat com encara queden dies.....
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 03, 2013 10:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:19 pm
- Ubicació: Sant Salvador de Guardiola
Hola a tots.
Fins cuant tinc de de temps per cofirmar?
apunteuma a provisional.
Salud i Cava i :birracat
Fins cuant tinc de de temps per cofirmar?
apunteuma a provisional.
Salud i Cava i :birracat
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Eps! Gràcies Jordi, per apuntar-me com a provisional.
Tot i que...
Les possibilitats són ínfimies ja aviso, vaja que per defecte és mès No. Ja avisaria si cambio d'idea.
En quan a lo de les curves si es veuen o no de nit.. bè.. els de davant ja te les van il.luminant.. :b9 el primer ho tè mès xungo.. a l'hora que tambè tè la sort de si va amb compte de veure alguna bestiola.
Tot i que...
Les possibilitats són ínfimies ja aviso, vaja que per defecte és mès No. Ja avisaria si cambio d'idea.
En quan a lo de les curves si es veuen o no de nit.. bè.. els de davant ja te les van il.luminant.. :b9 el primer ho tè mès xungo.. a l'hora que tambè tè la sort de si va amb compte de veure alguna bestiola.
- Santiwoll
- Presentats
- Entrades: 19
- Membre des de: dc. jul. 03, 2013 12:18 am
- Ubicació: Santpedor
Pel que fa a la sortida nocturna del proper mes d’agost, es una qüestió molt atractiva , el problema es que ja vaig prou lent de dia, doncs imagineu-vos de nit .....¡¡¡¡, però com que soc de la zona, conec les carreteres i gairebé les puc fer, a poc a poc , però amb els ulls tancats.
Ara faltarà solucionar problemes d’agenda , feina i família , de forma que de moment apunteu-me 49% provisional i 51% definitiu.
Salut a tothom .....
Ara faltarà solucionar problemes d’agenda , feina i família , de forma que de moment apunteu-me 49% provisional i 51% definitiu.
Salut a tothom .....
- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2014
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
:picant :picant
Proposta força interessant..... m'ho he estat rumiant durant uns dies i...... si he pogut superar amb èxit el repte dels Alps..... ara el següent ha de ser una sortida nocturna !!!!!!!
Així doncs.... m'apunto !!!!!!
Salut !!!!
Proposta força interessant..... m'ho he estat rumiant durant uns dies i...... si he pogut superar amb èxit el repte dels Alps..... ara el següent ha de ser una sortida nocturna !!!!!!!
Salut !!!!
-
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:19 pm
- Ubicació: Sant Salvador de Guardiola
Bon dia a tots.
Confirmo l´asistencia a la sortida nocturna.
Ja que será un plaer rodar amb tots vosaltres. :okcat :birracat
Salud i Cava.
Confirmo l´asistencia a la sortida nocturna.
Ja que será un plaer rodar amb tots vosaltres. :okcat :birracat
Salud i Cava.
- Jaumeusart
- Presentats
- Entrades: 396
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
- Ubicació: les Masies de Voltregà
[quote user="Kinder" post="237913"]:picant :picant
Salut !!!![/quote]
t'apuntes a totes
jo m'ho estic pensant a veure si vinc tambe
Salut !!!![/quote]
t'apuntes a totes
jo m'ho estic pensant a veure si vinc tambe
- Prony
- Presentats
[quote user="Kinder" post="237913"]Proposta força interessant..... m'ho he estat rumiant durant uns dies i...... si he pogut superar amb èxit el repte dels Alps..... ara el següent ha de ser una sortida nocturna !!!!!!!
Salut !!!![/quote]D'acord, però si mentre sopem sota els estels notes una mà on no ha d'estar-hi, no corris a fotre'm una cleca a mi (que sempre acabo rebent jo) que jo soc molt de la broma, però encara vaig a missa, entesos??
Jordi "Prony"
Salut !!!![/quote]D'acord, però si mentre sopem sota els estels notes una mà on no ha d'estar-hi, no corris a fotre'm una cleca a mi (que sempre acabo rebent jo) que jo soc molt de la broma, però encara vaig a missa, entesos??
Jordi "Prony"
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
100 *100 que NO PODRE VINDRE.
Motius aliens a la meva voluntat .
Em saps greu perqué m´hauría fet molta il.lussió venir.
Em saps greu perqué m´hauría fet molta il.lussió venir.
- Santiwoll
- Presentats
- Entrades: 19
- Membre des de: dc. jul. 03, 2013 12:18 am
- Ubicació: Santpedor
Veig que el MI , que en definitiva es el que m’ha embarcat en tot aquesta historia , ja ha confirmat la seva assistència ....
Jo estic alliberant condicionants .... la senyora un possible acuminat de soltera, l’agenda de feina en condicions favorables, i uns avis, que son un sol, per a fer de cangur de la nena. O sigui, que apunteu-me 100% a la sortida nocturna o noctàmbula ( estrieu la forma més correcta segons el Pompeu Fabra ) .
Ja direu quina infraestructura cal portar pel tema del sopar ¡¡¡¡¡
Jo estic alliberant condicionants .... la senyora un possible acuminat de soltera, l’agenda de feina en condicions favorables, i uns avis, que son un sol, per a fer de cangur de la nena. O sigui, que apunteu-me 100% a la sortida nocturna o noctàmbula ( estrieu la forma més correcta segons el Pompeu Fabra ) .
Ja direu quina infraestructura cal portar pel tema del sopar ¡¡¡¡¡
- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2014
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
[quote user="Prony" post="237931"][quote user="Kinder" post="237913"]Proposta força interessant..... m'ho he estat rumiant durant uns dies i...... si he pogut superar amb èxit el repte dels Alps..... ara el següent ha de ser una sortida nocturna !!!!!!!
Jordi "Prony"[/quote]
vols dir que notaré la teva mà ?????
Jo crec que notaré més els "gamuxins" que qualsevol altre cosa !!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Jordi "Prony"[/quote]
vols dir que notaré la teva mà ?????
Jo crec que notaré més els "gamuxins" que qualsevol altre cosa !!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Nacho
- Presentats
- Entrades: 373
- Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
- Ubicació: Vilassar de Dalt
Que xula !!! aquet cap de setmana nose si aniré a Bilbo a buscar el nen ... sino hem podeu apuntar provisional ...
Gràcies
Gràcies
- Prony
- Presentats
[quote user="santiwoll" post="237955"]Veig que el MI , que en definitiva es el que m’ha embarcat en tot aquesta historia , ja ha confirmat la seva assistència ....
Ja direu quina infraestructura cal portar pel tema del sopar ¡¡¡¡¡[/quote]Aquesta: Jordi "Prony"
Ja direu quina infraestructura cal portar pel tema del sopar ¡¡¡¡¡[/quote]Aquesta: Jordi "Prony"
- Nacho
- Presentats
- Entrades: 373
- Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
- Ubicació: Vilassar de Dalt
[quote user="Eva" post="237933"]100 *100 que NO PODRE VINDRE.
Em saps greu perqué m´hauría fet molta il.lussió venir.[/quote]
snif snif ...
Em saps greu perqué m´hauría fet molta il.lussió venir.[/quote]
snif snif ...