Rider1000 17-5-2014

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Jordi Pons » dl. des. 23, 2013 10:44 am

[quote user="Jordi Pons" post="249020"]crec que el tema de l'inscripció serà com l'any passat, es a dir, primer s'anuncia l'event, i desprès començarà el període d'inscripció el 1 de febrer (no m'ho ha dit ningú, es de la meva collita)[/quote]

copy/paste de la petita conversa que he tingut amb el promotor de la Rider

Jordi Pons:
Hola Pep !!!!!
referent a l'obertura de la web per la Rider 2014.....
només una pregunta: el dia 1 es per info i les inscripcions seran a partir del 1 de febrer (com l'any passat), u all included ?

Pep
Eiiii Jordi. Exacte. El dia 1 és per a informació. Per les inscripcions, estic mirant amb els informàtics, que els que esteu al Hall of Fame i teniu número de pin, pugueu inscriure-us una setmana abans de l'obertura de les inscripcions que serà el 21 de febrer. Veurem si ho puc fer.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Kpeps » dl. des. 23, 2013 11:04 am

[quote user="Jordi Pons" post="249250"][quote user="Jordi Pons" post="249020"]crec que el tema de l'inscripció serà com l'any passat, es a dir, primer s'anuncia l'event, i desprès començarà el període d'inscripció el 1 de febrer (no m'ho ha dit ningú, es de la meva collita)[/quote]

copy/paste de la petita conversa que he tingut amb el promotor de la Rider

Jordi Pons:
Hola Pep !!!!!
referent a l'obertura de la web per la Rider 2014.....
només una pregunta: el dia 1 es per info i les inscripcions seran a partir del 1 de febrer (com l'any passat), u all included ?

Pep
Eiiii Jordi. Exacte. El dia 1 és per a informació. Per les inscripcions, estic mirant amb els informàtics, que els que esteu al Hall of Fame i teniu número de pin, pugueu inscriure-us una setmana abans de l'obertura de les inscripcions que serà el 21 de febrer. Veurem si ho puc fer.[/quote]

aixo es tenir informacio de primera ma :orquestra :orquestra gracies company :birracat :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3103
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Jordi » dl. des. 23, 2013 12:16 pm

Passeu-ho be.
Jo miraré de venir-vos a veure en algun punt de la ruta. Ho sento, però jo no assisteixo a esdeveniments on hi col·laboren bandolers (S. C. Trànsit), ni, encara menys, on pretenen donar-me classes didàctiques.
Tampoc no vaig a cap esdeveniment on hi hagi estat mai convidat el Sr. Aznar pel fàstic que em genera.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Kpeps » dl. des. 23, 2013 7:25 pm

[quote user="Prony" post="249256"]
Tampoc no vaig a cap esdeveniment on hi hagi estat mai convidat el Sr. Aznar pel fàstic que em genera.

Jordi "Prony"[/quote]

que vindra en moto aquest ?? segur que tambe porta una Adventure vermella amb Ohlins que fa mes de senyor :b9 :b9 :b9 :b9
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3103
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Jordi » dl. des. 23, 2013 9:12 pm

[quote user="Kpeps" post="249276"][quote user="Prony" post="249256"]
Tampoc no vaig a cap esdeveniment on hi hagi estat mai convidat el Sr. Aznar pel fàstic que em genera.
Jordi "Prony"[/quote]
que vindra en moto aquest ?? segur que tambe porta una Adventure vermella amb Ohlins que fa mes de senyor :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Sento espatllar el fil i prometo no parlar mes del tema, però a aquesta persona es una de les poques a les quals li desitjo tots els patiments que un ser humà pugui resistir. I que Deu em perdoni.
Tanco el tema,
Continuem amb la Rider de bon rotllo, que és el que val.
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 23, 2013 9:14 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. des. 24, 2013 12:38 pm

[quote user="Jordi Pons" post="249250"][quote user="Jordi Pons" post="249020"]crec que el tema de l'inscripció serà com l'any passat, es a dir, primer s'anuncia l'event, i desprès començarà el període d'inscripció el 1 de febrer (no m'ho ha dit ningú, es de la meva collita)[/quote]

copy/paste de la petita conversa que he tingut amb el promotor de la Rider

Jordi Pons:
Hola Pep !!!!!
referent a l'obertura de la web per la Rider 2014.....
només una pregunta: el dia 1 es per info i les inscripcions seran a partir del 1 de febrer (com l'any passat), u all included ?

Pep
Eiiii Jordi. Exacte. El dia 1 és per a informació. Per les inscripcions, estic mirant amb els informàtics, que els que esteu al Hall of Fame i teniu número de pin, pugueu inscriure-us una setmana abans de l'obertura de les inscripcions que serà el 21 de febrer. Veurem si ho puc fer.[/quote]

Gràcies per la info, :okcat

Bones festes companys

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Jordi Pons » dl. des. 30, 2013 11:45 am

En aquest Enllaç trovareu la revista del Moto Club Manresa, a la pàgina 32 hi ha una interessant història de com els va arribar l'idea de la Rider 1000 i de com es va dur a terme.

A més, trobareu el testimoni de dos dels participants i dels components del control de pas de Arnes.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Kpeps » dl. des. 30, 2013 1:29 pm

que bo !! surt la meva moto i la del company que venia,ja en trinc ganas de veure la nova web.
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. des. 30, 2013 4:51 pm

Molt bé pel Motoclub Manresa, tant per l'organització de la Rider 1000 com per tot el que veig que fan per la promoció del motor.
:okcat

Avatar de l’usuari
Emil
Presentats
Entrades: 220
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 10:35 pm
Ubicació: manresa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Emil » dt. des. 31, 2013 9:01 pm

' m' apunto espero ferla hi estari una mica menys :burrucat :burrucat espero ke no aigi tanta aigua :nonocat :nonocat
hauré de prepararme i posarme en forma, jij ji ji

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Jordi Pons » dc. gen. 01, 2014 2:41 pm

bé, ja està oberta la web de la Rider 2014

a priori es presenta "durillo" - "durillo"

aquest es el recorregut teòric

Imatge

:okcat

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Molinenc » dc. gen. 01, 2014 3:28 pm

[quote user="Jordi Pons" post="249573"]bé, ja està oberta la web de la Rider 2014

a priori es presenta "durillo" - "durillo"

aquest es el recorregut teòric

Imatge

:okcat[/quote]

Jordi, una pregunta (ja que veig que tens més informació de la Rider1000).

Pel que he entès, els que van fer la rider1000 l'any passat tenen l'avantatge de poder apuntar-se abans. I més endavant la resta. Es així això?

I per altra banda, si cònec a un que la va fer l'any passat, li puc dir que m'apunti o be només es pot apuntar ell.

Tinc moltes ganes de fer la rider aquest any. :okcat

Gràcies.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 01, 2014 6:45 pm

vaja,he estat mirant el recorregut,massa conegut i poc ''novedos'' per els de casa (per els de fora ja els anira be que maco es) ademes quina de punts de control em sembla que no hi ha ni un tram amb mes de 130 km'sss sense parar :nonocat i alguns exageradament curts,m'esperava un altre cosa la veritat,em sembla que el que diu de no voler fer-ho tant dur En aquesta edició 2014 hem volgut substituir la duresa de la neu al Port de la Bonaigua, per la bellesa de les carreteres de Girona i la Costa Brava,carreteras macas pero massa transitades en dissabte i mes al maig,em sembla a mi.....pero be amb ilusiooooo que jo tambe m'apuntare i un cop en marxa tot es veu diferent i que consti que no dic que sigui facilot sino massa proper :birracat

p.d. i no cal dir que colls per no avorrir-se i revirat de debo i potser neu no ni haura pero dur sera i molt, qui es miri el recorregut amb deteniment veura que ho es i de debo.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 01, 2014 7:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Jordi Pons » dc. gen. 01, 2014 9:18 pm

Molinenc ha escrit:..................

Jordi, una pregunta (ja que veig que tens més informació de la Rider1000).

Pel que he entès, els que van fer la rider1000 l'any passat tenen l'avantatge de poder apuntar-se abans. I més endavant la resta. Es així això?

I per altra banda, si cònec a un que la va fer l'any passat, li puc dir que m'apunti o be només es pot apuntar ell.

Tinc moltes ganes de fer la rider aquest any. :okcat

Gràcies.
si mires la web, efectivament, els veterans tindrem prioritat d'inscriurens abans
a la segona pregunta, no tinc resposta, ho hauràs de demanar a l'organització, tens per contactar-los a la seva web :okcat

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: JordiTrident » dc. gen. 01, 2014 9:26 pm

Kpeps ha escrit:vaja,he estat mirant el recorregut,massa conegut i poc ''novedos'' per els de casa (per els de fora ja els anira be que maco es) ademes quina de punts de control em sembla que no hi ha ni un tram amb mes de 130 km'sss sense parar :nonocat i alguns exageradament curts,m'esperava un altre cosa la veritat,em sembla que el que diu de no voler fer-ho tant dur En aquesta edició 2014 hem volgut substituir la duresa de la neu al Port de la Bonaigua, per la bellesa de les carreteres de Girona i la Costa Brava,carreteras macas pero massa transitades en dissabte i mes al maig,em sembla a mi.....pero be amb ilusiooooo que jo tambe m'apuntare i un cop en marxa tot es veu diferent i que consti que no dic que sigui facilot sino massa proper :birracat

p.d. i no cal dir que colls per no avorrir-se i revirat de debo i potser neu no ni haura pero dur sera i molt, qui es miri el recorregut amb deteniment veura que ho es i de debo.
Jo he pensat el mateix sobre les carreteres de Girona-Costa Brava i el trànsit. La duresa del port de la Bonaigua crec que va ser purament cirscumtancial pel temps que va fer l'any passat, però no és el més habitual el més de maig...no se, no se...suposo que també m'apuntaré i com que l'any passat ja ho vaig fer sense problemes aquest any valoro seriosament fer-ho amb una "clàssica"...noves motivacions :okcat :okcat :okcat
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 01, 2014 9:54 pm

ves.... ja tenim entreteniment,ja he mirat la ruta i hi han trosos que son molt ''besties'' (la majoria) ara veig perque fan tantas parades :okcat la part de Girona que per mi son totalment desconeguts,segur que algun company com queden dies ens portara de el Far fins a Canyet de Mar per saber per on em d'anar i no donar voltes aquell dia :birracat :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 01, 2014 9:55 pm

Jo tampoc m'apunto, doncs no és el meu estil. Per molt que em recordi la Ronda500 organitzada per la revista SoloMoto, no ho és. Abans no hi havien radars i podies anar a la velocitat que volies. :callo

I tot mirant el recorregut: -observo que hi han molts controls de pas. Masses i molts ben a prop els uns dels altres, per la qual cosa sols hi ha l'opció d'una carretera. Tot i que no dubto de la professionalitat i el seu bon saber fer del Motoclub Manresa, gent amant i compromesa amb el món del motor, em pregunto:

-Han valorat i mirat els possibles inconvenients de fer passar si-o-si 800-1000 motos per la mateixa carretera? Ho veig massa agosarat això. Em consta, i no per Mototurisme, que molta gent va passar per les vies ràpides l'any passat, altres per les no tan ràpides i altres per on deia el GPS.

Vist el recorregut m'atansaré a treure el cap, aviam com ho veig. :okcat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Molinenc » dj. gen. 02, 2014 12:07 am

Jordi Pons ha escrit:
Molinenc ha escrit:..................

Jordi, una pregunta (ja que veig que tens més informació de la Rider1000).

Pel que he entès, els que van fer la rider1000 l'any passat tenen l'avantatge de poder apuntar-se abans. I més endavant la resta. Es així això?

I per altra banda, si cònec a un que la va fer l'any passat, li puc dir que m'apunti o be només es pot apuntar ell.

Tinc moltes ganes de fer la rider aquest any. :okcat

Gràcies.
si mires la web, efectivament, els veterans tindrem prioritat d'inscriurens abans
a la segona pregunta, no tinc resposta, ho hauràs de demanar a l'organització, tens per contactar-los a la seva web :okcat
Ok. Gràcies!

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. gen. 02, 2014 10:04 am

És molt curiòs que un dels punts sigui Savallà del Comtat, doncs és una pedania amb 4 cases.
Ben buscat!!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3103
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Jordi » dj. gen. 02, 2014 3:18 pm

Randy-650 ha escrit:...........
Vist el recorregut m'atansaré a treure el cap, aviam com ho veig.............
Doncs ja quedarem per fels-hi una visita, que l'any passat, per la pluja, no vaig fer.

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”