no res, una troballa ,ja he posat l'enllaç que no ho havia fetAlbert ha escrit:Holaaa,
Gràcies Kpeps. Jo no la coneixia, i pot resultar interessant.
![]()
![]()

Moderador: Airald
no res, una troballa ,ja he posat l'enllaç que no ho havia fetAlbert ha escrit:Holaaa,
Gràcies Kpeps. Jo no la coneixia, i pot resultar interessant.
![]()
![]()
aquest PC , despres de veure'l per street view,es el que per la seguretat mes em preocupaJordiPB ha escrit:Jo el dilluns passat vaig anar a veure el tram de la mare de deu del mont, i la veritat és que hi ha bastanta gravilla i s'haurà d'anar amb molt de compte perqué es creuaran els que pujen amb els que baixen i és molt estret. Ademés hi ha molt de "xiruquero" passejant per la carretera.
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Això només vol dir que en aquest grup les coses es fan ben fetes, i les sortides molt currades!!!Jordi ha escrit:Kpeps!!!!!
Ja és casualitat. L'any passat vam fer la mensual amb un tram inèdit que també es va fer a la Rider. I el lloc on has estat aquest migdia, també es un tram inèdit que tenim previst per la mensual del 2017. Els de la Rider son uns copions!!!!! Grrrrrrrrr!!!!!![]()
Just al trencant del camí de la mare de deu del mont hi ha una benzinera, on pots parar al pujar o baixar si no vols apurar tant, i no t'has de desviar gens.Toni Muntada Regada ha escrit:
Notes: he sortit a les 8h del mati del Congost (Manresa) i a les 14h era a Ripoll
he sortit amb el diposit ple hi he tornat a omplir a Sant Joan de les Abadesses una mica apurat