:oops: :oops: :oops: :oops: :lol: :lol:alucinamaripili ha escrit:Ets el meu ídol....només et faltaria tenir una Vstrom per ser perfecte...
Motocassolada a Juneda
Moderador: Airald
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Atotdrap
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:27 pm
- Ubicació: MOLLERUSSA (Lleida)
- Contacta:
- Geroni
- Presentats
Jo tambè ho sento Ramon,pero no soc del de la junta.atotdrap ha escrit:Molt bé nois!
Jo no podré vindre, tinc GRIPADA !
Mira que ho vam canviar per vosaltres... tot no pot ser!
Salut!
Ramon :-)
Que hi farem,un altra será
Jesus :? :?
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Geroni
- Presentats
- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell
- Geroni
- Presentats
- Geroni
- Presentats
Bè,ja s`ha acabat la motocassolada.Hem tingut la companya de l`Albert,d`Alucinamaripili, del Carles GT i del amic JoanF.
Que dir de la companya,males persones,sèries,no diuen ni paraula,etc :lol: :lol: :lol:
Em tingut boira per un tub,pero ja se sap,novembre+ Lleida=boira casi sempre :lol: :lol:
Vull donar les gracies als amics que ens han acompanyat ,demanar disculpes per no haber pogut estar mes temps amb vosaltres.
:!: :!: :!:
Us esperem a tots la proxima motocassolada.
Que dir de la companya,males persones,sèries,no diuen ni paraula,etc :lol: :lol: :lol:
Em tingut boira per un tub,pero ja se sap,novembre+ Lleida=boira casi sempre :lol: :lol:
Vull donar les gracies als amics que ens han acompanyat ,demanar disculpes per no haber pogut estar mes temps amb vosaltres.
:!: :!: :!:
Us esperem a tots la proxima motocassolada.
- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Moltes gràcies a tu Jesús i a tota l'organització pel dia que hem passat. Llàstima de la fresqueta matinal je je je. Espero que la Mª Josep no ens agafi de mal ull. Ja se sap les Garrigues a l'hivern fred i a l'estiu calor. :twisted: :twisted:
He disfrutat molt de la ruta amb els companys de Mototurisme. Quant tingui temps ficaré les quatre fotos que he fet.
:!: :!:
He disfrutat molt de la ruta amb els companys de Mototurisme. Quant tingui temps ficaré les quatre fotos que he fet.
:!: :!:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Llàstima de no haver pogut venir :evil: :evil:
Sabia que us ho passaríeu molt bé. La gent de les Garrigues son com son però a vegades fan alguna cosa bé :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
VVVVVVs
007
PD : No ha pas sobrat una mica de xulla ? 8) 8)
Sabia que us ho passaríeu molt bé. La gent de les Garrigues son com son però a vegades fan alguna cosa bé :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
VVVVVVs
007
PD : No ha pas sobrat una mica de xulla ? 8) 8)
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- JoanF
- Presentats
Be, aquestes son quatre fotos que he fet avui.
Totes son del dinar, ja que durant la ruta ja tenia prouta feina a seguir a l'Albert i cia.
Val a dir, que l'Albert tenia el número 1 del tiquet del sorteig. Vol dir que ha estat el primer en arrivar a la trobada. Jo el nº3, com podeu veure la gent de Mototurisme som molt matiners.

Ja tenim el dinar preparat, però primer farem un "picapica"

No se per quins set sous ha pasat, però habia fet fotos de la casola i de l'Elvira i el Jesús, com també la Mª José habia fet del Jordi i de mi, i no han sortit (professional que és un) Osigui que pasarem directament als regals. Tots els asistents de Mototurisme han estan agraciats amb premits (menys el Jesús i jo mateix, que hi farem)

I fins aquí l'extens repartori :oops: de la Motocasolada de Juneda. Esperem que l'any que be ens hi pogem tornar a trobar.

Totes son del dinar, ja que durant la ruta ja tenia prouta feina a seguir a l'Albert i cia.
Val a dir, que l'Albert tenia el número 1 del tiquet del sorteig. Vol dir que ha estat el primer en arrivar a la trobada. Jo el nº3, com podeu veure la gent de Mototurisme som molt matiners.

Ja tenim el dinar preparat, però primer farem un "picapica"

No se per quins set sous ha pasat, però habia fet fotos de la casola i de l'Elvira i el Jesús, com també la Mª José habia fet del Jordi i de mi, i no han sortit (professional que és un) Osigui que pasarem directament als regals. Tots els asistents de Mototurisme han estan agraciats amb premits (menys el Jesús i jo mateix, que hi farem)

I fins aquí l'extens repartori :oops: de la Motocasolada de Juneda. Esperem que l'any que be ens hi pogem tornar a trobar.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
Ha fet fret, però no tant, i mes amb tan bona companyia es que ni ho notes, oi M. Josep???
M'ho vaig passar molt be amb tots vosaltres i amb el personal de les Garrigues. L'any que ve, tornem-hi.
:D :D :D
I el Joan amb texans!!!!Randy-650 ha escrit:Si que us ho veu passar bé, eh??????? :D
Ara, fred en veu passar també???? :tremolant :tremolant :tremolant
Eppp...ara que ho veig...l'Albert amb els pantalons Dragginjeans????' :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Ha fet fret, però no tant, i mes amb tan bona companyia es que ni ho notes, oi M. Josep???
M'ho vaig passar molt be amb tots vosaltres i amb el personal de les Garrigues. L'any que ve, tornem-hi.
Sort,
- Geroni
- Presentats
I el Jesus també. :lol: :lol: Aixo si,Dragginjeans.Son mes comodos que la corduraAlbert ha escrit:Holaaaaa,
I el Joan amb texans!!!!Randy-650 ha escrit:Si que us ho veu passar bé, eh??????? :D
Ara, fred en veu passar també???? :tremolant :tremolant :tremolant
Eppp...ara que ho veig...l'Albert amb els pantalons Dragginjeans????' :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
- JoanF
- Presentats
- Geroni
- Presentats
¿Que vols dir amb aixó?eh? :b9 :b9 :b9 :666JoanF ha escrit:Eiiii, vaciletes que jo també portaba Dragginjeans, no fotem. Albert si dius que vaig amb texans llavors el Randy fa el crit al cel. Gràcies per lo de la bona companyia, però el cigaló, el vinaxo, i el xupitos també varen fer la feina ben feta.
:twisted: :twisted: :twisted: