Ruteta Ripoll pel 12 Abril
Moderador: Airald
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
Els de Vic sortirem de Can Pamplona a 2/4 de 9, Ens trobarem amb vosaltres a Calders a 1/4 de 10 ( així podrem fer una mica més de carretera), vindrem per la carretera de Moia.
Estarem al primer bar que hi ha a la carretera de Moia a Calders... tot i aixó us paso el meu mòbil 666431182.
Per cert, haurem d'agafar el impermeable??? la resposta la donarem a la tornada, je,je...
Estarem al primer bar que hi ha a la carretera de Moia a Calders... tot i aixó us paso el meu mòbil 666431182.
Per cert, haurem d'agafar el impermeable??? la resposta la donarem a la tornada, je,je...
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Això només ho sap la divina providència...ens veiem diumengeJordi Ponsa ha escrit:Els de Vic sortirem de Can Pamplona a 2/4 de 9, Ens trobarem amb vosaltres a Calders a 1/4 de 10 ( així podrem fer una mica més de carretera), vindrem per la carretera de Moia.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Sembla que el diumenge s'areeglara el tems a RipollAlucinamaripili ha escrit:Això només ho sap la divina providència...ens veiem diumengeJordi Ponsa ha escrit:Per cert, haurem d'agafar el impermeable??? la resposta la donarem a la tornada, je,je...

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
- Alucinamaripili
- Presentats
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Alucinamaripili
- Presentats
- Heavy1987
- Presentats
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Alucinamaripili
- Presentats
Doncs ja som a caseta, ho hem passat molt bé i hem après unes carreteretes molt guapes. Merci companys, per "regalar-me " un dia collonut.
Les fotetes del dia
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf" width="600" height="400" flashvars="host=picasaweb.google.com&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Falucinamaripili%2Falbumid%2F5323848353817507745%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
Les fotetes del dia
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf" width="600" height="400" flashvars="host=picasaweb.google.com&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Falucinamaripili%2Falbumid%2F5323848353817507745%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
La resposta és: SI, HEM HAGUT D'AGAFAR L'IMPERMEABLE !Jordi Ponsa ha escrit:Per cert, haurem d'agafar el impermeable??? la resposta la donarem a la tornada, je,je...
Gràcies a vosaltres per deixarnos venir ;-)Alucinamaripili ha escrit:Doncs ja som a caseta, ho hem passat molt bé i hem après unes carreteretes molt guapes. Merci companys, per "regalar-me " un dia collonut.![]()
LA RUTA
- Heavy1987
- Presentats
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
Bona tarda... ja sóc a Casa, després d'una bona dutxadeta ja estic com nou.
La ruta ha estat molt be, una mica d'aigua, quasi tot el viatge ha plogut, però la sort es que no ha fet cap diluvi..
Tant mateix, la tornada per la Salut, hi havia un xic massa d'aigua a la carretera, ( així m'ho indicava la roda devantera),.. però abaixant el ritme s'ha fet sense cap problema.
La ruta del dia ha estat la següent:
Em quedat a Calders, seguidement em enfilat cap a Artés, Prats de Lluçanés, Berga,Ripoll ( hem fet un repostatge al Mr Bikes de Vallfogona del Ripollès), Olot ( parada tècnica per dinar) i en Ra-mon i jo hem anat per la Salut fins arribar a Vic. Alicinamaripili ha marxat per la nova carretera dels túnels de Bracons, C17 i cap a casona
Moltes gràcies a tots per la bona estona compartida. Ara sols falta aixugar la roba per la propera...
Una abraçada a tots..
:lol: :lol: :lol: :lol:
La ruta ha estat molt be, una mica d'aigua, quasi tot el viatge ha plogut, però la sort es que no ha fet cap diluvi..
Tant mateix, la tornada per la Salut, hi havia un xic massa d'aigua a la carretera, ( així m'ho indicava la roda devantera),.. però abaixant el ritme s'ha fet sense cap problema.
La ruta del dia ha estat la següent:
Em quedat a Calders, seguidement em enfilat cap a Artés, Prats de Lluçanés, Berga,Ripoll ( hem fet un repostatge al Mr Bikes de Vallfogona del Ripollès), Olot ( parada tècnica per dinar) i en Ra-mon i jo hem anat per la Salut fins arribar a Vic. Alicinamaripili ha marxat per la nova carretera dels túnels de Bracons, C17 i cap a casona
Moltes gràcies a tots per la bona estona compartida. Ara sols falta aixugar la roba per la propera...
Una abraçada a tots..
:lol: :lol: :lol: :lol:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Alucinamaripili
- Presentats
La cosa s'ha modernitzat una mica, Santi.Sagal ha escrit:Això s'en diu motards, amb el dia que ha fet i vosaltres sense anar enrere ni per agafar impuls, felicitats a tots.
MªJosé, portaves la bossa d'aigua calenta?
Ara va amb una armilla calefactable de tres parells de pelotilles i el seient calefactable de brico.
Molts records
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Osti ara no es pot queixar, per cert quant ens veigem ja m'ensenyaras aquesta armilla, que a la meva dona a l'hivern, no és pas que pasi calor.Alucinamaripili ha escrit:
La cosa s'ha modernitzat una mica, Santi.
Ara va amb una armilla calefactable de tres parells de pelotilles i el seient calefactable de brico.

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Alucinamaripili
- Presentats