Ruta Express
Moderador: Airald
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Avui al vespre, campionat mundial de Vii ...
Tens un privat :twisted:
Tens un privat :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Carletsfz6
- Presentats
- Entrades: 182
- Membre des de: dj. nov. 27, 2008 1:47 pm
- Ubicació: Picamoixons
- Contacta:
No et cansis home!! k aki estem esperant mes fotos y rutes que has fet, gracies per compartir amb nosaltres.
:lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol:
TREMENDO FOT-LI GASSSSSS!!
http://picamoto.blogspot.com
E-mail: Carles.montseny@pdam.tk
PDAM: Plataforma de Ayuda Motera
http://picamoto.blogspot.com
E-mail: Carles.montseny@pdam.tk
PDAM: Plataforma de Ayuda Motera
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Si senyor, no et cal per res la V-Strom :twisted: , has deixat clar que l'important no és la moto, sinó el pilot
Molt guapes les fotos Off-Road... :D :D :D
:!: i Vvvvsss
Molt guapes les fotos Off-Road... :D :D :D
:!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
[quote="Vendetta"]Ja ens acostem a les primeres neus. A part de les primeres neus, veiem un nou intent del sector femení per a aconseguir la igualtat, i és que hi han coses que encara no han aconsseguit. Que una dona condueixi una pan. Per favor... això és per a homes... :twisted: :twisted: (tot això és una pura provocaciò noies, ja m'agradaria una igualtat igualitaria igual, espero que piqueu)

Escolta, Vendetta, no camuflis la veritat, que m'he passat més de mig cap de setmana portant-te de paquet :roll: . Si és que des que he començat a fer pràctiques amb la teva Pan, ja es veu qui té més traça a tractar-la... :form

Escolta, Vendetta, no camuflis la veritat, que m'he passat més de mig cap de setmana portant-te de paquet :roll: . Si és que des que he començat a fer pràctiques amb la teva Pan, ja es veu qui té més traça a tractar-la... :form
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Mira que al Saura, vas eh? :lol: :lol: Li ensenyarè la foto, i es quedarà acollonido, pobret. :twisted: :twisted:Angeleta ha escrit:

- Vendetta
- Presentats
Bè, doncs seguim.
El següent poble que vàrem parar és Mirambel, un poblet petito i tranquilet, ideal per a jugar-hi a cuit i amagar, si, potser un pel massa gran per això, o no.

Estavem en busca d'una taverna o terrasseta, vaig treure el cap per aqui, i semblava que res.

Tot i que hi havia un cartell que a prop hi havia una taverna. Vaig estar a punt de preguntar-li a una gent que passava per allà, però ja marxaven , massa tard.

Seguim amunt, sense talladet. Bueno.. va.. poso una foto de l'esglèsia, que ja la trobeu a faltar alguns, d'altres no :twisted:

Doncs apa, al cap de pocs km ja ens toca carretera sense asfaltar, direcciò cap a Cantavieja. I jo pensava.. no serà pas aquesta la carretera que em va dir en Joanst.. però ell em parlava de la zona de Lleida...

Aquest poble tè una retirada a CastellFollit de la Roca.

Des d'aqui es veu un tros de la carretera que es va tocar fer, com a minim uns 15 km em em sembla.

No anavem a parar a aquest poblet, però veiem un cartell en sortint d'ell i començar un port que sembla que obligui o avisi de necessitat de cadenes. Per si de cas.. girem cua a preguntar, i de pas a fer el tallat pendent.
Busquem de nou, i tornem a trobar un centre social, ja una mica mès ambientat.

Acabem el tallat i seguim amunt, certament no feia falta cadenes, ni tan sols estava humida la carretera, però de segur que un dia o dos abans si. Quin panaroma que ens trobem, si fred, però unes vistes .. A mi em recordava a una Antàrtida a la espanyola. Llàstima que no hi haguès una terrasseta a prop. :twisted: :twisted:

Despres de tanta nuvolada, i petit patiment a nevada o pluja, de lluny ja veiem alguna clariana, i que la cosa aviat anirà a millor.

Finalment arribem a Albarracin i a bona hora, descarreguem maletes.. i anem a fer un tomb en busca de marxa fina i una miqueta de menjar.

El petit apat va ser deliciòs. Unes virutes de patè amb frambuessa, formatge fregit amb pernil. I unes torradetes per acabar de complementar.

En acabat l'àpat ens varem informar sobre la marxa fina (nocturna), coneixer nous aires(nocturns), bè, semblava que si, o sigui que amb les indicacions que ens varen donar busquem el local, alguna cosa de la taverna del Gato, alguna cosa d'un pas de cebra, alguna cosa d'un pont. De segur que ens ho varen explicar bè, però el vinet.. nosaltres nomès teniem aquestes tres pistes.
De lluny veiem això.. potser son els ulls del gat? no sè, anem a veure..

Ara que aquesta foto em sembla que la enviarè a algun programa d'aquests de dimensions llunyanes..o misteris misteriosos.
Al final si que aconseguim trobar el local, va costar, però si. Un lloc curiòs, acollidor, a mès que al entrar es passa per sobre un doll d'aigua cubert per vidre. Però en fi, el que compte son els aires, i aquests eren bons. D'aquì els resultats.

El poble és un cachondo tot arreu ple de pujades, cujons per tornar. Quin poble mès trempat.
Cap al llit.. i de bon matì a admirar les vistes des de la terrasseta de l'hotel.

Aquest era l'objetiu del viatje, però em sembla que sense els complements.. Doncs apa cap a passejar pel poblet, aquì ja começa la fi de la ruta express.

Doncs apa, passejada feta, a buscar tabac, i preparar la moto per marxar, que ja són les 12 del migdia.

A partir d'aquì ja tot cap al dret fins a Lleida per la A-23. A Lleida busquem alguna cosa per dinar. Feines i treballs ens va costar, tooot tancat. Però ho varem trobar.
Ah! afegir, que per l'A-23 ens va adelentar la guardia civil de tràfic, i no anavem pas a una velocitat legal, però si respectuosa. Vaa, ho dirè a 140. I no ens va pas adelentar a poc a poc, no. Però res, ells a la seva, en fi, va ser curiòs.
Ja tà. :lol:
El següent poble que vàrem parar és Mirambel, un poblet petito i tranquilet, ideal per a jugar-hi a cuit i amagar, si, potser un pel massa gran per això, o no.

Estavem en busca d'una taverna o terrasseta, vaig treure el cap per aqui, i semblava que res.

Tot i que hi havia un cartell que a prop hi havia una taverna. Vaig estar a punt de preguntar-li a una gent que passava per allà, però ja marxaven , massa tard.

Seguim amunt, sense talladet. Bueno.. va.. poso una foto de l'esglèsia, que ja la trobeu a faltar alguns, d'altres no :twisted:

Doncs apa, al cap de pocs km ja ens toca carretera sense asfaltar, direcciò cap a Cantavieja. I jo pensava.. no serà pas aquesta la carretera que em va dir en Joanst.. però ell em parlava de la zona de Lleida...

Aquest poble tè una retirada a CastellFollit de la Roca.

Des d'aqui es veu un tros de la carretera que es va tocar fer, com a minim uns 15 km em em sembla.

No anavem a parar a aquest poblet, però veiem un cartell en sortint d'ell i començar un port que sembla que obligui o avisi de necessitat de cadenes. Per si de cas.. girem cua a preguntar, i de pas a fer el tallat pendent.
Busquem de nou, i tornem a trobar un centre social, ja una mica mès ambientat.

Acabem el tallat i seguim amunt, certament no feia falta cadenes, ni tan sols estava humida la carretera, però de segur que un dia o dos abans si. Quin panaroma que ens trobem, si fred, però unes vistes .. A mi em recordava a una Antàrtida a la espanyola. Llàstima que no hi haguès una terrasseta a prop. :twisted: :twisted:

Despres de tanta nuvolada, i petit patiment a nevada o pluja, de lluny ja veiem alguna clariana, i que la cosa aviat anirà a millor.

Finalment arribem a Albarracin i a bona hora, descarreguem maletes.. i anem a fer un tomb en busca de marxa fina i una miqueta de menjar.

El petit apat va ser deliciòs. Unes virutes de patè amb frambuessa, formatge fregit amb pernil. I unes torradetes per acabar de complementar.

En acabat l'àpat ens varem informar sobre la marxa fina (nocturna), coneixer nous aires(nocturns), bè, semblava que si, o sigui que amb les indicacions que ens varen donar busquem el local, alguna cosa de la taverna del Gato, alguna cosa d'un pas de cebra, alguna cosa d'un pont. De segur que ens ho varen explicar bè, però el vinet.. nosaltres nomès teniem aquestes tres pistes.
De lluny veiem això.. potser son els ulls del gat? no sè, anem a veure..

Ara que aquesta foto em sembla que la enviarè a algun programa d'aquests de dimensions llunyanes..o misteris misteriosos.
Al final si que aconseguim trobar el local, va costar, però si. Un lloc curiòs, acollidor, a mès que al entrar es passa per sobre un doll d'aigua cubert per vidre. Però en fi, el que compte son els aires, i aquests eren bons. D'aquì els resultats.

El poble és un cachondo tot arreu ple de pujades, cujons per tornar. Quin poble mès trempat.
Cap al llit.. i de bon matì a admirar les vistes des de la terrasseta de l'hotel.

Aquest era l'objetiu del viatje, però em sembla que sense els complements.. Doncs apa cap a passejar pel poblet, aquì ja começa la fi de la ruta express.

Doncs apa, passejada feta, a buscar tabac, i preparar la moto per marxar, que ja són les 12 del migdia.

A partir d'aquì ja tot cap al dret fins a Lleida per la A-23. A Lleida busquem alguna cosa per dinar. Feines i treballs ens va costar, tooot tancat. Però ho varem trobar.
Ah! afegir, que per l'A-23 ens va adelentar la guardia civil de tràfic, i no anavem pas a una velocitat legal, però si respectuosa. Vaa, ho dirè a 140. I no ens va pas adelentar a poc a poc, no. Però res, ells a la seva, en fi, va ser curiòs.
Ja tà. :lol:
- Albert
- Presentats
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
- Kel
- Presentats
- Contacta:
Jordi i Mireia merci pel reportatge les fotos espectaculars i la ruta francament maca
De vegades, tinc ànsies d'anar cap el sud :twisted:
De vegades, tinc ànsies d'anar cap el sud :twisted:
- Albert
- Presentats
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
- Kel
- Presentats
- Contacta:
és per carda-vos canyaAlbert ha escrit:Holaaaa,
NO ENS HO CREIEM!!!!!Kel ha escrit: De vegades, tinc ànsies d'anar cap el sud :twisted:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
mira això
foros/viewtopic.php?t=5707
- Vendetta
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Vendetta ha escrit:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona