Penitència Als Alps...

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Penitència Als Alps...

Entrada Autor: JoanF » ds. ago. 08, 2009 1:26 pm

[quote user="Triniti.V" post="86623"]La crònica ja està en marxa, espero com a molt tard demà poder-la penjar… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pel tema dels km jo també estic d’acord amb vosaltres, nosaltres no hem anat a fer aquesta ruta en tres dies per assolir un repte de resistència, nosaltres ho hem fet en tres dies perquè no en teníem més :( ... Tant de bo haguéssim pogut estar-hi dues setmanes !!!!! ;) ;)

Portàvem més de dos anys somiant en fer les corbes d’alguns ports alpins, i al veure que disposàvem de tres dies i dues nits no hem pogut evitar marxar-hi... :D :D :D

Tots els que ens coneixeu una mica sabeu que no ens agrada córrer, especialment a mi :oops: :oops: ; en cap moment hem passat dels límits de velocitat, ni per autopistes i autovies, ni per carreteres petites, ni per enlloc...

Crec que el secret d’haver gaudit d’aquests tres dies ha estat:

- Pensar en tot moment que si no podíem gaudir-ne plenament l’escurçaríem, portàvem preparades moltes rutes alternatives.
- Parar cada hora per estirar les cames en les tirades llargues d’autopista.
- Anar plenament mentalitzats que passaríem tres dies sencers damunt la moto, crec que els Km son el de menys, cerc que el tema és més psíquic que físic.

Tenim clar que no hem pogut gaudir de caminades tranquil•les per pobles encantadors, ni hem pogut passejar per aquelles valls plenes de rierols, però hem fet una cosa millor, hem viscut els tres dies més emocionants i intensos de la nostre vida.... Mai m’havia sentit tant viva... :flor :flor :flor :flor

Després d’un any i dues setmanes sense anar en moto, no us podeu imaginar el què ha representat emocionalment per nosaltres fer això... Ja ho vaig dir ahir, estic pletòrica !!! :jump :jump :jump

De ben segur que quant puguem anirem els Alps amb molt més temps, però si per coses de la vida mai més pugues tornar-hi, aquests tres dies ja no me’ls treu ningú... ;) ;)

:kiss :kiss :kiss i Vvvvvssss[/quote]
D'acord completament amb tu Anna.
Felicitats pel viatge. Espero la crònica en candeletes
:kiss

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » ds. ago. 08, 2009 2:44 pm

Hosti!!! hosti!!! hosti!!!
Acabo d´arribar de 5 dies per el Pirineu i em conecto i veig el vostre LLARG VIATJE :jump :jump :jump
FELICITATS!!!!

Però m´acabes d´esfonsar...... :crys :crys :crys

Aquesta ruta la tinc pensada per el 2010, però amb 10 DIES :wall :wall :wall

Quina enveja mes sana :razz: Fa com 3 anys que es un somni, però els kms ens espantant i aneu vosaltres i la feu amb 3 dies..... (nomès de pensar amb el culet, crec que es pitjor que si et piquesin amb una sima :sado :sado :sado
En fi, ja saps el que espero (com tothom) una cronica per poderla disfrutar.

Una vegada mes FELICITATS per haber fet una realitat el vostre somni :jump :jump :jump . Ben segut que el recordereu durant molt de temps....

Salut :cerv

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » ds. ago. 08, 2009 4:13 pm

[quote user="Mikelgs" post="86648"]Hosti!!! hosti!!! hosti!!!
Acabo d´arribar de 5 dies per el Pirineu i em conecto i veig el vostre LLARG VIATJE :jump :jump :jump
FELICITATS!!!!

Aquesta ruta la tinc pensada per el 2010, però amb 10 DIES :wall :wall :wall

Quina enveja mes sana :razz: Fa com 3 anys que es un somni, però els kms ens espantant i aneu vosaltres i la feu amb 3 dies..... (nomès de pensar amb el culet, crec que es pitjor que si et piquesin amb una sima :sado :sado :sado
En fi, ja saps el que espero (com tothom) una cronica per poderla disfrutar.

Una vegada mes FELICITATS per haber fet una realitat el vostre somni :jump :jump :jump . Ben segut que el recordereu durant molt de temps....

Salut :cerv[/quote]

donc a veure la teva crònica i fotos del pirineu :D :D
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 08, 2009 4:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » ds. ago. 08, 2009 8:55 pm

[quote user="Mikelgs" post="86648"]Hosti!!! hosti!!! hosti!!!
FELICITATS!!!!

Salut :cerv[/quote]

Passar cinc dies pel Pirineus és de lo millor que hi ha :jump :jump :jump …Volem la crònica enseguida ... ;) ;)

I si el proper estiu podeu anar als Alps deu dies aprofiteu-los a tope, que us donarà temps de fer molts ports alpins i veure poblets de ensomniï... :bow :bow :bow

:kiss :kiss i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”