Café Als Angels

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Café Als Angels

Entrada Autor: Sergi3 » dt. oct. 27, 2009 2:37 pm

no conec el cafe "als Angels", la Musara si , hi he fet algunes caminades per alli.
Jo el 6 de desembre no hi podre anar, estare al pais Vasc, amb els cunyaos, anire amb llauna, que hi farem, pero a la zona hi ha molt bones carreteres. La de la Capafons es molt maca, si no recordo malament, l'Steelman la va posar en un post de les millors carreteres de catalunya.
Jo l'atavalamenta de la feina me la trec cada dia quan torno caminant cap a casa uns 45 minuts.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » ds. oct. 31, 2009 4:56 pm

[quote user="Sergi3" post="94537"]no conec el cafe "als Angels", la Musara si , hi he fet algunes caminades per alli.
Jo el 6 de desembre no hi podre anar, estare al pais Vasc, amb els cunyaos, anire amb llauna, que hi farem, pero a la zona hi ha molt bones carreteres. La de la Capafons es molt maca, si no recordo malament, l'Steelman la va posar en un post de les millors carreteres de catalunya.
Jo l'atavalamenta de la feina me la trec cada dia quan torno caminant cap a casa uns 45 minuts.[/quote]

Sergi, aixó de tornar a casa caminant crec que es el millor. Jo que treballo a Estartit o Escala i visc a Torroella, per tornar a casa a peu.... ho tindria molt malament.
Aixó de viure a pagés té moltes aventatges, però necesitem el cotxe per tot.
LLástima que no poguis venir el 6 . Farem corbes i més corbes. El Priorat promet ;) .

Jordi Ponsa
Presentats
Entrades: 292
Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Jordi Ponsa » dt. nov. 03, 2009 6:54 pm

Ui, heu anomenat corves, moto, kms, amics....... si m'hi voleu el 06 de desembre m'hi apunto.....

Quant hi vagi un altre cop, ja faré unes fotos del "meu lloc de relax", és a collsacabra.... no sé si coneixeu la casa del Avenc i les seves contrades....

Salut

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dt. nov. 03, 2009 8:09 pm

"La Casa de L'avenc" no la conec, pero les contrades si
amb la Esther hi anem de tant en tant a esmorzar. D'aquells dies, en cap de setmana, que la resta doncs ens toca treballar, que et lleves i dius, que anem a esmorzar a Rupit. i apa cap a Rupit

:cerv

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dv. nov. 13, 2009 2:06 pm

Javi...... como lo tenemos para el día 6 ??????

Venga que hay muchas curvas que nos esperan !!!!!!!!!!!

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”