De Compres A Andorra
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: De Compres A Andorra
[quote user="Sagal" post="100513"]O sigui que el veurem amb un schubert, perquè a mirat a cada botiga, eh[/quote]
[quote user="James Bond" post="100363"]Avui he anat a comprar a Andorra. A part de "material divers" he aprofitat per canviar la visera del Schubert C2. [/quote]
De Schubert ja en tinc ara :lol: :lol: ja he dit que vaig anar-hi per canviar la visera ;)
De pas vaig comprar el que es normal comprar a Andorra, molt formatge de diferents tipus, bastants quilos de sucre (d'aquell andorrà que te mes patata que sucre i en calen 8 cullerades per endolcir una tassa de cafè), "tabac" andorrà, aparells electrònics, vaja el que es habitual i compra tothom. :D :D :D
En referència al que diu en Siono, per el tema del color vermell en la indumentària, principalment la roba interior, confio en els savis consells dels Xurrumecus, ja que ells ho dominen i ho tenen tot controlat, espero que m'informin i només em caldrà canviar un anagrama per un altra :mrgreen: :mrgreen:
Vsssssss
007
[quote user="James Bond" post="100363"]Avui he anat a comprar a Andorra. A part de "material divers" he aprofitat per canviar la visera del Schubert C2. [/quote]
De Schubert ja en tinc ara :lol: :lol: ja he dit que vaig anar-hi per canviar la visera ;)
De pas vaig comprar el que es normal comprar a Andorra, molt formatge de diferents tipus, bastants quilos de sucre (d'aquell andorrà que te mes patata que sucre i en calen 8 cullerades per endolcir una tassa de cafè), "tabac" andorrà, aparells electrònics, vaja el que es habitual i compra tothom. :D :D :D
En referència al que diu en Siono, per el tema del color vermell en la indumentària, principalment la roba interior, confio en els savis consells dels Xurrumecus, ja que ells ho dominen i ho tenen tot controlat, espero que m'informin i només em caldrà canviar un anagrama per un altra :mrgreen: :mrgreen:
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 28, 2009 10:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- JuanAMB
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dl. nov. 09, 2009 10:43 pm
[quote user="James Bond" post="100363"]...//... els motards deuen tenir tots ressaca d'aquests dies ...//...[/quote]
Noooooo, la resta de motards,... tenim fred!!! ;)
Noooooo, la resta de motards,... tenim fred!!! ;)
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Ets inigualable James...!!! :lol:
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Jo crec que a Andorra ja s'hi va "per inèrcia" i no pels preus ni la varietat. Els que no deixen de pujar son els espanyols perquè encara en queden molts per visitar-lo.
Quins temps, quan només hi havia una botiga de motos "Universal Motos" i compràvem els cascs NAVA. Tothom anava al Roca & Ribes a buscar Duralex i a les farmàcies a comprar crema de vaca per posar-se moreno.
I les hores i hores de cua (acollonits) per culpa de la duana de La Seu!!!!
Ostres, em sembla que, de cop i volta, m'he fet vell.
Jordi "Prony"
Quins temps, quan només hi havia una botiga de motos "Universal Motos" i compràvem els cascs NAVA. Tothom anava al Roca & Ribes a buscar Duralex i a les farmàcies a comprar crema de vaca per posar-se moreno.
Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Prony, de totes maneres encara tenen molt bons preus eh!
A BCN no se, pero a Tarragona/reus ..no tenim gaire varietat, 2-3 botigues i els preus...xls nuvols
I per pujar a BCN pujes a ANdorra que tardes mes o menys el mateix (contant el que tardes per entrar i circular per BCN) i el paissatge es mes agrait.
A BCN no se, pero a Tarragona/reus ..no tenim gaire varietat, 2-3 botigues i els preus...xls nuvols
I per pujar a BCN pujes a ANdorra que tardes mes o menys el mateix (contant el que tardes per entrar i circular per BCN) i el paissatge es mes agrait.
Ex ...moltes coses
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="prony" post="101365"]Jo crec que a Andorra ja s'hi va "per inèrcia" i no pels preus ni la varietat. Els que no deixen de pujar son els espanyols perquè encara en queden molts per visitar-lo.
Jordi "Prony"[/quote]
Hola, De cop i volta JO TAMBÈ M'HE FET VELL.......
La primera vegada que vaig està a Andorra tenia 17 anys (ja en fa 31 d'aquella primera vegada). Erem 8 companys: 4 en motos 74cc i 4 sense moto:
La meva moto (Puch Cobra 74, xafada 1 mes abans de vacances per un accident de transit i que a mes acavaba de deixar la moto a un amic) :crys :crys :crys
Hostalric-Girona en Tren
Girona-Ripoll amb amb la Sarfa (bus)
Ripoll Puigcerdà amb Tren
Puigcerdà La Seu amb Alsina Graells (bus)
La Seu-Les Escaldes amb Alsina Graells (bus)
I la tornada, si fa o no fa igual.
Era tanta l' ilusió de anar a comprar el PRIMER CASC a Andorra, que varem trigar dos dies per arrivar-hi. Els 4 de las motos ens anavant seguint al ritme de Bus, tren, etc. :lol: :lol: :lol:
Encara recordo el carrer principal de Les Escaldes amb un gran merder (tal com era i com es Andorra) i l'Aduana de la Seu i els seus Civils...... buff!!! quin acollonamiento a mida que t'anaves acostant a poc a poquet: ALGO QUE DECLARAR: ...... buff i buff. si, no, depende, un poco de tabaco, un poco de queso, una botella de wiski.... buff i buff.... :tremolant :tremolant :tremolant
Nota:Rectifico el meu anunciat, canvío VELL per GRAN!!! :enfaduu
30 anys mes tard, encara i torno i només per l'entorn que diu l' steelman, ja val la pena..... ES EL MES AGRAÏT!!!
BON ANY!!!
Jordi "Prony"[/quote]
Hola, De cop i volta JO TAMBÈ M'HE FET VELL.......
La primera vegada que vaig està a Andorra tenia 17 anys (ja en fa 31 d'aquella primera vegada). Erem 8 companys: 4 en motos 74cc i 4 sense moto:
La meva moto (Puch Cobra 74, xafada 1 mes abans de vacances per un accident de transit i que a mes acavaba de deixar la moto a un amic) :crys :crys :crys
Hostalric-Girona en Tren
Girona-Ripoll amb amb la Sarfa (bus)
Ripoll Puigcerdà amb Tren
Puigcerdà La Seu amb Alsina Graells (bus)
La Seu-Les Escaldes amb Alsina Graells (bus)
I la tornada, si fa o no fa igual.
Era tanta l' ilusió de anar a comprar el PRIMER CASC a Andorra, que varem trigar dos dies per arrivar-hi. Els 4 de las motos ens anavant seguint al ritme de Bus, tren, etc. :lol: :lol: :lol:
Encara recordo el carrer principal de Les Escaldes amb un gran merder (tal com era i com es Andorra) i l'Aduana de la Seu i els seus Civils...... buff!!! quin acollonamiento a mida que t'anaves acostant a poc a poquet: ALGO QUE DECLARAR: ...... buff i buff. si, no, depende, un poco de tabaco, un poco de queso, una botella de wiski.... buff i buff.... :tremolant :tremolant :tremolant
Nota:Rectifico el meu anunciat, canvío VELL per GRAN!!! :enfaduu
30 anys mes tard, encara i torno i només per l'entorn que diu l' steelman, ja val la pena..... ES EL MES AGRAÏT!!!
BON ANY!!!
- Tommy
- Presentats
- Entrades: 324
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
- Ubicació: Mediterrani
Hola a tots
Ara en llegir això, m'han vingut records de joventut,
quan anar a Andorra era tota una aventura,
havia d'anar a la policia nacional per que em fes un document per passar la frontera, (Andorra, era l'estranger)
Allò era un paradís, Hondes four, Suzukis quatre cilindres de 750cc,
i jo amb la meva Lobito trucada sense un duro i amb un casc Climax......
Com passa el temps!!
Bon Any a Tots!
Tommy
Ara en llegir això, m'han vingut records de joventut,
quan anar a Andorra era tota una aventura,
havia d'anar a la policia nacional per que em fes un document per passar la frontera, (Andorra, era l'estranger)
Allò era un paradís, Hondes four, Suzukis quatre cilindres de 750cc,
i jo amb la meva Lobito trucada sense un duro i amb un casc Climax......
Com passa el temps!!
Bon Any a Tots!
Tommy
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
James, molt xules les fotos.
Gracies per compartir-les.
Jo hi he anat un parell de vegades però només estiu o primavera, a l´hivern no m´atreveixo a anar-hi per la fred i el gel. De Novembre a Març tinc vetat pujar a Andorra amb moto.
Espero que al menys fesis un munt de compres :kiss
Gracies per compartir-les.
Jo hi he anat un parell de vegades però només estiu o primavera, a l´hivern no m´atreveixo a anar-hi per la fred i el gel. De Novembre a Març tinc vetat pujar a Andorra amb moto.
Espero que al menys fesis un munt de compres :kiss
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="James Bond" post="100552"][quote user="Sagal" post="100513"]O sigui que el veurem amb un schubert, perquè a mirat a cada botiga, eh[/quote]
Vsssssss
007[/quote]
OK, NO PROBLEM
:666
Vsssssss
007[/quote]
OK, NO PROBLEM
:666

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
em sembla que els andorrans están esperant amb candaletes la puja ( important ) del IVA el més de Juliol a Espanya, per què em sembla que tenen les vendes una mica ensopides......
Algú compra a Marti Motos d´Andorra ??????? jo mateix hi anava sovint pel tema Dainese i Motul ( que es l´importador )
i sortia bastant més bé de preu que Motocard ( la sort que tenen de tenir un bon aparcament ....) :roll: :roll:
Algú compra a Marti Motos d´Andorra ??????? jo mateix hi anava sovint pel tema Dainese i Motul ( que es l´importador )
i sortia bastant més bé de preu que Motocard ( la sort que tenen de tenir un bon aparcament ....) :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 04, 2010 1:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Suposo que tot serà un pel mes barat però el que es molt cara es la amabilitat de molts dependents. A mes, el que no hi sovinteja es el coneixement del català, UNIC idioma oficial del Principat.
La benzina la compro a Catalunya, on em fan una factura per la qual cosa ho compto com a despesa i em desgravo l'iva. Per tant, el combustible em surt millor a casa.
El meu Shoei Mulitec em va costar tan sols dos euros mes car a Martorell que a Motocard on, segons deien, em feien una supermegaguai i irresistible oferta per ser membre del Club Vstrom. Comprant-lo a Martorell vaig fer país i em van atendre amb exquisida educació i en català.
Ojo!!! Que no hi tinc res en contra d'Andorra però considero que el seu "target" es "el españolito de provincias".
Jordi "Prony"
La benzina la compro a Catalunya, on em fan una factura per la qual cosa ho compto com a despesa i em desgravo l'iva. Per tant, el combustible em surt millor a casa.
El meu Shoei Mulitec em va costar tan sols dos euros mes car a Martorell que a Motocard on, segons deien, em feien una supermegaguai i irresistible oferta per ser membre del Club Vstrom. Comprant-lo a Martorell vaig fer país i em van atendre amb exquisida educació i en català.
Ojo!!! Que no hi tinc res en contra d'Andorra però considero que el seu "target" es "el españolito de provincias".
Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="prony" post="101610"]Suposo que tot serà un pel mes barat però el que es molt cara es la amabilitat de molts dependents. A mes, el que no hi sovinteja es el coneixement del català, UNIC idioma oficial del Principat.
Jordi "Prony"[/quote]
Jo discrepo de tu, amb bon rotllo eh !!!
Jo soc client habitual d'Andorra i no em considero del target que dius ni la majoria de gent que hi veig comprant, principalment a les botigues de motos on gairebé sempre hi trobo algun conegut.
Ah !! i caminant per Andorra impossible no saludar i fer la xerrada amb algú de la comarca.
Jo sempre parlo català i no hi he tingut mai cap problema.
Amb lo de desgravar la gasolina em pasa el mateix que tu, factura i cap a despeses.
Vssssssss
007
Jordi "Prony"[/quote]
Jo discrepo de tu, amb bon rotllo eh !!!
Jo soc client habitual d'Andorra i no em considero del target que dius ni la majoria de gent que hi veig comprant, principalment a les botigues de motos on gairebé sempre hi trobo algun conegut.
Ah !! i caminant per Andorra impossible no saludar i fer la xerrada amb algú de la comarca.
Jo sempre parlo català i no hi he tingut mai cap problema.
Amb lo de desgravar la gasolina em pasa el mateix que tu, factura i cap a despeses.
Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 04, 2010 7:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="prony" post="101610"]Suposo que tot serà un pel mes barat però el que es molt cara es la amabilitat de molts dependents. A mes, el que no hi sovinteja es el coneixement del català, UNIC idioma oficial del Principat.
Jordi "Prony"[/quote]
Jo també estic bastant amb tú...... sobretot amb que la majoria de clients que pul.lulen per Andorra a part de catalans son del españolito de provincias ( Valencia Saragossa i també Molts madrilenys sobretot ) :D :D : i també els francessos del 66 o 31
dit per un Andorrà eh ??
i el català ( ai pobret ) .......si fala portuguès.....pero muito muito :mrgreen: :mrgreen:
es per fer el viatjet a Andorra, però si fas numeros t´estalvies l´IVA i si t´el pots desgravar, jo mateix em vaig comprar un casc per internet 140 € més barato que a Andorra ( Arai )
Jordi "Prony"[/quote]
Jo també estic bastant amb tú...... sobretot amb que la majoria de clients que pul.lulen per Andorra a part de catalans son del españolito de provincias ( Valencia Saragossa i també Molts madrilenys sobretot ) :D :D : i també els francessos del 66 o 31
dit per un Andorrà eh ??
i el català ( ai pobret ) .......si fala portuguès.....pero muito muito :mrgreen: :mrgreen:
es per fer el viatjet a Andorra, però si fas numeros t´estalvies l´IVA i si t´el pots desgravar, jo mateix em vaig comprar un casc per internet 140 € més barato que a Andorra ( Arai )
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 04, 2010 8:12 pm, en total s’ha editat 4 vegades.