Tunísia '09
Moderador: Airald
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: Tunísia '09 (...en Construcció)
M'ho vaig mirant, millor dir, admirant !!! :cerv
Enhorabona a tots tres i segueix siusplau.
Enhorabona a tots tres i segueix siusplau.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Extasiat
Merci Panotxa per la currada ;)
Merci Panotxa per la currada ;)
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 13, 2010 12:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Impresionant !!!, gracies per compartir-ho
Vssss
Vssss
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Quina cronica noi

-
- Presentats
- Entrades: 42
- Membre des de: dl. abr. 27, 2009 2:38 am
Hola nois!
Molt i molt interesant aquest vostre viatje.
Es una aventura si senyor! El vostre reportatge grafic de primera i el guió et permet de seguir amb molta fidelitat tots els detalls.
Guasibé que me he fet amig dels camells i del frances del quad! (Per cert els camells porten matrícula?)
Francament a mi aquets paisos no m'atrauen especialment pero reconec que heu passat una bona aventura, no vareu pas tenir mai por dels segrestadors d'europeus com els que hi ha a Mauritania?
Fins aviat
Santa
Molt i molt interesant aquest vostre viatje.
Es una aventura si senyor! El vostre reportatge grafic de primera i el guió et permet de seguir amb molta fidelitat tots els detalls.
Guasibé que me he fet amig dels camells i del frances del quad! (Per cert els camells porten matrícula?)
Francament a mi aquets paisos no m'atrauen especialment pero reconec que heu passat una bona aventura, no vareu pas tenir mai por dels segrestadors d'europeus com els que hi ha a Mauritania?
Fins aviat
Santa
Dirty Old Men Need Love too
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="Sergi3" post="103034"]Quina cronica noi
[/quote]
+1

+1
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Santa" post="103043"]Per cert els camells porten matrícula?[/quote]
Siiiiiiiiii... a l'orella. :b9
Molt bona la crònica... i quin munt de fotos !!! :bow
Siiiiiiiiii... a l'orella. :b9
Molt bona la crònica... i quin munt de fotos !!! :bow
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 13, 2010 8:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, gent...per fi he acabat la crònica.
Gracies pels vostres comentaris, animen força i em quedo sorprès de la gent que ho llegeix.
Aprofito per contestar a Ra-mon...
[quote user="Ra-mon" post="102958"]A part de les encallades a la sorra, heu tingut algun problema amb les motos ? Falta de benzina, filtres d'aire, punxades, ...
Als control de policia, us paraven per norma ?
Què us demanaven ? portaveu una fitxa per moto amb noms i números de passaport ?[/quote]
Amb les motos no em tingut cap problema, tot correcte.
La benzina no es escassa, això si no pots apurar molt, les benzineres són en els pobles una mica grans, entre pobles no en trobes.
El preu de la benzina era 1dinar més o menys...1 dinar=100pta.
Si et trobessis molt apurat hi ha els que venen benzina a garrafes, però no són de fiar, l'Alan ens va comentar que n'hi ha que posen aigua.
Els controls de policia són molts, tan sols ens va parar un...la resta et saluden i et donen pas, a la resta si que els paren.
Al entrar al país et fan un permís de circul·lació per poder conduir dins de Tunísia.
Salut! :|
Gracies pels vostres comentaris, animen força i em quedo sorprès de la gent que ho llegeix.
Aprofito per contestar a Ra-mon...
[quote user="Ra-mon" post="102958"]A part de les encallades a la sorra, heu tingut algun problema amb les motos ? Falta de benzina, filtres d'aire, punxades, ...
Als control de policia, us paraven per norma ?
Què us demanaven ? portaveu una fitxa per moto amb noms i números de passaport ?[/quote]
Amb les motos no em tingut cap problema, tot correcte.
La benzina no es escassa, això si no pots apurar molt, les benzineres són en els pobles una mica grans, entre pobles no en trobes.
El preu de la benzina era 1dinar més o menys...1 dinar=100pta.
Si et trobessis molt apurat hi ha els que venen benzina a garrafes, però no són de fiar, l'Alan ens va comentar que n'hi ha que posen aigua.
Els controls de policia són molts, tan sols ens va parar un...la resta et saluden i et donen pas, a la resta si que els paren.
Al entrar al país et fan un permís de circul·lació per poder conduir dins de Tunísia.
Salut! :|
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Sergi3" post="103034"]Quina cronica noi
[/quote]
+1
FELICITATS. SEGUR QUE ÉS UN VIATGE DELS QUE ÉS RECORDEN TOTA LA VIDA. GRÀCIES PER FER-NOS VIURE-HO UNA MICA AMB TU.
Si tinguessis de repetir, que preferiries fer de nou: Cap Nord o Tunisia?

+1
FELICITATS. SEGUR QUE ÉS UN VIATGE DELS QUE ÉS RECORDEN TOTA LA VIDA. GRÀCIES PER FER-NOS VIURE-HO UNA MICA AMB TU.
Si tinguessis de repetir, que preferiries fer de nou: Cap Nord o Tunisia?
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Re: Tunísia '09
Senyor Panotxa..........
Poques coses em fan caura la baba i aquesta n'és una.........és que no tinc més paraules............. :eyes :eyes :eyes :eyes
Poques coses em fan caura la baba i aquesta n'és una.........és que no tinc més paraules............. :eyes :eyes :eyes :eyes
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
No he volgut mirar-la fins ara que l´has acabat.
Panotxa ja t´ho vaig dir en la crònica de NORDKAP i ara repetixo.
Hi han cròniques ..hi han CRÒNIQUES com la teva. ESPECTACULAR en fotos, text, detalls, explicacions.... com deien d´aquell blanquet de Fuentealbilla...
Panotxa i Montse....SOU LOS PUTOS CRACKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Per el que fa el destí.... Ma germana hi va anar fa uns temps i sempre m´ha dit que li va encantar. Jo , quant penso en baixar al continent africà sempre tinc el dubte de quin seria el millor destí per estrenar-se. SI Marroc o Tunísia... i veig amb cròniques com la teva que es un error en pensar en escollir un dels dos. S´han de anar a veure els dos!!
AH...no tornis a la feina. Ja pots agafar la moto i anar a un altre destí que esperem una altre crònica com aquesta !!!
Panotxa ja t´ho vaig dir en la crònica de NORDKAP i ara repetixo.
Hi han cròniques ..hi han CRÒNIQUES com la teva. ESPECTACULAR en fotos, text, detalls, explicacions.... com deien d´aquell blanquet de Fuentealbilla...
Panotxa i Montse....SOU LOS PUTOS CRACKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Per el que fa el destí.... Ma germana hi va anar fa uns temps i sempre m´ha dit que li va encantar. Jo , quant penso en baixar al continent africà sempre tinc el dubte de quin seria el millor destí per estrenar-se. SI Marroc o Tunísia... i veig amb cròniques com la teva que es un error en pensar en escollir un dels dos. S´han de anar a veure els dos!!
AH...no tornis a la feina. Ja pots agafar la moto i anar a un altre destí que esperem una altre crònica com aquesta !!!
Ex ...moltes coses
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
Moltes gracies per la currada....
Una cronica im-prezionante!!! com diu el Jordi, sou uns craks!!!! :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Ens veiem
Una cronica im-prezionante!!! com diu el Jordi, sou uns craks!!!! :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Ens veiem
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
:enfadat :enfadat
Xurrumeku l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 15, 2010 12:20 am, en total s’ha editat 2 vegades.

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Efectivament, hi ha cròniques, les cròniques del Panotxa i...........
Xurrumeka l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 20, 2010 5:52 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Contacta:
No esperava menys de vosaltres!!!!!! 

Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Moltes felicitats pel viatge i per la crònica. Està molt ben detallada. Necessitem més gent com tu per a fer les cròniques de les sortides oficials de Mototurisme. ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Jacks
- Presentats
- Entrades: 562
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
- Ubicació: La Bisbal d' Emporda
MOL BON BIATGE I MOL BONA CRONIKE ;) ;) ;) ;)
iure denar al gun dia per Tunisia.... :form :form :cerv :cerv :cerv :lol: :lol: :lol: :lol:
iure denar al gun dia per Tunisia.... :form :form :cerv :cerv :cerv :lol: :lol: :lol: :lol:
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Genial!!!
Tot genial: el destí, el viatge, les fotos, la crònica (renoi, quina crònica!)...
No sé si ets lo puto crack, el meu ídol o què, però m'has fet oblidar la merda de temps que estem patint des de fa dies i tornar a agafar ganes d'anar a tot arreu en la moto.
Tot genial: el destí, el viatge, les fotos, la crònica (renoi, quina crònica!)...
No sé si ets lo puto crack, el meu ídol o què, però m'has fet oblidar la merda de temps que estem patint des de fa dies i tornar a agafar ganes d'anar a tot arreu en la moto.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
No se que mes puc afegir,ja ho han dit tot.Per mi tampoc et posis
ara masses flors :twisted: .Nomes dir-te que ha sigut EXPECTACULAR,i no
m´he mogut de davant l´ordinador fins el final,felicitats per la currada i a la
Montse per aguantar tambè totes aqueses aventures :mrgreen:
ara masses flors :twisted: .Nomes dir-te que ha sigut EXPECTACULAR,i no
m´he mogut de davant l´ordinador fins el final,felicitats per la currada i a la
Montse per aguantar tambè totes aqueses aventures :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, gent!
Mode sarcàstic On:
No em feu molt la pilota que després puc ser molt i molt pesat amb les fotos. :D :D :D
Mode sarcàstic Off
Ara en serio ...no vull entrar en personalitzacions, que després no acabaríem mai i amb ho despistat que soc segur que em deixo la meitat...gracies a tots pels vostres comentaris. :ksss
Tant sols una...Steelman els teus comentaris són d'un gran valor pe mi, se que llegeixes moltes cròniques d'arreu i el que dius em quedo bocabadat.
Us deixo l'enllaç de la ruta al Wikiloc, des d'allà podeu veure-ho amb el Google Earth (qui el tingui instal.lat), jo em diverteix molt veure rutes d'aquesta manera, si a sobre activeu l'opció Panoramio, podeu veure les fotos que penja la gent ...en definitiva és una altra manera de viatjar, com llegir.
RUTA WIKILOC
Salut!
Mode sarcàstic On:
No em feu molt la pilota que després puc ser molt i molt pesat amb les fotos. :D :D :D
Mode sarcàstic Off
Ara en serio ...no vull entrar en personalitzacions, que després no acabaríem mai i amb ho despistat que soc segur que em deixo la meitat...gracies a tots pels vostres comentaris. :ksss
Tant sols una...Steelman els teus comentaris són d'un gran valor pe mi, se que llegeixes moltes cròniques d'arreu i el que dius em quedo bocabadat.
Us deixo l'enllaç de la ruta al Wikiloc, des d'allà podeu veure-ho amb el Google Earth (qui el tingui instal.lat), jo em diverteix molt veure rutes d'aquesta manera, si a sobre activeu l'opció Panoramio, podeu veure les fotos que penja la gent ...en definitiva és una altra manera de viatjar, com llegir.
RUTA WIKILOC
Salut!