LA VALL DEL JERTE I DE LA VERA
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: LA VALL DEL JERTE I DE LA VERA
Ara deu ser l'época ideal per anar-hi. Fer-ho en moto, enmmig dels camps blancs, sobretot vinguent de Salamanca, deu der un plaer
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Pasqual" post="164659"]Ara deu ser l'época ideal per anar-hi. Fer-ho en moto, enmmig dels camps blancs, sobretot vinguent de Salamanca, deu der un plaer[/quote]
Si no fos que la Setmana Santa d'enguany ja la tinc ocupada seria una opció a estudiar.
Merci per recordar-nos aquest destí ;)
Si no fos que la Setmana Santa d'enguany ja la tinc ocupada seria una opció a estudiar.
Merci per recordar-nos aquest destí ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
carai, quina resurrecció d´antics posts, i de recordar antics companys, alguns ja han penjat les botes i d´altres han anat a respirar altres aires. Records a tots !!!!!
una vegada vaig estar al Valle del Jerte a mitjans d´Abril i tot i que ja no estava al més esplendoròs, feia goig i alguna altre cosa veure Hectarees ii Hectarees de terreny amb els seus cirerers florits.
Inclús hi havien autocars plens de japonesos , que hi feien parada per retratar-ho !!!
Aquelles terres que havien sigut fins als anys setanta del segle passat, unes de les zones més pobres i abandonades d´Europa i plenes de gana i de miserìa , eren en canvi terres amb un paisatje sobrecollidor., qui no recorda haver estudiat i llegit algun relat d´algun escriptor sobre la comarca de Las Hurdes.????
una vegada vaig estar al Valle del Jerte a mitjans d´Abril i tot i que ja no estava al més esplendoròs, feia goig i alguna altre cosa veure Hectarees ii Hectarees de terreny amb els seus cirerers florits.
Inclús hi havien autocars plens de japonesos , que hi feien parada per retratar-ho !!!
Aquelles terres que havien sigut fins als anys setanta del segle passat, unes de les zones més pobres i abandonades d´Europa i plenes de gana i de miserìa , eren en canvi terres amb un paisatje sobrecollidor., qui no recorda haver estudiat i llegit algun relat d´algun escriptor sobre la comarca de Las Hurdes.????
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 08, 2011 11:46 am, en total s’ha editat 5 vegades.