Terraxaman, el primer misatge del fil està actualitzat amb les modificacions de la Montse i del Gerard i l'Anna, si es incorrrecte digue-ho si us plau i el rectificarem.
Gracies.
Moderador: Airald
EEEIIIIIIIIIII, Montse que el Zapatero ja va retirar les tropes del Iraq, :D :D :D . Nosaltres solament volem esmorzar després d'una volteta, que segons m'han jurat i perjurat, és molt light. Si serà light que fins i tot venen el QSC i el Xavitiger :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:. Parella, tot siga dit de bon rotllo eh?Angel i Montse ha escrit:Pefereixo venir en una altra ocasió menys arriscada. Em sap greu no ser tan valenta com vosaltres però he de pensar en altres coses i responsabilitats.
Que us vagi molt bé la sortida. Torneu tots sans i estalvi.
Que "parlaor que eres" ..... que et sembla Xavitiger ?????, ell que tan parla necessita, per anar a pixar, un cavallet central a cada roda perquè no se li tombi la moto.tonet ha escrit:Si serà light que fins i tot venen el QSC i el Xavitiger :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:. Parella, tot siga dit de bon rotllo
QSC ha escrit:Que "parlaor que eres" ..... que et sembla Xavitiger ?????, ell que tan parla necessita, per anar a pixar, un cavallet central a cada roda perquè no se li tombi la moto.
atramuntanat ha escrit:Terra! apunta a la meva senyora que diu que vol venir, deu ser que me l'han abduit els extraterrestres i aquesta es una de nova, pero ara diu que li ve de gust pujar a la moto!!
Bé doncs: ALEA JACTA EST! Ja està tot confirmat...Angel i Montse ha escrit:Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:
Actualitzo la llista:
Mototurisme ha escrit: Interessats.
1- Terraxaman
2- Salvador
3- QSC
4- Tonet
5 - Ángel
6 i 7- Atramuntanat i senyora
8- Jesús
9- Josey Wales
10- McKinley
11-12- Eli i Isa (Suzuki) Les reporteres més RIXARAXERES del Tranqui-trail
13- Stromkel
14- Jumperracing
15 - Lluís
16- Mioli
17-18- Xavitiger i Cecitiger
19- La companya de'n Jesús
On Road
20- James Bond
21-22- Depardie i Anna
23-David
25-26-JAVIHOSPITALET i la seva dona
27-28 Jordi GW
A esmorçar només :evil:
29- Albert
Us recordo que teniu fins el 8/1 per apuntar-vos, per tal d'encarregar l'esmorçar-dinar. En principi us apunto a tots els que esteu a la llista, si algú més vol venir, o té problemes amb el menjar previst que m'ho faci saber, pot dir-m'ho fins dilluns al vespre.
V'sssssssssss
Terraxaman
tonet ha escrit:Eiiiii, Silvestre. No tindràs res a veure amb Onan :shock: :shock: :shock:? Va de broma home.!!!!! :lol: :lol: :lol:Silvestre Tornassol ha escrit:Jo tinc una epicondilitis galopant d'anar amb moto fent males posturetes
Espere que no siga res d'important i que amb uns antiinflamatoris i repòs tot vagi bé en un parell de setmanes.
Però mira que jo tenia entésque la teva moto era mes cómoda que un sofa amb rodes...![]()
![]()
Anna ha escrit: A veure si voldrà que el dissabte per la tarda l'acompanyis a les rebaixes, per ajudar-la amb les bosses....jejejeejejeje :D :D
Ho dic perquè el dia 7 van començar, i jo aquest matí ja he estat liada...jajajajaja :twisted: :twisted:
Vvvvsss 8)
Per mi OKDAVID ha escrit:Ja que a la ruta on road, realment som pocs crec que estaria bé la proposta d' en Depardie de trobar-nos a les 9 a l' area de Tona, i anar a esmorzar amb els off-road's, així també els que venim de lluny podem sortir a una hora mes raonable. Ja direu que us sembla Ramon i Javi, que em sembla que sou els altres dos on road's.
Salut i Vsss
Jordi, nosaltres estarem a tona esperant-teJordiGW ha escrit:Encara hi som a temps d'apuntarnos per diumenge per la ON-ROAD de les 9 hores desde Tona ??
Si algu te resposta que m'ho faci saber si us plau
jordi
Hauríem de fer per avissar a en JaviHospialet que se'n adonés del canvi, no sigui que vagi a Santa Coloma i es trobi sol...Anna ha escrit:Jordi, nosaltres estarem a tona esperant-teJordiGW ha escrit:Encara hi som a temps d'apuntarnos per diumenge per la ON-ROAD de les 9 hores desde Tona ??
Si algu te resposta que m'ho faci saber si us plau
jordi![]()
, ara només falta que en Terraxamant et confirmi si tindràs lloc a la taula per esmorsar...jejejeje
A tona a les 9:00H
Jordi GW i Montse
David
James Bond
Depardie i Anna
Depardie ha escrit:Sortint a les 9 +/-, de Tona i per poder està a les 11 a Viladrau, jo havia pensat fer una cosa com:
Tona, Vic, Rupit, la vall d'en Bas, Amer, Angles, Viladrau.
Mes o menys son 120 Km que es poden fer relaxadament amb temps per fotos, cigarrets i al que calgui, amb les 2 hores.
Això només es una proposta, si en teniu pensada un altre som tot orelles.